Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

512 stron tematu jak 512 MB RAMu, aż za dużo na Symbiana, poniżej zera dla Kałdroida.

 

Link? Zauważ, że nie czytam XUP, więc mogło mnie ominąć.

Bardziej zastanawiam się na przykład nad tą bezstopniową skrzynią CVT albo żywotnością zastosowanej tam sprężarki typu twinscroll

Nie trzeba czytać XUPa, zresztą twoja strata.

Wolnossąca alternatywa jest bez sensu, bo brzydka tak samo a nie idzie jak szatan z podpalonym ogonem.

 

Janusz ma chrapkę na najnowszy model bmw

Ale bym tym zaczepiał o progi zwalniające, ojacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej zastanawiam się na przykład nad tą bezstopniową skrzynią CVT albo żywotnością zastosowanej tam sprężarki typu twinscroll

Też się zastanawiam nad żywotnością twinturbo w 335i, ale to nie oznacza, że jutro kupuję 335i.

 

Nie trzeba czytać XUPa, zresztą twoja strata.

Jakoś przeżyję.

 

Wolnossąca alternatywa jest bez sensu, bo brzydka tak samo a nie idzie jak szatan z podpalonym ogonem.

Nie rozumiem, po co kupujesz auto, które Ci się nie podoba... Bez sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o forestera to jechałem parę razy takim z rocznika bodajże 2012, w środku jakoś szału nie robi, silnik to miało wolnossący 2.0, jakieś 150 koni. Niby dużo ale auto wielkie, na miejscach parkingowych bez problemu można je zauważyć bo pół metra maski wystaje przed resztę aut. Za to pomiędzy przednimi fotelami a tylną kanapą można by rozstawić stolik, zrobić piknik i jeszcze sporo miejsca zostało by na nogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież teraz w większości nowych aut do odpalenia musisz wcisnąć sprzęgło lub sprzęgło + hamulec. Ma to na celu szybsze wywalanie simmeringu na wale, aby przypadkiem auto nie przejechalo bezawaryjnie 150k, bo by zbankrutowali nasi kochani producenci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby twórcy nie wierzyli w bezawaryjność swojego produktu, więc na wszelki wypadek każą sprawdzać zegary przed każdą wycieczką?

 

To, że w BMW jest to "test zegarów" nie znaczy, że wszędzie indziej też, weź się obudź ze snu, w którym każdy chce BMW, każda marka kopiuje BMW, a samo BMW w sobie jest jeszcze lepsze od Mustanga... Dryyyń, budzimy się ! 

 

Jest to wzięte ze sportowych samochodów, ale musiałbyś kiedyś przynajmniej jednego odpalić, żeby o tym wiedzieć i nie podpisywać tego pod "BMW check".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież teraz w większości nowych aut do odpalenia musisz wcisnąć sprzęgło lub sprzęgło + hamulec. Ma to na celu szybsze wywalanie simmeringu na wale, aby przypadkiem auto nie przejechalo bezawaryjnie 150k, bo by zbankrutowali nasi kochani producenci.

Nie wiem, nie znam się - ostatni raz dosiadałem nówki w 1998 roku. Wtedy nie było takich bajerów.

 

To, że w BMW jest to "test zegarów" nie znaczy, że wszędzie indziej też, weź się obudź ze snu, w którym każdy chce BMW, każda marka kopiuje BMW, a samo BMW w sobie jest jeszcze lepsze od Mustanga... Dryyyń, budzimy się ! 

 

Jest to wzięte ze sportowych samochodów, ale musiałbyś kiedyś przynajmniej jednego odpalić, żeby o tym wiedzieć i nie podpisywać tego pod "BMW check".

1. Ironicznie idealnym dla mnie rozwiązaniem byłoby, gdyby bardzo dużo ludzi chciało i kupowało nowe BMW oraz bardzo mało ludzi chciało i kupowało używane.

2. Nie powiedziałem nic o kopiowaniu od BMW - to dopisałeś sobie sam, bo pasowało Ci to wypowiedzi.

3. BMW jest lepsze od Mustanga - na początek mniej pali, jest lepiej wyciszone, ma więcej wersji nadwoziowych itp, itd.

4. Mustang W MOJEJ SUBIEKTYWNEJ I OSOBISTEJ OPINII (którą wolno mi mieć - i Wam też) jest zabawką - fajną, ale nadal zabawką.

