Havoc Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2013 (edytowane) No i się zaczęło..zima Pierwsze odśnieżanie i za mną już. No i pierwsze problemy. Chyba sterownik alarmu zamarzł. Otworzyłem drzwi, kontrolka alarmu zgasła (zawsze jakoś tak na nią zerkam, sam nie wiem czemu) ale zanim zdążyłem usiąść alarm zaczął wyć. Kręcenie kluczykiem w drzwiach nie dało efektu więc zdjąłem klemę na minutę. Poszedł reset i alarm przestał się załączać. Elektryka chyba jest w drzwiach, alarm nie jest fabryczny. Macie może jakieś pomysły za co się wziąć najpierw w celu sprawdzenia/naprawy? Nie ja to montowałem, wiem że trochę tam samoróbki było, odpięte czujniki itd. w efekcie załącza się tylko przy otwarciu drzwi przez włamywacza. Nie wiem jak to w ogóle działa od strony podłaczenia. Wydaje mi się że tak prosto rzecz ujmując, jest podpięte to wszystko pod krańcówki drzwi. Może to one zamarzły i dlatego wyło? No cholera go wie, a obciach gdy stoi się z kluczykami przy wyjącym aucie nieziemski.. Edytowane 25 Listopada 2013 przez Havoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2013 (edytowane) Dajcie namiar na jakiegos mechanika lub stacje serwisowa 24h w Warszawie, najlepiej blisko bemowa... Jadac z Lublina, czerwona kontrolka silnika i Anti-Pollution Faulty... i brak mocy. Po zgaszeniu silnika pracuje wentylator lub zassys powietrza na wlocie maski przez jakies 10-15min. Znalazlem podobne na necie, ale brak odpowiedzi... Szlag by trafil, na 8 musze byc w gdansku! P308... 3k temu full serwis ja pier!@#!@# i 52k przejechane po 4 latach. Edytowane 28 Listopada 2013 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojeczny Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Wypnij zwore sw (czy jakoś tak) w skrzynce bezpieczników, i po jakimś czasie włóż ponownie. Wysłane z mojego LG-P990 przy użyciu Tapatalk 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 P308... 3k temu full serwis ja pier!@#!@# i 52k przejechane po 4 latach. full serwis a pewnie filtr paliwa siedzi jeszcze ten, co we Francji zamontowano. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 (edytowane) Mi padła pompa w moim w202 2.2d.. Za renowacje zawołali 2.5k.. Zima się zaczęła a z nią problemy, nie palił za pierwszym razem a jak już odpalił to z kontrolką epc czyli pompa, wiec robił tylko kle kle. Jak się jechało na biegu i puściło gaz to znów epc i kle kle, nie reagował- trzeba było w czasie jazdy go wyłączać i włączać. Jeszcze mnie czeka wymiana wahaczy przednich dolnych, prostowanie felg letnich, kupno stalowych z oponami zimowymi, na wiosnę blacharka i coś mi się wydaje ze za niedługo sprzęgło bo juz czasem wydaje dziwne dźwięki przy redukcji. Tak to jest jak się przez kilka lat nic przy aucie nie robi. Tapatapatap i9001 CM11 Edytowane 28 Listopada 2013 przez GeMtin1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla2 Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 (edytowane) Dajcie namiar na jakiegos mechanika lub stacje serwisowa 24h w Warszawie, najlepiej blisko bemowa... Jadac z Lublina, czerwona kontrolka silnika i Anti-Pollution Faulty... i brak mocy. Po zgaszeniu silnika pracuje wentylator lub zassys powietrza na wlocie maski przez jakies 10-15min. Znalazlem podobne na necie, ale brak odpowiedzi... Szlag by trafil, na 8 musze byc w gdansku! P308... 3k temu full serwis ja pier!@#!@# i 52k przejechane po 4 latach. Nic się nie martw. Filtr cząstek stałych masz? Jeżeli tak to już go właśnie nie masz Edit: Heh, jaka to ironia że ja jeżdżę 20 letnim klekotem Golfem mam zrobione 300.000km. Europę przejechałem 30 razy i ani razu nie miałem takiej sytuacji żeby mi odmówił współpracy. No i dla porównania twoja nowa bryka :) A jak ktoś powie że golf to dobre auto to się z niego głąby śmieją - bo golfem jeździ :) Edytowane 28 Listopada 2013 przez szpachla2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Poczytałem na ten temat, gdyż jest bliski memu sercu, oby nie kieszeni (żona jeździ hdi). Internetowi eksperci często wróżyli FAP, w omawianych kilkunastu przypadkach o których czytałem, ani razu FAP nie był problemem. 