Kyrfal Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2007 dobra, zacznijmy od tego ze jedyne co o tym wiem (o over lockingu) to to ze ma cos wspolnego z podkrecaniem procka :P druga sprawa, jestem w tym kompletnie zielony i chcialbym wycisnac maximum ze swojego procesora ale: jakie informacje musze wam podac zebyscie mi pomogli moj procesor to (na pudelku od kompa bylo napisane :S)-E4300 1.8ghz na rdzen (core 2 duo) czy to sie nada do podkrecania? co musze zrobic jesli spelnie powyzsze warunki? wiem ze musze zrobic cos w biosie.. a jeszcze jedno, podobno jest wazne jaki mam zasilacz: FEEL-350ATX i napisane malymi literkami tam jest jeszcze: ATX 12V 2.2 COMPATIBLE jezeli nie nadaje sie do podkrecania to podajcie jaki zestaw (chlodzenie + zasilacz) powinienem zakupic aby wyciagnac max ze swojego procka i zeby sie nic nie spalilo pozdrawiam, nowicjusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2007 F.A.Q na poczatek. Poczytasz - moze zrozumiesz. Pozniej - E4300. Mniej wiecej przyjemna lektura o procku, jego osiagach i ew problemach zwiazanych z tym ze nie chce wskoczyc powyzej 2,1GHz :lol2: Trzecie - znajdziesz sam mam nadzieje - watek o plycie glownej. Ale to wszystko po tym jak poczytasz sub'a Obudowy i Zasilacze i zrozumiesz roznice miedzy tworami przypominajacymi PSU a zasilaczami ktore wytrzymuja +100W niz maja podane w specyfikacji. Cos jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...