KAX_ Opublikowano 4 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) allegro zawsze pomocne http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=base-relevance-aut-1-3-0826&search_scope=category-3&string=korekta%20licznik%C3%B3w Fiat, VW - urządzenia po ok 100-140 zł. Zapytaj kaxa, czy to działa. W fiaciorach korektę zrobi zwykłym najpopularniejszym softem do diagnostyki MES z tym, ze tylko w górę czyli tak jak chce. Korekta w dół jest zablokowana, do tego potrzeba juz właśnie jakiś dedykowanych softow ale nie testowałem bo nie bylo mi to potrzebne. Wiem jedynie ze jak cofnie to typowy Mirek to na zegarach ma tyle ile chcial ale w ECU bedzie świecić przebieg oryginalny lub caly czas 0. Edytowane 4 Września 2016 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 4 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2016 Rozumiem, że pisałeś to w nocy, ale to przecież nie Golf tylko Polo.A jaka to różnica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 4 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) W fiaciorach korektę zrobi zwykłym najpopularniejszym softem do diagnostyki MES z tym, ze tylko w górę czyli tak jak chce. Korekta w dół jest zablokowana, do tego potrzeba juz właśnie jakiś dedykowanych softow ale nie testowałem bo nie bylo mi to potrzebne. Wiem jedynie ze jak cofnie to typowy Mirek to na zegarach ma tyle ile chcial ale w ECU bedzie świecić przebieg oryginalny lub caly czas 0. Ok, dzieki, to mam rozeznanie. Pod Fabie znalazlem cos takiego, tez by pasowało. Edytowane 4 Września 2016 przez DziubekR1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 4 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2016 A jaka to różnica?Wielkość ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 4 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2016 A prestiż nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 4 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2016 prestiz to sie od passata zaczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 4 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2016 Chyba od 35 tysi ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 4 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2016 Za żabę dałem 20900, nie ma szans na choćby cząstkę prestiżu klasy premium. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 Koleżanki i koledzy, macie jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny niedziałania wycieraczek przednich na I i II położeniu manetki w Astrze F 96'? Nie ruszają również przy spryskiwaczach. Na najwyższym (III) położeniu działają. Sprawdziłem już bezpiecznik i wymieniłem przekaźnik w skrzynce z bezpiecznikami, ale nadal nic. Jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 Może jakieś styki zaśniedziały w tej manetce? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 Najwyższa prędkość to pewnie prosto z zasilania, z pominięciem regulatora. Wypadałoby więc znaleźć sposób, w jaki niższe prędkości są regulowane (na przykład elektronicznie elementami mocy, sprytnie skitranymi w jakiejś niepozornej obudowie), wydłubać regulator i zrobić mu kęsim, żeby zadziałał znowu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 Elektroda twierdzi, że silnik ma osobne wyprowadzenie dla biegu wolnego i osobne dla szybkiego. Można spróbować zapodać na silnik w to miejsce 12V lub zmierzyć napięcie na tym przewodzie. Powinno się coś rozjaśnić, czy nie dochodzi zasilanie czy silnik uszkodzony. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) Dzięki za każdą wskazówkę. W niedzielę będę miał czas i dostęp to zajrzę. Jeśli mi się nie uda, po weekendzie pojedzie do mechanika. Jak ktoś będzie miał jeszcze jakiś pomysł, to śmiało. Edytowane 9 Września 2016 przez stivo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 13 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2016 Komuś Castrola, Mobila albo Elfa? :D 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 17 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) sobie wymieniłem, już wiem czemu w upały się w korku grzał. Po wymianie gitara, upał, kręcenie pod czerwone i temperatura idealnie w normie Edytowane 17 Września 2016 przez piotreek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 17 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2016 Komuś Castrola, Mobila albo Elfa? :D https://www.youtube.com/ nie jesteśmy gorsi od Pepików Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2016 Klocki, końcówki drążków to się samemu przy piwie wymienia. A i wahacz jakimś problemem nie jest. Do silnika 3-4 radlerki łomży, mniam mniam. A zbieżność to kto potem ustawi, Puszkin? Klocki to co innego, faktycznie przy piwie i w dwa kwadranse jak podnośnik ma foszki-paproszki. Sznurkin, spokojnie można dojechać tak na warsztat aby ustawić kompie. Komputerek z ostatnich 5k km pokazuje 7,2 dystrybutor twierdzi, że koło 7,5 wiec tragedii nie ma jak na te masę i moc. U mnie z dystrybutora ostatnio zszedłem do 25l, progress. Chyba od 35 tysi ! O, gulf się łapie. Aż mi dygnął. Wczoraj na torze FSO był wypadek, zginęła dziewczyna i chłopak został ranny. Czekamy na jakieś oficjalne info... