Jump to content
Sign in to follow this  
Sid

Codzienność za kierownicą

Recommended Posts

Dobra widzę, że Tobie to trzeba prosto z mostu... po namowach forumowego panela ekspertów motoryzacji wreszcie opuściłem ciemną stronę mocy napędzaną mazutem i kupiłem auto na koszerne paliwo jakim jest bezołowiowa 95 lub 98 jak rzecze wlepa na wlewie :) http://forum.purepc.pl/topic/211105-poka%C5%BC-swoje-autko-galeria/page-18?do=findComment&comment=4060680

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej, odrób zadanie domowe... Bo na tą chwilkę to bawisz raczej.

 

I ło to chodzi, bawta się bom niereformowalnym

 

 

Dobra widzę, że Tobie to trzeba prosto z mostu... po namowach forumowego panela ekspertów motoryzacji wreszcie opuściłem ciemną stronę mocy napędzaną mazutem i kupiłem auto na koszerne paliwo jakim jest bezołowiowa 95 lub 98 jak rzecze wlepa na wlewie :) http://forum.purepc.pl/topic/211105-poka%C5%BC-swoje-autko-galeria/page-18?do=findComment&comment=4060680

 

Gratki, ale do LPG to tego nie zaprzęgaj :P, z drugiej strony jak wrażenia po przesiadce z dieselka?

Edited by NostradamuSek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy przegląd od czasu opuszczenia salonowego kocyka. Bogowie, jak ten czas zapierdala, szybciej niż Alfa na Mixolu.

Komentarz diagnosty: "Panie, on ledwo dotarty, nie mam tu czego szukać. Przyjedź pan za 100k, to może coś znajdziemy."

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Gratki, ale do LPG to tego nie zaprzęgaj :P

Bo? Instalacja sekwencyjna z zapasem na jakies 320KM zwroci mi sie juz po 7 miechach, a kazdy następny to 5 stów w kieszeni które mozna odkładać do skarbonki na kolejne zabawki :)

  • Upvote 3
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo wieś jak <span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span>. Dopiero co mówiłeś, że Cię stać na turbobenzynę a już myślisz o LPG. Widzę, że jeszcze nie wypłukałeś benzyną mentalności ropiarza.

 

jonas, trudno żeby na pierwszym badaniu technicznym coś było nie tak. Poza tym jak serwisujesz samochód to co może być nie tak? Diagnosta jest przyzwyczajony do ulepów od dziadka lekarza z przebiegami 300k to i był zdziwiony.

  • Upvote 2
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I taki ból tyłka jest nawet wiecej wart niz te zaoszczedzone 6k zl rocznie :D Chyba się skusze zostać januszem w 300 konnym heczbeku i trolowac takich prawdziwych petrolhedow którym w zylach plynie jedyne sluszne paliwo :lol: moze nawet wlew zrobie na zewnątrz żeby powodowal jeszcze wiekszy scisk zwieracza :D

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie niektórzy robią to prawilnym paliwkiem w dodatku lejąc nawet premjumy 98 oktanów i wyzej :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo? Instalacja sekwencyjna z zapasem na jakies 320KM zwroci mi sie juz po 7 miechach, a kazdy następny to 5 stów w kieszeni które mozna odkładać do skarbonki na kolejne zabawki :)

Robisz ~30000km rocznie (przyjąłem koszt instalacji 5000zł) to pewnie w 90% po trasie....czyli warunki idealne dla diesla:D

Moim zdaniem jak ktoś przyjeżdża ponad 200KM benzyną do zakładu LPG to oni się powinni na klauzulę sumienia powołać :) I mówię to jako człowiek który kiedyś miał auto na LPG

I oczywiście twój wóz, możesz go napędzać czym chcesz, łzami twoich wrogów, krwią dziewic...ale podtlenek biedy zawsze będzie wywoływał szyderę i nie ważne czy schowasz wlew czy nie......

Mimo wszystko bym sobie zamontował :)  bo $$$ piechotą nie chodzi, ale przy moich przebiegach i koszcie instalacji (7000) to prędzej kupię mustanga niż mi się to zwróci

 

ps. szwagier w końcu zamontował w bumie LPG....ma nawet taka fajną przejściówkę którą pod wlewem musi dokręcać...

 

ps2. dziś wolne, zahaczyłem o McDonalda rano....a tam smród i kolejka żuli......okazało się że to oni są głównymi konsumentami darmowej kawy LOL

Edited by HeatheN
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koszt instalacji do 320KM to 3500zl. Robie od 2 do 2,5tys km miesięcznie. Gazownik, którego mi polecono sam ma 320konna turbobenzyne w gazie :)

 

Co do wywolywania szydery to samo reno już ja wywoluje, a jak ktos mi się pyta ile za to dałem to puka się w czoło wymieniając audice i bumy jakie on by za tyle kupil ;)

Edited by KAX_
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miny kierowców dizlowych premjumów gdy są objeżdżani przez renówkę w lpg... Muszę to zobaczyć.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie niektórzy robią to prawilnym paliwkiem w dodatku lejąc nawet premjumy 98 oktanów i wyzej :D

Biedaki cebulaki.

