jonas Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Do dryftu to pewnie ma taką siatkę z pasków zamocowaną zamiast szyby, odczepi i wejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 1.33 VVTI nie nadaje się do odpalania 1.6 TDi gdy rozrusznik umarł od -10°C... Szok i niedowierzanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Fejk, japońskie mają immunitet na mróz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Byłem dawcą. Przeszczep się nie przyjął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Przecież tedeiki nie działają poniżej -10, nie wiem czego oczekiwałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Taaaak wymień termostat jak Ci sie dieselek nie nagrzewa. Wczoraj jechałem Peugotem 208 z 1.4 HDI 68KM. Wyjeżdżając z Karpacza auto zagrzało się dopiero za Jelenią Górą :lol: Do osiągnięcia 80*C potrzebował jakieś 30 km albo i więcej. Było -6*C. A na marginesie plus dla Puga za ergonomie. Skrzyna biegów działała poprawnie, uklad kierowniczy tez. Nawet na desce widac ze masz wlaczone mijania i postojowe a nie jak w wiekszosci aut jest od tego jedna dioda. No i temp silnika w *C a nie jakich kreskach dla fanow techno, 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) Zacznij jeździć autami o pojemności większej niż butelka coli to i szybciej się nagrzeją ;] Osobna kontrolka od postojowych i mijania? Niesamowite, opcja w standardzie czy za dopłata? :lol: Edytowane 6 Stycznia 2017 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Teść w Qashqaiu też ma osobne kontrolki, ja mam w japońcach jedną od postojowych i brak osobnej od mijania. Co te żabojady to ja nawet nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 To, że odpali mi jutro auto, to jest raczej pewne, ale to, czy po 12 godzinach pod pracą na tym mrozie zamek się otworzy z pilota jest lekką zagadką, oby z kluczyka się dało, ale to i tak połowa sukcesu, bo te cholerne uszczelki lubią sobie przymarznąć. Co prawda zapobiegawczo nasmarowałęm je środkiem do tego przeznaczonym, ale i tak może być lekki kłopot. Tak czy inaczej zobaczymy, najwyżej się poleje ciepłą wodą i będzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Ludzie lekko lonizej zara a macie takie niestworzone problemy, ze pora pomysleć o zbiorkomie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Tyle zim i nigdy w 9000 nie bylo problemu z drzwami. Nie wiem co wy robicie, klime wylaczacie w zimie? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Sprężarka i tak wyłącza się poniżej pewnej temperatury, Klima nie działa :) Ja nie smaruje uszczelek w żadnym aucie i z dostaniem się nie ma problemu; Po Civic opanowałem że wystarczy docisnąć parę razy drzwi i puszczają; Mniej lub bardziej siłowo docisnąć... Co do nagrzewania: Vectra w 1.9 dieslu bez zaworu EGR na świeżym termostacie nagrzewa się po ~20-25km spokojnej jazdy lub ~15km intensywnej przy obecnych temperaturach;Za to przy -16'C odpala po staniu pod chmurką, od 2 dni nie ruszana; Grzanie świec (kontrolka) świeci 2-3 sek dłużej i od strzała;No ale może to kwestia nowych świec żarowych, świeżego aku, remontu wtrysków, nowego filtra paliwa... bo w baku max 8l ropy...A co do kontrolki świateł:W Civic 5gen nie było nawet kontroli świateł postojowych / mijania; Trzeba było po prostu się pilnować i patrzeć czy podświetlenie zegarów świeci (wtedy wiadomo że chociaż pozycyjne/postojowe są odpalone); Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Sprężarka i tak wyłącza się poniżej pewnej temperatury, Klima nie działa :) Owszem, ale jak juz zlapie temp. to moze by ja tak wlaczyc i oszuszyc powietrze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Tyle zim i nigdy w 9000 nie bylo problemu z drzwami. Nie wiem co wy robicie, klime wylaczacie w zimie?Drzwi bezramkowe synu, w analogowych ramkowych nigdy nie było sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) Drzwi bezramkowe synu, w analogowych ramkowych nigdy nie było sprawy. Takie ja w 9-3 Gen I Cabrio i tez nie widzialem nigdy problemu, ale spytam Ojca bo on uzywa na codzien. Tyle ze tam jest chyba jakis patent ze szybki nie musza sie domykac po otwarciu/zamknieciu drzwi. I nie nie cieknie ;) Edytowane 6 Stycznia 2017 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) No tak mój fiacior ma, że jak postoi na mrozie, to mu uszczelki przymarzają. Z zamkiem też miałem problemy, wyrwałem wszystko ze 3 lata temu i nasmarowałem solidnie i był spokój, zobaczymy teraz. Taka uroda tego auta, że ma słabe siłowniki od centralnego, a wiek auta raczej tego nie polepsza. Zobaczymy jutro, jak pod robotą będzie 12 godzin na tym mrozie stał. Zdam relację :D A co mnie najbardziej denerwuje zimą, to zamarzający ręczny. Wymiana linek nic nie dała, po prostu są źle poprowadzone i zbiera