pix3l Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 (edytowane) Chłopy, kupta sobie reduktor zuzycia paliwa, 20% taniej bedziecie jezdzić! https://www.fastdeal.pl/oferta-zakupy-grupowe/sopot/reduktor-zuzycia-paliwa/16349/646961626f6c69713740676d61696c2e636f6d2c32343839/n A tak wygląda od śwodka ta super zaawansowana kosmiczna technologia, MUSI działać :D : http://www.compendiumarcana.com/fuel_doctor_fd47/NeoSocket.jpg Edytowane 2 Grudnia 2013 przez pix3l 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 No co, przecież kondensator zbiera energię jak się hamuje, a później przy przyśpieszaniu oddaje, odciążając alternator i zmniejszając spalanie. Myślisz, że jak działa kers w f1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 Kupię dwa, drugi se w zapalniczkę w bagażniku wsadzę i 40% jak nic. :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 "Sprawdzona skuteczność - dzięki niwelowaniu nagłych zmian napięcia w instalacji elektrycznej samochodu" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 Najlepsze że idioci będą kupować takie rzeczy i potem się pytać czemu to nie działa albo czemu zamiast oczekiwanych oszczędności mają raptem 1-2 % mniej paliwa spalane . A w F1 jest w ogóle KERS , myślałem że to tylko da się zrobić w przypadku pojazdów hybrydowych lub elektrycznych . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 Niby są jakieś silniki elektryczne. Energia magazynowana jest albo w akumulatorach albo w specjalnym kole zamachowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 W F1 KERS polega na tym, że w trakcie okrążenia energia hamowania jest odbierana, a następnie kierowana do mini reaktora chemicznego, w którym tlen i azot z powietrza są łączone w podtlenek azotu, a węgiel i wodór z pary wodnej w propan-butan (czyli popularne LPG), a następnie magazynowane w specjalnych zbiornikach znajdujących się za fotelem kierowcy. W momencie aktywacji te gazy są kierowane do silnika, który dostaje strzał mieszaniny nitro+lpg. Oczywiście nikt o tym głośno nie mówi, bo prościej ściemnić o jakichś akumulatorach i silnikach - przecież ma być eko. A gdyby się ekooszołomy dowiedziały, że dalej są emitowane gazy, to już w ogóle szok, niedowierzanie i F1 zamknięta. A mówił mi o tym znajomy Zenek, który u typowego Mirka raz kupił odrobinę jeżdżony bolid Kubicy. Bolid był po lekkiej obcierce na jakimś kanadyjskim torze, ale Mirek już zaszpachlował wszystkie obcierki i wymienił pogięte felgi na orginalne z audi A4. Rocznik 2007, więc prawie nówka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 W F1 KERS polega na tym, że w trakcie okrążenia energia hamowania jest odbierana, a następnie kierowana do mini reaktora chemicznego, w którym tlen i azot z powietrza są łączone w podtlenek azotu, a węgiel i wodór z pary wodnej w propan-butan (czyli popularne LPG), a następnie magazynowane w specjalnych zbiornikach znajdujących się za fotelem kierowcy. W momencie aktywacji te gazy są kierowane do silnika, który dostaje strzał mieszaniny nitro+lpg. Oczywiście nikt o tym głośno nie mówi, bo prościej ściemnić o jakichś akumulatorach i silnikach - przecież ma być eko. A gdyby się ekooszołomy dowiedziały, że dalej są emitowane gazy, to już w ogóle szok, niedowierzanie i F1 zamknięta. A mówił mi o tym znajomy Zenek, który u typowego Mirka raz kupił odrobinę jeżdżony bolid Kubicy. Bolid był po lekkiej obcierce na jakimś kanadyjskim torze, ale Mirek już zaszpachlował wszystkie obcierki i wymienił pogięte felgi na orginalne z audi A4. Rocznik 2007, więc prawie nówka. Bezedura! Jo żech słyszoł, że ta elektryczność ładowana jest w kądęsator a potem w razie potrzeby nagle rozładowywana mocnym inpulsem elektrodami w rzyć kierowcy aż ten wypuści gazy odbierane specjalnom rurkom, kture kierowane som do silnika jako dodatkowa dawka metanu. Stąd wincy mocy! 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Bezedura! Jo żech słyszoł, że ta elektryczność ładowana jest w kądęsator a potem w razie potrzeby nagle rozładowywana mocnym inpulsem elektrodami w rzyć kierowcy aż ten wypuści gazy odbierane specjalnom rurkom, kture kierowane som do silnika jako dodatkowa dawka metanu. Stąd wincy mocy! Tak jest w Priusie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Kupię dwa, drugi se w zapalniczkę w bagażniku wsadzę i 40% jak nic. Te, a jak w Vitarze są łącznie trzy gniazdka zapalniczki (dwa obok dźwigni zmiany biegów i jedno w schowku na rękawiczki z tyłu), to jak kupię trzy takie cudowne amerykańskie urządzenia, to będzie mi palić pińć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Nie! Będzie oddawać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Te, a jak w Vitarze są łącznie trzy gniazdka zapalniczki (dwa obok dźwigni zmiany biegów i jedno w schowku na rękawiczki z tyłu), to jak kupię trzy takie cudowne amerykańskie urządzenia, to będzie mi palić pińć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Wstepna diagnoza - Zalana 1 swieca... Uszczelka oleju w silniku padla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Wstepna diagnoza - Zalana 1 swieca... Uszczelka oleju w silniku padla. Oj, znajomy mi pokazywał bloczek silnika który miał 'delikatne' wżery na jednym cylindrze. Pilnik do metalu był gładszy. Taka włoska technologia wypalania TwinSpark. