Jump to content
Sign in to follow this  
Sid

Codzienność za kierownicą

Recommended Posts

Przy aucie za 300K zł to jak rzucić pani w biedronce na ladzie drobne aby jej sie koncówka kwoty zgadzała ;]

Edited by KAX_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie znam nikogo, kto by miał kasę na samochód za 300k i traktował 20k jako drobne. To właśnie dlatego, że szanują pieniądze to ich stać na samochód za 300k ;) Chyba że mówimy o ludziach z dochodami rzędu kilku milionów rocznie to wtedy rzeczywiście 20k nie robi różnicy.

  • Upvote 4
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie znam nikogo, kto by miał kasę na samochód za 300k i traktował 20k jako drobne. To właśnie dlatego, że szanują pieniądze to ich stać na samochód za 300k ;) Chyba że mówimy o ludziach z dochodami rzędu kilku milionów rocznie to wtedy rzeczywiście 20k nie robi różnicy.

 

Nie znasz bo pewnie jak jeszcze nie mieli takiej kasy i szanowali pieniądze jeżdżąc np. na LPG zamiast wywalać 2x tyle Pb nazywałeś ich wieśniakami :lol:

Edited by KAX_
  • Upvote 1
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie znam nikogo, kto by miał kasę na samochód za 300k i traktował 20k jako drobne. To właśnie dlatego, że szanują pieniądze to ich stać na samochód za 300k ;)

Najbardziej szanują te pieniądze, które idą na płace pracowników ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaka jest zaleta hothatcha? Prócz osiągów to funkcjonalność :lol: Nawet skrzynia umcy umcy wrzucona przez poprzedniego właściciela nie przeszkodziła w załadowaniu zimówek ;) Chociaż i tak niebawem wyleci bo wątpię aby narty weszły razem z subem ;)

 

D9P5b9R.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak prezentują się moje stalówki po renowacji. W przyszły piątek wrzucam na auto.06b6419a986fd1780fe4e600edf1e4eb.jpg0ef0a31c30be849544c4baac5697ceeb.jpg7ec40b10c5d29b1a6932caf3419724a8.jpgaccddd14e9701036dd11dbce57dcbd15.jpg710665edf162b9d2de87c16ed3ed2f29.jpg

Edited by radiergummi

Share this post


Link to post
Share on other sites

W latach 90 jak alu nie było jeszcze tak popularne większość producentów wypuszczała auta na srebrnych stalówkach. VW miał nawet takie małe śmieszne kołpaki przykrywające tylko śruby. Pamiętacie? :D

Edited by KAX_

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dostawczakach to dalej standard. Tylko one nie mają takiego wykończenia. Bardziej wyglądają jak po ocynku, matowe. U mnie są 4 warstwy. 2 podkłady, kolor i bezbarwny na koniec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z cyklu "po co mi musk skoro mam pozłacanom skode w tedeiku i kombiku":

Buqhox1.jpg

 

Tablice wręcz stereotypowo oczywiste dla modelu pojazdu i mentalności kierowcy.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poluzuj zwieracz, przecież ten po prawej ma wystarczająco miejsca do otwarcia drzwi i wyjazdu.

 

A teraz coś w cieplejszych klimatach. Byłem w tym tygodniu na Monzy przy okazji wypadu do Mediolanu, bo był bardzo ciekawy event - Sei Ruote di Speranza. Charytatywna impreza dla niepełnosprawnych. Zjeżdża się mnóstwo supersamochodów i wożą niepełnosprawnych po torze. Świetna ścieżka dźwiękowa. Fotek zrobiłem tylko kilka.

 

Nawet nie wiedziałem że Włosi mają teraz 458 jako radiowóz(zarekwirowany mafii). Huracan też był ale nie jeździł po torze.

 

2101514.jpeg

 

No i pierwszy raz widziałem i słyszałem Pagani Huayra. Na początku myślałem, że to Zonda, bo nigdzie nie widziałem Huayry ze spoilerem. Jakoś nie śledziłem pojawienia się wersji BC.

