Jump to content
Sign in to follow this  
Sid

Codzienność za kierownicą

Recommended Posts

http://www.saabklub.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=514&Itemid=1

 

http://www.saabsunited.com/2014/03/nevs-saab-9-3-aero-the-test-drive-part-1.html

 

Jedyne co sie nie ostalo to aktywne zaglowki..., za to jakie spalanie! Co potwierdza moje doswiadczenia. Chociaz nie wiem czy to bedzie to samo na 3ce co kiedys czyli zjadanie 911 przy akceleracji 90-140km.

 

Jedyne co mi nie pasi to to ze czerwone tylnie lampy byly ladniejsze w poprzedniej generacji.

Edited by Aurora001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakieś info z ceną i wyposażeniem ? Bo faktycznie to byłoby mega tanio, tylko ten design lekko trąci myszą, no ale ...

mega tanio w porównaniu do czego?

 

Bo wypada porównać do aktualnej konkurencji na rynku.

http://www.saabklub.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=514&Itemid=1

 

http://www.saabsunited.com/2014/03/nevs-saab-9-3-aero-the-test-drive-part-1.html

 

Jedyne co sie nie ostalo to aktywne zaglowki..., za to jakie spalanie! Co potwierdza moje doswiadczenia. Chociaz nie wiem czy to bedzie to samo na 3ce co kiedys czyli zjadanie 911 przy akceleracji 90-140km.

 

Jedyne co mi nie pasi to to ze czerwone tylnie lampy byly ladniejsze w poprzedniej generacji.

Prawie każda mocniejsza turbobenzyna bez większych problemów robi świetne czasy 90-130 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mega tanio w porównaniu do czego?

 

Może np do BMW 328i 245KM od 156500 za podstawe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mega tanio w porównaniu do czego?

 

Co masz na rynku, z takim wyposażeniem, za takie pieniądze i z taką mocą silnika ? 

 

Mazda 6 ? BMW ? Audi ? Mercedes ? Lexus ? 

 

Toyota, Nissan i Honda nie mają w ogóle takich silników. :)

 

Chociaż nie widzę nigdzie listy wyposażenia, bo raczej nie wsadzili tam "nowych" technologii, więc nie wiem czy nie na próżno szukam fotochromatycznych wszystkich lusterek, kamery cofania, USB, itp. ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co masz na rynku, z takim wyposażeniem, za takie pieniądze i z taką mocą silnika ?

 

Mazda 6 ? BMW ? Audi ? Mercedes ? Lexus ?

 

Toyota, Nissan i Honda nie mają w ogóle takich silników. :)

 

Chociaż nie widzę nigdzie listy wyposażenia, bo raczej nie wsadzili tam "nowych" technologii, więc nie wiem czy nie na próżno szukam fotochromatycznych wszystkich lusterek, kamery cofania, USB, itp. ?

Tzn z jaką mocą silnika? 225KM to nie jest jakiś killer który łamie barierę dźwięku.

Accord oferuje raptem tylko 10%mniej koni za 137 tyś zł (2,4 Executive/Type S).

 

Druga sprawa to gwarancja - na chwilę obecną jest tylko na rynku szwedzkim co jest powodem dla którego producent blokuje sprzedaż do innych krajów.

 

Nie zapominajmy też, że mówimy o aucie które technologicznie jest na poziomie sprzed 10-12 lat.

Może np do BMW 328i 245KM od 156500 za podstawe.

Fajne porównanie - świeży model i dziadek sprzed dekady.
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tzn z jaką mocą silnika? 225KM to nie jest jakiś killer który łamie barierę dźwięku.

Nie wiem, chcesz się droczyć, że piszesz takie rzeczy ? Może najpierw wskaż coś za 130 tys nowego, co odpycha się jak ten Saab a potem wysnuwaj takie komentarze. 

 

Accord oferuje raptem tylko 10%mniej koni za 137 tyś zł (2,4 Executive/Type S).

Myślałem, że wiesz jak wygląda charakterystyka wolnossącej Hondy 200KM i turbodoładowanego Saaba 220KM, jednak się pomyliłem. 

 

Skoro ilość koni jest dla Ciebie wyznacznikiem dynamiki silnika, to nie mamy o czym rozmawiać. 