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) No to w tym przypadku mamy do czynienia z silnikiem BMW 1.4 w tym peugeotie. Nie ma to jak silnik z problemami po 52k... Edytowane 3 Grudnia 2013 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Z tego, że to silnik BMW nic absolutnie nie wynika. Motoryzacja zna masę przypadków, gdzie dobry silnik po przeszczepieniu go przez innego producenta okazuje bublem. Wystarczy zmienić osprzęt lub nawet soft i jest kupa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Akurat z tymi wyciekami oleju to juz jakis czas temu widzialem miedzy blokiem, a pokrywa plastykowa na calej dlugosci. Auto mialo wtedy pewnie jakies 30-35k przejechane. Fakt ze ilosci mizerne, ale w ogole do tego nie powinno dochodzic. A ze nie moj samochod i nie specjalnie kontroluje, tylko osoby starsze oddaje na przeglady to potem nagle wychodza duze buble. Pytanie tylko, czy to mozliwe zeby zalana swieca dzialala 0/1 ? Raz full power, za innym razem soft tlumi kompletnie silnik ze ciezko jest utrzymac predkosc pod minimalne wzniesienie... Edytowane 3 Grudnia 2013 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Jak najbardziej mozliwe. Ostatnio widziałem taki przypadek z walnieta cewką. Raz wszysto ok, a raz dostawała jakiegoś przebicia, komp wywalił wypadanie zapłonów na jednym cylindrze i przechodził w tryb awaryjny czyt. auto nie jechało tylko muliło. Edytowane 3 Grudnia 2013 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2013 (edytowane) No i stało się ... Linka (Fiat Linea 1,4 T-Jet 120KM) wyjechała dzisiaj na czterech kołach, a wróciła na ośmiu na lawecie :/ Podczas jazdy przyhamowałem, zredukowałem bieg do 3, skręciłem dodając gazu i auto straciło moc, zaczęła mrugać kontrolka check engine i całe zaczęło się trząść :/ Ostatkami sił dojechałem na parking. Po ponownym uruchomieniu silnika auto na jałowym biegu całe podskakuje, dodając gazu słychać jakby chlupanie. Jakieś pomysły co to może być? Edytowane 4 Grudnia 2013 przez BLANTMEN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2013 Kabel WN/świeca/cewka/wtryskiwacz/ECU/UPG - wybierz sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2013 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2013 Kabel WN/świeca/cewka/wtryskiwacz/ECU/UPG - wybierz sobie. ASO potwierdziło - świeczka "zgasła" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2013 Jak najbardziej mozliwe. Ostatnio widziałem taki przypadek z walnieta cewką. Raz wszysto ok, a raz dostawała jakiegoś przebicia, komp wywalił wypadanie zapłonów na jednym cylindrze i przechodził w tryb awaryjny czyt. auto nie jechało tylko muliło. Czasami niektóre czujniki kiedy zbliżają się do końca swego żywota, uzależniają swoje działanie od wilgotności powietrza. Może tutaj też coś w ten deseń grało? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2013 Nie, ewidentnie cewka już dogrywała żywota. Po podmianie cewki na inny cylinder wypadanie zapłonów również przechodziło na inny cylinder, a po wymianie cewki jest spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 10 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2013 http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15108367,Internauci_na_tropie__Agresywny_kierowca_bmw_namierzony.html?lokale=warszawa#BoxWiadTxt Bez komentarza. Niedawno było głośno o jednym kierowcy a tu niespodzianka - kolejny przykład ubogiego w rozum palanta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 10 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2013 Było już na testowym... standardowo BMW "siła marki" i te sprawy ;) 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 10 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2013 (edytowane) Hehe znowu BMW Nie popieram takiego zachowania, ale czasami na prawdę należy się w[ciach!]l kretynom którzy zajeżdżają drogę. Niezależnie jak płynnie zmieniają pasy i czy wiozą jedno, dwójkę dzieci czy całe przedszkole Edytowane 10 Grudnia 2013 przez chemiczny_ali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 10 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2013 Najgorsi są ci co zajada i jeszcze pretensje mają do zajechanego no ale mimo wszystko jak ktoś w takich sytuacjach nie panuje nad emocjami tym bardziej po przeprosinach to takich ludzi powinno się eliminować ze społeczeństwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 11 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2013 Hehe znowu BMW Nie popieram takiego zachowania, ale czasami na prawdę należy się w[ciach!]l kretynom którzy zajeżdżają drogę. Niezależnie jak płynnie zmieniają pasy i czy wiozą jedno, dwójkę dzieci czy całe przedszkole Mówił o tym że go nie zauważył - zdarza się. Tyle że to mogło być tak że burak jechał skrajnym prawym dobre +90km/h a tamten zmieniał pas i zobaczył w lusterku światełka w dali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 11 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2013 (edytowane) Nie no pewnie, tutaj koleś przesadził, jakieś rękoczyny te sprawy Ale tatusiowi imo należało się mocne zwrócenie uwagi i napomnienie o wyciągnięciu głowy z [gluteus maximus] (jeszcze raz obejrzałem i faktycznie nie widać, żeby się niezmiernie wlókł, aczkolwiek auta wyprzedzają go bardzo sprawnie z prawej. Kwestia jak szybko jechał i jakie było tam ograniczenie). Przeprosił. Bardzo dobrze, to powinno zakończyć sprawę, a że skończyło się inaczej to cóż... Edytowane 11 Grudnia 2013 przez chemiczny_ali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...