Aurora001 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Cisnienie jest takie samo, ale sila jest inna. Zle sie wyrazilem. A pytam tylko z ciekawosci, zeby miec jakies odniesienie miedzy mechanika ktora troche lepiej znam /rowerowa/ niz samochodowa.http://www.ebay.com/itm/Big-Brake-Kit-Fits-Saab-9000-84-97-13-4-piston-Wilwood-calipers-/151442492028?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2342ad0a7c&vxp=mtr http://s657.photobucket.com/user/zadymny/media/DSC_0534.jpg.htmlTakie cos w przyszlosci. Najpierw ze mnie zedra przy przerejestrowaniu jak sprowadze wozidlo... Na tyl przydalyby sie hample z boxtera... Tylko te ciezko dostac z drugiej reki, a bylyby tansze od wilwooda. Edytowane 3 Stycznia 2015 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zestaw fajny, jak nie szkoda Ci na niego kasy i masz świadomość ile będzie kosztowała eksploatacja takiego kitu (tarcze i klocki, ja nie mam pojęcia jakie to są koszta, ale jeśli jakiś normalny przedział to ok) to bier i się ciesz. Tuning nigdy nie jest ani opłacalny ani rozsądny moim zdaniem. To po prostu hobby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) W najblizszej przyszlosci i tak musze wywalic przednie hample w calosci. Po zdarciu opon, tarcz wszystko pojdzie do wymiany. Za sama regeneracje wybulilem ostatnio krocie, a i tak jest srednio. Moje hample do roweru kosztowaly jedynie 20% mniej od tych wilwoodow :PJedyne czego sie boje to jakas cymbalica hiszpanska we mnie wjedzie i dopiero bedzie problem z OC... Edytowane 3 Stycznia 2015 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 Na ulice wyjedzie nowy Polonez? Paweł Zarecki - autor nowej wersji Poloneza szuka producenta dla odmłodzonej wersji kultowego auta. Ma być to normalny samochód dla każdego Polaka, nie super limuzyna. Do stworzenia nowego Poloneza zmobilizowała go wieść o powstającej nowej wersji Warszawy. Zarecki zaznacza, że nie skończył żadnej szkoły związanej z projektowaniem. Ma za sobą szkołę lotniczą. W nowej wersji auta chce nawiązać do klasycznego modelu Poloneza. - Myślę, że Polonez ma szanse wejść do seryjnej produkcji. Nie musi to być luksusowy samochód, tylko normalny samochód dla każdego Polaka - zdradza autor projektu cytowany przez tvn24bis.pl. http://niezalezna.pl/62902-na-ulice-wyjedzie-nowy-polonez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Facet pokusil sie o zmienienie grilla w 7 bawarki? :ploom: To jest fotka 7 na 100%, zobaczcie napis w tle hahahha. Zenada. Edytowane 3 Stycznia 2015 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 Nie ma szans. Normalny samochód dla przeciętnego Polaka musi być: - używany (bo utrata wartości przy nowym bla bla bla) - na ropę - niemiecki - w cenie 10-15 tysięcy złotych, rocznik maks dwa pięć Nijak mi tu Polonez nie pasuje. Była szansa pożenić FSO z VAGiem to nie. Nie to nie. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 Paweł Zarecki - autor nowej wersji Poloneza szuka producenta dla odmłodzonej wersji kultowego auta. Ma być to normalny samochód dla każdego Polaka, nie super limuzyna. Do stworzenia nowego Poloneza zmobilizowała go wieść o powstającej nowej wersji Warszawy. Zarecki zaznacza, że nie skończył żadnej szkoły związanej z projektowaniem. Ma za sobą szkołę lotniczą. W nowej wersji auta chce nawiązać do klasycznego modelu Poloneza. - Myślę, że Polonez ma szanse wejść do seryjnej produkcji. Nie musi to być luksusowy samochód, tylko normalny samochód dla każdego Polaka - zdradza autor projektu cytowany przez tvn24bis.pl. 1. Młody nie jestem, ale i tak nie pamiętam, żeby polonez był kultowy. Chyba, że kultowy jest synonimem "jeden nielicznych dostępnych" 2. Kocham takie wizualizacje dla każdego Polaka, na których auto ma felgi i opony droższe, niż auto którym przeciętny polak jeździ. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konar Opublikowano 4 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2015 Welcome to Boland, I'll be your guide Zmieścimy się w kwocie do 3 tysięcy na taki zestaw? To chyba sama fela w tej cenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 4 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2015 Po co ci taki niski profil? Do obtłukiwania na dziurach i prostowania co sezon, o ile w ogóle się da? Przejechałem nową wspaniałą S11 na zachód od Poznania, bardzo mi się podobało. Taka droga powinna tam być najpóźniej w 1998 roku, nie trzeba by małpyrom rozjeżdżać ich siedliska na placek ruchem tranzytowym. Od tych spalin i ołowiu potem się rodzą takie czubki w tym mieście. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2015 http://niewygodne.info.pl/artykul5/01972-Rzad-wprowadzil-nowy-podatek--oplate-zapasowa.htm Nowy podatek paliwowy. https://www.youtube.com/watch?v=iy9SjjEO-bE 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konar Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2015 Nie, nie pójde na wybory. Przyglądało się temu pełowiactwo zacierając ręce ;] Może, akcja społeczna jakaś?Ja już i tak niedługo pójdę siedzieć, za wrzucanie judaszom parkingowych w przelewach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2015 Ktoś wie co to za auto w tle? http://snag.gy/sPlJp.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konar Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2015 Camaro Z28 z 1970? Może delikatnie późniejsze. