Jump to content
Sign in to follow this  
Sid

Codzienność za kierownicą

Recommended Posts

Żaden lanos nie miał vmax 200km/h no chyba, ze to nasz forumowy kolega co miał swapować na fałszesc z łopla :D

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W weekend 600 km po krajowkach... Dramat. Kopcących diesli na potęgę. Ale opiszę jedną sytuację. Dziś wyprzedzałem motocyklistę bo za szybko nie jechał i przy wyprzedzaniu zaczął przyspieszać. Z naprzeciwka jechało auto na szczęście bardzo daleko więc spokojnie zdążyłem. Tak czy siak jak jakis debil motocyklista myśli, że zamiast wjechać w niego pojadę na czołówkę z drugim autem bo wlókł się 80 ale przy wyprzedzaniu kompleksy się przypomniały to jest w błędzie. Będzie warzywem albo mielonką. Trudno.

  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Ty pójdziesz siedzieć, bo jesteś zbyt głupi żeby odpuścić. To jest największy problem polskich kierowców - przecież ja wyprzedzam, wszyscy inni mają spierdalać na pobocze, bo przecież nie przerwę takiego ważnego manewru!

  • Upvote 2
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, goral2099 napisał:

No ale przyspieszanie przez wyprzedzanego, jest Twoim zdaniem normalne? Za to powinno się sadzać.

Tu się zgadzam, ale zepchnięcie kogoś z drogi nie wydaje się być sprawiedliwą karą za bycie idiotą. Można wysłać nagranie z kamerki na Policję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli ktoś nie potrafi stwierdzić, że nie dokończy bezpiecznie manewru to niech lepiej odda prawo jazdy. Przyhamowanie i wjechanie z powrotem za takiego debila zajmuje chwilę.

Z dedykacją dla Kilokusha ;)

 

Edited by Imperator Kret

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest pomiędzy wpierdzielaniem się na czołówe zza tira, a wyprzedzaniem motocyklisty jadącego 80 km/h na długiej prostej z dobrą widocznością. Polecam pojeździć po wielkopolsce to może wtedy zrozumiesz jakie to jest fajne jak ludzie z małymi fujarkami w mercedesach blokują Cię bo śmiałeś ich wyprzedzić.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 18.08.2018 o 21:09, Imperator Kret napisał:

200 to każdy samochód teraz jedzie i to bez żadnego problemu. Dopiero przy 300 są emocje.

Przy 100km/h też mogą być.
 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, Kilokush napisał:

Jest pomiędzy wpierdzielaniem się na czołówe zza tira, a wyprzedzaniem motocyklisty jadącego 80 km/h na długiej prostej z dobrą widocznością. Polecam pojeździć po wielkopolsce to może wtedy zrozumiesz jakie to jest fajne jak ludzie z małymi fujarkami w mercedesach blokują Cię bo śmiałeś ich wyprzedzić.

Przestań jeździć jak cipa to może nikt Cię nie będzie blokował. Jeżdżę dużo i przez ostatnie 200k km trafiłem na maksymalnie kilku takich pajaców.

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, goral2099 napisał:

No ale przyspieszanie przez wyprzedzanego, jest Twoim zdaniem normalne? Za to powinno się sadzać.

Przypomniały mi się wyprawy na krańce świata w jaszczombie. Tam to było wręcz nienormalne, kiedy wyprzedzany nie budził się by rozpocząć epicki wyścig przeciw 1.1 o porażającej mocy 55 KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żuli na zardzewiałych składakach robiłem jak chciałem, z zawodowymi pedalarzami miałem już niewielkie szanse.

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Imperator Kret napisał:

Przestań jeździć jak cipa to może nikt Cię nie będzie blokował. Jeżdżę dużo i przez ostatnie 200k km trafiłem na maksymalnie kilku takich pajaców.

W niemczech na krajówkach to norma. Saab-em nie ma problemu z tym bo nauczyłem się zawsze gaz w podłogę, 2 biegi w dół i nie ma z nikim problemu. Gorzej jadąc załadowanym sprinterem 314 gdy zamulacz jadący 70km/h nagle podczas wyprzedzania postanowi przyspieszyć do przepisowej 100ki. Jak wcześniej się dobrze nie rozpędzisz bo nie ma gdzie to pozostaje schować się za debila który znowu zwolni do 70...

To jest karalne w szwablandi, wystarczy mieć świadka, nie wiem jak wyglądała by sprawa z nagraniem z kamerki.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 17.08.2018 o 17:04, KAX_ napisał:

Żaden lanos nie miał vmax 200km/h no chyba, ze to nasz forumowy kolega co miał swapować na fałszesc z łopla :D

Kaxik, najn, dalej 1,5 100KM i 250 tyś nalatane... fałszcześć to jak 1.5 padnie... myślę, że jeszcze poczekam.. tudzież inny np 2.0T z Saaba.

