Jump to content
Sid

Codzienność za kierownicą

Recommended Posts

No i w końcu zamontowałem w Muminku Short shifter..

Jest to pierwszy raz gdy montowałem to w swoim aucie, ba jest to pierwszy raz gdy mam z tym styczność.

Szczerze zastanawiam się jak można było tego nie montować fabrycznie w aucie ze sportowym zacięciem...

Przedtem miałem wrażenie że drążek zmiany biegów miał skok jak w Jelczu i trwało to lata....teraz zmiana jest błyskawiczna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zdjęciu widzimy piękną klasyczną i ponadczasową sylwetkę. W ładnym szarym kolorze. A obok stoi jakieś Suzuki.:)

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inne drogi nic po za tym. Ja ustawiam tempomat na 190km/h /3,9k rpm i ki

 

Przy 190 kilometrach na gadzinę, są wielkie opory powietrza, więc nic dziwnego, że masz większe spalanie niż w mieście.

Edited by Kyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny mercedes na tym zdjęciu...

Rozumiem jonas, że akurat ktoś Cię popchnął jak robiłeś mu zdjęcie.

Edited by B@nita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy 190 kilometrach na gadzinę, są wielkie opory powietrza, więc nic dziwnego, że masz większe spalanie niż w mieście.

obw5th6wroyx_t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zdjęciu widzimy piękną klasyczną i ponadczasową sylwetkę. W ładnym szarym kolorze. A obok stoi jakieś Suzuki. :)

Szukaj, było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam RS'a 2011 wiec to jeszcze ph1 od 2012 chyba było ph2. U ojca w Lagunie II z 1.6 16V też pokazuje z taką dokładnością. On śmiga praktycznie tylko po mieście ja praktycznie tylko na trasie.

 

Jeszcze wracając do tematu wskazań komputera w Renault, od paru tygodni jeżdżę zastępczym Meg IV 1.6SCe, dzisiaj zalewałem pod korek i też dokładnością nie grzeszy, 9.9L/100km komputer vs 10.9L/100km przy dystrybutorze, 100% miasto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnoszę wrażenie właśnie, że im więcej % miasta, tym większa szulerka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze wracając do tematu wskazań komputera w Renault, od paru tygodni jeżdżę zastępczym Meg IV 1.6SCe, dzisiaj zalewałem pod korek i też dokładnością nie grzeszy, 9.9L/100km komputer vs 10.9L/100km przy dystrybutorze, 100% miasto.

 

Ja znów zalewałem pod korek i wskazanie kompa 50,9l paliwa. Dystrybutor do odbicia zalał 50,1l. Średnia 12,2 chyba trzeba pomyśleć o podtlenku elpegie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

54zł vs 18zł/100km...

 

Z drugiej strony ponad 12l w dieselku...?! Mnie się nie udało w zimie wyjść ponad 9l/100km w Foczku. Nieźle musisz kapcie palić, albo zakorkowany przejazd na amen.

 

P.S

 

Nie wiem co się dzieje, ale ostatnio na Śląsku codziennie wypadki. Trasa autostradowa A4, centrum Katowic, Rybnik, Jaworzno masakra jakaś.

Edited by NostradamuSek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z drugiej strony ponad 12l w dieselku...?!

Chyba przespałeś ostatnie tygodnie ;) BTW te 12 litrów to tylko trasa :D

Edited by KAX_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja przespałem...a co to takiego, raczej tyrka na projekcie za 6 mld pln. 12l w trasie! Widzę, że żyjesz tak, że winszować :P Z zamkniętym licznikiem ganiałeś? Haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamknąć licznika jeszcze nie próbowałem ale ponoć tylko 250km/h idzie to pudełko w serii, a na liczniku "aż" 270 jest wiec raczej nie zamknie... a 11-12 litrów to on pali normalnie w trasie. Może przy januszowej jeździe 90 na godzinę zeszedł bym poniżej 9 ale co to za jazda, z drugiej strony jadąc jak typowy sebix nie wiem czy w 20 bym się zmieścił :lol:

Edited by KAX_

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niezupełnie, robiłem swoim Foczkem 2.0 TDCI trasy i ciężko mi było przekroczyć 6l ropska, a średnio cisłem te 150km/h na 6-tce, 9l to zobaczyłem w zimie na miastowych krótkich trasach rzędu 10km, kiedy silnik nie zdążył nagrzać się. Przy 90-tce to raczej bliżej 5l. 12l w trasie... nooo, w benie potrafilem spalić 18l/100km, ale to na czerwonym polu nons stop :P

Edited by NostradamuSek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra widzę, że Tobie to trzeba prosto z mostu... po namowach forumowego panela ekspertów motoryzacji wreszcie opuściłem ciemną stronę mocy napędzaną mazutem i kupiłem auto na koszerne paliwo jakim jest bezołowiowa 95 lub 98 jak rzecze wlepa na wlewie :) http://forum.purepc.pl/topic/211105-poka%C5%BC-swoje-autko-galeria/page-18?do=findComment&comment=4060680

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej, odrób zadanie domowe... Bo na tą chwilkę to bawisz raczej.

