Skocz do zawartości
ZONK000 OC

Ulubiony.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałem zamówić kilka części do komputerka. Badałem po różnych sklepach internetowych i wszystkie części jakie trzeba mi było były właśnie w tym sklepie i to w najniższych cenach. Dokonałem zamówienia 13 sierpnia, przelałem pieniądze 14 sierpnia (1325zł) i do teraz paczki niema. W regulaminie nie widzę terminu realizacji ani telefonu kontaktowego a na maile nie odpowiadają :angry:

I chciałem się spytać czy zamawialiście może coś u nich i jaki był czas realizacji. Transport do tego jeszcze kurierem UPS to powinno przyjść szybko <_<

 

I nie wiem czy mam teraz czekać i czekać czy iść to zgłosić gdzieś na policje czy gdzieś :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W regulaminie nie widzę terminu realizacji ani telefonu kontaktowego a na maile nie odpowiadają :angry:

Na stronie każdego produktu znajduje się link Zapytaj o produkt. Tam znajdują się dane kontaktowe i numery telefonów do handlowców zajmujących się dokładnie tym produktem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na LAbie koles pisal o tym sklepie , dal sobie mowiac delikatnie - siana. Zrezygnowal po jakims czasie z calosci zamowienia , poszedl do konkurencji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nom pisze że czas oczekiwania orientacyjny to 1-4 dni kurierem. Na stronie jest adres ich, jest "Napisz do sprzedawcy"

Pisałem do sprzedawcy coś 4 razy i zero kontaktu a niema numeru telefonu do nich :angry: Co radzicie zrobić? Czekać nadal czy co? Chciałem na wakacjach złożyć komputer i stare części sprzedać żeby mieć jakiś grosz a jakoś czarno to widzę :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie ma numeru do nich? Pewno nie czytałeś tego co KAX_ napisał...

 

"Na stronie każdego produktu znajduje się link Zapytaj o produkt. Tam znajdują się dane kontaktowe i numery telefonów do handlowców zajmujących się dokładnie tym produktem."

Edytowane przez .Kuba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem w bardzo podobnej sytuacji, zamówienie złożone 15 sierpnia 17 zaksięgowali pieniądze (2849 zł) na mail najpierw odpisali mi ze do trzech dni i będzie do odbioru, później, że prawdopodobnie w tym tygodniu, dziś posłałem kolejnego maila i czekam na odpowiedz.

 

Podejrzewam ze nie zrealizowali go, bo dwa dni po tym jak złożyłem zamówienie podskoczyły ceny, i za to samo musiałbym zapłacić 182 zł więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cena obowiazuje w momencie składania zamówienia :) mozliwe ze brakuje im jakiegos produktu, a zeby nie odstraszyc klientów infarmocja ze towaru brak to cały czas sie podaje ze jest max a potem trzeba czekac... na waszym miejscu poprosił bym o zwrot gotówki i postraszył policja... moze by pomogło..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie, dlaczego kupujecie w firmiach Zenek i jego skrypt php? nie wolicie dolozyc kilka zlotych i miec pewnosc tego co kupujecie, tego, ze towar dostaniecie i tego, ze firma nie zniknie na wypadek awarii sprzetu? zenada...

ale po akcjach typu - przychodzi klient do sklepu, narzeka, ze drogo i woli jechac 25km do centrum katowic, zeby kupic 5zl tansze pamieci ram juz nic mnie nie zdziwi w tym kraju

