Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

No i się zaczęło..zima Dołączona grafika Pierwsze odśnieżanie i za mną już. No i pierwsze problemy. Chyba sterownik alarmu zamarzł. Otworzyłem drzwi, kontrolka alarmu zgasła (zawsze jakoś tak na nią zerkam, sam nie wiem czemu) ale zanim zdążyłem usiąść alarm zaczął wyć. Kręcenie kluczykiem w drzwiach nie dało efektu więc zdjąłem klemę na minutę. Poszedł reset i alarm przestał się załączać. Elektryka chyba jest w drzwiach, alarm nie jest fabryczny. Macie może jakieś pomysły za co się wziąć najpierw w celu sprawdzenia/naprawy? Nie ja to montowałem, wiem że trochę tam samoróbki było, odpięte czujniki itd. w efekcie załącza się tylko przy otwarciu drzwi przez włamywacza.

Nie wiem jak to w ogóle działa od strony podłaczenia. Wydaje mi się że tak prosto rzecz ujmując, jest podpięte to wszystko pod krańcówki drzwi. Może to one zamarzły i dlatego wyło? No cholera go wie, a obciach gdy stoi się z kluczykami przy wyjącym aucie nieziemski..

Edytowane przez Havoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajcie namiar na jakiegos mechanika lub stacje serwisowa 24h w Warszawie, najlepiej blisko bemowa... 

 

Jadac z Lublina, czerwona kontrolka silnika i Anti-Pollution Faulty... i brak mocy. Po zgaszeniu silnika pracuje wentylator lub zassys powietrza na wlocie maski przez jakies 10-15min. Znalazlem podobne na necie, ale brak odpowiedzi... Szlag by trafil, na 8 musze byc w gdansku! P308... 3k temu full serwis ja pier!@#!@# i 52k przejechane po 4 latach. 

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi padła pompa w moim w202 2.2d.. Za renowacje zawołali 2.5k.. Zima się zaczęła a z nią problemy, nie palił za pierwszym razem a jak już odpalił to z kontrolką epc czyli pompa, wiec robił tylko kle kle. Jak się jechało na biegu i puściło gaz to znów epc i kle kle, nie reagował- trzeba było w czasie jazdy go wyłączać i włączać. Jeszcze mnie czeka wymiana wahaczy przednich dolnych, prostowanie felg letnich, kupno stalowych z oponami zimowymi, na wiosnę blacharka i coś mi się wydaje ze za niedługo sprzęgło bo juz czasem wydaje dziwne dźwięki przy redukcji. Tak to jest jak się przez kilka lat nic przy aucie nie robi. Tapatapatap i9001 CM11

Edytowane przez GeMtin1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajcie namiar na jakiegos mechanika lub stacje serwisowa 24h w Warszawie, najlepiej blisko bemowa... 

 

Jadac z Lublina, czerwona kontrolka silnika i Anti-Pollution Faulty... i brak mocy. Po zgaszeniu silnika pracuje wentylator lub zassys powietrza na wlocie maski przez jakies 10-15min. Znalazlem podobne na necie, ale brak odpowiedzi... Szlag by trafil, na 8 musze byc w gdansku! P308... 3k temu full serwis ja pier!@#!@# i 52k przejechane po 4 latach. 

Nic się nie martw.

Filtr cząstek stałych masz?

Jeżeli tak to już go właśnie nie masz Dołączona grafika

 

Edit:

 

Heh, jaka to ironia że ja jeżdżę 20 letnim

klekotem Golfem mam zrobione 

300.000km. Europę przejechałem 30 razy

i ani razu nie miałem takiej sytuacji żeby

mi odmówił współpracy.

 

No i dla porównania twoja nowa bryka :)

 

 

A jak ktoś powie że golf to dobre auto

to się z niego głąby śmieją - bo golfem jeździ :)

Edytowane przez szpachla2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem na ten temat, gdyż jest bliski memu sercu, oby nie kieszeni (żona jeździ hdi).

Internetowi eksperci często wróżyli FAP, w omawianych kilkunastu przypadkach o których czytałem, ani razu FAP nie był problemem.

80% przypadków to był zaniedbany filtr paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak często jest zaleca wymiana filtra paliwa w 1.6hdi. Producenci ustalają to w przedziale 30-120kkm. My zlecamy to przy każdej wymianie oleju. Mam cicha nadzieję, że nie tylko za to pałace ale jest to też zrobione. Dodatkowo teraz można mieć jeszcze w baku paliwo letnie a temperatury są już zimowe (parafina i podobne duperele).

Edytowane przez Klaus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat ten P308 to 1.4 w benzynie od BWM. Wkoncu pojechalem tak jak stal i sytuacja jest smieszna... Dopiero jutro moze wroce z Wawy do Lbna i wtedy pojdzie pod noz, ale poki co objawy.

 

- Akurat to byl moj blad, pomaranczowa kontrolka silnika. Akurat kolo nie byl tak jednoznaczny dla mnie, w kazdym razie nie czerwony

- Anti Pollution faulty

- z Wawy do Gdanska dojechalem na kontrolce (prawie do konca) ale bez utraty mocy, wentylator na chlodnicy oczywiscie wariuje po wylaczeniu z kluczyka.

- kontrolka zgasla pod koniec trasy jak wstapilem bo energetyka.

- dzisiaj wracajac byly jazdy i loteria.

- Kontrolka on/off na malych nierownosciach od czasu do czasu, czasem utrata mocy, czasem nie przez 100-150km.

- Za to kontrolka temp. chlodzenia albo wylacza sie, albo idzie lekko ponad 60-70oC i spada znowu. W innym momencie dziala normalnie.

