Skocz do zawartości
tHe mRuWa

Zestaw 5.1 Do 1500zł (max 2000zł)

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedzmy ze mam do dyspozycji 1500zł, uda mi sie za to zlozyc zestaw 5.1 lepszy niz z-5500?

Zrodlo allegro/sklepy internetowe - nowe jak i uzywane.

 

Jako ze jestem laikiem w tej dziedzinie moglbyscie mi zlozyc taki zestaw, bo gotowego to raczej nie dostane?

A przynajmniej czego mam szukac:)

 

Karta X-fi XtremeMusic, głownie beda uzywane do mp3 i filmow oraz czasem do gier. Pokoj 4.2x5.5m komp stoi prawie na srodku dluzszej sciany

Edytowane przez tHe mRuWa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale filmy tez ogladam, a jak juz gram czasem to chce zeby te wszystkie eaxy tez byly:)

EAX to nakładanie efektu otoczenia na próbkę dźwiękową - czyli nie ma znaczenia czy jest 2.0 czy 7.1 ... EAX jest.

 

Co do filmów - miałem Creative 5.1 T5400 za 300 PLN i Trust 3D sound dimension 2.0 w podobnej cenie - lepiej mi się oglądało filmy na 2.0 bo dźwięk był bardziej neutralny i to nie tylko moje zdanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 2000zł kupisz porządne kolumny z amplitunerem i będziesz miał naprawdę dobry dźwięk. Multimedialne badziewie creativa, czy logitecha to się nawet nie umywa do porządnego zestawu stereo.

Jeśli już kolumny to ze wzmacniaczem - amplitunery zwykle gorzej brzmieniowo/technicznie wypadają. Ja osobiście w tym zakresie cenowym będę kupował monitory studyjne - dźwięk jest najdokładniejszy w danej cenie ... "Hi-Fi" wbrew nazwie "zezwala" na odbieganie od tej maksymalnej wierności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 2000zł kupisz porządne kolumny z amplitunerem i będziesz miał naprawdę dobry dźwięk. Multimedialne badziewie creativa, czy logitecha to się nawet nie umywa do porządnego zestawu stereo.

 

Ja to rozumiem, ale... tak jak pisalem chce dzwieku przestrzennego poniewaz filmy i gry :)