Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm, Lanos 67tkm przy przejęciu, obecnie 225tkm - 0 awarii, a przejechane na LPG ponad 150tkm - salonowce powiadacie. Lat 17, wygląd bdb.

Wartość rynkowa pewnie dobrego zegarka. Haha.

Cóż, każdy ma swój gust i przeznacza na co chce, ja osobiście jeszcze nie odczuwam potrzeby zmiany... po prostu inne wydatki w budżecie, ale Subaru Impreza dalej chodzi po głowie, acz raczej będzie np  Lexus RX 350.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serio czy trolujesz? Siedzenia się nie składają? Ale jak to? W sobotę po okolicznych wioskach jechałem golfem trójeczka, a w niedzielę czwóreczką (co ciekawe oba w benzynie) i się fotele składały coby więcej pyr można było załadować na targu, ale w takim nowoczesnym premium za gruby szmal? Czego jeszcze tam nie ma co było standardem w polonezie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety między małym bagażnikiem a tylnymi siedzeniami wcisnęli całe mnóstwo elektroniki, przez co tylne siedzenia są nie do ruszenia. Zresztą sprzedawca w salonie sam powiedział, że do tego modelu praktycznie każdy od razu kupuje relingi i bagażnik dachowy. No i już na trasie będzie głośno, bo duże pudło na dachu powoduje dodatkowe opory i zawirowania powietrza.

 

Tak poza tym bardzo fajny samochód, za 230k jest wersja z pełnym wyposażeniem. Niemiecki premium z podobnym wyposażeniem i osiągami to już ponad 300k. Ogromne koła jak na ten segment, felgi 19 cali z oponami o profilu 40, czyli tak jak w Audi A6. Tyle że tutaj nie da się założyć mniejszych felg, bo przednie hamulce są ogromne. Zawieszenie raczej sztywne, więc na naszych dziurawych drogach trzeba trochę uważać z takimi felgami.

 

Silnik 3.5 V6 + elektryk dają radę. Do tego zwykła niemagiczna hydrokinetyczna skrzynia 7-biegowa, ale w trybie auto nie mam nic do zarzucenia. Przy zmianie łopatkami mogłaby być szybsza.

 

No i ciężka krowa, prawie 2 tony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 sprzedawca w salonie sam powiedział, że do tego modelu praktycznie każdy od razu kupuje relingi i bagażnik dachowy.

W sam raz zestaw dla francuskiego wieśniaka do wożenia pyr i cebuli... takie reno premium..pewno pokrowiec przeciwdeszczowy dają gratis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sam raz zestaw dla francuskiego wieśniaka do wożenia pyr i cebuli... takie reno premium..pewno pokrowiec przeciwdeszczowy dają gratis.

 

Albo dla rodziny, która chce wyjechać na wakacje. Ciężko zapakować 4 osoby w mikroskopijnym bagażniku.

 

A wiesz o czym mówi "profil 40"? Czy na siłę szukasz argumentu dla A6?

 

Wiem, o czym mówi profil 40. I to raczej argument przemawiający za Infiniti, bo w segmencie D(do którego należy Q50) masz takie koła jak w segmencie E. Nie felgi, bo te można zmieniać, ale całe koło felga+opona jest takiej średnicy jak w A6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uuuu 19" cóż za prestiż.... we francukim heczbeku z przetopionych butelek producent przewidział dwa rozmiary felg. 18 i 19",  mniejsze nie wejdą na zaciski czy to też już jest namiastka prestiżu? Mogę parkować koło skody aszusteczki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.12.2017 o 12:05, Imperator Kret napisał:

 

Albo dla rodziny, która chce wyjechać na wakacje. Ciężko zapakować 4 osoby w mikroskopijnym bagażniku.

Na taką okazje kupuje się vana lub żuka z plandeką...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ja dzisiaj wracając z pracy widziałem ... blondynkę (z kucykiem). Miała problemy z trakcją na ledwie wznoszącej się drodze, przy chyba ze 2cm warstwie śniegu - tak to jest, jak się jeździ na letnich (albo jakichś totalnie łysych).

Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeci rok zmieniam opony w czterojajecznym dinozaurze na trv kvlt krieg zimówki Blizzak i wypatruję z nadzieją grubej warstwy białego szaleństwa, bym mógł naigrawać się z plebsu zakopanego na poboczu w swoich FWD/RWD inwalidach, a tu nic. I jeszcze teraz mam za oknem łagodny morski klimat, który momentalnie roztapia niemal każdą ilość śniegu.

7 godzin temu, KAX_ napisał:

Miałem jechać do Tesco po fajerwerki, a pojechałem do tłumikarza po kawałek rurki :D Wyszło taniej :lol:

pszeciesz prawdziwe ałta sportowe zaczynajom sie od szejściu cylindruw wogle tego nierozumie!!11111

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, MiG29 napisał:

Trochę jak zapalenie oskrzeli, lub gruźlica. Do lekarza go lepiej weź.

:)

Była tydzień temu u lekarza na wymiennie termostatu i coraz bardziej mi się to auto podoba. Termostat kosztuje.... 20zł :D

12 godzin temu, jonas napisał:

pszeciesz prawdziwe ałta sportowe zaczynajom sie od szejściu cylindruw wogle tego nierozumie!!11111

Niestety tego auta nie uratuje nawet 8 cylindrów, przez emblemat jest już skazane na miano januszowozu niezależnie od silnika... ale tym większe zdziwienie sbixów jak najpierw go słyszą, a później patrzą, a tam... reno. Coś podobnego miałem w  Brerze... najpierw patrzą co to za ferrari tam stoi, a po odpaleniu kle kle kle :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, KAX_ napisał:

Była tydzień temu u lekarza na wymiennie termostatu i coraz bardziej mi się to auto podoba. Termostat kosztuje.... 20zł :D

Do jaszczomba termostat kosztował 35 zł. Jak to zrobiłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do hurtowni w której nabywam części. Oczywiście musiałem podać dokładnie numer tego co mnie interesuje bo dobieranie części po modelu do RS'a zawsze się kończy dobraniem czegoś innego po czym zapłaciłem 20,45zł brutto :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co pasuje z innych modeli reno kupisz w warzywniaku za rogiem za grosze (filtry, rozrządy, cewki itp itd) ale odbijają sobie na tym co nie pasuje z innych reno i nikt nie robi nawet zamienników. Np. do niedawna tarcza tył do RS dostępna była tylko w oryginale za 700zł sztuka (tak siedemset bo żabojady mają w modzie tylne tarcze robić jako 4w1 czyli tarcza, piasta, łożysko i pierścień ABS w jednym) całe szczęście pojawiły się jakiś czas temu zamienniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...