Jump to content
Sign in to follow this  
Sid

Codzienność za kierownicą

Recommended Posts

Nie ma to znaczenia - byle tylko stuknąć się bokiem, a nie przodem w tył. Linia obrony jest prosta: Jechałem sobie lewym pasem i gdy byłem obok pana w Oplu, to on najwidoczniej miał mnie w martwym polu i wjechał mi w bok - nie mogłem nic zrobić panie władzo, nie spodziewałem się, a z przeciwka sznur samochodów więc i uciec nie było gdzie...

Jak by się koleś upierał, to zawsze mógłby walnąć do policjanta: Jechałem wężykiem blokując ruch i stwarzając zagrożenie na drodze, ale koleś w BMW i tak mnie chciał wyprzedzić lewym pasem więc wjechałem mu w bok...:ploom:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komu by się chciało? Ja tam lubię swojego golfa i wolał bym nie robić sobie problemów typu cały bok do lakierowania i drzwi do wymiany skuli jednego idioty. Szkoda własnego czasu i nerwów. :3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwestia tego gdzie bym jechał, z kim i czy bardzo by mi się spieszyło - no i przede wszystkim jak bardzo upierdliwy byłby pan w Oplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacy 'społecznicy' nadają się na powtórne zdawanie PJ wraz z testami psychologicznymi. 

myslalby kto, ze na psychotestach jest niewiadomo co. co uniemozliwi prowadzenie pojazdow. badania psychotechniczne to nie wizyta u psychiatry. a w tym kraju nawet uber debil dostanie B, bo potrafi prowadzic auto i zdal egzamin panstwowy. dopiero pozniej jak taki debil chce zdawac C i wyzej powstaje dla niego problem bo moga mu  B zabrac.

jak mi sie cos jeszcze rzuci w oczy to napisze o tej parodii... w zasadzie juz mam. po co kierowca zawodowy ma znac stawki mandatow/kar za konkretne wykroczenia? zeby ich unikac? jak nie zna przyczyny to i wartosc skutkow nic mu nie da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie tak piszą o tych psychotestach a tam nic wielkiego nie ma...

Byłem w zeszłym roku dwa razy na psychotestach bo najpierw wymyślili, że do prowadzenia pojazdu służbowego <3.5T potrzeba takiego świstka a potem żeby zapisać się na kurs prawa jazdy C.

Wielce mi testy w których liczy się raczej refleks, poczucie przestrzeni i jako taki wzrok. Ta część 'psychologiczna' to jest kpina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Dzisiaj postanowiłem sprawdzić stan oleju w moim 1.9TDI ARL, ku mojemu zdziwieniu ujrzałem taki obraz

 

Dołączona grafika

 

Normalnie nie mogłem uwierzyć i sprawdziłem to chyba z pięć razy, ale za każdym to samo. Auto normalnie pali, puści bąka na chwilę przy odpaleniu i potem spokój. Pojechałem do mechanika i stwierdził, że w oleju jest paliwo, potem gadałem jeszcze z z kilkoma znajomymi i prawdopodobnie uszczelniacze lub gniazda pompek są uszkodzone. Jutro planuję odciągnąć nadmiar oleju przez bagnet i dolać trochę świeżego i mam nadzieję, że wystarczy to aby dojechać 2km do mechanika. W sumie nie wiem kiedy to się stało i jeździłem nieświadomy takiego stanu a najlepsze, że kontrolka od oleju nawet nie mrugnęła. Z tego co mi się wydaje to mam chyba 2L paliwa w oleju, czyli jakieś 6.5L całości zamiast ~4.5L Dołączona grafika ... oby mi tylko nic innego nie rozwaliło bo się wkurze Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcesz na tym 2km przejechać to po pierwsze spuść/wyciągnij do normalnego stanu tak jak piszesz bo jak ci zacznie walić ciśnienie w silniku i rzucać olejem na potęgę do odmy to mogą się cuda dziać. W najgorszym przypadku może rozsadzić blok ale przy sprawnej odmie to raczej mało prawdopodobne.

Do tego dochodzi fakt, że turbo i wszelkie panewki na takim "oleju" też dostają ostro w piz! bo właściwości smarne ma to o wiele gorsze ale na pewno nie na tyle żeby przez 2km miało się coś wielce stać.

Pierwsze co to pewnie trzeba sprawdzić gniazda wtrysków, ewentualnie jeszcze któryś wtrysk może ostro lać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie wróciłem od auta, musiałem odlać prawie 2.5L olejo-podobnej substancji aby na bagnecie zejść do "max", dolałem też jakieś 200ml świeżego oleju i musi to wystarczyć do dojechania do warsztatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie tak piszą o tych psychotestach a tam nic wielkiego nie ma...

Byłem w zeszłym roku dwa razy na psychotestach bo najpierw wymyślili, że do prowadzenia pojazdu służbowego <3.5T potrzeba takiego świstka a potem żeby zapisać się na kurs prawa jazdy C.

Wielce mi testy w których liczy się raczej refleks, poczucie przestrzeni i jako taki wzrok. Ta część 'psychologiczna' to jest kpina.