 

2101515.jpeg

Edited by Imperator Kret
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poluzuj zwieracz, przecież ten po prawej ma wystarczająco miejsca do otwarcia drzwi i wyjazdu.

Mondrość z cyklu: skoro prosta droga to mogę cisnąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu nie chodzi o ilość miejsca wokoło, tylko przyuczenie kmiotów do parkowania jak cywilizowany biały człowiek. Wszyscy na tym skorzystają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

<span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span>lisz głupoty. Jak miejsca jest dość to niech sobie staje jak mu wygodnie na wykupionym miejscu. W końcu wywalił worek złota na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale wykupiła raczej jedno miejsce, nie dwa, po wuj się ryje na sąsiednie miejsce? Jak każdy stanie jak człowiek, jest wygodniej wyjechać, jak z miejsca obok ałto nie włazi na twoje pole. Zresztą ten z c3 też zapłacił worek złota i płacił za miejsce postojowe a nie miejsce na c3, powinien mieć możliwość swobodnego postawienia tam większego ałta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

[ciach!]lisz głupoty. Jak miejsca jest dość to niech sobie staje jak mu wygodnie na wykupionym miejscu. W końcu wywalił worek złota na to.

Jakby tę Skodę kmiot ustawił wygodnie tylko na swoim wykupionym miejscu, to nawet bym nie kwiknął, mimo czytelnego świadectwa niedo<span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span>ia mózgowego widocznego na tablicy rejestracyjnej. Naprawdę nie wiem co jest z ludźmi z tego obszaru, minimum co drugi odwala na drodze takie rzeczy, że nie wiadomo srać czy sikać.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja piast jeszcze u siebie nie ruszałem a przy okazji roboty przy heblach warto zmienić czujnik zużycia klockow mimo tego że może być jeszcze dobry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy napięcie ładowania na poziomie 15V to dużo za dużo? Manual serwisowy ma widełki 13.9V - 15.1V, a ja mam wrażenie, że auto wykańcza mi akumulatory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy napięciu ładowania powyżej 14,5V mogą Ci odrzucić reklamacje na aku bo w zapisach gwarancyjnych czesto podaja max właśnie 14,5V

Share this post


Link to post
Share on other sites

14,4 konkretniej. Ciut dużo te 15, może pada regulator napięcia na alternatorze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

14,4 konkretniej. Ciut dużo te 15, może pada regulator napięcia na alternatorze?

Wartości które podawałem wcześniej odnoszą się do manuala serwisowego auta. Teoretycznie ładuje w zakresie do 15.1V. Napięcie mierzone było na klemach, wczoraj zmierzyłem na wyjsciu z alternatora przy włączonych drogowych, 2tyś obr i wychodzi nawet 15.4V. Nie mam amperomierza o zakresie 150A, żeby sprawdzić natężenie jak zaleca manual. Więc trochę utknąłem, ale wygląda na to, że właśnie padł regulator. Nawet jak włącze wszystko w aucie to napięcie ledwo spada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak najszybciej zmień regulator. Ugotujesz akumulator. U mnie jak padł podczas jazdy to napięcie poszło ponad 17v (check i reszta kontrolek + tryb awaryjny). Jakoś dojechał do elektryka 20km ale roczny akus śmietnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GWE, GKA, GKS jeden pies. Stan umysłu, a nie tablica rejestracyjna

Dodajmy jeszcze GLS.

A buraki z beemek przesiedli sie do audi dla niepoznaki to co sie dziwisz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ile sie nie myę to GLS to firma kurierska. Z "lokalnych" rejestracji w tej konfiguracji może być albo GSL albo GLE. I jednych i drugich nie brakuje na ulicach Trójmiasta.

 

I tu nie chodzi o to czy to beemka czy ałdica. Młodych gniewnych stawiam na równi z zaspanymi mamuśkami wożącymi pociechy do szkoły/przedszkola robiąc w między czasie lewą reką makijaż i mając kompletnie w [gluteus maximus] skrzyżowania równorzędne.. "przecież jadę prosto to mam pierwszeństwo!"

Edited by Metzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.