Jump to content
Sid

Codzienność za kierownicą

Recommended Posts

Leon 5f.

jonas- chyba wiedział, na następnych światłach porozmawialiśmy przez szybę, ale to że zapaliło mu sie zielone na prawoskręt zakończyło rozmowę, zostawiając mnie z pytaniem- co tam siedzi.

Edited by KWS89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leon 5f.

jonas- chyba wiedział, na następnych światłach porozmawialiśmy przez szybę, ale to że zapaliło mu sie zielone na prawoskręt zakończyło rozmowę, zostawiając mnie z pytaniem- co tam siedzi.

 

To tak jak mówię, w taką pogodę się ustawia automat na start z 2 albo 3 przy tej mocy bo z 1 mija się z celem. No i kontrola trakcji tak jak pisałem wyżej. A V6 też potrafi dobrze brzmieć.

 

Na początku masz dźwięk przed przeróbką

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie było v6- te 3.7 nawet po przeróbkach brzmi nadal zbyt mechanicznie.

Nieważne- przyjdzie wiosna to sie kiedyś przypadkiem mniejszym lub większym spotkamy znowu i zobaczymy. Plany jakieś tam mam i jezeli pani rzeczywistość nie jest aż taka zła- to może je dopnę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mam obecnie coś o zbliżonych osiągach do 1.8 TSI i Mustang GT to to nie jest :P  w Mustangu GT 1 w automacie starcza gdzieś do 80 km/h i przy bucie w podłodze i braku kontroli trakcji i tak piszczą opony wrzucając 2. Więc jak miał włączoną kontrolę trakcji i startował z 2 to już cała energia psu w dupę ;)

 

Dziś jechałem z kumplem odebrać E46 328Ci... za 9 tys. zł. Ja nie wiem czemu ludzie szukają jakichś Type Rów za 25 tys. :D Oczywiście bokiem już było latane :D

Edited by Kilokush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam o wiele ciekawsze sprawy na głowie niz piszczenie przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3. Np. Jaki garnitur sobie kupić, i to że biorę jutro psa do dermatologa bo wlazł mi w berberys albo inne kłujące dziadostwo i zapewne 300zł będzie nie moje.

 

A co do 1.8tsi- dużo osób mówi mi, że musi być zepsute i musi brać olej w ilościach konkretnych, bo niemożliwością jest osiągnięcie spalania katalogowego podanego dla miasta, bo start-stop, oszukańcza hamownia i w ogóle mieszanka na stopienie cylindrów hurrdurr.

I aż zacząłem jeździć z wyłączonym start-stopem. Dalej średnia nie przekracza 8/100, do tego nie grzybię i nie mam w zwyczaju słuchania "elektronicznego suflera" podpowiadającego kiedy zmienić bieg- ba- nawet wyłączyłem sobie licznik chwilowego spalania na rzecz temperatury oleju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam o wiele ciekawsze sprawy na głowie niz piszczenie przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3. Np. Jaki garnitur sobie kupić, i to że biorę jutro psa do dermatologa bo wlazł mi w berberys albo inne kłujące dziadostwo i zapewne 300zł będzie nie moje.

 

A co do 1.8tsi- dużo osób mówi mi, że musi być zepsute i musi brać olej w ilościach konkretnych, bo niemożliwością jest osiągnięcie spalania katalogowego podanego dla miasta, bo start-stop, oszukańcza hamownia i w ogóle mieszanka na stopienie cylindrów hurrdurr.

I aż zacząłem jeździć z wyłączonym start-stopem. Dalej średnia nie przekracza 8/100, do tego nie grzybię i nie mam w zwyczaju słuchania "elektronicznego suflera" podpowiadającego kiedy zmienić bieg- ba- nawet wyłączyłem sobie licznik chwilowego spalania na rzecz temperatury oleju.

 

 

Nie. Ty nie masz czasu na piszczenie na forum bo chyba jeździsz takim tępem, że cały dzień spędzasz w samochodzie.

 

Mi 1.2TSI nawet w trasie 8 na 100 nie pokazywał. I to w tej samej budzie co Ty masz. 

Edited by Kilokush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej nie przesiaduję całego dnia w samochodzie, chociaż przez te remonty/zwężki i światła, to na nieliczne eskapady na drugi koniec miasta od jakiegoś czasu zabieram warcaby z magnesami.

