ZONK000 OC Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Witam Chciałem zamówić kilka części do komputerka. Badałem po różnych sklepach internetowych i wszystkie części jakie trzeba mi było były właśnie w tym sklepie i to w najniższych cenach. Dokonałem zamówienia 13 sierpnia, przelałem pieniądze 14 sierpnia (1325zł) i do teraz paczki niema. W regulaminie nie widzę terminu realizacji ani telefonu kontaktowego a na maile nie odpowiadają :angry: I chciałem się spytać czy zamawialiście może coś u nich i jaki był czas realizacji. Transport do tego jeszcze kurierem UPS to powinno przyjść szybko <_< I nie wiem czy mam teraz czekać i czekać czy iść to zgłosić gdzieś na policje czy gdzieś :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 W regulaminie nie widzę terminu realizacji ani telefonu kontaktowego a na maile nie odpowiadają :angry: Na stronie każdego produktu znajduje się link Zapytaj o produkt. Tam znajdują się dane kontaktowe i numery telefonów do handlowców zajmujących się dokładnie tym produktem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Na LAbie koles pisal o tym sklepie , dal sobie mowiac delikatnie - siana. Zrezygnowal po jakims czasie z calosci zamowienia , poszedl do konkurencji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZONK000 OC Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Nom pisze że czas oczekiwania orientacyjny to 1-4 dni kurierem. Na stronie jest adres ich, jest "Napisz do sprzedawcy" Pisałem do sprzedawcy coś 4 razy i zero kontaktu a niema numeru telefonu do nich :angry: Co radzicie zrobić? Czekać nadal czy co? Chciałem na wakacjach złożyć komputer i stare części sprzedać żeby mieć jakiś grosz a jakoś czarno to widzę :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Kuba Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) Jak to nie ma numeru do nich? Pewno nie czytałeś tego co KAX_ napisał... "Na stronie każdego produktu znajduje się link Zapytaj o produkt. Tam znajdują się dane kontaktowe i numery telefonów do handlowców zajmujących się dokładnie tym produktem." Edytowane 23 Sierpnia 2007 przez .Kuba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingcin Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Jestem w bardzo podobnej sytuacji, zamówienie złożone 15 sierpnia 17 zaksięgowali pieniądze (2849 zł) na mail najpierw odpisali mi ze do trzech dni i będzie do odbioru, później, że prawdopodobnie w tym tygodniu, dziś posłałem kolejnego maila i czekam na odpowiedz. Podejrzewam ze nie zrealizowali go, bo dwa dni po tym jak złożyłem zamówienie podskoczyły ceny, i za to samo musiałbym zapłacić 182 zł więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S1Sweet Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 cena obowiazuje w momencie składania zamówienia :) mozliwe ze brakuje im jakiegos produktu, a zeby nie odstraszyc klientów infarmocja ze towaru brak to cały czas sie podaje ze jest max a potem trzeba czekac... na waszym miejscu poprosił bym o zwrot gotówki i postraszył policja... moze by pomogło.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) ludzie, dlaczego kupujecie w firmiach Zenek i jego skrypt php? nie wolicie dolozyc kilka zlotych i miec pewnosc tego co kupujecie, tego, ze towar dostaniecie i tego, ze firma nie zniknie na wypadek awarii sprzetu? zenada... ale po akcjach typu - przychodzi klient do sklepu, narzeka, ze drogo i woli jechac 25km do centrum katowic, zeby kupic 5zl tansze pamieci ram juz nic mnie nie zdziwi w tym kraju Edytowane 23 Sierpnia 2007 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingcin Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Choć trochę to trwało udało mi się w końcu dodzwonić (na nr (022) 692 71 86). Było tak jak myślałem http://www.ulubiony.pl/?action=StoProd&...181&u=19697 zamówiłem w cenie 1294.99 PLN i w takiej cenie nie byli w stanie załatwić, do tego przenoszą swoje biuro handlowe i odbiory osobiste nie są możliwe do 1 września, tak wiec zrezygnowałem z zamówienia, nie robili żadnych problemów i dziś maja mi zwrócić pieniądze na konto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko2003 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Należy się Państwu wyjaśnienie.Od kilku tygodni da się zauważyć bardzo niepokojące zjawiska w naszym sklepie internetowym.