DiJo Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2007 ostatnio troche modelowałem i w trakcie wyszło cis takiego http://video.google.pl/videoplay?docid=190...21757&hl=pl :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2007 chciałbym tak opanować blendera, parę razy coś tam w nim majstrowałem ale poległem na robieniu IK :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystery Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2007 świetna robota :) blendera miałem tylko na studiach, na laborce z multimediów, fajnie się w nim bawiło pozdrawiam m Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo23 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Fajnie wyszło. Gratuluje zapału. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiJo Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2007 eh.. nigdzie tak nie besztają jak na forum blender.pl :D już sie nastawiłem że tu też bedzie to samo ;) może kiedyś jeszcze uda sie zrobić jeden filmik, jak bede miał cierpliwość do tego :P bo strasznie zamula kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zamula ze wzg na config Twój chyba :] Fajna praca, lubię takie filmiki oglądać :) Przydał by się w tle podkład dzwiękowy :) (jakaś muzyczka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomel Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zamula ze wzg na config Twój chyba :]Czterech rdzeni 3,6 GHz nie zamuli chyba? :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Sempron 2200 @ 1939MHz || Kingston 512MB || NVidia GeForce 2 64MB spojrzałem na sig :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2007 (edytowane) eh.. nigdzie tak nie besztają jak na forum blender.pl :D już sie nastawiłem że tu też bedzie to samo ;)spoko my tu besztamy np za moding :D.. zrób obudowe to Ci pojedziemy :lol: :D, we wszystkim innym możesz być mistrzem świata... :twisted: Edytowane 19 Sierpnia 2007 przez PelzaK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiJo Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2007 spoko my tu besztamy np za moding :D.. zrób obudowe to Ci pojedziemy :lol: :D, we wszystkim innym możesz być mistrzem świata... :twisted:chyba już to zrobiłeś (obudowa dysku na usb) ;) Za to za obudowe kompa mi sie nie dostało :) była dawno dawno, później poszukam linka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2007 zaraz wykopiemy :D :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiJo Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 2 nowe filmiki na potrzeby gry BitterGloty: http://video.google.pl/videoplay?docid=771...41241&hl=pl http://video.google.pl/videoplay?docid=-37...73244&hl=pl i jeden z testów game engine blendera :) http://video.google.pl/videoplay?docid=392...55131&hl=pl miłego oglądania ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 Dobra robota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 ta animacja ile się renderowała? Bo ja podobne robiłem przy użyciu ageia physx (i newton game dynamics) w czasie rzeczywistym, tylko że miałem ze 400 pudełek ułożonych w ten sposób :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 Mi to brakuje jakiejś muzyczki nadal w tel filmiku i przyjemnie się ogląda, a do filmiku dołożyć muzyczke to niewiele czasu, respekt za chęć zabawy w te projekty i ich wykonanie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiJo Opublikowano 3 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2007 ta animacja ile się renderowała? Bo ja podobne robiłem przy użyciu ageia physx (i newton game dynamics) w czasie rzeczywistym, tylko że miałem ze 400 pudełek ułożonych w ten sposób :)w GE jest ok. 20fps na mojej karcie. Można przy tym zapisać krzywe IPO i później renderować animacje - wtedy jedna klatka trwa ok 10 sekund ;) Za jakiś czas będe próbował pobawić się z GE + soft body, może jakaś większa animacja :) Póki co walcze ze sterownikami nvidii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 (edytowane) a możesz mi powiedzieć bo mnie wczoraj szlag trafiał, kiedy łączyłem obiekty z armaturą... Czy w ogóle jest możliwość, żeby pojedyncza kość kontrolowała cały obiekt? Np robisz sobie lampkę biurkową i chcesz żeby jedna z kości kontrolowała cały reflektor - bo normalnie to kości zniekształcają siatkę (najbliższe wertexy).. a ja chcę animować bez zniekształcania. A ten mi ciągle naciąga siatkę jak ruszam armaturą :) Edytowane 4 Listopada 2007 przez PelzaK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...