serwal4 Posted September 30, 2016 Report post Posted September 30, 2016 Diesel jest świetny! Mój właśnie pojechał na kolejne poprawki i testy co go jeszcze boli...Obecnie na talerzu przepływomierz, klapa gasząca i filtr DPF... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
piotreek Posted September 30, 2016 Report post Posted September 30, 2016 (edited) kuzyn ma 147 i nagłośnienie to tam jest słabe moim zdaniem, to już w moim coupe z 99 roku jest znacznie lepiej, chociaż może to też kwestia radia, gdzie w alfie fabryczne a u mnie pioneer deh-x5800, aczkolwiek jak miałem jakieś słabe jvc to też było lepiej. Do fiatów też blaupunkty dawali Edited September 30, 2016 by piotreek Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
KAX_ Posted September 30, 2016 Report post Posted September 30, 2016 Diesel jest świetny! Mój właśnie pojechał na kolejne poprawki i testy co go jeszcze boli... Obecnie na talerzu przepływomierz, klapa gasząca i filtr DPF... Przepływki padają niezależnie od tego czym jest zasilane auto ot taki urok tego ustrojstwa. Klapa gasząca tak samo jak przepustnica w benzynie ulega zabrudzeniu oparami z odmy i się zacina. Nie wiem czy masz ta sterowana podciśnieniem czy już elektroniczną? DPF? Nie wiem nie znam problemu ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
NostradamuSek Posted September 30, 2016 Report post Posted September 30, 2016 Ja w Fordzie mam fabryczne 8 głośników z radiem Sony MP3... naprawdę daje radę, a Audi A3 radio Alpine z głośnikami Bose również urywa łeb, a Lanosik fakt tutaj to marnie z dźwiękiem ze względu na fabryczne głośniki, bo radio Sony GT może znaacznie lepiej. Przepływki padają niezależnie od tego czym jest zasilane auto ot taki urok tego ustrojstwa. Klapa gasząca tak samo jak przepustnica w benzynie ulega zabrudzeniu oparami z odmy i się zacina. Nie wiem czy masz ta sterowana podciśnieniem czy już elektroniczną? DPF? Nie wiem nie znam problemu ;) Prawda. Ja u siebie też nie wiem co to DPF, a reszta hula. Co do odmy również prawda, trza, szczególnie w A3 sprawdzać. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
KAX_ Posted September 30, 2016 Report post Posted September 30, 2016 Jedyne seryjne audio, które mi osobiście urwało łeb to był system Bang & Olufsen w Audi, Bose w porównaniu z tym grało mizernie :D Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
NostradamuSek Posted September 30, 2016 Report post Posted September 30, 2016 (edited) Jedyne seryjne audio, które mi osobiście urwało łeb to był system Bang & Olufsen w Audi, Bose w porównaniu z tym grało mizernie :D Sąsiad wozi się S600, ale ja jestem "normalny", nie jestem audiofilem i oceniam normalne zestawy dla Kowalskiego :P Fakt, tam dupę urywa ..., ale tam.. dupę urywa wszystko. Edited September 30, 2016 by NostradamuSek Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
jonas Posted September 30, 2016 Report post Posted September 30, 2016 Jeśli chodzi o karałdio, to można powiedzieć że jestem jaroszem. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Kyle Posted September 30, 2016 Report post Posted September 30, 2016 (edited) Zmontowałem sobie dzisiaj chiński telewizorek w makaronie i aż sam się zdziwiłem, ze wszystko praktycznie idealnie się spasowało :D Czasem widzę jak niektórzy mają jakieś "super-radia" w swoich autach, które niestety wyglądają jak odpust na wsi, bo zupełnie nie pasują do reszty "wystroju". Natomiast u Ciebie wygląda to jakby zostało wmontowane fabrycznie - świetnie się zharmonizowało z wnętrzem! ... gratuluję dobrego gustu. Edited September 30, 2016 by Kyle Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
NostradamuSek Posted September 30, 2016 Report post Posted September 30, 2016 (edited) Kurde nie wiem kiedy przekonam się do Alfy, bo fajne wozidła... Podoba mi się Gulia, ale i Mito ma coś w sobie. Edited September 30, 2016 by NostradamuSek 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
