Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Zobaczymy co się trafi u niemca. Jak na razie nic poza 159 i lagi nie przychodzi mi do głowy. Za laguną przemawia bardzo przyzwoity 2.0 dci na łańcuchu i proste zawieszenie w porównaniu do fiato/opla ;). A za 159 jtd i stylistyka. Boli w/w skrzynia i takie sobie zawieszenie na "autostrady" Polski B.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cos za coś. Zastanawiałem sie nad laguna coupe ale zawieszenie i układ kierowniczy sa tam mocno średnie. Prowadzilo to się niewiele lepiej niż laguna 2, która ma ojciec. To samo wnętrze, materiały i spasowanie klasa niżej niz w makaronie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strzeż się, swego czasu szukałem urządzenia do przemieszczania się z funkcją stealth i paroma innymi wymaganiami. Skończyło się żabą, stealthu tam za grosz, z początkowych wymagań został silnik benzynowy na łańcuchu rozrządu, klimatyzacja i żeby nie było wolniej niż w GV. GV nie proponuję, wprawdzie jako pojazd rodzinny jest bezbłędna, ale ropniaki od Renault które tam pakowali to jakaś abominacja i palą w tej budzie tyle samo, co benzyniaki, czyli średnio dychę. Czyli bez sensu jak na ropniaka.

 

Do eurovanów chyba jeszcze za mało zdziadziałem a poza tym wożenie rodziny będzie raczej weekendowo, na tygodniu latam sam więc to chyba przerost formy nad treścią.

Przecież nie proponowałem ci Sharana i klonów, którymi niemal zawsze powozi archetyp Janusza w skajowej kamizeli.

Kombi na ropę zawsze będzie trochę dziadkowe z definicji. Może jakaś Kia albo Hyundai?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ostatnio szukałem ekonomicznego dupowozu to kupiłem alfę.

Kombi na mazut wydaje się rozsądnym kompromisem zwłaszcza, że nie mogę jakoś wybrać sensownej benzyny do zagazowania.

Od koreańczyków to chyba tylko ceed/i30 a ja się jakoś wzdrygam widząc siebie w czymś takim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez chwilę myślałem o zafirze ale środek auta powoduje notoryczne odruchy wymiotne, to samo vectra.

 

Ależ te gusta są różne, bo mi akurat Zafira B (i Vectra C przed liftem) nie podoba się z zewnątrz, ale w środku taka Zafira B wygląda zupełnie OK (lepiej od Zafira A, która w środku wygląda na prawdę przestarzale).

Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale tylko ten 306km. Kolega ma nowszą wersję (387km) w S i wiecznie coś. Zresztą takie są opinie na forach.

Gwiazda, s-klasa, prestiż a jak się coś zesra to szukają rozwiązań klasy premium na forach? Naprawdę zabawne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mając szmelcwagena golfa można szukać na forum, a z s'ką gdzie bez powodu może wywalić milion dziwnych komunikatów trzeba sadzić do ASO, usiąść w wygodnym fotelu wypić darmowe cappuccino, a później wywalić dwa worki złota za totalną ale za to groźnie brzmiąca w opisie serwisanta <span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span>łe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W E-klasie podoba mi się ten zegarek na konsoli środkowej. Mała rzecz a cieszy, choć żeby z tego powodu kupować całą resztę to chyba jednak nie.

 

Takie wyobrażenie o "premium" może mieć tylko posiadacz vw :D

Hejtujesz bo cię nie stać i jeździsz Fiatem na ropę jak biedak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwykła piecsetka miała 306KM, ten o którym piszesz to E550 5,5l V8

Jeden i drugi to e500. Tyle że 5.5 wychodziło po lifcie.

A znajomy z S większość problemów ogarnia sam. Toż to przecież paździerz z 2006r a on siedzi w mercach od lat. Najbardziej się wku**** na wyskakujący check bez powodu, ot komp sobie stwierdził że nie dogaduje się z jakimś czujnikiem. Po przywołaniu do porządku przez usunięcie błędu dalej hula jak zły. Słynna jakość mercedesa.