się w nich woda, a wygląda to tak jak na tym pięknym planie schematycznym. Pancerz to to czerwone, linka to to czarne, a niebieskie to woda, która wlewa się do pancerza. Włosi tutaj dali [gluteus maximus] :D i jedyna frajda jest jak temperatura jest lekko na plusie, a śnieg został na parkingach. Paint 3d w win10 jest do [gluteus maximus] Edytowane 6 Stycznia 2017 przez piotreek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) Owszem, ale jak juz zlapie temp. to moze by ja tak wlaczyc i oszuszyc powietrze...Co ma złapać temperaturę? Klimatronik nie załączy sprężarki poniżej 2-3 stopni Celsjusza temperatury ZEWNĘTRZNEJ. Z reszta jak wyżej nie ma to związku z problemami z drzwiami bez ramek które przymarzają od zewnątrz. Ludzie lekko lonizej zara a macie takie niestworzone problemy, ze pora pomysleć o zbiorkomie.Aktualnie -16 ;] Edytowane 6 Stycznia 2017 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekpol Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Nie dziwię się, że ludzi ruszają obecne mrozy. W ostatnich latach zima raczej nie dawała się we znaki, a były przecież też lata, gdy takie mrozy jak obecnie trwały tydzień i więcej. Ja pamiętam najniższą temperaturę -30 i wówczas było rzeczywiście ciężko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Sprężarka i tak wyłącza się poniżej pewnej temperatury, Klima nie działa :) W astrze H automatyczna klima działa tak jak ją ustawie, ma chłodzić jak jest +30 to chłodzi, ma jak jest -15 to ma grzać na powiedzmy +22. Co prawda nie wiem jaką ma silnik temperaturę, bo GM poskąpiło wskaźnika ;) Podobnie jak jest jeden wskaźnik od świateł postojowych i mijania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) Ja dziś zaobserwowałem ciekawe zjawisko - drogi na wsi i szutrowe w lesie były lepiej odśnieżone, niż te w mieście jak i międzymiastówki, o szlakach pieszo-rowerowych już lepiej nie mówiąc. Na tych pierwszych przynajmniej dało się jechać, podczas gdy na drugich od razu miałem glebę i tylko refleks uratował mnie przed wylądowaniem głową przed jadącym z naprzeciwka autem. Ten kraj chyba na wieki pozostanie wyjątkiem we wszystkim... Edytowane 6 Stycznia 2017 przez Dammeron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 2 litry klekota w CXP odpaliły przy -11 w południe jak i przy -19 przed północą. Po ok 5 km zaczynało wiać czymś cieplejszym. 20 km to za mało, by te elektryczne kreski odmroziły tylną szybę. Na razie nie jest tragicznie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2017 20km? To nawet w moim złomie mam czystą szybę z tyłu po 5min... :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2017 Przy -20 to trochę inaczej zaczęło działać w naszym złomie :) Interia twierdzi, że we wsi obecnie -25 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2017 A na meteo.pl? Ja ostatnio w moim śmieciu wymieniałem aku, ponieważ jak go zostawiłem na tydzień, gdy wyjechałem na narty w Grudniu, to potem już nie ruszył - rozładowany zupełnie do zera, alarm nawet nie działał, a odpalenie z kabli nie szło. Na prostowniku dopiero po pół godziny ruszyła wskazówka, ale i tak z góry wiedziałem, że to reanimowanie trupa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2017 Mój zakręcił bardzo mocno, drzwi się otworzyły, ciepło było po kilku kilometrach, ale auto było w garażu. Zobaczymy po 19, bo teraz stoi na zewnątrz. Termometr minus 22 pokazał za oknem w pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) No i fiacik dostał nowy akumulator, bo stary przy lekkim mrozie słabo kręcił, a co dopiero jak będzie większy mróz. Nostradamus! :D Jak słyszę o temp w PL to aż się cieszę że to "zimnego i deszczowego" kraju wyjechałem Edytowane 7 Stycznia 2017 przez Havoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2017 Jak tam się Wam spisują płyny do spryskiwaczy przy tych temperaturach? Jestem ciekaw, czy te marketowe z napisem "do -22st" faktycznie tyle wytrzymują bez zamarzania, czy już przy -16 klękają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2017 A na meteo.pl? Te wykresiki to nie na moje oczy. Bytom jak coś. a odpalenie z kabli nie szło. Gdy aku nawet nie obróci rozrusznikiem, trzeba aku odłączyć poprzez odkręcenie klemy masy od akumulatora. Ćwiczyłem wielokrotnie w clio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2017 Co do płynów, mam tani z kauflanda do -16. Rano działał, ale na szybie zamarzło. Teraz nawet się nie łudzę, że będzie płynny. Ford od ojca ma grzane szyby i spryskiwacze, więc byle by w zbiorniku nie zamarzło to będzie dobrze. W sumie dobry patent. A może by takrurkę od płynu chłodniczego przepuścić przez zbiornik spryskiwaczy? Jakieś auto tak miało, szkoda, że teraz tego nie stosują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...