serwal4 Posted September 30, 2016 Report post Posted September 30, 2016 KAX_: U mnie klapa gasząca padła elektronicznie, mechanicznie sprawna;Ot Opel uznał że przecież warto do nie-uszczelnianej plastikowej puszki wrzucić całą to płytkę elektroniczną... na którą ścieka syf, opary oleju itd.Koszt nowej ~1000zł, moja będzie rozbierana czyszczona, przelutowana... może pomoże;Póki co jeździłem z odpiętym sterowaniem tego;DPF też przechodzi w zapomnienie bo będzie wycięty testowo; Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Klaus Posted September 30, 2016 Report post Posted September 30, 2016 KAX_: U mnie klapa gasząca padła elektronicznie, mechanicznie sprawna; Ot Opel uznał że przecież warto do nie-uszczelnianej plastikowej puszki wrzucić całą to płytkę elektroniczną... na którą ścieka syf, opary oleju itd. Wydaje mi się, że to przez uszkodzenie mechaniczne (nieszczelność osi tej klapy) cały ten syf dostaje się do puszki z elektroniką. Kuzyn zdemontował ustrojstwo i do rozbierania tego przystąpił w mieszkaniu przy stole. Cały ten olej wypłynął mu na stół, bo się takiej niespodzianki nie spodziewał. Ten olej to skąd się tam bierze? Z turbiny czy jak? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
KAX_ Posted September 30, 2016 Report post Posted September 30, 2016 Odma czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej które podlaczone jest do dolotu aby pary oleju nie trafiały do atmosfery. Teoretycznie jest separator oleju po drodze ale po kilku latach juz nie wszystko wyłapuje. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
serwal4 Posted September 30, 2016 Report post Posted September 30, 2016 @KlausPuszka jest cała, nie popękana itd; Tylko po prostu nie jest uszczelniana, nie ma żadnej uszczelki;Zamykana na 4y zatrzaski; Wystarczyło tylko elektronikę (puszkę) umieścić od góry przepustnicy/klapy tak żeby olej/syf do niej nie spływał... Olej w dolocie/kolektorze to niestety norma; Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
KAX_ Posted October 1, 2016 Report post Posted October 1, 2016 (edited) Między klapą, a dolotem jest duży oring który po czasie przepuszcza warto przy okazji wymienić. Czasem widzę jak niektórzy mają jakieś "super-radia" w swoich autach, które niestety wyglądają jak odpust na wsi, bo zupełnie nie pasują do reszty "wystroju". Natomiast u Ciebie wygląda to jakby zostało wmontowane fabrycznie - świetnie się zharmonizowało z wnętrzem! ... gratuluję dobrego gustu.Taki był właśnie zamyśl, coś funkcjonalnego, w miare dobrej jakości ale nie odpustowego. Praktycznie wygląda i działa jak fabryka. Dzięki adapterowi CAN śmiga sterowanie z kiery i wzbudzanie radia. Bo fabryczne wzbudzane jest po CANie, a nie po + ze stacyjki. Jedyne czego mi brakuje to sterowania podświetleniem z oryginalnego czujnika światła. Podświetlenie zegarów tak działa i sprawuje sie super. Radio przyciemnia sie niestety razem z włączeniem światem. Edited October 1, 2016 by KAX_ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
reed Posted October 1, 2016 Report post Posted October 1, 2016 @Klaus [...] Olej w dolocie/kolektorze to niestety norma; A wpięcie oil catch tank po drodze nie załatwi sprawy? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Je m appelle Ferdinand Posted October 1, 2016 Report post Posted October 1, 2016 Przepływki padają niezależnie od tego czym jest zasilane auto ot taki urok tego ustrojstwa. Dużo zależy od filtra powietrza. Na szczęście zostaliśmy zalani bardzo tanimi przepływkami z chin do różnych aut, więc nie są już takim problemem jak kiedyś. 150pln to nie 600pln. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
KAX_ Posted October 1, 2016 Report post Posted October 1, 2016 Do mnie ori bosz 3 i pól stówki bo z ciekawości sprawdziłem. Co do filtrów ostatnio z ciekawości zamówiłem wkład pioercrossa bo był 2 dychy droższy niz zwykły papierowy. W poniedziałek będę wymienial olej to go wrzucę ciekawe czy się sprawdzi. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