Ps. Gdyby stary m113 siedział w w211 polifcie to pewnie poruszałbym się teraz pojazdem marki Premium

 

Wysłane z mojego LG G3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W żabie mi czasami wyskakuje check z powodu błędu konstrukcyjnego wydechu, zawsze ten sam, P0420 Code: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1). Kupiłem na Allegro taki dynks na Bluetooth za 27 zł i sobie sam kasuję jak nerd. Trwałe usunięcie przyczyny wymaga zamontowania zwężki czy tam kolanka na drugą sondę lambda, może kiedyś się tym zajmę.

Wpływu tego błędu na cokolwiek nie udało się stwierdzić, ot świeci się złośliwie, ale samochód jak zwykle idzie jak szatan. Może dlatego, że nie ma nawet śladu premiumu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość KGHM Zagłębie Lubin

Przez noc zmienilem zdania. AKCYZA NIE JEST ZLYM POMYSLEM!!!!

 

ALE

 

NIE JEST ZLYM POMYSLEM W KRAJU GDZIE LUDZIE SA MAJETNI

 

spojrzcie ile zlomow jezdzi po drogach. zanieczyszczaja powietrze. sa niebezpieczne dla otoczenia. i tak dalej.

 

 

AKCYZA OK ALE NIE W

 

 

POLSCE!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden i drugi to e500. Tyle że 5.5 wychodziło po lifcie.

Napisałem żeby brał pięciolitrowe V8, a ty napisałeś że tylko 306KM bo 387 było lipne. Nie było 5 litrowego o takiej mocy. E klasa miała oznaczenia modelu z 5,5 litrowym motorem E550 później fakt zmienili wszystkie oznaczenia na klapach w ML, E, eSki na  "500" bo lepiej brzmiało ale nadal to był silnik 5,5 litrowy, a nie 5 litrowy o którym pisałem. Nawet nie wiem czy w kwitach nie było 550 mimo 500 na klapie. Zamieszali jak BMW z tym, że na klapie podawali mniej niż jest w rzeczywistości :lol:

 

Jak szukałem auta na łotomoto stało czarne CLK piećset na wydechu Akrapovica ale długo się zastanawiałem bo "a to stare", "a to 5 litrów", "a to będę budził sąsiadów" i trochę żałuje bo co prawda było niewiele młodsze niż moja 147 ale zagazowane nie generowało by dużo większych kosztów od Brery, a jednak 300KM RWD to nie 200KM FWD  :D

Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ale, nawet jak się uwzględni typowe dla deasela "sprawy eksploatacyjne", czyli wysrane turbo, dwumasę i wtryski (wczoraj pomagałem mechanikowi wymienić filtry w generatorze, to czyni ze mnie eksperta od deaseli), to nadal wyjdzie chyba mniej niż za popsuty piszczący telewizorek w pięciolitrowym prestiżu klasy premium. Ja bym się na coś takiego nie zdecydował. Mój kolega ze szkoły średniej (no dobra, facet któremu płacę, żeby udawał mojego kolegę) ma zagazowanego CLK na dojazdy do roboty, ale jakieś 1.8 nie V8. Mówiąc o nim zwykł okropnie bluźnić, plugawie dotykając niektórych dogmatów religijnych. Ma jeszcze wytarmoszoną jak bezpański kundel Celikę z przebiegiem rzeczywistym w okolicach pół miliona, o niej nigdy nie powiedział złego słowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie 1.8 na kompresorze lipa w uj :D CLK ma to do siebie, że wizualnie to jest E klasa w coupe, a technicznie C klasa. Żadnych dziwnych airmaticów gdzie jeden amor kosztuje tyle ile komplet normalnych amorów i innych równie drogich wynalazków, a ta 5 litrowa V8ka to naprawdę pancerny i popularny motor. No ale kupiłem znów alfe w dizlu wiec się muszę "pomęczyć" parę lat. Na razie nastukane 17K km  i bez większych problemów. Z awarii to ostatnio padła mi jedna świeca żarowa o czym poinformował mnie telewizorek miedzy zegarami bo tak przy R5 bym się nie kapnął gdyby padły 2 albo 3 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A znajomy z S większość problemów ogarnia sam. Toż to przecież paździerz z 2006r a on siedzi w mercach od lat.

 

A to nie jest ta S klasa, gdzie żeby wymienić cokolwiek trzeba to zakodować nową część programem który kosztuje taczkę pieniędzy i który łączy się z serwerami mercedesa? :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...