dumpmuzgu Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 Rysa na lakierze to nie problem, ten włoski ocynk wytrzyma w takim stanie jeszcze ze dwa-trzy lata (sprawdzone w praktyce). doszlo do tego, ze wlosi maja lepszy ocynk niz niemcy? swoja drogą na gownianą blache nawet ocynk nie pomoze ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 Przecież Włosi wymyślają Niemcom silniki od dobrych trzydziestu lat (pompowtryskiwacze w Fiacie Croma TDI-D, Common Rail w AR 156, zmienne fazy rozrządu tamże), a cynkowane blaszki (papierowej wprawdzie grubości) miało już Cinquecento (początek produkcji 1992). Gulf doczekał się tej kosmicznej technologii dopiero w czwartej czy piątej generacji, zmiennych faz rozrządu VAGina chyba jeszcze nie "wynalazła" na śmietniku w Mediolanie :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 (edytowane) sławetne cynkowane audi 80 juz mialo ten bajer. niestety mialo tez gownianą blache pokrytą ocynkiem. przez co ten ocynk dawal niewiele. ale ocynk panie ocynk! jakby to bylo lekarstwo na rdze. swoja drogą. stosowal ktos anode/katode jak na okretach zeby nie rdzewialy kadluby? teraz wiem dlaczego pompo i CR sa niezbyt lubiane. Edytowane 17 Września 2012 przez Sarkazm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 O tak, Skoda 80 i jej sławny ocynk!!111, którym tak ochoczo przerzucają się eksperci na Elektrodzie. Okrętowe anodowanie blach w motoryzacji? Oczadział ty? Na nierdzewnych samochodach nie zarobisz, bo sprzedasz jeden na 30 lat. Mercedes tak się tym przejął, że jak wsiadasz do następców W124, to słychać takie jakby mlaskanie. To rdza energicznie wpieprza podłogę, progi i nadkola :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 (edytowane) audi c3 (100/200/5000) od 82r. były ocynkowane, 80 od 85r. jonas @ a mlaskanie w mietkach to słychać do dziś chyba :) co nie zmienia faktu że w123 i w124 to zacne auta Edytowane 17 Września 2012 przez bamboocha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 Już się tak nie spuszczajcie nad tym fiatowskim ocynkiem bo może te samochody z wierzchu nie gniją ale podwozie, progi, kielichy amortyzatorów np w takich puntach II gen. często już nie istnieją i są to samochody z 2002-2004 roku czyli stosunkowo nie stare, w pandach też nie ma szału gniją od dołu na potęgę, stare brava bravy też kapota i nie piszę tu o samochodach klepanych z przystanków, po prostu mają wyjątkowo ciach!iane zabezpieczenia podwozia i profili zamkniętych by nie było, że to polska sól to dodam, że w samochodach z niemców też tak często bywa, czinkloczent to bym tutaj już nie wyciągał bo większość tych samochodów już jest w końcowym etapie procesu biodegradacji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 Nigdy nie twierdziłem, że to nierdzewne i niezniszczalne samochody, w parchu jest co najmniej kilka miejsc z purchlami, podwozie też czerwonawe, nie sądzę, by buda w spoistości wytrzymała następnych trzynaście lat. Ale jeśli argumentem "za" ałdi 80 ma być "ocynk", to nie tak szybko :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 18 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2012 (edytowane) Drugi.Raz.Dziś. Uwaga- film zawiera bluzg. http://www.youtube.com/watch?v=8Q3rGDAiKT0 Kierowca- starsza pani w wieku lat circa 60-70. Edytowane 18 Września 2012 przez KWS89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sw1ssst Opublikowano 18 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2012 (edytowane) a cynkowane blaszki (papierowej wprawdzie grubości) miało już Cinquecento (początek produkcji 1992). Gulf doczekał się tej kosmicznej technologii dopiero w czwartej czy piątej generacji, zmiennych faz rozrządu VAGina chyba jeszcze nie "wynalazła" na śmietniku w Mediolanie Z tego co wiem gulf 2 a nawet 1 miał ocynk. W trójce zaprzestano przez co większość zgniła. Tak psioczycie na te audi 80 itp a zobaczcie jaką mają blachę w porównaniu do opla, seata (toledo 1, cordoba 1, ibiza 2) albo forda, jeżeli ocynk vw/audi jest ble to dlaczego blacha znacznie starszych roczników jest nieporównywalnie lepsza od opla, seata lub forda? Edytowane 