- Część wiadomości e-mail pozostaje bez odpowiedzi,- Często trudno się do nas dodzwonić,- Realizacja niektórych zamówień i wysyłek znacznie się opóźnia. Przeprowadzka do nowego, dużo większego biura handlowego, kilka awarii logistycznych i technicznych, oraz niespodziewane zwolnienia lekarskie handlowców równolegle spowodowały, że zaniedbaliśmy wielu z Państwa, nie dotrzymaliśmy wielu terminów zamówień, procedur serwisowych, nie przyjęliśmy wielu zamówień. Krótko mówiąc – poziom zadowolenia z naszych usług u wielu z Was jest w ostatnim okresie na bardzo niezadowalającym poziomie. Chciałbym w imieniu wszystkich naszych pracowników bardzo Państwa przeprosić za niedogodności i opóźnienia.Powoli wychodzimy na prostą, nadrabiamy zaległości i realizujemy zaległe zamówienia. Chciałbym prosić o kilka dni wyrozumiałości i cierpliwości, abyśmy mogli ostatecznie zamknąć wszystkie zaległe sprawy związane z Państwa zamówieniami.Z każdym z Państwa, który czeka jeszcze na swoje zamówienie skontaktujemy się w ciągu najbliższych dni. Jesteśmy młodą, pełną zapału i chęci firmą, ale niektóre trudności nas niestety zaskoczyły. Mam nadzieję, co nie będzie łatwe, że kiedyś będziemy się mogli Państwu zrewanżować za obecne zaniedbania. Z wyrazami szacunku ****** Sp z o.o.ul. ***, ******tel. *** Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszex Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2007 No jestem w tej samej sytuacji. 15 wpłaciłem do nich pieniadze, a 16 juz zaksiegowali wplate. Od tygodnia wypisuja klamstwa typu juz towar jedzie do pana. Czekam czekam i nic. Kontaktu telefonicznego nie ma w ogole a na maila odpisuja jak im sie zachce. ODRADZAM mimo dobrych cen!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Należy się Państwu wyjaśnienie.Od kilku tygodni da się zauważyć bardzo niepokojące zjawiska w naszym sklepie internetowym.ble, ble, ble... Wygląda na to że ktoś z ekipy sklepu czyta PPC i stwierdził że trzeba się wytłumaczyć :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszex Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 No juz 30 a paczki nie otrzymałem. (wplacilem pieniadze 15, 16 mieli zaksięgowaną wpłatę) 0 kontaktu- telefonow nie odbieraja, na maile nie odpisuja. DNO, nie wiem czy sprawy nie zgłosić na policje, bo to chyba firma WIDMO. STRZEZCIE SIE ULUBIONEGO!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 2 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2007 Miałem brać u nich foxconna p35a ale ja w przeciwieństwie do niektórych tutaj najpierw poszukałem opinii na temat tego "sklepu". Opinie na internecie dają jasno do zrozumienia ze opóźnienia zlewanie klienta, kłamstwa są na porządku dziennym w tym sklepie tak więc zrezygnowałem z ich usług. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszex Opublikowano 2 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2007 No ja najpierw także bazowałem na opiniach i te początkowo o dziwo były dobre, ba nawet bardzo dobre. Dopiero od momentu kiedy wlasnie ja zamawialem sprzet zauwazylem ze opinie te zaczely sie diametralnie psuc. Ehhh zaluje zakupu w ulubionym, normalnie dawno juz bym mial komputer zlozony a teraz caly czas w niepewnosci, bo nikt nawet nie raczy odbierac telefonow badz odpisac na maila. Paranoja jakas z tym ulubionym/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko2003 Opublikowano 3 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2007 Mieli problemy, teraz patrząc na to, że firma już prawie skończyla przenoszenie jest wrzesien (wiec napewno maja wszystkich pracownikow) bedzie lepiej. Ja 12 sierpnia zamowilem karte graficzna, przez tydzien nikt nie odpisal, anulowalem. Potem zlozylem prawie caly komputer 21, przez kolejne 5 dni nikt nie odpisal, anulowałem. Zamowilem Foxconna p35 oraz palit 8600GT 27, i wlasnie przesylka jedzie do mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszex Opublikowano 3 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2007 Taaaak, akurat do ciebie jedzie. Pewnie Oni to napisali. Moja miała jechać 2 dni po wpłaceniu pieniędzy, potem dostawałem maila o innych terminach aż sie urwał z nimi kontakt. No i do tej pory nie mam paczki. Dziś wysłałem fax by zwrócili mi pieniądze. Mam nadzieje, że chociaż z tym nie będzie problemu...EHHH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 3 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2007 Mieli problemy, teraz patrząc na to, że firma już prawie skończyla przenoszenie jest wrzesien (wiec napewno maja wszystkich pracownikow) bedzie lepiej. Ja 12 sierpnia zamowilem karte graficzna, przez tydzien nikt nie odpisal, anulowalem. Potem zlozylem prawie caly komputer 21, przez kolejne 5 dni nikt nie odpisal, anulowałem. Zamowilem Foxconna p35 oraz palit 8600GT 27, i wlasnie przesylka jedzie do mnie. masz chlopie żyłkę hazardzisty :blink: :blink: :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 4 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2007 to nie hazard...to bym określił inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 4 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2007 nie chciałem breach'owac regulaminu [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko2003 Opublikowano 4 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2007 (edytowane) Kucyk z "brehy" chcesz :D No logiczne jest, że jak robią takie rzeczy (czytaj mają problemy) to raczej wybiera się inny sklep. Teraz zaufałem swojemu przeczuciu i złożyłem trzecie zamówienie. Teraz właśnie leży płyta z kartą graficzną na stoliku. PS Smaruje na Foxconnie chipsety pastą arctic silver 5 <i tutaj pojawia się wróżka, puszczająca oczko> Edytowane 4 Września 2007 przez niko2003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CBZ Opublikowano 5 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2007 Propnuje polaczyc temat z Oszuści @ niesolidne: firmy, serwisy, sklepy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko2003 Opublikowano 6 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2007 Dlaczego? Ja dostałem towar dwa dni temu. Mieli problem napisali dlaczego. Jak we wrześniu ktos bedzie zamawial i beda problemy (czytaj. cyrki) to wtedy o"f"szem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniak.M Opublikowano 8 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2007 Odradzam!!! 