Nie zapominajmy też, że mówimy o aucie które technologicznie jest na poziomie sprzed 10-12 lat.

 

Tak i to jest feler, którego widzę wady, nie mniej jednak, to wciąż ciekawa propozycja jeśli komuś zależy na nutce adrenaliny. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe czy ci wszyscy faceci w koszulkach "Save Saab", namiętnie upalający jakieś pełnoletnie żelazo tej marki warte może jedną trzecią nowej Pandy, ruszą teraz tłumnie do salonów, ściskając w spoconych z przejęcia dłoniach uciułane grajcarki.

 

W Saabie podobały mi się zawsze dwie rzeczy - stacyjka w bezsensownym miejscu i "ready to take off" wyświetlane na telewizorku w którejś tam mocnej wersji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem, chcesz się droczyć, że piszesz takie rzeczy ? Może najpierw wskaż coś za 130 tys nowego, co odpycha się jak ten Saab a potem wysnuwaj takie komentarze.

 

Myślałem, że wiesz jak wygląda charakterystyka wolnossącej Hondy 200KM i turbodoładowanego Saaba 220KM, jednak się pomyliłem.

 

Skoro ilość koni jest dla Ciebie wyznacznikiem dynamiki silnika, to nie mamy o czym rozmawiać.

 

Tak i to jest feler, którego widzę wady, nie mniej jednak, to wciąż ciekawa propozycja jeśli komuś zależy na nutce adrenaliny.

Wskazałem coś nowego.

Jak jeździ nowy saab będziemy wiedzieć jak pojawią się niezależne testy, ale stary jeździł tak:

http://www.zeperfs.com/match1948-4353-4205-1088.htm'> http://www.zeperfs.com/match1948-4353-4205-1088.htm

 

W zestawieniu jest też stary Accord, nowy jest mocniejszy i szybszy. Jakoś nie widzę żeby Aero aż tak bardzo masakrowało Hondę jak sugerujesz.

 

Cenę nowego Accorda podałem - to JEST ta sama klasa cenowa.

 

Coś niecoś wiem o tym jak oddaje moc 2,0T - za to z tego co widzę Ty chyba nie miałeś nigdy okazji jeździć Hondą i powtarzasz mity o tym, że bez 9 tyś RPM w H trzeba się nogą odpychać... Pamiętaj, że nie mówimy o jakimś 1,6 tylko o całkiem sporym 2,4 bardzo płaski wykres momentu o świetnej charakterystyce.

Jeśli dla Ciebie wyznacznikiem dynamiki jest fakt, że silnik generuje dużo Nm gdy turbo dmucha to masz rację - nie mamy o czym rozmawiać.

Prawda jest taka że obecny accord jeździ tak samo szybko - ale o wiele bardziej liniowo oddaje moc a co za tym idzie o wiele mniej spektakularnie.

Odczucia za kierownicy to jedno - faktyczne osiągi to drugie i uwierz mi, że jako posiadacz starej turbo benzyny która w peak'u pompuje 1,4bar cos o tym wiem ;)

 

Pamiętaj też, że po to wymyślono skrzynię biegów żeby z niej korzystać ;)

Ciekawe czy ci wszyscy faceci w koszulkach "Save Saab", namiętnie upalający jakieś pełnoletnie żelazo tej marki warte może jedną trzecią nowej Pandy, ruszą teraz tłumnie do salonów, ściskając w spoconych z przejęcia dłoniach uciułane grajcarki.

 

W Saabie podobały mi się zawsze dwie rzeczy - stacyjka w bezsensownym miejscu i "ready to take off" wyświetlane na telewizorku w którejś tam mocnej wersji.

powinni - dostają nie jakiś tam re-brand tylko prawdziwego Saaba. Dokładnie takiego samego jak zapamiętali ;)
  • Upvote 1
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżdżę nowym accordem 2.4 i to, że trzeba go bujnąć do 4-5k rpm aby przyspieszył to nie jest wcale mit. W niskim zakresie obrotów jedzie jak przeciętne lżejsze 1.6 i w dodatku trzeba się nawachlować tym "dżojstkiem" aby dynamicznie się poruszać bez wyjących obrotów. Dużym plusem tego silnika jest z pewnością niskie zużycie paliwa przy rozsądnych obrotach ale dynamiki to to nie ma. Miałem okazję jeździć 2 litrową turbo benzyną w podobnej budzie i charakterystyka jest dużo lepsza, ciągnie od samego dołu i nie trzeba redukować przed każdym wzniesieniem aby go pociągnąć. Honda fajnie przyspiesza dopiero od samej góry, silniczek sobie ryczy i rwie do przodu, do 4k rpm mogę trzymać gaz w podłodze i czekać aż się rozbudzi.