A co do trasy i 1.2... Źle trzymasz, u mnie działa. A 8l pojawia się przy średniej POWYŻEJ 100km/h, przy zwyczajowej na trasach ktore robię kilka razy w miesiącu średnia prędkość oscyluje w granicy 75km/h a spalanie nie przekracza 6.5l/100. Ale nie po to kupiłem benzyniaka, żeby jeździć o kropelce, ba- brałem 1.8 myśląc że będzie przy sprzyjających okolicznościach mieścił się w 10/100 na trasie i 13 w mieśie, a to że wciąga tyle a nie ile zakładałem- to jest miły prezent od losu- więc uważam dyskusję za czcze przekrzykiwanie się i walkę na e-penisy.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam - rysuje. Naciąłem się dwa lata temu. Fakt faktem - usuwa wszystko z szyby idealnie, ale wystarczy ziarnko piachu i mamy piękne rysy.

Trzeci sezon korzystam i jeszcze mi się nie zdarzyło. W tym jeszcze nie miałem okazji skrobać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do mnie murska w zeszłym roku dotarła z opóźnieniem...jeden dzień po ostatnim śniegu, który trzeba było skrobać. Ale zgarniała ładnie, rys nie pamiętam żeby narobiła. Z drugiej strony w 15 letnim aucie ciężko dostrzec nowe, bo stare zajmują 99% powierzchni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zawszę widząc Mustanga ~2006 z naprzeciwka w drodze do roboty zastanawiam się - ma gaz czy nie? W piękną pogodę i wywoskowane poprawia humor. Ale jak za oknem syf i jest pełne błota - brr...

 

Wazelina na uszczelki drzwi i bagażnika zapewni komfort otwierania wspomnianych wcześniej jak potraktuje się auto myjnią automatyczną przy -4°C czy trzeba się posiłkować ostawieniem dupowozu do podziemnego z 12°C?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś jechałem z kumplem odebrać E46 328Ci... za 9 tys. zł. Ja nie wiem czemu ludzie szukają jakichś Type Rów za 25 tys. :D Oczywiście bokiem już było latane :D

Omg to musi byc niezly ulep jak za taka cene, mam racje? :P Szukam takiego i trzeba miec ok 20k a za 9... :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omg to musi byc niezly ulep jak za taka cene, mam racje? :P Szukam takiego i trzeba miec ok 20k a za 9... :mellow:

 

Źle nie jest ale ludzie mają fantazję mocną. 20 tys. za prawie 20 letnie BMW? Pamiętam 4 lata temu już były tańsze te E46. Za 16 tys. latały naprawdę dobre sztuki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2K kosztuje na bidę silnik M52B28, goły słupek. Za 5K ewentualnie kompakta 316 jeżdżącego można kupić, ale bynajmniej nie bez wad. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na wsi E36 się nie sprawdza, za niskie zawieszenie. Touring E36 to raczej również symboliczne kombi. Audi A4 i inne vagi królują na kaszubach, kociewiu i ogólnie w okolicy. Przemyśl to przed zakupem placu ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadbanego francuza

 

Takiego?

 

j1.jpg

 

 

Ostatnim, jeżeli nie jedynym francuskim autem sprawiającym fun z jazdy był 205 - wiem, bo miałem dwa. Może jeszcze 306SX. Mówimy oczywiście o konkurentach BMW za kilka-kilkanaście K zł.

 

Ludzie, którzy chcą BMW nie chcą francuzów - zadbanych czy nie zadbanych - bo z tego kraju od lat nie wyjechało auto bardziej ekscytujące, niż przypadkowe zarażenie rzeżączką na spotkaniu znajomych z naszej klasy. Francuzy nie są tylnonapędowe, nie siedzi się w nich 30cm nad ziemią, ciężko zamiatać nimi ronda i dostać je z szyberdachem.

 

W uproszczeniu, są to ludzie, których nie stać na mustanga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Być może, ale E36, pomimo tego, że składane z 3, 4 lub 8 dalej jeżdżą, przeważnie na większości oryginalnych części zawieszenia z tyłu. Megane I coupe widziałem w ostatnim czasie jedno, w dodatku żółte. Ale faktycznie w niezłym stanie.

 

Civic VII Type R może brzydkie i coś mu sterczy z deski rozdzielczej jak w pandzie, ale w porównaniu z megane II jest i tak piękne. Przecież megane II wygląda jak usunięte chirurgicznie zatwardzenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Być może, ale E36, pomimo tego, że składane z 3, 4 lub 8 dalej jeżdżą, w większości na większości oryginalnych części zawieszenia z tyłu. Megane I coupe widziałem w ostatnim czasie jedno, w dodatku żółte. Ale faktycznie w niezłym stanie.

 

Civic VII Type R może brzydkie i coś mu sterczy z deski rozdzielczej jak w pandzie, ale w porównaniu z megane II jest i tak piękne. Przecież megane II wygląda jak usunięte chirurgicznie zatwardzenie.

 

Bo w naszym regionie jak się chcę manual + rwd to zbytnio wyboru nie ma.

 

Mi żadne z tych aut się nie podoba co najwyżej mogę powiedzieć, które bardziej przypomina jajko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.