jonas Posted October 1, 2016 Report post Posted October 1, 2016 Tymczasem wciąż z niewymienionym w tym roku filtrem powietrza i olejem śmigałem po szeroko pojętym Trójmieście od środy do dzisiaj. Co ciekawe jak na duże miasto nie zaobserwowałem chyba żadnych przykładów furii drogowej, plucia jadem i pokazywania sobie faków, czyli wszystkiego tak powszechnego wśród pijanych agresją poznańskich małpoludów. Co więcej nagminna w Danzig i przyległościach jest uprzejmość, czytelne sygnalizowanie manewrów, wpuszczanie z podporządkowanej i robienie miejsca na prawym pasie jeśli mowa o dojeżdżaniu do obwodnicy. Coś niezwykłego, czyżby wpływ ukrytej opcji niemieckiej albo jodu w powietrzu? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Twój Pan Posted October 1, 2016 Report post Posted October 1, 2016 Wszyscy się boją, że trafią na Dosiad-W<span style='color: red;'>[ciach!]</span>lskiego i będzie pozamiatane. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Aurora001 Posted October 5, 2016 Report post Posted October 5, 2016 TLDR: Lepsze na tyl, zawsze. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Je m appelle Ferdinand Posted October 5, 2016 Report post Posted October 5, 2016 2016, ludzie ciągle dyskutują gdzie dać lepsze opony. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
jonas Posted October 5, 2016 Report post Posted October 5, 2016 Znowu się zacznie. Ale tym razem może nie będzie na mnie. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
dumpmuzgu Posted October 5, 2016 Report post Posted October 5, 2016 (edited) haha. temperatura zaczyna sprzyjać podjęciu innej oponowej dyskusji ;] ale jeszcze nie, jeszcze nie. Edited October 5, 2016 by dumpmuzgu Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Klaus Posted October 5, 2016 Report post Posted October 5, 2016 Na Salmopolu, Kubalonce wczoraj było biało i to dość grubo. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Twój Pan Posted October 6, 2016 Report post Posted October 6, 2016 TLDR: Lepsze na tyl, zawsze.Nieprawda, kiedyś przednionapędówką o oszałamiającej mocy 80 koni jeździłem po śniegu z zimówkami z przodu i letnimi z tyłu. Każde rondo pokonywałem jak na zawodach driftingowych, czułem się jak król szosy. Polecam jak ktoś nie boi się lamp i krawężników. A tak bardziej serio, to jak ktoś może sobie pozwolić na tylko dwie opony, to niech sprzeda samochód, bo go na ten luksus nie stać. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Klaus Posted October 6, 2016 Report post Posted October 6, 2016 niech sprzeda samochód, bo go na ten luksus nie stać. Nie każdego stać na luksus nieposiadania samochodu. Widzisz tylko skrajne i patologiczne sytuacje. Jeśli ktoś ma opony z bieżnikiem 4-6 mm to chyba dobrze, jak wie w jaki sposób je rozlokować? A może chciałby się pozbyć pary tych 4 mm i kupić komplet nowych na jedną oś. Od razu koniecznie trzeba kupować nowych opon? Rozpruję jedną oponę gdy pozostałe są całkiem zdrowe, muszę od razu kupić komplet? Nie mogę kupić pary na jedną oś? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Twój Pan Posted October 6, 2016 Report post Posted October 6, 2016 Kupuj co chcesz, obaj dobrze wiemy że w większości przypadków to wynika z januszowania, a nie dobrej woli. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Niemiec Posted October 7, 2016 Report post Posted October 7, 2016 Skoro rozmawiamy o oponach zimowych i ich rozlokowaniu, to jest może Kaeres? Po sprzedaży auta został mi komplet zimówek na stalówkach, Dębice Frigo 2 175/65R14 rozstaw 4*98mm, może chce kupić? Nie będzie dylematu czy letnie na przód czy na tył, bo felgi i opony są 4 :) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Kyle Posted October 8, 2016 Report post Posted October 8, 2016 (edited) Dzisiaj wpadłem na pomysł kontroli stanu oleju. Po wyciągnięciu bagnetu, na jego końcówce, poza olejem, osadziły się białe drobinki "czegoś". Wyglądało to jak kamień z czajnika, a wielkościowo te jasne płatki miały np. 0,5x0,8mm - 1x1mm, czyli małe . Olej ma z ~3,5 tys kilometrów przebiegu (silnik natomiast ~48 tys). Silnik benzynowy, bez turbo. Spotkaliście się z czymś takim? Jak bardzo jest źle? Edited October 8, 2016 by Kyle Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
NostradamuSek Posted October 8, 2016 Report post Posted October 8, 2016 (edited) Jest normalnie. Zimno zrobiło się. Robisz pewnie krótkie trasy, silnik niedogrzany, no i nie wiemy czy mo to to dobry olej wlany. Poza tym to jest twarde, maź, czy jako? Dla mnie to raczej wilgoć z olejem. Edited October 8, 2016 by NostradamuSek Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...