 

 

jeszcze lepszy jest lekarz na kat C i KW po psychotechnicznych. czytamy literki z tablicy i placimy 250zl za 2 papierki. i tak 7 osob skasuje w ciagu godziny. zyc nie umierac ;]

 

 

 

Edited by dumpmuzgu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie wróciłem od auta, musiałem odlać prawie 2.5L olejo-podobnej substancji aby na bagnecie zejść do "max", dolałem też jakieś 200ml świeżego oleju i musi to wystarczyć do dojechania do warsztatu.

 

ooooo, nowa pożywka dla forumowego trolla jonasa Dołączona grafika

Edited by ʞoʌɐls
  • Upvote 3
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooooo, nowa pożywka dla forumowego trolla jonasa Dołączona grafika

Umyj nogi.
  • Upvote 2
  • Downvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalna sprawa w dieslu. Jak się spokojnie jeździ to produkuję ropę. W większości diesli produkowana w silniku ropa sama trafia z powrotem do baku ale są wyjątki gdzie trzeba zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku.

Edited by Gacek18
  • Upvote 5
  • Downvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po co dolewałeś te 200ml oleju to nie mam zielonego pojęcia. Obyś dojechał. Dołączona grafika

Aby zwiększyć jego parametry smarownicze, bo obecnie jest bardzo rozrzedzony przez paliwo. Wiem, że to niewiele, ale i tak nie miałem co z nim zrobić Dołączona grafika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalna sprawa w dieslu. Jak się spokojnie jeździ to produkuję ropę. W większości diesli produkowana w silniku ropa sama trafia z powrotem do baku ale są wyjątki gdzie trzeba zrobić mechaniczny powrót paliwa do baku.

 

Dlaczego minusujecie kolegę, przecież to nawet zabawne jak się pomyśli nad tym :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak się spokojnie jeździ to produkuję ropę.

Minusy pewnie za to, że Gacek18 robi to bez koncesji. Akcyzy pewnie też Gacek18 od swojej produkcji nie płaci. 

 

Produkuje rope?

Pytanie powinno brzmieć: "Produkujesz ropę?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie powinno brzmieć: "Produkujesz ropę?"

Myślę, ze podmiotem domyślnym w tym zdaniu jest "silnik" lub "samochód", więc forma czasownika jest poprawna. ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dyskusję rozpoczął Gacek18, który napisał:

 

Jak się spokojnie jeździ to produkuję ropę.

a nie 

Jak się spokojnie jeździ to produkuje ropę.

 

Na moje podmiotem jest tu Gacek18 a nie "silnik" lub "samochód". Ja do szkoły jednak chodziłem dawno, wiele mogło się od tego czasu zmienić.

Edited by Klaus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na moje podmiotem jest tu Gacek18 a nie "silnik" lub "samochód". Ja do szkoły jednak chodziłem dawno, wiele mogło się od tego czasu zmienić.

 

Nie, bo cała wypowiedź wygląda tak:

 

 

Produkuje rope? Perpetuum mobile, dlatego palą pińć na sto.

 

Co sugeruje, że mowa o samochodach lub silnikach. Gacek18 raczej nie pali "pińć na sto", ani tym bardziej ludzie, których jest przedstawicielem. ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co sugeruje, że mowa o samochodach lub silnikach. Gacek18 raczej nie pali "pińć na sto", ani tym bardziej ludzie, których jest przedstawicielem. ;]

Nie wiem czy Gacek18 pali i ile, wiem, że progukuje, sam to napisał. Gdyby Gacek18 miał na myśl, że to silnik produkuje, napisałby produkuje przez "e' na końcu. Napisał zaś produkuję przez ę na końcu, znaczy że to Gacek18 produkuje ropę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po prostu gacek z rozpędu wpisał na końcu "ę". kolejne zdanie 

W większości diesli produkowana w silniku ropa sama trafia ...

sugeruje, że ropa jest produkowana przez silnik nie przez gacka. Zresztą co to za różnica kto tą ropę produkuje. Ważne, że za free wraca do baku Dołączona grafika Tyle się tej ropy naprodukował, że 

Ja już nie czekam na R9 290. Dziś zamówiłem 6x GTX 770. Więc na dniach będzie wyprzedaż w dziale giełda Dołączona grafika

Edited by kaijitsu
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diesel produkuje ropę. Tak za free nie wraca. Do tego służą znajdujące się tylko w konstrukcji diesla pompowtryski. To one wypompowują z cylindra nadmiar paliwa i przekazują go do baku. Wymaga to współpracy z dwoma pompami paliwa, jedną przy silniku, drugą przy baku ( przykład BMW E39 530d). Dlatego czasem trzeba dołożyć przelew i drugą pompę np. w 1.9 TDI. Diesel to wspaniały przyjaciel wąsatych Januszy z Podkarpacia. Dzięki niemu dokonują takich cudów jak zamiana oleju opałowego lanego do baku w olej napędowy. Najpierw trzeba do cylindra wtrysnąć olej opałowy, do tego też służą pompowtryski, następnie dzięki pompowtryskom wraca do baku olej napędowy.

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba lepiej by dla wszystkich było jak by je w garażu zostawili bo tu kolejny niedorozwój > http://kontakt24.tvn24.pl/temat,po-zderzeniu-z-autobusem-nie-zyje-pasazer-bmw-kierowca-mial-3-5-promila,111015,html?categoryId=496

Jak nie pseudo gangster co by wszystkich chciał klepać na drodze to pijany debil.

Edited by KAX_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.