Skocz do zawartości
DiJo

Krótki Filmik

Rekomendowane odpowiedzi

eh.. nigdzie tak nie besztają jak na forum blender.pl :D już sie nastawiłem że tu też bedzie to samo ;) może kiedyś jeszcze uda sie zrobić jeden filmik, jak bede miał cierpliwość do tego :P bo strasznie zamula kompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eh.. nigdzie tak nie besztają jak na forum blender.pl :D już sie nastawiłem że tu też bedzie to samo ;)

spoko my tu besztamy np za moding :D.. zrób obudowe to Ci pojedziemy :lol: :D, we wszystkim innym możesz być mistrzem świata... :twisted: Edytowane przez PelzaK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko my tu besztamy np za moding :D.. zrób obudowe to Ci pojedziemy :lol: :D, we wszystkim innym możesz być mistrzem świata... :twisted:

chyba już to zrobiłeś (obudowa dysku na usb) ;) Za to za obudowe kompa mi sie nie dostało :) była dawno dawno, później poszukam linka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 nowe filmiki na potrzeby gry BitterGloty:

http://video.google.pl/videoplay?docid=771...41241&hl=pl

http://video.google.pl/videoplay?docid=-37...73244&hl=pl

 

i jeden z testów game engine blendera :)

http://video.google.pl/videoplay?docid=392...55131&hl=pl

 

miłego oglądania ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta animacja ile się renderowała? Bo ja podobne robiłem przy użyciu ageia physx (i newton game dynamics) w czasie rzeczywistym, tylko że miałem ze 400 pudełek ułożonych w ten sposób :)

w GE jest ok. 20fps na mojej karcie. Można przy tym zapisać krzywe IPO i później renderować animacje - wtedy jedna klatka trwa ok 10 sekund ;) Za jakiś czas będe próbował pobawić się z GE + soft body, może jakaś większa animacja :) Póki co walcze ze sterownikami nvidii :damage_wall:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a możesz mi powiedzieć bo mnie wczoraj szlag trafiał, kiedy łączyłem obiekty z armaturą... Czy w ogóle jest możliwość, żeby pojedyncza kość kontrolowała cały obiekt? Np robisz sobie lampkę biurkową i chcesz żeby jedna z kości kontrolowała cały reflektor - bo normalnie to kości zniekształcają siatkę (najbliższe wertexy).. a ja chcę animować bez zniekształcania. A ten mi ciągle naciąga siatkę jak ruszam armaturą :)

Edytowane przez PelzaK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...