Edited by kaijitsu
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja dla przykładu byłem zachwycony tym jak Accord równo oddaje moc. Żadnego opóźnienia, żadnego czekania aż turbo wstanie...

 

W każdym razie wróćmy do tematu: Saab za 31 tyś euro to niestety nie jest auto bezkonkurencyjnd jeśli chodzi o cenę czy wyposażenie. Wbrew pozorom konkurencję można znaleźć za podobne pieniądze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mega tanio w porównaniu do czego?

 

Bo wypada porównać do aktualnej konkurencji na rynku.

Prawie każda mocniejsza turbobenzyna bez większych problemów robi świetne czasy 90-130 ;)

 

Nie w przypadku saaba. Ta marka miała zawsze najwierniejszych i najbardziej konserwatywnych fanów, którzy na pewno z radością przyjmą powrót 9-3. Nie przekonasz ich do accorda (który wewnątrz nie jest nawet w połowie tak klimatyczny, jak saab, a jak dla mnie wręcz nudny - już prędzej mazdę 6 bym przygarnął), a to, że konstrukcyjnie jest sprzed iluśtam lat, to niekoniecznie wada (a na pewno nie dla fanów saaba).

 

Taki odcinek TG był na pożegnanie saaba, Clarkson w przystępny sposób i z przykładami i humorem dokładnie wytłumaczył specyfikę saaba.

 

Osobiście, gdybym miał wybierać accord vs 9-3, prawie bez wahania wybrałbym saaba - pod warunkiem, że będą jakieś gwarancje co do jego przyszłości ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

za to z tego co widzę Ty chyba nie miałeś nigdy okazji jeździć Hondą i powtarzasz mity o tym, że bez 9 tyś RPM w H trzeba się nogą odpychać... 

 

Bum, kaijitsu chyba już wszystko w temacie powiedział, więc ja nie muszę, a zdanie mam takie samo jak On. Teraz mam 1.8 w Lancerze, miałem 2.5L w Lexusie i wiem jak to wygląda w Hondzie, więc sorry, ale mnie nie przekonasz, zresztą właściciel Hondy sam to potwierdził, a nie moje, czy Twoje "przejażdżki od czasu do czasu" takim Accordem. 

 

Paradoksalnie sam wolę wolnossące silniki, ale nie ma co dorabiać teorii, że jednostka lekko mniejsza (2.5L vs 2.0L) a z turbo nie będzie wyraźnie dynamiczniejsza. Także sorry, ale Ty się mylisz. Zarzucając mi uwielbianie niutonometrów strzelasz jak kulą w płot, jesteś nowy na tym forum, więc nie wiesz, ale wielokrotnie obalałem mit, że sama liczba niutonometrów nie mówi nic i nie trawię ludzi, dla których liczy się tylko liczba Nm. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 i nie trawię ludzi, dla których liczy się tylko liczba Nm. ;)

 

Normalka - nikt nie kocha turbodiesli na kartuskich blachach ciągnących przyczepę z jakimiś deskami i drabinami ;p

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bum, kaijitsu chyba już wszystko w temacie powiedział, więc ja nie muszę, a zdanie mam takie samo jak On. Teraz mam 1.8 w Lancerze, miałem 2.5L w Lexusie i wiem jak to wygląda w Hondzie, więc sorry, ale mnie nie przekonasz, zresztą właściciel Hondy sam to potwierdził, a nie moje, czy Twoje "przejażdżki od czasu do czasu" takim Accordem.