 

I ło to chodzi, bawta się bom niereformowalnym

 

 

Dobra widzę, że Tobie to trzeba prosto z mostu... po namowach forumowego panela ekspertów motoryzacji wreszcie opuściłem ciemną stronę mocy napędzaną mazutem i kupiłem auto na koszerne paliwo jakim jest bezołowiowa 95 lub 98 jak rzecze wlepa na wlewie :) http://forum.purepc.pl/topic/211105-poka%C5%BC-swoje-autko-galeria/page-18?do=findComment&comment=4060680

 

Gratki, ale do LPG to tego nie zaprzęgaj :P, z drugiej strony jak wrażenia po przesiadce z dieselka?

Edited by NostradamuSek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy przegląd od czasu opuszczenia salonowego kocyka. Bogowie, jak ten czas zapierdala, szybciej niż Alfa na Mixolu.

Komentarz diagnosty: "Panie, on ledwo dotarty, nie mam tu czego szukać. Przyjedź pan za 100k, to może coś znajdziemy."

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Gratki, ale do LPG to tego nie zaprzęgaj :P

Bo? Instalacja sekwencyjna z zapasem na jakies 320KM zwroci mi sie juz po 7 miechach, a kazdy następny to 5 stów w kieszeni które mozna odkładać do skarbonki na kolejne zabawki :)

  • Upvote 3
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo wieś jak <span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span>. Dopiero co mówiłeś, że Cię stać na turbobenzynę a już myślisz o LPG. Widzę, że jeszcze nie wypłukałeś benzyną mentalności ropiarza.

 

jonas, trudno żeby na pierwszym badaniu technicznym coś było nie tak. Poza tym jak serwisujesz samochód to co może być nie tak? Diagnosta jest przyzwyczajony do ulepów od dziadka lekarza z przebiegami 300k to i był zdziwiony.

  • Upvote 2
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I taki ból tyłka jest nawet wiecej wart niz te zaoszczedzone 6k zl rocznie :D Chyba się skusze zostać januszem w 300 konnym heczbeku i trolowac takich prawdziwych petrolhedow którym w zylach plynie jedyne sluszne paliwo :lol: moze nawet wlew zrobie na zewnątrz żeby powodowal jeszcze wiekszy scisk zwieracza :D

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie niektórzy robią to prawilnym paliwkiem w dodatku lejąc nawet premjumy 98 oktanów i wyzej :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo? Instalacja sekwencyjna z zapasem na jakies 320KM zwroci mi sie juz po 7 miechach, a kazdy następny to 5 stów w kieszeni które mozna odkładać do skarbonki na kolejne zabawki :)

Robisz ~30000km rocznie (przyjąłem koszt instalacji 5000zł) to pewnie w 90% po trasie....czyli warunki idealne dla diesla:D

Moim zdaniem jak ktoś przyjeżdża ponad 200KM benzyną do zakładu LPG to oni się powinni na klauzulę sumienia powołać :) I mówię to jako człowiek który kiedyś miał auto na LPG

I oczywiście twój wóz, możesz go napędzać czym chcesz, łzami twoich wrogów, krwią dziewic...ale podtlenek biedy zawsze będzie wywoływał szyderę i nie ważne czy schowasz wlew czy nie......

Mimo wszystko bym sobie zamontował :)  bo $$$ piechotą nie chodzi, ale przy moich przebiegach i koszcie instalacji (7000) to prędzej kupię mustanga niż mi się to zwróci

 

ps. szwagier w końcu zamontował w bumie LPG....ma nawet taka fajną przejściówkę którą pod wlewem musi dokręcać...

 

ps2. dziś wolne, zahaczyłem o McDonalda rano....a tam smród i kolejka żuli......okazało się że to oni są głównymi konsumentami darmowej kawy LOL

Edited by HeatheN
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koszt instalacji do 320KM to 3500zl. Robie od 2 do 2,5tys km miesięcznie. Gazownik, którego mi polecono sam ma 320konna turbobenzyne w gazie :)

 

Co do wywolywania szydery to samo reno już ja wywoluje, a jak ktos mi się pyta ile za to dałem to puka się w czoło wymieniając audice i bumy jakie on by za tyle kupil ;)

Edited by KAX_
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miny kierowców dizlowych premjumów gdy są objeżdżani przez renówkę w lpg... Muszę to zobaczyć.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.