Skocz do zawartości
Kyrfal

Zielone Dziecko

Rekomendowane odpowiedzi

dobra, zacznijmy od tego ze jedyne co o tym wiem (o over lockingu) to to ze ma cos wspolnego z podkrecaniem procka :P

druga sprawa, jestem w tym kompletnie zielony i chcialbym wycisnac maximum ze swojego procesora ale:

jakie informacje musze wam podac zebyscie mi pomogli

moj procesor to (na pudelku od kompa bylo napisane :S)-E4300 1.8ghz na rdzen (core 2 duo) czy to sie nada do podkrecania?

co musze zrobic jesli spelnie powyzsze warunki? wiem ze musze zrobic cos w biosie..

a jeszcze jedno, podobno jest wazne jaki mam zasilacz:

FEEL-350ATX

i napisane malymi literkami tam jest jeszcze: ATX 12V 2.2 COMPATIBLE

jezeli nie nadaje sie do podkrecania to podajcie jaki zestaw (chlodzenie + zasilacz) powinienem zakupic aby wyciagnac max ze swojego procka i zeby sie nic nie spalilo

pozdrawiam, nowicjusz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

F.A.Q na poczatek. Poczytasz - moze zrozumiesz.

Pozniej - E4300. Mniej wiecej przyjemna lektura o procku, jego osiagach i ew problemach zwiazanych z tym ze nie chce wskoczyc powyzej 2,1GHz :lol2:

Trzecie - znajdziesz sam mam nadzieje - watek o plycie glownej.

Ale to wszystko po tym jak poczytasz sub'a Obudowy i Zasilacze i zrozumiesz roznice miedzy tworami przypominajacymi PSU a zasilaczami ktore wytrzymuja +100W niz maja podane w specyfikacji.

Cos jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

osiagach i ew problemach zwiazanych z tym ze nie chce wskoczyc powyzej 2,1GHz