Jump to content
Sign in to follow this  
Sid

Codzienność za kierownicą

Recommended Posts

Nic nie jest w stanie zbliżyć się spalaniem do G3 w TDI. NIC. A przy oszczędnej jeździe mazut sam wydobywa.

 

No fakt, mea culpa, popłynąłem lekko z porównaniem. Mogłem dodać "PRAWIE"

 

Reed reaktywacja ?

Normalnie jakbym spotkał kumpla z pedałówy.

Nooo niezupełnie. Jestem, ale jakoby mnie nie było. Dorywczo tak raczej. odstresowuję się nieco ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reed- powiesz cos o tych toyo proxes t1r? Jak dają radę z naszymi warunkami klimatycznymi? A moze cos słyszałeś o r1r?;)

Edited by KWS89

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam uwalony czujnik temperatury, bo wentylator chłodnicy cały czas działa. :ploom:

Bo aut z visco to już ze świecą szukać. Wiedza niepotrzebna zanika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lans na wiosce pójdzie się walić.

 

To jest ciekawe stwierdzenie, bo jednak pod remizą to BMW wiadomo, zada większego szyku, no bo to Beemka, to wiadomo c'nie ? 

Natomiast "eLka w kółeczku się mieni" w niektórych kręgach też może być szałem, jak się powie, że to samochód z pewnego klubu piłkarskiego.

No i w wielu piosenkach hiphopowych Lexus jest stawiany jako coś ekskluzywnego, a nie beemka, więc to też należy wziąć pod uwagę...

 

To jest tak, że Beemeczka zawsze pod remiza szyku zada, ale lexus może być czarnym koniem... ciężki wybór pod tym względem, czy postawić na coś sprawdzonego, czy ryzykować. 

 

EDIT: myślę, że grupa wiekowa 10-15 skłoni się ku beemce, a 15-17 tu Lexusowi. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie bardziej podobał mi się układ, w którym trolle siedziały w dziale dla trolli i tam trolliły a w normalnych tematach była prowadzona normalna dyskusja.

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reed- powiesz cos o tych toyo proxes t1r? Jak dają radę z naszymi warunkami klimatycznymi? A moze cos słyszałeś o r1r? ;)

Powiem. Są znakomite, ciche, kleją się do asfaltu znakomicie i w ogóle warte swej ceny. Ale ... pod jednym warunkiem: nie masz wielowachaczowego zawiasu. Jak masz, to masz problem z ząbkowaniem. Niby niegroźne, ale wmurwiające zjawisko. Od wczoraj znowu żałuję, że je kupiłem (wymieniałem na letnie) bo jednak słychać te ząbki.

 

O R1R nie powiem nic, nie miałem ich, nie słyszałem opinii.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak bruździcie i wybrzydzacie, że w końcu kolega się zrazi i nie kupi wypasionego Lesia w fałósemce.

Lans na wiosce pójdzie się walić.

A już prawie udało mu się przekonać samego siebie, że taki tani w utrzymaniu, a i pali jak golf trójeczka w dizlu.

 

Widze, ze zaczyna sie potwierdzac opina mojego kumpla, ktory unika jak ognia zadawania wszelkich pytan na polskich forach, bo zawsze sie to konczy tak samo... Predzej czy pozniej wyskoczy jakis cwaniaczek, co to szuka poklasku tłumu rzucając tego typu teksty. Uwierz mi kolego, w cywilizowanych krajach kupuje sie takie auto dla wygody, a nie dla szpanu. Nie mierz wszystkich swoją dziwną miarą.

  • Upvote 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widze, ze zaczyna sie potwierdzac opina mojego kumpla, ktory unika jak ognia zadawania wszelkich pytan na polskich forach, bo zawsze sie to konczy tak samo... Predzej czy pozniej wyskoczy jakis cwaniaczek, co to szuka poklasku tłumu rzucając tego typu teksty. Uwierz mi kolego, w cywilizowanych krajach kupuje sie takie auto dla wygody, a nie dla szpanu. Nie mierz wszystkich swoją dziwną miarą.

 

Tak, tyle tylko, że już enty post smęcisz o tym lexusie, że coś wyczytałeś, że coś gdzieś usłyszałeś... Nie musimy tego czytać, serio. No i tak samo jak reed nie wiem czego oczekujesz, czy Ty chcesz nas przekonać do czegoś, czy sam siebie, ale czytanie tego samego w kółko robi się nudne. 

