borsuk_1 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Witam, mam pytanie do użytkowników iPlus'a ewentualnie ludzi dobrej woli mogących mi pomóc :). Otóż odkąd przesiadłem się na iPlusa (z przyczyn technicznych) mam problemy z użytkowaniem programów p2p (eMule & Bitcomet) a mianowicie po jakimś czasie odłącz mi neta a aplikacja do modemu wyświetla "sprawdź SIM" dodam, że dzieje się tak tylko przy p2p (przy przeglądaniu i ściąganiu ze stron nie) a mój modem to comander2, Problem znika po restarcie. I pytanie czy to wina modemu, zasięgu, sieci p2p czy ustawień programu? Pozdrawiam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterus90 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zmniejsz ilosc polaczen generowanych przez program P2P. Modem pewnie dostaje swira jak musi nawiazac dwusetne polaczenie i mowi STOP :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk_1 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Niestety niczego to nie zmieniło, ale posądzam, że miałbym ten sam problem przy neostradzie od TP jeszcze miesiąc temu (niech ich krew zaleje)... Ma ktoś jeszcze jakieś sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...