 

wszHZpGBRz21i3gua434TQ.png

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wrzucaj fot bo jeszcze podlapia i do aut gdzie wystarczy ron 95 będą lali setke i odczują większą moc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko na minus podtlenku może być częstotliwość tankowania, zwłaszcza jak ma się ciężką nogę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko na minus podtlenku może być częstotliwość tankowania, zwłaszcza jak ma się ciężką nogę.

 

IMHO raczej przestrzeń bagażowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bak ma 60 litrów i butla w pelnowymiarowe kolo zapasowe tez coś koło tej pojemnosci wejdzie. Tak czy inaczej zasięg tego auta jest chujowy 450-500 km do rezerwy

Edited by KAX_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie takie fury jak twoja są gazowane, tak, że śmiało. Zapomniałem, że Ty nie potrzebujesz jednej fury for fun, drugiej jako wołek roboczy, sprzęgasz w jedno.

Ja robię ok 3500-4000km miesięcznie i zrobione poczciwym Lankiem 150 tyś na LPG bez zgrzytów, a ma dopiero 220 tkm na liczniku. Zużycie ok 7-9l LPG/100km i w tym mieszczę się.

Twój będzie pewnie łeptał 15l, ale to i tak sporo taniej i szybko Ci się zwróci. Nie piszę ile teoretycznie zaoszczędziłem w stosunku do dizelka, czy benzyny, ale to są spore różnice idące w dziesiątki tysięcy pln. Po zagazowaniu masz po 100tkm jakieś 20tzł w portfelu, a to ma znaczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jonas, trudno żeby na pierwszym badaniu technicznym coś było nie tak.

To fakt, może jakbym miał niemiecką tandetę niemieckie premiumy, to miałbym już jakąś historię serwisową przez trzy lata i coś by znaleźli, pusty zbiorniczek na prestiż na przykład. A w chińskim plastiku - nuda, olej i filtry raz w roku w Skiroławkach.

 

Dokładnie niektórzy robią to prawilnym paliwkiem w dodatku lejąc nawet premjumy 98 oktanów i wyzej :D

Jaszczombowi było wszystko jedno co mu leję do brzuszka, bo był filozofem zobojętniałym na doczesność i chyba nawet nie wiedział, że można stroić foszki-paproszki. Buma i tak szła jak szatan, żaba miała niezalecane 98 bo Yamaha współdłubiąca przy konstrukcji tak powiedziała, a oba Suzuki wyposażone w drewniane silniki o siedmiu elementach ruchomych i aerodynamikę kiosku nie widzą różnicy. Nic dziwnego, przecież to samce.

 

Co do wywolywania szydery to samo reno już ja wywoluje, a jak ktos mi się pyta ile za to dałem to puka się w czoło wymieniając audice i bumy jakie on by za tyle kupil ;)

Robisz to źle.

 

za tom kase mugłbyś mieć pozłacanom skodę aszusteczkę aczfureczkę w tedeiku i kombiku rocznik dwa dziewięć maks wogle nierozumie takich ludzi co kupujom francuzkie ałta!111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddałem zimowe stalówki do renowacji. Zaszalałem i będą na srebrno wymalowane. W przyszłym tygodniu jak odbiorę wstawię fotki.

 

Tymczasem zakupiłem chemię do felg i opon:

 

Tuga Chemie Alu Teufel Spezial 1L - krwawiący żel do felg

Gyeon Q2 Tire 400ml - dressing do opon

 

Taki efekt dają:

 

post-120376-0-43672600-1508996982_thumb.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie jeżdżący paskiem B5 powinni mieć z urzędu robione testy na IQ i psychologiczne. Dziś sobie jadę z dzieckiem z tyłu i dziewczyną obok. Dwa pasy, jadę lewym bo na prawym autobus stoi na awaryjnych. Z lewej strony nawracanie z dwupasmowki w przeciwnym kierunku. Stoją dwa auta i czekają aż będą mogły zawrócić. Nagle zza dwóch aut wyjeżdża Passat B5 granatowy sedan. Bo oczywiście musiał być mądrzejszy od tych co stali przed nim. Na szczęście na prawym pasie nic nie jechało i zdążyłem zrobić unik. Do wypadku brakowało niewiele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo zaciągnęła, po 20 minutach ogłaszania w intercomie obsługa sklepu znalazła właścicielkę która przestawiła samochód,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja raz jechałem jednokierunkowa a tu jakiś Peugeot wyjeżdża pod prąd. Trabie a on dalej nic. Patrzę. Nikogo za kierownicą. Przepchalem auto z jakimś kolesiem i podlozylismy butelki pod koła. Peugeot drivers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.