 

Zresztą skoro chcesz auto dla wygody, to idź i się przejedź, nie wiem, czy ja jestem dziwny, ale jak szukam samochodu to idę się sam nim przejechać a nie wybieram tego, co mi polecą w Internetach, bo gusta i odczucia są różne. Dla mnie nowa wersja GSa jest znacznie wygodniejsza niż ten, o którym mówisz i jakbym chciał auto dla wygodny, celowałbym właśnie w nowszą wersję. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widze, ze zaczyna sie potwierdzac opina mojego kumpla, ktory unika jak ognia zadawania wszelkich pytan na polskich forach, bo zawsze sie to konczy tak samo... Predzej czy pozniej wyskoczy jakis cwaniaczek, co to szuka poklasku tłumu rzucając tego typu teksty. Uwierz mi kolego, w cywilizowanych krajach kupuje sie takie auto dla wygody, a nie dla szpanu. Nie mierz wszystkich swoją dziwną miarą.

Jeżeli ten kumpel w podobny do Ciebie sposób "zadaje pytania" to mu się nie dziwię. Na zagranicznych forach inaczej się kończy taka saga o jaraniu się lesiowym wydechem itp? Nie zauważasz, że moja reakcja jest adekwatna wprost proporcjonalnie do tego co Ty napisałeś? Wykaż choć odrobinę obiektywizmu. Natomiast wycieczki osobiste i cwaniaczkowanie sobie wypraszam. Jakież to typowe dla polskich for którymi tak gardzisz. Jeżeli ktoś ma inne zdanie od Twojego, to należy go ocwaniaczkować i zdyskredytować zarzutem szukania poklasku? Kolego, chyba Ci się coś w główce popieprzyło. Szczerze? W dupiu mam jakie auto kupisz. Reaguję i odnoszę się do tego co piszesz i staram się trzymać podobny poziom.

Twój sarkazm wymaga sporego dopracowania. Gdybym mierzył Cię swoją miarą, to uwierz mi, zabrzmiało by to sporo mniej miło i przyjemnie. Ja autem nie szpanuję, wolę natomiast nim jeździć. A gdy czegoś szukam, to robię to miejscach do tego dedykowanych, nie pajacując i nie jarając się jak pryszczaty nastolatek na plaży nudystów.

No ale ja mieszkam w zadupiu Ełropy, nie w cywilizowanym kraju, jak Ty.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reed- mam wielowahacz z tyłu. W sumie... Nie miałem auta bez. Ale żeby było radośniej- nv200 miał z tyłu resory piórowe- nie musze dodawać jak sie tym jeździło. Piłeczka.;]

Dzięki za opinię- rozejrzę się, bo trzeba zmienic bedzie na następny sezon, jezeli wytrzymają w całości do konca lata, bo póki co... Średnio to wygląda przez "remonty" i "modernizacje". Tylną jedną 18" już w tym sezonie (2 tygodnie) wulkanizowałem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

KWS89, mogę polecić Ci Vredestein Ultrac Sessanta. Fater jeździ na takich z wielowahaczem, a także kilku znajomych z klubu i złego słowa nie da się powiedzieć o nich. A i cenowo dość przystępne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passeratti w akcji :P

 

 

 

Teraz wiemy już jakiego rodzaju ludzie zakładają LEDy z allegro w samochodach :D

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakładają ledy, by oszczędzać swoje żarówki xsenonowe - wiadomo, że w VAGinach nawet tych 20-letnich xenon był montowany seryjnie. :ploom:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz wiemy już jakiego rodzaju ludzie zakładają LEDy z allegro w samochodach :D

owned

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nigdy nie założę, bo:

- dłubanie w elektryce czegoś bardziej skomplikowanego niż 125p to proszenie się o kłopoty

- dziadostwo się psuje (nieraz widzę jak to mruga, świeci połową diod lub natężeniem gasnącej zapałki)

- dziadostwo ciulowo świeci (zdarzało mi się mrugnąć żeby włączyli światła zanim to coś zauważyłem w zderzaku)

- szpeci samochód strasznie (ładnie to wygląda jak jest fabrycznie w Skodzie A4, ale w jakimś 15-letnim pasacie)

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Normalne" ledy za 200 zł swoją ceną psują ideę zakładania ich do tych starych szrotów z żarówkami po 3zł.