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) 1978? Tak czy owak- "skrzela" są customowe jak na moje. Edytowane 6 Stycznia 2015 przez KWS89 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2015 No wygląda to na Camaro z lat 70 bez tylnej lotki i ze skrzelami z któregoś z roczników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2015 Tylna szyba i "slupek B" sugeruja ze to jest 1975-1981 (Z28 nie produkowano miedzy 75 a 77 chyba) przy czym takie skrzela sa z ostatnich dwoch lat (80-81) i w ktorys z tych dwoch bym celowal. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Camaro Z28 z 1970? Może delikatnie późniejsze. "Mistrz kierownicy ucieka" właśnie przewraca się w grobie :D to jakiś tam model Pontiac Firebird Trans Am. Edytowane 6 Stycznia 2015 przez Zwykły User 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Rocznik 79 na oko. tu z lotką i inne klamki... Edytowane 6 Stycznia 2015 przez Orgiusz 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konar Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) "Mistrz kierownicy ucieka" właśnie przewraca się w grobie :D to jakiś tam model Pontiac Firebird Trans Am. "Niech ginie" - mea culpa... I don't give a damn* Jak popatrzysz na profile Z28, o 1:33 zobaczysz podobieństwa słupka B i linii szyby jednego i drugie. :banana: Sidenote: te same felgi, Z28 1980 jeśli wierzyć zdjęciu. Nigga out! Edytowane 6 Stycznia 2015 przez Konar 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2015 Obaj jesteście w błędzie... i macie rację. To są bliźniacze modele o czym świadczy identyczna linia, spoiler i problem z ich odróżnieniem bez zobaczenia świateł przednich. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2015 To jest Camaro tylko spoiler się zgubił. http://snag.gy/AUE5X.jpg http://snag.gy/obOyV.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Paulo_ Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 Co myslicie?http://otomoto.pl/bmw-328-328ci-coupe-navi-skora-xenon-tarnow-C35568363.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 Wypucowane jak psu jaja, a zdjecia kijowe bo nie pokazuja wnetrza w ogole aby ocenic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Paulo_ Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Podobno z takim przebiegiem przyjechalo z Wloch. Z tego co mowil, srodek wyglada dobrze, pod maska i w bagazniku nie ma sladow napraw, podluznice proste itp. Nie sprawdzal miernikiem lakieru i mowil jeszcze ze w 15 letnim aucie to troche nie ma sensu. Ciekawe :) Edytowane 7 Stycznia 2015 przez _Paulo_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 Co myslicie? http://otomoto.pl/bmw-328-328ci-coupe-navi-skora-xenon-tarnow-C35568363.html A o co konkretnie pytasz? Ze zdjęć wygląda na tyle OK, żeby warto się przejechać i obejrzeć - do Tarnowa nie masz daleko. Włosi ogólnie dbają o auta mechanicznie, ale zazwyczaj są poobijane i poobcierane. Stąd relatywnie często zdarzają się auta malowane w całości, jeszcze we Włoszech - warto to sprawdzić. Z rejestracji wychodzi jednak, że to Mantua - mała prowincja na północy, więc auto nie musi wyglądać jak z centrum Rzymu czy Neapolu. Natomiast sam samochód jest dość dobrze wyposażony i elektryka jest dość skomplikowana - trzeba sprawdzić, czy wszystko działa i dobrze byłoby, gdyby jakiś ogarnięty elektryk z grubsza przejrzał instalację, czy nie ma tam jakiejś włoskiej rzeźby, bo jak się okaże, że komp sypie błędami, to jeśli włosi grzebali wcześniej w elektryce, to będzie ciekawie. Mechanicznie - to M52 - nawet, jeżeli przebieg jest zaniżony 2x, to powinno to pojeździć jeszcze parę lat bez większych problemów, o ile jest zadbane. Co warto sprawdzić i co może czekać na dzień dobry - vanosy (niestety M52TUB28 jest bardziej problematyczne, niż M52B28 pod tym względem), uszczelniacze zaworowe, luzy na dyfrze i półosiach - przy tej mocy łatwo je zmęczyć przez tyle lat, ale nie sądzę, żeby ktoś na skórzanych fotelach bez trzymania bocznego często się tak bawił, bo to męczące. Przed wycieczką do Tarnowa zdobądź VIN, rozkoduj i na miejscu sprawdź, czy wyposażenie auta zgadza się z tym, które wychodzi z VIN. W papierach sprawdź, kiedy auto wyjechało z Włoch, bo jeżeli pomiędzy wyjazdem z włoch a wystawieniem w komisie upłynęły 2 miesiące, to raczej pewne, że stało w tym czasie w stodole i przespawywane miało pół przodu. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Paulo_ Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. Z vinem nie ma problemu bo mowil zebym wyslal smsa to podesle, natomiast cena jest bez oplat. Czyli z oplatami wyjdzie ~17k+3.5k za gaz+poczatkowy serwis i OC. Troche za duzo. W takich pieniadzach idzie znalesc troszke swiezsza, z lepszym wyposazeniem. Edytowane 7 Stycznia 2015 przez _Paulo_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 Ta buma ma taką cene, ze wzgledu na nadwozie coupe... Sedan byłby 30% tańszy. Ja bym odpuścił ze względu na brak możliwości wsadzenia szpery w normalnych pieniądzach. A jak RWD bez szpery, to równie dobrze możesz i FWD brać, żadna różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 Co ty z tą szperą, może on nie chce mieć strucla typu motorower Komar, czyli trzy tygodnie grzebania i ładowania kasy po to, żeby se pojeździć dwie godziny do kolejnej awarii. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 Co ty z tą szperą, może on nie chce mieć strucla typu motorower Komar, czyli trzy tygodnie grzebania i ładowania kasy po to, żeby se pojeździć dwie godziny do kolejnej awarii. To po co takie auto? Bez sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...