18 Września 2012 przez sw1ssst Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 18 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2012 (edytowane) O tak, Skoda 80 i jej sławny ocynk!!111, którym tak ochoczo przerzucają się eksperci na Elektrodzie. Okrętowe anodowanie blach w motoryzacji? Oczadział ty? Na nierdzewnych samochodach nie zarobisz, bo sprzedasz jeden na 30 lat. Mercedes tak się tym przejął, że jak wsiadasz do następców W124, to słychać takie jakby mlaskanie. To rdza energicznie wpieprza podłogę, progi i nadkola nie okretowe anodowanie. chodzi o anody na spodzie kadluba. rdzewieja one a nie kadlub. w bojlerach i zbiornikach c.w.u tez sie je stosuje. cos takiego jest tez dostepne dla aut. osobiscie nie testowalem. spotkalem sie z tym zagadnieniem na forum merca w124. a i wczoraj gdzies, ale nie pamietam gdzie. ktos tam twierdzil ze dziala. ale wiecie jak to jest. dlatego spytalem tutaj od W202 chyba to troche poprawili bo nie jest tak samo ani gorzej. Z tego co wiem gulf 2 a nawet 1 miał ocynk. W trójce zaprzestano przez co większość zgniła. Tak psioczycie na te audi 80 itp a zobaczcie jaką mają blachę w porównaniu do opla, seata (toledo 1, cordoba 1, ibiza 2) albo forda, jeżeli ocynk vw/audi jest ble to dlaczego blacha znacznie starszych roczników jest nieporównywalnie lepsza od opla, seata lub forda? mi tylko chodzi o to ze zlej jakosci blasze nawet ocynk nie pomoze. fakt ze audi 80 moze sie czyms pochwalic pod tym wzgledem. ale jak widze ze w takim aucie robi sie bąbel na srodku drzwi, gdzie nie bylo zarysowania ani nikt nic nie grzebal to cos jest nie tak. i mam tu na mysli wlasnie audi 80. analogiczna sytuacja jest w nissanach. czyli w golfie 4 nie ma ocynku? az sprawdze dobrze. za to maja spawy z mosiądzu uj wie po co :) Edytowane 18 Września 2012 przez Sarkazm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 18 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2012 Nie spawy, tylko luty. Niektóre gatunki stali lutuje się mosiądzem, bo to {tutaj długa lista plusów}, a tylko odrobinę słabsze od spawania/zgrzewania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 http://moto.pl/MotoP...ac_tuningu.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 Jeszcze kilka takich pomysłów z innych dziedzin życia i sam ruszę z pochodnią na Brukselę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 Buehehehehehe ahahaha... :lol: A na przeglądach będą hamować całe auto, żeby sprawdzić, czy aby nie podjechał dłubnięty sleeper, albo chipowane tdi. Fajnie, takie coroczne sprawdzanie osiągów to ja rozumiem, przynajmniej będę wiedział, za co płacę przy przeglądzie :lol: Btw, ciągle się daje w PL rejestrować pojazdy "SAM"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 http://moto.pl/MotoP...ac_tuningu.html Dresiarze już to rozpracowali, wyszło na tęgi bulszit w wykonaniu niedouczonych dziennikarzyn po studiach dziennych: http://blogs.ec.europa.eu/ECintheUK/press-reports-on-ec-proposals-on-mot-tests-are-incorrect/ W skrócie: propozycja Komisji Europejskiej nie dotyczy zakazu tuningu. Dotyczy ujednolicenia badań technicznych w całej Unii (czyli diagnosta w Niemczech może wbić nam pieczątkę, że auto przeszło przegląd), natomiast modyfikacje auta byłyby bez znaczenia. Mało tego, z badania technicznego zwolnione miałyby być pojazdy w wieku powyżej 30 lat, jeśli są zachowane w oryginale. Same natomiast badania miałyby mieć ujednolicony rygor w każdym z państw członkowskich. Pozdro, można spać spokojnie :D Już widzę, jak niebite igiełki po dziadku przechodzą taki przegląd, niedopuszczający wycieków oleju albo wytłuczonego zawieszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam83 Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 Jakiej średnicy powinna być tuleja drążka stabilizatora jeżeli drążek ma średnice 27mm? Powinna mieć taka samą średnice czy mniejszą? Czy jest sens zastosowania tulei z poliuretanu zamiast gumowej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 (edytowane) Taką sama jak drążek , inaczej będzie problem z obejmą. Ja zamontowałem tuleje poliuretanowe po wymianie 