slavok Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 To ideał dla Uli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Widziałem w weekend w podobnych guście E46... Z za małymi felgami. Zresztą do takiego bodykitu zawsze felgi są za małe. http://youtu.be/kc9W2LrFPZM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 To ideał dla Uli.Pozostaje pytanie: Kim jest Ula? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 512 stron tematu jak 512 MB RAMu, aż za dużo na Symbiana, poniżej zera dla Kałdroida. Link? Zauważ, że nie czytam XUP, więc mogło mnie ominąć. Bardziej zastanawiam się na przykład nad tą bezstopniową skrzynią CVT albo żywotnością zastosowanej tam sprężarki typu twinscrollNie trzeba czytać XUPa, zresztą twoja strata. Wolnossąca alternatywa jest bez sensu, bo brzydka tak samo a nie idzie jak szatan z podpalonym ogonem. Janusz ma chrapkę na najnowszy model bmwAle bym tym zaczepiał o progi zwalniające, ojacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Bardziej zastanawiam się na przykład nad tą bezstopniową skrzynią CVT albo żywotnością zastosowanej tam sprężarki typu twinscrollTeż się zastanawiam nad żywotnością twinturbo w 335i, ale to nie oznacza, że jutro kupuję 335i. Nie trzeba czytać XUPa, zresztą twoja strata.Jakoś przeżyję. Wolnossąca alternatywa jest bez sensu, bo brzydka tak samo a nie idzie jak szatan z podpalonym ogonem.Nie rozumiem, po co kupujesz auto, które Ci się nie podoba... Bez sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Auto ma się podobać sąsiadom i wzbudzać w nich zazdrość. Nikt w PL nie kupuje auta pod własne preferencję, BEZ SENSU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Ale ja jestem w 1/16 Czechem, może dlatego. Zresztą Forester obiektywnie jest pewnie brzydki, ale to jeszcze nie znaczy, że nie mogą mi się podobać brzydkie rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Jeśli chodzi o forestera to jechałem parę razy takim z rocznika bodajże 2012, w środku jakoś szału nie robi, silnik to miało wolnossący 2.0, jakieś 150 koni. Niby dużo ale auto wielkie, na miejscach parkingowych bez problemu można je zauważyć bo pół metra maski wystaje przed resztę aut. Za to pomiędzy przednimi fotelami a tylną kanapą można by rozstawić stolik, zrobić piknik i jeszcze sporo miejsca zostało by na nogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 I ma nowoczesne rozwiązanie tylnej osi skrętnej. Wyginają się wahacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opla dzisiaj oddaje, straszne przeżycie jeździć tym autem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Srorsa. Czy korpo Corsa potrafi to co Lexus? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Ale ona tak robi co każde uruchomienie silnika. Taka namiastka lexa. Co z tym autem wszystko jest nie tak. No może trochę nawet skręca, ale nie jedzie i nie hamuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Przecież teraz w większości nowych aut do odpalenia musisz wcisnąć sprzęgło lub sprzęgło + hamulec. Ma to na celu szybsze wywalanie simmeringu na wale, aby przypadkiem auto nie przejechalo bezawaryjnie 150k, bo by zbankrutowali nasi kochani producenci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Srorsa. Czy korpo Corsa potrafi to co Lexus? Subaru też tak robi. Weź opla OPC, jeździ i hamuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Czyżby twórcy nie wierzyli w bezawaryjność swojego produktu, więc na wszelki wypadek każą sprawdzać zegary przed każdą wycieczką? To, że w BMW jest to "test zegarów" nie znaczy, że wszędzie indziej też, weź się obudź ze snu, w którym każdy chce BMW, każda marka kopiuje BMW, a samo BMW w sobie jest jeszcze lepsze od Mustanga... Dryyyń, budzimy się ! Jest to wzięte ze sportowych samochodów, ale musiałbyś kiedyś przynajmniej jednego odpalić, żeby o tym wiedzieć i nie podpisywać tego pod "BMW check". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 straszne przeżycie jeździć tym autem A ja pamiętam, że byłeś zadowolony... :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Był zadowolony póki ciapaty płacił za paliwo, jak ciapaty się zorientował, że krecik goni firmówką na kurewki to stwierdził, że płacił nie będzie, więc krecik szuka teraz czegoś z LPG :> 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lycone Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Subaru też tak robi. Weź opla OPC, jeździ i hamuje. W Astrze IV też to mam :D Wysłane z mojego Galaxy Tab S 8.4 LTE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Przecież teraz w większości nowych aut do odpalenia musisz wcisnąć sprzęgło lub sprzęgło + hamulec. Ma to na celu szybsze wywalanie simmeringu na wale, aby przypadkiem auto nie przejechalo bezawaryjnie 150k, bo by zbankrutowali nasi kochani producenci.Nie wiem, nie znam się - ostatni raz dosiadałem nówki w 1998 roku. Wtedy nie było takich bajerów. To, że w BMW jest to "test zegarów" nie znaczy, że wszędzie indziej też, weź się obudź ze snu, w którym każdy chce BMW, każda marka kopiuje BMW, a samo BMW w sobie jest jeszcze lepsze od Mustanga... Dryyyń, budzimy się ! Jest to wzięte ze sportowych samochodów, ale musiałbyś kiedyś przynajmniej jednego odpalić, żeby o tym wiedzieć i nie podpisywać tego pod "BMW check". 