 

Paradoksalnie sam wolę wolnossące silniki, ale nie ma co dorabiać teorii, że jednostka lekko mniejsza (2.5L vs 2.0L) a z turbo nie będzie wyraźnie dynamiczniejsza. Także sorry, ale Ty się mylisz. Zarzucając mi uwielbianie niutonometrów strzelasz jak kulą w płot, jesteś nowy na tym forum, więc nie wiesz, ale wielokrotnie obalałem mit, że sama liczba niutonometrów nie mówi nic i nie trawię ludzi, dla których liczy się tylko liczba Nm. ;)

To czy coś musisz czy nie to już Twoja sprawa - dla mnie liczby mówią za siebie. I mówią że osiągi tych aut są zbliżone. Dodatkowo miałem już kilka razy wątpliwą przyjemność przekonać się jak ospała wolnossąca benzyna która wydawała się sporo wolniejsza dotrzymywała kroku za moim turbo. Często nawet właściciele byli sami zdziwieni bo w moim aucie wrażenie osiągów lepszych niż faktyczne było naprawdę mocno odczuwalne.

 

Jeśli mowa o IS250 to dla dobra marki proponuję go wykluczyć z zestawienia - tak wolnych 200KM nie widziałem chociaż byłem przekonany że to jedynie wina AWD i automatu ;)

 

Podsumowując i szukając sensownego kompromisu:

Jeśli ktoś szuka auta z wyraźnym własnym charakterem i nie przeszkadza mu fakt, że 9-3 to auto mające ponad dekadę to powinien trzymać kciuki w sprawie oficjalnej sprzedaży obcokrajowcom i jechać do Szwecji.

Dla tych którzy na Saaba patrzą jak na każde inne auto jest kilka alternatyw o podobnych osiągach i w podobnej cenie - w dodatku są to często alternatywy konstrukcyjnie młodsze.

 

To co cieszy to fakt, że mimo wszystko marka żyje i naprawdę nie miałbym nic przeciwko aby rozwijała się dalej. Co prawda bardziej faworyzuje innego producenta, ale ostatnio oficjalnie go uśmiercono więc kto wie, może jeszcze będę miał okazję żeby polubić Saaba. Szanse ku temu są bo z zasady lubię auta których nie widać na każdym rogu ulicy i które mają różne bezsensowne rozwiązania dodające indywidualności ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 bo z zasady lubię auta których nie widać na każdym rogu ulicy i które mają różne bezsensowne rozwiązania dodające indywidualności ;)

 

To do listy alternatyw dla 9-5 możesz dopisać Suzuki Kizashi, o którym nikt nie wie, a jak wie, to na pewno nie pamięta. A który za 116K zł. daje rześkie 178PS z wolnossącego R4 2.4 i buja się do 100km/h w 7.8s (manual FWD) - a jest całkiem fajnie wyposażony i imho ładny. Niestety totalnie nie trafił w gusta polaków (jeden silnik, lista opcji obejmuje automat AWD lub manual FWD) i częściej na ulicy widzę dajmy na to Ferrari 458 Italia. A na pewno jest mniej masoński, niż IS250 ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyle że podejrzewam, że w kraju jest może 250-300 zarejestrowanych? Co do CTV+AWD to podejrzewam (nie udało mi się znaleźć info), że skrzynia jest połączona z centralną różnicówką, stąd to obowiązkowe kombo. 

Anyway, gdybym potrzebował czegoś w tym segmencie, to prawdopdobnie Kizashi byłby wysoko na liście pretendentów. 

 

PS. W Australii (która ostatnio przeżywa klęskę narodową, bo GM likwiduje Holdena) Kizashi sprzedaje się całkiem nieźle (chyba pod inną nazwą) i jest ponoć duża presja na wersję turbo. Kto wie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To do listy alternatyw dla 9-5 możesz dopisać Suzuki Kizashi, o którym nikt nie wie, a jak wie, to na pewno nie pamięta. A który za 116K zł. daje rześkie 178PS z wolnossącego R4 2.4 i buja się do 100km/h w 7.8s (manual FWD) - a jest całkiem fajnie wyposażony i imho ładny. Niestety totalnie nie trafił w gusta polaków (jeden silnik, lista opcji obejmuje automat AWD lub manual FWD) i częściej na ulicy widzę dajmy na to Ferrari 458 Italia. A na pewno jest mniej masoński, niż IS250 ^_^

 