80% przypadków to był zaniedbany filtr paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla2 Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 (edytowane) No z tym że 50 tyś to koło 50 tankowań. Taki syf na stacjach leją? Edytowane 28 Listopada 2013 przez szpachla2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 (edytowane) Nie wiem jak często jest zaleca wymiana filtra paliwa w 1.6hdi. Producenci ustalają to w przedziale 30-120kkm. My zlecamy to przy każdej wymianie oleju. Mam cicha nadzieję, że nie tylko za to pałace ale jest to też zrobione. Dodatkowo teraz można mieć jeszcze w baku paliwo letnie a temperatury są już zimowe (parafina i podobne duperele). Edytowane 28 Listopada 2013 przez Klaus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 (edytowane) Akurat ten P308 to 1.4 w benzynie od BWM. Wkoncu pojechalem tak jak stal i sytuacja jest smieszna... Dopiero jutro moze wroce z Wawy do Lbna i wtedy pojdzie pod noz, ale poki co objawy. - Akurat to byl moj blad, pomaranczowa kontrolka silnika. Akurat kolo nie byl tak jednoznaczny dla mnie, w kazdym razie nie czerwony - Anti Pollution faulty - z Wawy do Gdanska dojechalem na kontrolce (prawie do konca) ale bez utraty mocy, wentylator na chlodnicy oczywiscie wariuje po wylaczeniu z kluczyka. - kontrolka zgasla pod koniec trasy jak wstapilem bo energetyka. - dzisiaj wracajac byly jazdy i loteria. - Kontrolka on/off na malych nierownosciach od czasu do czasu, czasem utrata mocy, czasem nie przez 100-150km. - Za to kontrolka temp. chlodzenia albo wylacza sie, albo idzie lekko ponad 60-70oC i spada znowu. W innym momencie dziala normalnie. - Jak mam utrate mocy, to komputer nie potrafi zliczac bierzacego zuzycia paliwa - Czasem utrata jest wieksza, albo silnik na postoju na jalowym potrafi terkotac calym samochodem jak jakis stary jelcz. Jestem ciekaw co to wkoncu bedzie. Najbardziej boje sie w tym momencie tej nierownej pracy silnika momentami. Jakby wal zupelnie nie mial kontry lub zawory. Edytowane 28 Listopada 2013 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
St.Anger Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Masz możliwość podpiąć pod komputer? Jak dla mnie to coś z zapłonem, masz oddzielne cewki na każdej świecy? Czy silnik na biegu jałowym pracuje nierówno wpadając w nienaturalne wibracje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Poziom płynu chłodzącego sprawdziłeś chociaż? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 29 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2013 (edytowane) Plyny ok, wlasnie wrocilem W-Wa Lbn i wszystko bylo ok, jedynie lampka on. Lbn - Sopot - Lbn spalanie w sumie 6.5l. Do sopotu, kolo 5.8l pod ten silny polnocny wiatr. Dzisiaj zaszalem, na ekspresowce komp 17.5l przy ~190-195km/h sredniej. Edytowane 29 Listopada 2013 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pix3l Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 (edytowane) Chłopy, kupta sobie reduktor zuzycia paliwa, 20% taniej bedziecie jezdzić! https://www.fastdeal.pl/oferta-zakupy-grupowe/sopot/reduktor-zuzycia-paliwa/16349/646961626f6c69713740676d61696c2e636f6d2c32343839/n A tak wygląda od śwodka ta super zaawansowana kosmiczna technologia, MUSI działać :D : http://www.compendiumarcana.com/fuel_doctor_fd47/NeoSocket.jpg Edytowane 2 Grudnia 2013 przez pix3l 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 No co, przecież kondensator zbiera energię jak się hamuje, a później przy przyśpieszaniu oddaje, odciążając alternator i zmniejszając spalanie. Myślisz, że jak działa kers w f1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 Kupię dwa, drugi se w zapalniczkę w bagażniku wsadzę i 40% jak nic. :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 "Sprawdzona skuteczność - dzięki niwelowaniu nagłych zmian napięcia w instalacji elektrycznej samochodu" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 Najlepsze że idioci będą kupować takie rzeczy i potem się pytać czemu to nie działa albo czemu zamiast oczekiwanych oszczędności mają raptem 1-2 % mniej paliwa spalane . A w F1 jest w ogóle KERS , myślałem że to tylko da się zrobić w przypadku pojazdów hybrydowych lub elektrycznych . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 Niby są jakieś silniki elektryczne. Energia magazynowana jest albo w akumulatorach albo w specjalnym kole zamachowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 W F1 KERS polega na tym, że w trakcie okrążenia energia hamowania jest odbierana, a następnie kierowana do mini reaktora chemicznego, w którym tlen i azot z powietrza są łączone w podtlenek azotu, a węgiel i wodór z pary wodnej w propan-butan (czyli popularne LPG), a następnie magazynowane w specjalnych zbiornikach znajdujących się za fotelem kierowcy. W momencie aktywacji te gazy są kierowane do silnika, który dostaje strzał mieszaniny nitro+lpg. Oczywiście nikt o tym głośno nie mówi, bo prościej ściemnić o jakichś akumulatorach i silnikach - przecież ma być eko. A gdyby się ekooszołomy dowiedziały, że dalej są emitowane gazy, to już w ogóle szok, niedowierzanie i F1 zamknięta. A mówił mi o tym znajomy Zenek, który u typowego Mirka raz kupił odrobinę jeżdżony bolid Kubicy. Bolid był po lekkiej obcierce na jakimś kanadyjskim torze, ale Mirek już zaszpachlował wszystkie obcierki i wymienił pogięte felgi na orginalne z audi A4. Rocznik 2007, więc prawie nówka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 W F1 KERS polega na tym, że w trakcie okrążenia energia hamowania jest odbierana, a następnie kierowana do mini reaktora chemicznego, w którym tlen i azot z powietrza są łączone w podtlenek azotu, a węgiel i wodór z pary wodnej w propan-butan (czyli popularne LPG), a następnie magazynowane w specjalnych zbiornikach znajdujących się za fotelem kierowcy. W momencie aktywacji te gazy są kierowane do silnika, który dostaje strzał mieszaniny nitro+lpg. Oczywiście nikt o tym głośno nie mówi, bo prościej ściemnić o jakichś akumulatorach i silnikach - przecież ma być eko. A gdyby się ekooszołomy dowiedziały, że dalej są emitowane gazy, to już w ogóle szok, niedowierzanie i F1 zamknięta. A mówił mi o tym znajomy Zenek, który u typowego Mirka raz kupił odrobinę jeżdżony bolid Kubicy. Bolid był po lekkiej obcierce na jakimś kanadyjskim torze, ale Mirek już zaszpachlował wszystkie obcierki i wymienił pogięte felgi na orginalne z audi A4. Rocznik 2007, więc prawie nówka. Bezedura! Jo żech słyszoł, że ta elektryczność ładowana jest w kądęsator a potem w razie potrzeby nagle rozładowywana mocnym inpulsem elektrodami w rzyć kierowcy aż ten wypuści gazy odbierane specjalnom rurkom, kture kierowane som do silnika jako dodatkowa dawka metanu. Stąd wincy mocy! 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Bezedura! Jo żech słyszoł, że ta elektryczność ładowana jest w kądęsator a potem w razie potrzeby nagle rozładowywana mocnym inpulsem elektrodami w rzyć kierowcy aż ten wypuści gazy odbierane specjalnom rurkom, kture kierowane som do silnika jako dodatkowa dawka metanu. Stąd wincy mocy! Tak jest w Priusie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Kupię dwa, drugi se w zapalniczkę w bagażniku wsadzę i 40% jak nic. Te, a jak w Vitarze są łącznie trzy gniazdka zapalniczki (dwa obok dźwigni zmiany biegów i jedno w schowku na rękawiczki z tyłu), to jak kupię trzy takie cudowne amerykańskie urządzenia, to będzie mi palić pińć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Nie! Będzie oddawać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Te, a jak w Vitarze są łącznie trzy gniazdka zapalniczki (dwa obok dźwigni zmiany biegów i jedno w schowku na rękawiczki z tyłu), to jak kupię trzy takie cudowne amerykańskie urządzenia, to będzie mi palić pińć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Wstepna diagnoza - Zalana 1 swieca... Uszczelka oleju w silniku padla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Wstepna diagnoza - Zalana 1 swieca... Uszczelka oleju w silniku padla. Oj, znajomy mi pokazywał bloczek silnika który miał 'delikatne' wżery na jednym cylindrze. Pilnik do metalu był gładszy. Taka włoska technologia wypalania TwinSpark. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) No to w tym przypadku mamy do czynienia z silnikiem BMW 1.4 w tym peugeotie. Nie ma to jak silnik z problemami po 52k... Edytowane 3 Grudnia 2013 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 W tym wypadku mamy oczywistą oczywistość: BMW zaczyna się od 6 garów. ;] 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2013 Z tego, że to silnik BMW nic absolutnie nie wynika. Motoryzacja zna masę przypadków, gdzie dobry silnik po przeszczepieniu go przez innego producenta okazuje bublem. Wystarczy zmienić osprzęt lub nawet soft i jest kupa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...