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Choć trochę to trwało udało mi się w końcu dodzwonić (na nr (022) 692 71 86). Było tak jak myślałem http://www.ulubiony.pl/?action=StoProd&amp...181&u=19697 zamówiłem w cenie 1294.99 PLN i w takiej cenie nie byli w stanie załatwić, do tego przenoszą swoje biuro handlowe i odbiory osobiste nie są możliwe do 1 września, tak wiec zrezygnowałem z zamówienia, nie robili żadnych problemów i dziś maja mi zwrócić pieniądze na konto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Należy się Państwu wyjaśnienie.Od kilku tygodni da się zauważyć bardzo niepokojące zjawiska w naszym sklepie internetowym.- Część wiadomości e-mail pozostaje bez odpowiedzi,- Często trudno się do nas dodzwonić,- Realizacja niektórych zamówień i wysyłek znacznie się opóźnia. Przeprowadzka do nowego, dużo większego biura handlowego, kilka awarii logistycznych i technicznych, oraz niespodziewane zwolnienia lekarskie handlowców równolegle spowodowały, że zaniedbaliśmy wielu z Państwa, nie dotrzymaliśmy wielu terminów zamówień, procedur serwisowych, nie przyjęliśmy wielu zamówień. Krótko mówiąc – poziom zadowolenia z naszych usług u wielu z Was jest w ostatnim okresie na bardzo niezadowalającym poziomie. Chciałbym w imieniu wszystkich naszych pracowników bardzo Państwa przeprosić za niedogodności i opóźnienia.Powoli wychodzimy na prostą, nadrabiamy zaległości i realizujemy zaległe zamówienia. Chciałbym prosić o kilka dni wyrozumiałości i cierpliwości, abyśmy mogli ostatecznie zamknąć wszystkie zaległe sprawy związane z Państwa zamówieniami.Z każdym z Państwa, który czeka jeszcze na swoje zamówienie skontaktujemy się w ciągu najbliższych dni. Jesteśmy młodą, pełną zapału i chęci firmą, ale niektóre trudności nas niestety zaskoczyły. Mam nadzieję, co nie będzie łatwe, że kiedyś będziemy się mogli Państwu zrewanżować za obecne zaniedbania. Z wyrazami szacunku ****** Sp z o.o.ul. ***, ******tel. ***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jestem w tej samej sytuacji. 15 wpłaciłem do nich pieniadze, a 16 juz zaksiegowali wplate. Od tygodnia wypisuja klamstwa typu juz towar jedzie do pana. Czekam czekam i nic. Kontaktu telefonicznego nie ma w ogole a na maila odpisuja jak im sie zachce. ODRADZAM mimo dobrych cen!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Należy się Państwu wyjaśnienie.Od kilku tygodni da się zauważyć bardzo niepokojące zjawiska w naszym sklepie internetowym.ble, ble, ble...

Wygląda na to że ktoś z ekipy sklepu czyta PPC i stwierdził że trzeba się wytłumaczyć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem brać u nich foxconna p35a ale ja w przeciwieństwie do niektórych tutaj najpierw poszukałem opinii na temat tego "sklepu".

Opinie na internecie dają jasno do zrozumienia ze opóźnienia zlewanie klienta, kłamstwa są na porządku dziennym w tym sklepie tak więc zrezygnowałem z ich usług.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja najpierw także bazowałem na opiniach i te początkowo o dziwo były dobre, ba nawet bardzo dobre. Dopiero od momentu kiedy wlasnie ja zamawialem sprzet zauwazylem ze opinie te zaczely sie diametralnie psuc. Ehhh zaluje zakupu w ulubionym, normalnie dawno juz bym mial komputer zlozony a teraz caly czas w niepewnosci, bo nikt nawet nie raczy odbierac telefonow badz odpisac na maila. Paranoja jakas z tym ulubionym/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mieli problemy, teraz patrząc na to, że firma już prawie skończyla przenoszenie jest wrzesien (wiec napewno maja wszystkich pracownikow) bedzie lepiej.

 

 

Ja 12 sierpnia zamowilem karte graficzna, przez tydzien nikt nie odpisal, anulowalem. Potem zlozylem prawie caly komputer 21, przez kolejne 5 dni nikt nie odpisal, anulowałem. Zamowilem Foxconna p35 oraz palit 8600GT 27, i wlasnie przesylka jedzie do mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaaak, akurat do ciebie jedzie. Pewnie Oni to napisali. Moja miała jechać 2 dni po wpłaceniu pieniędzy, potem dostawałem maila o innych terminach aż sie urwał z nimi kontakt. No i do tej pory nie mam paczki. Dziś wysłałem fax by zwrócili mi pieniądze. Mam nadzieje, że chociaż z tym nie będzie problemu...EHHH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mieli problemy, teraz patrząc na to, że firma już prawie skończyla przenoszenie jest wrzesien (wiec napewno maja wszystkich pracownikow) bedzie lepiej.

Ja 12 sierpnia zamowilem karte graficzna, przez tydzien nikt nie odpisal, anulowalem. Potem zlozylem prawie caly komputer 21, przez kolejne 5 dni nikt nie odpisal, anulowałem. Zamowilem Foxconna p35 oraz palit 8600GT 27, i wlasnie przesylka jedzie do mnie.

masz chlopie żyłkę hazardzisty :blink: :blink: :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kucyk z "brehy" chcesz :D

 

No logiczne jest, że jak robią takie rzeczy (czytaj mają problemy) to raczej wybiera się inny sklep. Teraz zaufałem swojemu przeczuciu i złożyłem trzecie zamówienie. Teraz właśnie leży płyta z kartą graficzną na stoliku.