W Olsztynie jezdza juz 2 albo 3 sztuki suzi, swoja droga opisales go tak jak jest w rzeczywistosci, i ani jedno farrari ;) Podoba mi się ten japończyk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko jeszcze trzeba brać poprawkę na ceny na lokalnym rynku. Np takim fenomenem jest GT86 które świetnie sprzedaje się za Wielką Wodą. Tyle, że tam kosztuje naprawdę mało a np w Niemczech za egzemplarz z pełnym wyposażeniem trzeba wydać 33-34 tysiące. To tyle ile kosztuje nowy 370Z mający DUŻO więcej mocy. Podobnie jest z Genesis Coupe który w Niemczech jakąś okazją nie jest bo kosztuje 36-38 tysięcy. W Stanach to jedno z tańszych Coupe na rynku.

 

Patrząc po rynku używanych aut w Niemczech dochodzę do wniosku, że to czego ludzie chcą to możliwie dużo wyposażenia, osiągi są na drugim miejscu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w00t?

 

Ze niby benzynka w hondzie lepiej sie zbierze lub podobnie do tych 2.0 saabiny?

HInt, hint, nie nie zbierze sie, jesli nasza carrera 4s dostaje po [gluteus maximus] w przedziale 90-140km na korespondujacym biegu. 

 

Odnosnie tego ze kontrukcja ma juz swoje lata, moze i ma, przez co nie ma dupereli. Czasem to jest na plus, przed wyjazdem siadl mi czujnik parkowania w cayenne i napierniczal ze obiekt jest za blisko non stop dopoki nie bylo czasu zostawic auto do roboty...

 

Chyba nigdy tak nie plulem jadem na samochod bo nie dalo sie pikania wylaczyc, ktore jest podlaczone do radia i jak probujesz zagluszyc muzyka to jeszcze glosniej Ci pipczy, zas nie da sie wyciszyc ponizej ustalonego minimum ktore jest glosne. Oh boy.

 

Na pewno samochod bezpieczny, spory, nowoczesny silnik i akurat ma to co potrzeba na gownianych 1 pasmowych drogach, rura i juz jestes przed. W tej cenie i wyposazeniu naprawde nie ma chyba nic na rynku. No chyba ze skoda RS, ale czy tam przypadkiem nie ma prymitywnej belki z tylu? :D

Edited by Aurora001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dołączona grafika

Odnośnie czasu 80-120.

Z ciekawostek: kolegi 400 konne V8 robi ten czas niewiele szybciej - mimo to ciężko jest twierdzić, że 200 konne turbo lepiej nadaje się do wyprzedzania niż 400 konne Camaro, nie sądzisz?

w00t?

 

Ze niby benzynka w hondzie lepiej sie zbierze lub podobnie do tych 2.0 saabiny?

HInt, hint, nie nie zbierze sie, jesli nasza carrera 4s dostaje po [gluteus maximus] w przedziale 90-140km na korespondujacym biegu.

 

Odnosnie tego ze kontrukcja ma juz swoje lata, moze i ma, przez co nie ma dupereli. Czasem to jest na plus, przed wyjazdem siadl mi czujnik parkowania w cayenne i napierniczal ze obiekt jest za blisko non stop dopoki nie bylo czasu zostawic auto do roboty...

 

Chyba nigdy tak nie plulem jadem na samochod bo nie dalo sie pikania wylaczyc, ktore jest podlaczone do radia i jak probujesz zagluszyc muzyka to jeszcze glosniej Ci pipczy, zas nie da sie wyciszyc ponizej ustalonego minimum ktore jest glosne. Oh boy.

 

Na pewno samochod bezpieczny, spory, nowoczesny silnik i akurat ma to co potrzeba na gownianych 1 pasmowych drogach, rura i juz jestes przed. W tej cenie i wyposazeniu naprawde nie ma chyba nic na rynku. No chyba ze skoda RS, ale czy tam przypadkiem nie ma prymitywnej belki z tylu? :D

Która carrera 4s?

http://www.zeperfs.com/match1948-3510-847-419-2719.htm'> http://www.zeperfs.com/match1948-3510-847-419-2719.htm

 

Do motoryzacyjnych ciekawostek warto podchodzić z odrobiną dystansu - inaczej zaczynają wychodzić dogmaty jak np fakt, że 90konne tdi jest na ostatnim biegu elastyczniejsze niż 250 konny rotary ;)

Edited by dejv667

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carrera 4s 996 320KM.