Co do maxa to Lanim nie przekraczam 160 km/h (licznikowo max 190 leciałem), bo nie ma potrzeby. Taka prędkość mi wystarczy w Polsce na drogach.

 

A tak poza tym, w aglomeracji śląskiej gdzie jeżdżę, Jaworzno-Katowice-Gliwice-Rybnik (A1,A4) z tego co obserwuję ni ma sensa zapier...

Edited by NostradamuSek

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Kilokush napisał:

Ten kanał jest tak debilny, że szkoda słów. Testowanie wahaczy prasą..

Bardzo się mylisz. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja byłem na złombolu wynalazkiem ze zdjęcia. 

Fajnie było :D

Aha, jak chcesz wymienić serwomechanizm na nowy a stary działa, to tego nie rób - nowy sam hamował kiedy chciał, wrzuciłem na campingu stary i bez problemów

Jak ci się zacięła raz stacyjka to ją wymień od razu, a nie na serbskiej stacji paliw w środku nocy pełnej "niemców" z ciemną karnacją :D

No i padł wieloklin na cięgnach od pedału gazu do gaźnika (ruscy nie przewidzieli linki od pedału gazu), 230 km na trytytkach przez okno kierowcy spowodowało ładny odcisk palca, a precyzja dodawania gazu 2/10

DSC_0417.JPG

Edited by piotreek
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szacun! Mimo, że przez wiele lat miałem Alfe i teoretycznie też żyłem w ciągłej obawie to tym badziewiem bałbym się wyjechać po za granice gminy, a co dopiero na bałkany :D

 

U mnie pyknął już rok z RSem. Naklepane ponad 20K km i jako, ze te dwa z przodu przy mocy było takie mało koszerne to jeszcze coś tam podłubałem i do razu wynik wygląda lepiej :D

K9XLeYu.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba już lepiej jechać kredensem niż nowym VW. Przy przebiegu 1500 km kierownica zgubiła zbieżność z kołami i wydawała dźwięk przypominający naprezajacej się żyłki przy kręceniu. Po 2 tygodnikach czekania udało mi się dostać na serwis. Diagnostyka zajęła im 5h. Okazało się, że awarii uległo jakieś mocowanie kierownicy do kolumny. Kazali zostawić auto na noc w serwisie i jutro jak przyjdzie część to naprawić. Podobno przez tą awarię mogła by mi nie wystrzelić poduszka powietrzna. Problem był znany od dawna i kiedyś nawet była akcja serwisowa tak czy siak VW dalej popełnia ten sam błąd bo się to kalkuluję. Wystarczy wpisać w google VW clock spring. Brawo VW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 26.09.2018 o 21:21, KAX_ napisał:

Szacun! Mimo, że przez wiele lat miałem Alfe i teoretycznie też żyłem w ciągłej obawie to tym badziewiem bałbym się wyjechać po za granice gminy, a co dopiero na bałkany :D

 

U mnie pyknął już rok z RSem. Naklepane ponad 20K km i jako, ze te dwa z przodu przy mocy było takie mało koszerne to jeszcze coś tam podłubałem i do razu wynik wygląda lepiej :D

K9XLeYu.jpg

 

 

Jak w dieslu, idealne do dupowozu.

Strzał +225nNm w ciągu 1000RPM, Twoje panewki lubiom to :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biednie opony na przedniej osi ;) Pasek ma 390 Nm w serii z maximum przy ok. 2800 RPM i zastanawiam się czy wytrzymają 2 sezony.

Z jednej strony kusi zrobienie go na 290 KM, ale z drugiej już teraz brakuje trakcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Imperator Kret napisał:

Biednie opony na przedniej osi ;) Pasek ma 390 Nm w serii z maximum przy ok. 2800 RPM i zastanawiam się czy wytrzymają 2 sezony.

Z jednej strony kusi zrobienie go na 290 KM, ale z drugiej już teraz brakuje trakcji.

A Ty nie masz tam 4x4? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, wycofali z Passata 280 KM 4x4, żeby ludzie kupowali Arteona. W pasku 4x4 jest tylko w połączeniu z dieslem, ale 240 konny diesel jest wolniejszy niż 220 konna benzyna i kosztuje ponad 30k zł więcej :D

Na suchym nie ma źle, ale jak popada to są problemy z szybkim startem.

Edited by Imperator Kret

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.