Jump to content
Sign in to follow this  
Sid

Codzienność za kierownicą

Recommended Posts

Dlatego ja szedłbym póki co w hybrydkę. Bo Polska nadal jest daleko za czołówką Europy jeśli chodzi o stacje Tesli... OOo już są całe 3 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na takie "perełki" przyjdzie pewnie poczekać ze 3-4 lata.

Do tego czasu trzeba będzie się bujać klekotem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczekasz długooo ale chyba na uzbieranie odpowiedniej ilości gotówki bo Tesla S P100d ma 500 kilometrów zasięgu :lol:

 

Tesla model Long Range ... 500km i cena na poziomi 44 000$+ opłaty i .. czekanie. Jak się chce to miast zbiornika LPG można wrzucić dodatkowy pakiet zajączków extra power. Za 5 lat może na jakąś używkę zarobię. :P

Edited by NostradamuSek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na używkę od mirasa świeżo po wymianie ori aku na nasze rodzime z centry :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat za 100k bez problemu, tylko nie wiem jak z homologacją, OC i tak dalej. Wszystkie graty są do kupienia w lepszej hurtowni elektrycznej (silnik, falownik i akumulatory), proste jak kopulacja. Jeszcze może zostanie coś na choinkę o zapachu kokosowym.

 

No to wybierz się teraz nad morze taką Teslą. Nie ma po drodze żadnego superchargera, więc robisz postój na trasie na 3 godziny i z powrotem to samo.

Ja się wyprowadziłem nad morze zamiast kombinować jak jakiś biedak z dojazdami, ale ja ze wsi jestem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co ja jestem, słoik z Warsiawy albo Nowy Ruski, żeby do Zakopanego jechać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie czyściłem sobie wnętrze auta, ściereczkami jednorazowymi, by się wszystko świeciło jak psu jaja i ... mam całe ręce pocięte (na plastikowych elementach). To germańskie nasienie nawet nie potrafi porządnie wykończyć odlewów tworzywa półek na dole, czy z tyłu lusterka na podszybiu (a z narodami tak mendom dobrze szło). :blurp:

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogę za to do Kaliningradu bez wizy, zawsze coś.

 

Przywrócili MRG czy masz rosyjski paszport? :twisted2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karwa blisko 300zł wzrosło mi oc + nnw + ass. Mimo zniżek człowiek płaci jak kiedyś, gdy zaczynał jazdę z tymi złodziejami. Za rok trzeba będzie zmienić ubezpieczyciela i nakłamać w polisie. Może za wdowca dają jakieś rabaty :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przywrócili MRG czy masz rosyjski paszport? :twisted2:

Może ma białoruski, izraelski albo kazachstański, skąd wiesz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co znaczy "przywrócili"? Mo być, bo im te Iskandery na Olx wystawię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na odcinku 500 m. Jakiś kolo w Mercedesie zdążył mi dwa razy prawie się wbić w bok zmieniając pas ruchu bez kierunkowskazu. Nowe odkrycie na drogach to kierowcy Peugeot. Obejrzyjcie sobie Top Gear Peugeot drivers. No w ciągu miesiąca dwa razy jakiś Peugeot nie umiał się zmieścić na swoim pasie w zakręcie przy przepisowej prędkości.

No i bonus

 

GDPs7pH.jpg

 

https://pasteboard.co/GDPs7pH.jpg

Edited by Kilokush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co znaczy "przywrócili"? Mo być, bo im te Iskandery na Olx wystawię.

 

Niedawno minęła pierwsza rocznica zawieszenia MRG ze względów bezpieczeństwa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież to niemieckie, czego oczekujesz? Trzeba zapłacić więcej niż u konkurencji, żeby dostać mniej i gorsze niż u konkurencji. Logiczne jak prowadzenie wojny z Rosją w zimie.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekhm. Ostatnio miałem przyjemność jeździć Mazdą cx-3, 2.0 150. Automat do bani bo nie wie co ma ze sobą robić przy jeździe na trasie, w mieście jest cool. Komfort i jakość wykonania? W porównaniu do lancera którego miałem- gigantycznie na korzyść mazdy, czuć wiatr czasu... A te trzeszczące piano-black to standard wszędzie- rysuje się od samego patrzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O właśnie - piano black, czyli czarna plexi :lol: W dwuletniej C klasie nie było miejsca bez rys.

 

Jeździł ktoś samochodem z 8-biegową skrzynią ZF? Wszyscy dziennikarze się rozpływają nad tą skrzynią a mnie ciekawi czy widać różnicę w porównaniu do dwusprzęgłowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Różnica jest taka, że nie szarpie w mieście i komplet sprzęgieł wystarcza na zajebiscie długo- bo to przeca hydrokinetyk więc nie ma kompletu sprzęgieł tylko "torque converter". Do miasta skrzynia idealna, chociaż powolutku idąc w kierunku automatu z pierdylionem przełożeń producenci robią tył w zwrot w kierunku wyjących CVT- tu można zaprogramować i dwadzieścia przelozen.:p

Edited by KWS89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwestia żywotności przemawia właśnie na korzyść ZF. Nie wiem tylko jak z szybkością redukcji, 7G-Tronic w Mercu działa dobrze w Sport+, ale w normalnym trybie było pole do poprawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.