- Jak mam utrate mocy, to komputer nie potrafi zliczac bierzacego zuzycia paliwa

- Czasem utrata jest wieksza, albo silnik na postoju na jalowym potrafi terkotac calym samochodem jak jakis stary jelcz.

 

Jestem ciekaw co to wkoncu bedzie. Najbardziej boje sie w tym momencie tej nierownej pracy silnika momentami. Jakby wal zupelnie nie mial kontry lub zawory.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plyny ok, wlasnie wrocilem W-Wa Lbn i wszystko bylo ok, jedynie lampka on.

Lbn - Sopot - Lbn spalanie w sumie 6.5l.

Do sopotu, kolo 5.8l pod ten silny polnocny wiatr.

 

Dzisiaj zaszalem, na ekspresowce komp 17.5l przy ~190-195km/h sredniej.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopy, kupta sobie reduktor zuzycia paliwa, 20% taniej bedziecie jezdzić! Dołączona grafika

 

https://www.fastdeal.pl/oferta-zakupy-grupowe/sopot/reduktor-zuzycia-paliwa/16349/646961626f6c69713740676d61696c2e636f6d2c32343839/n

 

 

 

A tak wygląda od śwodka ta super zaawansowana kosmiczna technologia, MUSI działać :D :

 

http://www.compendiumarcana.com/fuel_doctor_fd47/NeoSocket.jpg

Edytowane przez pix3l
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze że idioci będą kupować takie rzeczy i potem się pytać czemu to nie działa albo czemu zamiast oczekiwanych oszczędności mają raptem 1-2 % mniej paliwa spalane .

 

A w F1 jest w ogóle KERS , myślałem że to tylko da się zrobić w przypadku pojazdów hybrydowych lub elektrycznych .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W F1 KERS polega na tym, że w trakcie okrążenia energia hamowania jest odbierana, a następnie kierowana do mini reaktora chemicznego, w którym tlen i azot z powietrza są łączone w podtlenek azotu, a węgiel i wodór z pary wodnej w propan-butan (czyli popularne LPG), a następnie magazynowane w specjalnych zbiornikach znajdujących się za fotelem kierowcy. W momencie aktywacji te gazy są kierowane do silnika, który dostaje strzał mieszaniny nitro+lpg. Oczywiście nikt o tym głośno nie mówi, bo prościej ściemnić o jakichś akumulatorach i silnikach - przecież ma być eko. A gdyby się ekooszołomy dowiedziały, że dalej są emitowane gazy, to już w ogóle szok, niedowierzanie i F1 zamknięta.

 

A mówił mi o tym znajomy Zenek, który u typowego Mirka raz kupił odrobinę jeżdżony bolid Kubicy. Bolid był po lekkiej obcierce na jakimś kanadyjskim torze, ale Mirek już zaszpachlował wszystkie obcierki i wymienił pogięte felgi na orginalne z audi A4. Rocznik 2007, więc prawie nówka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W F1 KERS polega na tym, że w trakcie okrążenia energia hamowania jest odbierana, a następnie kierowana do mini reaktora chemicznego, w którym tlen i azot z powietrza są łączone w podtlenek azotu, a węgiel i wodór z pary wodnej w propan-butan (czyli popularne LPG), a następnie magazynowane w specjalnych zbiornikach znajdujących się za fotelem kierowcy. W momencie aktywacji te gazy są kierowane do silnika, który dostaje strzał mieszaniny nitro+lpg. Oczywiście nikt o tym głośno nie mówi, bo prościej ściemnić o jakichś akumulatorach i silnikach - przecież ma być eko. A gdyby się ekooszołomy dowiedziały, że dalej są emitowane gazy, to już w ogóle szok, niedowierzanie i F1 zamknięta.

 

A mówił mi o tym znajomy Zenek, który u typowego Mirka raz kupił odrobinę jeżdżony bolid Kubicy. Bolid był po lekkiej obcierce na jakimś kanadyjskim torze, ale Mirek już zaszpachlował wszystkie obcierki i wymienił pogięte felgi na orginalne z audi A4. Rocznik 2007, więc prawie nówka.

Bezedura! Jo żech słyszoł, że ta elektryczność ładowana jest w kądęsator a potem w razie potrzeby nagle rozładowywana mocnym inpulsem elektrodami w rzyć kierowcy aż ten wypuści gazy odbierane specjalnom rurkom, kture kierowane som do silnika jako dodatkowa dawka metanu. Stąd wincy mocy!

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezedura! Jo żech słyszoł, że ta elektryczność ładowana jest w kądęsator a potem w razie potrzeby nagle rozładowywana mocnym inpulsem elektrodami w rzyć kierowcy aż ten wypuści gazy odbierane specjalnom rurkom, kture kierowane som do silnika jako dodatkowa dawka metanu. Stąd wincy mocy!

Tak jest w Priusie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupię dwa, drugi se w zapalniczkę w bagażniku wsadzę i 40% jak nic. Dołączona grafika

Te, a jak w Vitarze są łącznie trzy gniazdka zapalniczki (dwa obok dźwigni zmiany biegów i jedno w schowku na rękawiczki z tyłu), to jak kupię trzy takie cudowne amerykańskie urządzenia, to będzie mi palić pińć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te, a jak w Vitarze są łącznie trzy gniazdka zapalniczki (dwa obok dźwigni zmiany biegów i jedno w schowku na rękawiczki z tyłu), to jak kupię trzy takie cudowne amerykańskie urządzenia, to będzie mi palić pińć?

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstepna diagnoza - Zalana 1 swieca... Uszczelka oleju w silniku padla. 

 

Oj, znajomy mi pokazywał bloczek silnika który miał 'delikatne' wżery na jednym cylindrze. Pilnik do metalu był gładszy.

Taka włoska technologia wypalania TwinSpark.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...