12 dni mineło od zamówienia, a z 6-ciu zamówionych produktów wywalczyłem dwa po kilku telefonach. Kontakt tragiczny, ale nawet jak uda się dodzwonić to nie odnosi to żadnego efektu. Ze zwrotem pieniędzy też są problemy (przeciąganie). Stanowczo odradzam mimo atrakcyjnych cen. Maniak.M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aldam Opublikowano 19 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2007 w ulubiony kupowalem 3 rzeczy. Zawsze towar byl gotowy do odbioru po 2-3 dniach od zaplaty, wiec bardzo dobrze. Ale to bylo na przelomie lipca i sierpnia. we wrzesniu zamowielem procka i po tygodniu podziekowalem. pieniadze zwrocili w regulaminowym terminie 5 dni. Mam nadzieje ze te problemy sklepu sa tymczasowe i wszystko wroci do normy. Ceny maja dobre i chetnie bym cos jeszcze u nich kupil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość master872006 Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 Orientuje sie ktos moze jak sie ma sprawa dalej w tej firmie? bo mam zamiar cos kupic raczej bezproblemowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duke666 Opublikowano 11 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2007 Orientuje sie ktos moze jak sie ma sprawa dalej w tej firmie? bo mam zamiar cos kupic raczej bezproblemowo Jesli chcesz uniknac klopotow, radze omijac ten sklep z daleka.. Oni sa zupełnie niepoważni!! Zamówienie złożyłem 2 października, kasa dotarła 3-go. Do dzis czekam na jakiekolwiek wiesci.. Na mail nie odpowiadaja.. Telefony znikły z ich strony.. Troche boje sie o swoja kase (prawie 500 zl). Poczekam do 2 pełnych tygodni i rezygnuje z ich usług!! I nigdy wiecej!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pocotamalpa Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 Witam! Do ogólnej informacji... takich sklepów jak ten w temacie jest znacznie więcej, marżę na produktach mają mniejszą niż 0,2%, czasem nawet nie jest to 0,1%, sprzedają sprzęt i oprogramowanie, którego ceny źródłowe, są w walucie obcej, biorą na magazyn po kilkanaście sztuk i pchają w ciągu jednej godziny, ale jak im się towar skończy to cena na sklepie nie wzrasta, a na realizację zamówienia takiego choćby oprogramowania Adobe trzeba czekać u dystrybutora czasem nawet i dwa tygodnie, w tym czasie osób, które zamówią jest kilkanaście, a może nawet i kilkadziesiąt sądząc po ilości postów tego wątku. W tym czasie zmienia się kurs euro i co? i sklep nie może zrealizować zamówień po starej cenie, a cierpicie na tym Wy, drodzy klienci... Sam reprezentuję branżę oprogramowania i sprzętu komputerowego i wybaczcie ale pusty śmiech mnie ogarnia kiedy widzę tłumaczenie jednego z pracowników zainteresowanej placówki. Też jesteśmy młoda firmą, też mamy ogromne aspiracje, też prowadzimy sklep internetowy i też proponujemy naszym klientom niskie ceny, ale choćby wyłączyli nam wszystkie telefony w firmie i padły nasze serwery i nie moglibyśmy kupić towaru w cenie jaką zaproponowaliśmy dla klienta to nie wyobrażam sobie sytuacji w której pisałbym klientom po dwóch czy trzech tygodnia tak bzdurne i żałosne wytłumaczenie lub nie napisał go wcale, a jakby tego było mało zamiast do każdego klienta indywidualnie to hurtem na forum... Nie wyobrażam też sobie żeby klient miał zapłacić kwotę większą niż widniałą na sklepie w dniu zamówienia.... cała branża się za Was wstydzi, cała branża na Was klnie bo nie dość tego, że psujecie rynek to jeszcze brak Wam jakiegokolwiek profesjonalizmu... Zreszta o jakim profesjonalizmie ja mówię, przecież momentami to Wy nawet nie wiecie co sprzedajecie, nie macie bladego pojęcia do czego służą produkty z waszej oferty i mówię to z pełnym przekonaniem o prawdziwości moich słów, bo nie jednokrotnie sam to sprawdziłem dzwoniąc do Waszych "handlowców"... Miłego dnia Pocotamalpa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittlePaulie Opublikowano 21 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2007 nie wie ktos przypadkiem czy sytuacja u nich sie nie poprawila? czy nadal odwalaja taka kaszane jak wczesniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CBZ Opublikowano 26 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2007 Smiac mi sie chce, nie wiem jak mozna cos u nich kupowac... http://www.ceneo.pl/219565 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...