 

PS

Smaruje na Foxconnie chipsety pastą arctic silver 5 <i tutaj pojawia się wróżka, puszczająca oczko>

Edytowane przez niko2003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odradzam!!! 12 dni mineło od zamówienia, a z 6-ciu zamówionych produktów wywalczyłem dwa po kilku telefonach. Kontakt tragiczny, ale nawet jak uda się dodzwonić to nie odnosi to żadnego efektu. Ze zwrotem pieniędzy też są problemy (przeciąganie). Stanowczo odradzam mimo atrakcyjnych cen.

 

Maniak.M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w ulubiony kupowalem 3 rzeczy.

Zawsze towar byl gotowy do odbioru po 2-3 dniach od zaplaty, wiec bardzo dobrze. Ale to bylo na przelomie lipca i sierpnia. we wrzesniu zamowielem procka i po tygodniu podziekowalem. pieniadze zwrocili w regulaminowym terminie 5 dni. Mam nadzieje ze te problemy sklepu sa tymczasowe i wszystko wroci do normy. Ceny maja dobre i chetnie bym cos jeszcze u nich kupil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientuje sie ktos moze jak sie ma sprawa dalej w tej firmie?

bo mam zamiar cos kupic raczej bezproblemowo

Jesli chcesz uniknac klopotow, radze omijac ten sklep z daleka.. Oni sa zupełnie niepoważni!!

Zamówienie złożyłem 2 października, kasa dotarła 3-go. Do dzis czekam na jakiekolwiek wiesci.. Na mail nie odpowiadaja.. Telefony znikły z ich strony.. Troche boje sie o swoja kase (prawie 500 zl). Poczekam do 2 pełnych tygodni i rezygnuje z ich usług!! I nigdy wiecej!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Do ogólnej informacji... takich sklepów jak ten w temacie jest znacznie więcej, marżę na produktach mają mniejszą niż 0,2%, czasem nawet nie jest to 0,1%, sprzedają sprzęt i oprogramowanie, którego ceny źródłowe, są w walucie obcej, biorą na magazyn po kilkanaście sztuk i pchają w ciągu jednej godziny, ale jak im się towar skończy to cena na sklepie nie wzrasta, a na realizację zamówienia takiego choćby oprogramowania Adobe trzeba czekać u dystrybutora czasem nawet i dwa tygodnie, w tym czasie osób, które zamówią jest kilkanaście, a może nawet i kilkadziesiąt sądząc po ilości postów tego wątku. W tym czasie zmienia się kurs euro i co? i sklep nie może zrealizować zamówień po starej cenie, a cierpicie na tym Wy, drodzy klienci...

Sam reprezentuję branżę oprogramowania i sprzętu komputerowego i wybaczcie ale pusty śmiech mnie ogarnia kiedy widzę tłumaczenie jednego z pracowników zainteresowanej placówki.

Też jesteśmy młoda firmą, też mamy ogromne aspiracje, też prowadzimy sklep internetowy i też proponujemy naszym klientom niskie ceny, ale choćby wyłączyli nam wszystkie telefony w firmie i padły nasze serwery i nie moglibyśmy kupić towaru w cenie jaką zaproponowaliśmy dla klienta to nie wyobrażam sobie sytuacji w której pisałbym klientom po dwóch czy trzech tygodnia tak bzdurne i żałosne wytłumaczenie lub nie napisał go wcale, a jakby tego było mało zamiast do każdego klienta indywidualnie to hurtem na forum... Nie wyobrażam też sobie żeby klient miał zapłacić kwotę większą niż widniałą na sklepie w dniu zamówienia.... cała branża się za Was wstydzi, cała branża na Was klnie bo nie dość tego, że psujecie rynek to jeszcze brak Wam jakiegokolwiek profesjonalizmu...

Zreszta o jakim profesjonalizmie ja mówię, przecież momentami to Wy nawet nie wiecie co sprzedajecie, nie macie bladego pojęcia do czego służą produkty z waszej oferty i mówię to z pełnym przekonaniem o prawdziwości moich słów, bo nie jednokrotnie sam to sprawdziłem dzwoniąc do Waszych "handlowców"...

Miłego dnia

Pocotamalpa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...