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Pobawiłem się wczoraj plastidipem zlikwidowałem większość chromu... właściciele poliftowych bepiąteczek na chrom pakiecie pewnie by uznali to za profanacje :D Całkiem fajny patent taka folia w sprayu ciekawe ile to wytrzyma. Edytowane 18 Września 2016 przez KAX_ 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2016 Za bekę z VAGa zawsze lajk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) Wymieniałem dzisiaj olej w skrzyni i mam foto dla tych co uważają, że oleju w manualu się nie zmienia :D Nie nie pojebałem korków spustowych i w butelce po cisowiance to nie olej silnikowy tylko coś co zlałem ze skrzyni :lol: Edytowane 21 Września 2016 przez KAX_ 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) Wow ... jestem co prawda zdania, że nie wymyślono oleju, który by się nie zużywał i w manualu też powinno się olej kiedyś zmienić, ale to co tutaj pokazałeś to po prostu szok. Po jakim przebiegu i ilu latach z oleju ze skrzyni manualnej wyszła taka czarna breja? ps. jak rozumiem olej w skrzyni powinien być jasny i przejrzysty jak "Kujawski", który pokazałeś w tej rurce? ;) Edytowane 21 Września 2016 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 Wymieniałem dzisiaj olej w skrzyni i mam foto dla tych co uważają, że oleju w manualu się nie zmienia :D Nie zmienia się, ale z innego powodu. Czasami cena drugiej skrzyni w stosunku do ceny wymiany oleju jest mocno korzystna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 No ale jak, przecież olej w deaselu zawsze będzie czarny, obojętnie silnikowy czy w skrzyni. Zamówiłem Millersa na zmienolej pe el, to czyni ze mnie eksperta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) w coupe też zmieniałem i też był dość ciemny. jak ta alfa się sprawuje? Edytowane 21 Września 2016 przez piotreek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) w coupe też zmieniałem i też był dość ciemny. Też bym Cię prosił o info, po jakim przebiegu była ta zmiana i ilu latach. Bo mam auto 9,5 letnie, 48 tys przebiegu i myślę o zmianie oleju w skrzyni (głównie z powodu wieku ... nie wiem, czy po 10 latach, pomimo małego przebiegu nie będę miał już takiej brejki) Edytowane 21 Września 2016 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 Nie zmienia się, ale z innego powodu. Czasami cena drugiej skrzyni w stosunku do ceny wymiany oleju jest mocno korzystna. Kolega ostatnio zmieniał w Focusie w automacie - 1100 zł ... W manualach raczej nie zmienia się. Zresztą producent pisze o tym. Ja w benzyniakach jeszcze nie zmieniałem, w swoim Focusie (300tys przebieg) dizelku również nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 Też bym Cię prosił o info, po jakim przebiegu była ta zmiana i ilu latach. Bo mam auto 9,5 letnie, 48 tys przebiegu i myślę o zmianie oleju w skrzyni (głównie z powodu wieku ... nie wiem, czy po 10 latach, pomimo małego przebiegu nie będę miał już takiej brejki) Zmieniałem ze 3 lata temu, albo 4, nie pamiętam dokładnie. Auto produkcja grudzień 1999, przebieg przy zmianie obstawiam na okolice 130 kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 K Zresztą producent pisze o tym. W interesie producenta jest, byś po kilku latach wrócił do salonu po nowe auto. Co ile BMW zaleca wymianę oleju silnikowego? ... co 30 tys km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) W interesie producenta jest, byś po kilku latach wrócił do salonu po nowe auto. Co ile BMW zaleca wymianę oleju silnikowego? ... co 30 tys km? Skrzynia to nie blok silnika. Olej, olejowi nie równy. Dizelka zalewam co 25 tys, benzynę co 20 tys lub co dwa lata. Latają bez problemu. 30 tys, to czasem półroczny przebieg :P... Dużo też zależy od stylu jazdy, warunków itd... Bezpiecznie, ale na wyrost będzie 10-15 tys dla benzyny i 15-20 tys dla dizla. Edytowane 21 Września 2016 przez NostradamuSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 Silnikowy wymieniam co 5-7 kkm, bo tyle robię rocznie, a wymieniam raz na rok. Valvoline maxLive 10w40, olej nie najgorszy i cena dobra, więc niech ma :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...