Jump to content
ath

Core 2 Duo E8000 - E8190 / E8200 / E8300 / E8400 / E8500 / E8600

Recommended Posts

mam 4009 MHz przy 1.3125 V z biosu... więc chyba lepiej ;)

 

wg. OCCT mój proc jest za gorący...

 

co mogę zrobić? RT pokazuje 63-64 stopnie , OCCT 70...

Zmień max temp. w opcjach OCCT - on kłamie.

Weź realtemp

Edited by jacekcz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie dostane najtaniej E 8400 wersje OEM ?

Czy ktoś jest chętny sprzedać swoją sztukę ?

Zagadaj do tego gościa: KLIK

Ja kupowałem od niego i mogę go polecić!

Tanio i solidnie.

Choć w tej chwili nie ma na aukcji e8400 to jeszcze w tamtym tygodniu miał wystawione 99szt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj q814 na ~1.36V smiga do 4GHz, natomiast przy 1,4 robi juz 4,25GHz [chodz nie wpelni stabilne orthos sie po paru minutach wywala xD ale przy norlamnej pracy rdzenie nigdy nie sa tak obciazone tak wiec 4,25 stabilne do normalnej pray grania neta itp oraz do liczenia spi - liczy 6 probek na raz bez niczego tak wiec mozna uznac go za stabilny :P] ale 1MHz na fsb wiecej i juz nie wstaje nawet 1,45-1,46V mu nie pomaga ale to chyba wina pamieci, jeszcze pokombinuje troche [vnb gtl itp]

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj q814 na ~1.36V smiga do 4GHz, natomiast przy 1,4 robi juz 4,25GHz [chodz nie wpelni stabilne orthos sie po paru minutach wywala xD ale przy norlamnej pracy rdzenie nigdy nie sa tak obciazone tak wiec 4,25 stabilne do normalnej pray grania neta itp oraz do liczenia spi - liczy 6 probek na raz bez niczego tak wiec mozna uznac go za stabilny :P] ale 1MHz na fsb wiecej i juz nie wstaje nawet 1,45-1,46V mu nie pomaga ale to chyba wina pamieci, jeszcze pokombinuje troche [vnb gtl itp]

Ja wykluczam u siebie pamięci, VNb i inne kombinacje. Padaka mi się trafiła poprostu i muszę z tym żyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no prawie tak samo xD

 

jutro jeszcze powalcze zwieksze timingi na pamieciach dam troche voltow, podnioese v na nb i moze na 4,5GHz poleci

 

a tak w ogole 1,45V nie zabije proca? jezeli tempy w normie itd xD

Edited by mobot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

jak mozna jeszcze poprawic aby wyciagnac wiecej mhz z proca :P?

 

vcpu >> bios 1,43; cpuz 1,41 a kto wie ile jest naprawde :P trzeba bedzie zainwestowac w miernik

vdram >> 1,9

cpu pll >> 1,5

vnb >> 1,55

vfsb >> 1,92

vsb >> 1,1

gtl >> 63

timingi pamieci ustawione na sztywno 5-5-5-15 przy 966mhz jeszcze bede je zaciesnial ale to pozniej xD

 

sprzet jak w sygnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam pytanko do userów ponieważ bede mógł wymienić CPU z E8200 rev C0 który ciężko się OCuje :P

 

mam możliwość wymiany na E8500 E0 lub Q9300 nie wiem jaki Stepping...

 

dotego bede wymieniał PSU , GPU i MOBO

PSU Corsair 750W , GPU 4850 , MOBO ASUS P5Q-Deluxe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vcpu >> bios 1,43; cpuz 1,41 a kto wie ile jest naprawde :P trzeba bedzie zainwestowac w miernik

vdram >> 1,9

cpu pll >> 1,5

vnb >> 1,55

vfsb >> 1,92

vsb >> 1,1

gtl >> 63

timingi pamieci ustawione na sztywno 5-5-5-15 przy 966mhz jeszcze bede je zaciesnial ale to pozniej xD

sprzet jak w sygnie

VFSB=1.92V ?  :blink: Ano sprawdź jeszcze raz :)

VSB ustaw na najniższe. Pownno dać radę.

Na takich ustawianiach do FSB=50 spokojnie dojedziesz o ile oczywiście proc potrafi. Skoro dalej nie idzie to pewnie proc się kończy.

Może ramki inny dzielnik, więcej V?

Edited by jacekcz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta 1,92v ustawilem na 1,3 ale pozniej wlazlo na 1,92 xD tez sie zdziwilem ale to na koniec zoabczylem wiec juz na deflaut wszystko :P proc sie konczy? nie sadze. ramki kijowe :P ale niedlugo muszki 2x2 na 1066 tak wiec powinno byc lepiej. jeszcze wezne dojade ramki 2,0 v i zobaczymy

 

ponawiam pytanie:

 

ma ktos moze do sprzedania selekty e8400 xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...