2 krotnie gum.. opinie są naprawdę pozytywne. No i sam drążek jak mierzysz średnicę przy łącznikach, może ona być troszkę większa w miejscu mocowania tulei właśnie w wyniku wytarcia. Wtedy można się ratować biorąc tuleje z mniejszą średnicą. Edytowane 20 Września 2012 przez HeatheN Kochamy autokorektę, prawda? [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam83 Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 Wymieniłem tuleje bo bardzo stukało, przejechałem 3tys. km i znowu stuka. A i jeszcze jedno, nie dość że stuka to jeszcze skrzypi strasznie. Przy poliuretanie też będzie skrzypieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 Nie powinny. A, że po 3tysiach się tłucze to albo były z papieru albo już coś innego stuka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 (edytowane) skrzypi bo miejsce styku pomiędzy gumą/poliuretanem a drążkiem powinno się pociągnąć specjalnym smarem a pewno montujący zapomniał o tym... Edytowane 20 Września 2012 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 tak jak slavOK pisze, w zestawie z gumami powinien byc smar;) Adam83, sprawdz to dobrze, bo 3k na tuleje to mało...nawet tedgumy powinny więcej wytrzymać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) Prawdopodobnie w Sobote/Niedziele bede jechal z Tychow do Londynu, ot taka "spontaniczna" delegacja z pracy Ma ktos jakies rady odnosnie przeprawy przez Europe, cos o czyms dobrze bylo by bym wiedzial a moge teraz nie wiedziec? Jesli chodzi o sama trase to odemnie jest prosto, wpadam na A4 wciskam gaz i hamulec dopiero przed promem/pociagiem we Francji (jeszcze nie wiem co lepsze?) Edytowane 21 Września 2012 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 tak jest taka rzecz która jest wygodniejsza, tańsza i szybsza, nazywa się samolot ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 Wiem, ale z kilku powodow wybralem samochod ;) i akurat cenowo wychodzi bardzo podobnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 no to wal autostradami i przestrzegaj przepisów bo mandaty drogie, cóż więcej, zachód to nie polsza by trzeba było kluczyć chujwie którędy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Paulo_ Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 Prawdopodobnie w Sobote/Niedziele bede jechal z Tychow do Londynu, ot taka "spontaniczna" delegacja z pracy Ma ktos jakies rady odnosnie przeprawy przez Europe, cos o czyms dobrze bylo by bym wiedzial a moge teraz nie wiedziec? Jesli chodzi o sama trase to odemnie jest prosto, wpadam na A4 wciskam gaz i hamulec dopiero przed promem/pociagiem we Francji (jeszcze nie wiem co lepsze?) Jechalem z Krakowa do Dublina kilka razy i generalnie to nie ma nic konkretnego do doradzania. Ot, wystarczy miec wszystko co jest wymagane typu trojkat, kamizelka itp. Uwazaj na polakow w DE, szczegolnie przy wschodniej granicy z PL, potrafia byc nieobliczalni. Stwierdzilismy tylko nastepnym razem z bratem, ze trzeba sobie wynajac jakis pokoik w niemczech bo jednak taka trasa meczy jak sie w nocy jedzie. Nie boj sie radarow we Francji, cyknal mi zdjecie ale fotka nie dotarla do dzis a to juz prawie 2 lata bedzie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 A wiec juz wiem ze jade na 100%. Mam zamiar nie przekraczac predkosci wiecej niz o 20km/h, raczej spokojna jazda do celu a nie wyscig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) jak masz zamiar to łyknąć na jeden raz to kup sobie dużo "pobudzaczy" no i obowiązkowe przystanki na stacjach co by się przewietrzyć/rozciągnąć bo jazda po autostradach po przekroczeniu zachodniej granicy bolandy naprawdę usypia... jest monotonna a gapienie się w przemijające słupki czy pasy hipnotyzuje Edytowane 21 Września 2012 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 Albo weź gadatliwego pasażera, to też pomaga. Pierwszy raz miałem okazję przetestować tempomat świniaka. Coś niesamowitego, dlaczego u nas to nie może mieć zastosowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 Bo autostrada się kończy nim zdążysz włączyć :) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...