Poza tym, jeśli ktoś ma xenony i zakłada drogie ledy, to nadal zostaje mu punkt 1 i 4, gdzie (w przypadku nowszego auta) obydwa są bardziej znaczące.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie rachunek jest prosty: jeżeli wymiana żarówki/jarznika HID w danym samochodzie zajmuje 30+ minut, to zakładać dzienne :P

 

Poza tym w polo 6n za 4K mam żarówki H4 za 120zł i nie chcę ich wymieniać co 2 miesiące (aktualnie jeżdżę głównie w dzień).

To, że ktoś ma auto za kilka tysięcy nie znaczy, że nie może zalewać go olejem za 50zł/litr i kupować ceramicznych klocków hamulcowych ;]

Mało tego, nawet na gwiazdkę kupiłem sobie nowe reflektory, tylko nie chce mi się ich wymieniać (bo nie jeżdżę ostatnio po nocy) ;p

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie denerwuj mnie.

Spaliła mi się jedna, ale akurat było mokro i wstrętnie i nie chciało mi się wymieniać.

No więc druga spaliła mi się tydzień później na jakimś zadupiu pod Chojnicami czy gdziś tam. Po dojechaniu na stacje (15km na długich, pod koniec już ciemno) okazało, że jedyne H4, które mają, to jakieś night vision czy breaker. A jak wiadomo nigdzie tak nie przepłacasz jak na stacjach benzynowych. No to mam H4 za 119.99zł. Ale nie powiem, faktycznie nieśmiało mogę powiedzieć, że coś widzę w porównaniu ze standardowymi H4, dlatego może i bym takie kupował, tylko że nie uśmiecha mi się używać tego jako dziennych.

 

Poza tym kumajcie minę przeciętnego Janusza: pordzewiałe polo 6n SDI z ledami za 200zł i night breakerami + nowe lampy. Może jeszcze katalizator założę i egr podłącze ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo i dwumas załóż, to będzie czad.

 

Ksenony to jeden z lepszych ficzerów w obecnym samochodzie, wreszcie wszystko widać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobno Nightbreaker łatwo się palą. Też miałem przyjemność kupować je na stacji jakieś 4 lata temu... za podobną cenę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo i dwumas załóż, to będzie czad.

 

Ksenony to jeden z lepszych ficzerów w obecnym samochodzie, wreszcie wszystko widać.

Nie po to kupowałem SDI, żeby zakładać turbo. Wolnossący diesel oprócz wad ma też zalety.

Co do ksenonów, zgoda. W lampie projektowanej do ksenonów. Tanim zenonom z popularnych portali aukcyjnych, wkładanych do lamp z ryflowanym kloszem mówimy to, co parówkowym skrytożercom.

 

Właśnie. Ktoś mi powie jak to jest, że taka dajmy na to żarówka halogenowa H7 ma mieć w/g normy 55W 1500lm +/- 10%, a ksenony mogą sobie mieć 3000lm? Tzn. chodzi mi o to dlaczego samochód może mieć jaśniejsze ksenony, ale legalnie nie mogę założyć dajmy na to H7 o mocy 70W? Prawda jest niestety taka, że jeżeli jedzie się w nocy przez las autem ze zwykłymi reflektorami i mija cię auto z ksenonami, to przez chwilę kompletnie nic nie widzisz.

Podobno Nightbreaker łatwo się palą. Też miałem przyjemność kupować je na stacji jakieś 4 lata temu... za podobną cenę.

Podobno, ale jakbym miał dzienne, to nie byłoby to realnym problemem. Te wieśniaki ze stacji pod Chojnicami pewnie też miały te żarówki od 4 lat i szukały frajera, żeby mu je popchnąć. I znaleźli jelenia postawionego pod ścianą ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo oprawy są homologowane na źródła 55W a nie 70W, więc nie nada malczik. Ilość lumenów, które homologował sobie producent opraw ksenonowych, to już sprawa sum pieniędzy, jakie przy tej okazji przeszły z rąk do rąk.

 

H4 woziłem sobie zawsze gdzieś skitraną w jaszczombie, zwykłą niemagiczną za 9 zł. Właśnie po to, żeby mnie jakieś śmieszki nie obrabowały bo mamy tylko Srajtbrejkery i co nam pan zrobi.

No ale Nightbreakery H4 i H7 przetestowałem, żywotność H4 poniżej przeciętnej ale oświetlały lepiej niż analogowe.

Edited by UFO_PORNO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.