5. Uprzedzając złośliwości: Tak - każde 2-drzwiowe BMW (czy dowolne inne auto) też jest zabawką.

6. Nie mówię tu oczywiście o wynalazkach typu CC/SC/Smart. To są potworki powstałe w wyniku zbyt daleko posuniętej chytrości.

7. Chcesz mi powiedzieć, że taką durnotę (nazwijmy to mimo wszystko "test zegarów") znajdę w każdym Lambo, Ferrari, Astonie, Jagu i wszystkich innych, których plataty młodzież chętnie wiesza na ścianie?

8. Nie muszę chyba mówić, że jeśli nie jest to test zegarów, to jest to najbardziej durna i niepotrzebna funkcja, jaką można znaleźć w samochodzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3. BMW jest lepsze od Mustanga - na początek mniej pali, jest lepiej wyciszone, ma więcej wersji nadwoziowych itp, itd.

No tak porównując - na pewno. Bo mustang to model, a BMW marka. Porównajmy: BMW jest lepsze od Forda, bo mniej pali i ma więcej wersji nadwoziowych :D

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że najpotrzebniejszą jest dobre radio. I ładne.

Radio nie musi być dobre - wystarczy żeby CD-Audio czytało i nie waliło po oczach jak te odpustowe modele JVC, Sony itp.

A auto musi być ładne, bo to jest coś, co się ogląda każdego dnia.

 

No tak porównując - na pewno. Bo mustang to model, a BMW marka. Porównajmy: BMW jest lepsze od Forda, bo mniej pali i ma więcej wersji nadwoziowych :D

Kurde, zawsze... zawsze trafi się ktoś, kto się szczegółów uczepi.

1. BMW 335iX (bo o takim pisałem kilka stron wcześniej) jest lepsze od Mustanga.

2. Z wersjami nadwoziowymi nie chce mi się liczyć, ale ze spalaniem patrz (silniki o podobnej mocy i roku produkcji):

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/bmw/seria-3/f30-f31-f34/limuzyna/silnik-benzynowy-328i-245km-od-2012/

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/ford/mondeo/iv/sedan/silnik-benzynowy-2.0-ecoboost-240km-od-2011/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A auto musi być ładne, bo to jest coś, co się ogląda każdego dnia.

To dlaczego swoje myjesz raz na ruski czas i jeździsz na paskudnych stalowych felgach na których ten samochód wygląda jak zemsta turasa?

Edytowane przez ʞoʌɐls

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dlaczego swoje myjesz raz na ruski czas i jeździsz na paskudnych stalowych felgach na których ten samochód wygląda jak zemsta turasa?

1. Nie jeżdżę nim na offroad, ani do zasyfionego miasta, nie stoją godzinami w korkach, więc nie jest upierd*lone tak, jak większość samochodów.

2. Jeżdżę na stalówkach, bo 17-calowe alusy na dystansach to ostatnia rzecz, której potrzebowałem. Jeśli Cię to pocieszy, to założyłem fabryczne kołpaki. ;]

Wypisz, wymaluj:

1326528121-bmw-5-e39-touring-525td-57149

Przy czym mój jest bardziej czysty, ma jasną tapicerkę, nie ma oznaczeń modelu, a światła wsteczne są czerwone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wzór został zaprojektowany dla E46. E39 miały inne. Ja wiem że pasują fizycznie ale dla mnie dziwnie wygląda. Lubie wszystko jak wychodziło z fabryki.

Nie wiem, nie było mnie przy projektowaniu i premierze.

Ten pan twierdzi, że to oryginały z E39: http://sprzedajemy.pl/oryginalne-kolpaki-bmw-serii-5-e39,641130

Zresztą nie ma to znaczenia. Ważne że są i mi podobają się bardziej, niż pokazany przez Ciebie wzór na E39.

 

To bwm nie potrafi zrobic nie oczojebnych alusow?

Jak BMW zrobi nieoczojebny samochód, to zapewne dostosuje do niego alusy (lub kołpaki). ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...