1. Ironicznie idealnym dla mnie rozwiązaniem byłoby, gdyby bardzo dużo ludzi chciało i kupowało nowe BMW oraz bardzo mało ludzi chciało i kupowało używane. 2. Nie powiedziałem nic o kopiowaniu od BMW - to dopisałeś sobie sam, bo pasowało Ci to wypowiedzi. 3. BMW jest lepsze od Mustanga - na początek mniej pali, jest lepiej wyciszone, ma więcej wersji nadwoziowych itp, itd. 4. Mustang W MOJEJ SUBIEKTYWNEJ I OSOBISTEJ OPINII (którą wolno mi mieć - i Wam też) jest zabawką - fajną, ale nadal zabawką. 5. Uprzedzając złośliwości: Tak - każde 2-drzwiowe BMW (czy dowolne inne auto) też jest zabawką. 6. Nie mówię tu oczywiście o wynalazkach typu CC/SC/Smart. To są potworki powstałe w wyniku zbyt daleko posuniętej chytrości. 7. Chcesz mi powiedzieć, że taką durnotę (nazwijmy to mimo wszystko "test zegarów") znajdę w każdym Lambo, Ferrari, Astonie, Jagu i wszystkich innych, których plataty młodzież chętnie wiesza na ścianie? 8. Nie muszę chyba mówić, że jeśli nie jest to test zegarów, to jest to najbardziej durna i niepotrzebna funkcja, jaką można znaleźć w samochodzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Wiadomo, że najpotrzebniejszą jest dobre radio. I ładne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 3. BMW jest lepsze od Mustanga - na początek mniej pali, jest lepiej wyciszone, ma więcej wersji nadwoziowych itp, itd. No tak porównując - na pewno. Bo mustang to model, a BMW marka. Porównajmy: BMW jest lepsze od Forda, bo mniej pali i ma więcej wersji nadwoziowych :D 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Wiadomo, że najpotrzebniejszą jest dobre radio. I ładne.Radio nie musi być dobre - wystarczy żeby CD-Audio czytało i nie waliło po oczach jak te odpustowe modele JVC, Sony itp. A auto musi być ładne, bo to jest coś, co się ogląda każdego dnia. No tak porównując - na pewno. Bo mustang to model, a BMW marka. Porównajmy: BMW jest lepsze od Forda, bo mniej pali i ma więcej wersji nadwoziowych :DKurde, zawsze... zawsze trafi się ktoś, kto się szczegółów uczepi. 1. BMW 335iX (bo o takim pisałem kilka stron wcześniej) jest lepsze od Mustanga. 2. Z wersjami nadwoziowymi nie chce mi się liczyć, ale ze spalaniem patrz (silniki o podobnej mocy i roku produkcji): http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/bmw/seria-3/f30-f31-f34/limuzyna/silnik-benzynowy-328i-245km-od-2012/ http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/ford/mondeo/iv/sedan/silnik-benzynowy-2.0-ecoboost-240km-od-2011/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) A auto musi być ładne, bo to jest coś, co się ogląda każdego dnia. To dlaczego swoje myjesz raz na ruski czas i jeździsz na paskudnych stalowych felgach na których ten samochód wygląda jak zemsta turasa? Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez ʞoʌɐls Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Chodzi o inne samochody, żeby były ładne. To nieprawda, samochód musi przede wszystkim mało palić. Jak pali dużo to przegrałeś życie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 To dlaczego swoje myjesz raz na ruski czas i jeździsz na paskudnych stalowych felgach na których ten samochód wygląda jak zemsta turasa?1. Nie jeżdżę nim na offroad, ani do zasyfionego miasta, nie stoją godzinami w korkach, więc nie jest upierd*lone tak, jak większość samochodów. 2. Jeżdżę na stalówkach, bo 17-calowe alusy na dystansach to ostatnia rzecz, której potrzebowałem. Jeśli Cię to pocieszy, to założyłem fabryczne kołpaki. ;] Wypisz, wymaluj: Przy czym mój jest bardziej czysty, ma jasną tapicerkę, nie ma oznaczeń modelu, a światła wsteczne są czerwone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Ale te kołpaki są od E46 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Ale te kołpaki są od E46 O ile w przypadku felg robi to różnicę, bo jest inne ET oraz średnica otworu centrującego, o tyle kołpaki są uniwersalne. Być może wzór został zaprezentowany wraz z modelem E46, ale nie są to kołpaki "od E46". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Wzór został zaprojektowany dla E46. E39 miały inne. Ja wiem że pasują fizycznie ale dla mnie dziwnie wygląda. Lubie wszystko jak wychodziło z fabryki. Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez rafa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 To bwm nie potrafi zrobic nie oczojebnych alusow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Wzór został zaprojektowany dla E46. E39 miały inne. Ja wiem że pasują fizycznie ale dla mnie dziwnie wygląda. Lubie wszystko jak wychodziło z fabryki.Nie wiem, nie było mnie przy projektowaniu i premierze. Ten pan twierdzi, że to oryginały z E39: http://sprzedajemy.pl/oryginalne-kolpaki-bmw-serii-5-e39,641130 Zresztą nie ma to znaczenia. Ważne że są i mi podobają się bardziej, niż pokazany przez Ciebie wzór na E39. To bwm nie potrafi zrobic nie oczojebnych alusow?Jak BMW zrobi nieoczojebny samochód, to zapewne dostosuje do niego alusy (lub kołpaki). ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...