Jump to content
Sign in to follow this  
Sid

Codzienność za kierownicą

Recommended Posts

Co znaczy "przywrócili"? Mo być, bo im te Iskandery na Olx wystawię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na odcinku 500 m. Jakiś kolo w Mercedesie zdążył mi dwa razy prawie się wbić w bok zmieniając pas ruchu bez kierunkowskazu. Nowe odkrycie na drogach to kierowcy Peugeot. Obejrzyjcie sobie Top Gear Peugeot drivers. No w ciągu miesiąca dwa razy jakiś Peugeot nie umiał się zmieścić na swoim pasie w zakręcie przy przepisowej prędkości.

No i bonus

 

GDPs7pH.jpg

 

https://pasteboard.co/GDPs7pH.jpg

Edited by Kilokush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co znaczy "przywrócili"? Mo być, bo im te Iskandery na Olx wystawię.

 

Niedawno minęła pierwsza rocznica zawieszenia MRG ze względów bezpieczeństwa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież to niemieckie, czego oczekujesz? Trzeba zapłacić więcej niż u konkurencji, żeby dostać mniej i gorsze niż u konkurencji. Logiczne jak prowadzenie wojny z Rosją w zimie.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekhm. Ostatnio miałem przyjemność jeździć Mazdą cx-3, 2.0 150. Automat do bani bo nie wie co ma ze sobą robić przy jeździe na trasie, w mieście jest cool. Komfort i jakość wykonania? W porównaniu do lancera którego miałem- gigantycznie na korzyść mazdy, czuć wiatr czasu... A te trzeszczące piano-black to standard wszędzie- rysuje się od samego patrzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O właśnie - piano black, czyli czarna plexi :lol: W dwuletniej C klasie nie było miejsca bez rys.

 

Jeździł ktoś samochodem z 8-biegową skrzynią ZF? Wszyscy dziennikarze się rozpływają nad tą skrzynią a mnie ciekawi czy widać różnicę w porównaniu do dwusprzęgłowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Różnica jest taka, że nie szarpie w mieście i komplet sprzęgieł wystarcza na zajebiscie długo- bo to przeca hydrokinetyk więc nie ma kompletu sprzęgieł tylko "torque converter". Do miasta skrzynia idealna, chociaż powolutku idąc w kierunku automatu z pierdylionem przełożeń producenci robią tył w zwrot w kierunku wyjących CVT- tu można zaprogramować i dwadzieścia przelozen.:p

Edited by KWS89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwestia żywotności przemawia właśnie na korzyść ZF. Nie wiem tylko jak z szybkością redukcji, 7G-Tronic w Mercu działa dobrze w Sport+, ale w normalnym trybie było pole do poprawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli dobrze widzę, to gość jedzie na automacie (nie dotyka łopatek przy przyśpieszaniu). To dobrze świadczy o współczesnych przekładniach automatycznych.

Edited by Kyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko problem co robić z ropą którą produkuje. Ciągniki wszystkiego nie wyjeżdżą, a żniwa raz w roku. Jak rzyć?!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy 19 stopniach na plusie i pełnym słońcu zimówki? Chyba na głowę se mam założyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy 19 stopniach na plusie i pełnym słońcu zimówki? Chyba na głowę se mam założyć.

Nie wiedziałem że razem z Masellem podróżujesz po ciepłych krajach.

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mam wielozezony ( Vredestein Quatrac 3 ), więc czy jutro będzie +20 czy -20 to jeden kit :)

 

Zgodnie z testami, zachowują się w lecie jak przeciętne letnie, a w zimie jak przeciętne zimowe.

Edited by Kyle
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.