 

Moze jakis maly roadtest 911 vs

9-3 Cabrio Aero 210KM 02' hatchback

9-3 Sedan 150KM

9000 97' 150KM LPT -> 225KM HPT

 

jak bede cholera wie kiedt w polsce i 911 nie wyladuje na wyspie do tego czasu.

 

Porownywac moglem na codzien do niedawna ;)

Maniakalny czuj sie zaproszony z Zetka :P

Edited by Aurora001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carrera 4s 996 320KM.

 

Moze jakis maly roadtest 911 vs

9-3 Cabrio Aero 210KM 02' hatchback

9-3 Sedan 150KM

9000 97' 150KM LPT -> 225KM HPT

 

jak bede cholera wie kiedt w polsce i 911 nie wyladuje na wyspie do tego czasu.

 

Porownywac moglem na codzien do niedawna ;)

Maniakalny czuj sie zaproszony z Zetka :P

Jak na złość nie ma czasów dla trzeciego biegu...

 

http://www.zeperfs.com/duel1948-419.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

najlepsi to  sa ci kierowcy co sie ustawiaja na lewym pasie na światlach obok autobusu lub cieżarowki  i potem  ten autobus  lub ciężarówka ich wyprzedzaja na starcie ze światel  lub te lamusy jada rowno z powyższymi pojazdami. to sa kuwa mistrzowie nad mistrzami . !!!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gdzie mają się ustawić? A może lepiej zamiast wykorzystać wszystkie możliwe pasy ustawić się na jednym żeby korek zrobił się dwa razy dłuższy?

 

 

P. S. Sezon letni uważam za rozpoczęty ;)

Dołączona grafika

Edited by dejv667
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z ciekawostek: kolegi 400 konne V8 robi ten czas niewiele szybciej - mimo to ciężko jest twierdzić, że 200 konne turbo lepiej nadaje się do wyprzedzania niż 400 konne Camaro, nie sądzisz?

Synu swojego ojca, to nie jest jakieś tam 200-konne turbo, tylko Lancia Delta, najlepsze auto świata. Camaro z analogicznej epoki, które nie skręca i słabo hamuje (o ile w ogóle było produkowane w latach 80.), będzie dobre do pierwszego łuku, z którego widowiskowo wyskoczy bo skończy się trakcja. Podobno te nowe Camaro już trochę skręcają i nawet hamują, a nowa Delta nie istnieje, więc kto wie co by było teraz.

 

jak bede cholera wie kiedt w polsce i 911 nie wyladuje na wyspie do tego czasu.

 

Porownywac moglem na codzien do niedawna ;)

Maniakalny czuj sie zaproszony z Zetka :P

Przyjadę bumą, zredukuję do czwórki i poskładam was jak chłopców, mwhahaha.

 

najlepsi to  sa ci kierowcy co sie ustawiaja na lewym pasie na światlach obok autobusu lub cieżarowki  i potem  ten autobus  lub ciężarówka ich wyprzedzaja na starcie ze światel  lub te lamusy jada rowno z powyższymi pojazdami. to sa kuwa mistrzowie nad mistrzami . !!!

To ekodrajwerzy, dzięki temu im mało pali. A wiadomo, auto im mniej pali, tym lepsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee... Zgodzę się z tym że Delta była najlepszym autemjakie miałem - mimo to brakowało AWD. Do najlepszego auta na świecie troszkę jej brakowało. Ale tylko troszkę. ;)

 

Camaro '09 o ile mnie pamięć nie myli. I skręca naprawdę dobrze biorą{c pod uwagę rozmiar - generalnie bardzo szybki samochód w codziennej jeździe.

A, i hamuje BARDZO dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co powiecie o nowej alfie 4c spider?

 

Dla mnie to autko jest ładniejsze (teraz zgrzeszę) od niejednego ferrari, a o lambo już nie wspominając. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co powiecie o nowej alfie 4c spider?

 

Dla mnie to autko jest ładniejsze (teraz zgrzeszę) od niejednego ferrari, a o lambo już nie wspominając. 

Bo Ferrari jest uważane za ładne tylko dlatego, że to Ferrari, a IMO większość ich modeli jest okropna stylistycznie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.