piotreek Opublikowano 27 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2007 jakies 3, 4 tygodnie zamawialem router. Wszystko ook, ale czas dostawy masakrycznie dlugi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 18 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2008 (edytowane) Dlaczego? Ja dostałem towar dwa dni temu. Mieli problem napisali dlaczego. Jak we wrześniu ktos bedzie zamawial i beda problemy (czytaj. cyrki) to wtedy o"f"szem.Heh... 6 stycznia zamówiłem u nich cooler, pieniądze wpłaciłem 7-go, a 8-go zostały zaksięgowane. Do dnia dzisiejszego zero zmian, cały czas "zamównienie przyjęte", na maile nie odpisują, masakra... No ale to moja wina - kliknąłem pierwszy z góry link na ceneo.pl, a nawet nie spojrzałem na opinię o tym sklepie :mur: Tak więc odradzam, nie warto dla tych kilku (czasem -nastu) złotych sobie nerwów szarpać. Edytowane 18 Stycznia 2008 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 18 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2008 oni chyba czekaja, az cena zakupu w hurtowni spadnie ponizej ceny sprzedazy i dopiero wtedy realizuja zamowienia :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy 102 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2008 (edytowane) Heh... 6 stycznia zamówiłem u nich cooler, pieniądze wpłaciłem 7-go, a 8-go zostały zaksięgowane. Do dnia dzisiejszego zero zmian, cały czas "zamównienie przyjęte", na maile nie odpisują, masakra... No ale to moja wina - kliknąłem pierwszy z góry link na ceneo.pl, a nawet nie spojrzałem na opinię o tym sklepie :mur: Tak więc odradzam, nie warto dla tych kilku (czasem -nastu) złotych sobie nerwów szarpać. Witam W moim przypadku było identycznie (nawet to samo kupowałem + słuchawki ep630), status nie zmieniał się przez 3 TYGODNIE. Na maile nie odpowiadali, bo pewnie ich nikt nie czyta. Pomógł dopiero ostatni, wysłany, nie poprzez ich wewnętrzną pocztę, ale zewnętrzne konto (gazeta.pl) i groźba, że piszę z normalnej poczty, żeby mieć dowód korespondencji. Następnego dnia dostałem maila, status się magicznie zmienił, a 2 dni później towar był już wysłany. Wszystko trwało miesiąc. Myślę, że najskuteczniejszy będzie telefon (jest na stronie przedmiotu) i ostry opierdziel (to zawsze pomaga). Ten sklep to jakieś skrajne nieporozumienie, chociaż ceny mają dobre. Edytowane 18 Stycznia 2008 przez rudy 102 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZONK000 OC Opublikowano 18 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2008 siemano-macie tu numer tel do jakiegoś typa z tego sklepu co do mnie kiedyś dzwonił jak miałem problemy 664787027-może pomoże jak maile nie skutkują Jeśli to wbrew regulaminowi to proszę wyrzucić i sorry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcionet Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 Ulubiony.pl – OMIJAĆ TEN SKLEP WIELKIM ŁUKIEM!!! Witam, wiele kupuje na allegro, ale ostatnio skusiła mnie oferta sklepu internetowego ulubiony.pl, bez zastanowienia dodałem towar do koszyka i zrealizowałem natychmiast przelew – ULU/52/15008 w dniu 5 stycznia 2008 r. I tu był mój błąd. Bardzo się rozleniwiłem kupując na allegro.pl, cały czas udane aukcję i przed zakupem nie przeczytałem sobie opinii o tym sklepie. Po tygodniu wysłałem e-mail z pytaniem czy przesyłka do mnie dotarła. Następnego dnia nie otrzymałem wiadomości. I tak dwa dni próbowałem wysyłać e-maile, ale nic z tego. W ich witrynie pisze nawet czy sprzedawca przeczytał wiadomość, a tu żadnego znaku życia. Na witrynie żadnego numeru telefonu, dopiero po długich poszukiwaniach znalazłem na googlach numery i o to one, to Pani Alicji :226924381 i do miłego Pana 226927186 ;D Oczywiście zadzwoniłem do tego Pana a tu się okazuje po dwóch tygodniach czekania towaru nie ma w magazynie., wtedy sobie pomyślałem qur.. kupiłem towar ,a u nich go jeszcze nie ma. Trudno się jest tam dodzwonić, wydaję się, że jest cały czas zajęte, ale rozczaiłem, że po prostu mają słuchawkę podniesioną i taki efekt to daje. A pani Alicja jak by było tego mało, ponosi słuchawkę i się rozłącza bez żadnego odezwu to dopiero jest kultura tego sklepu. Przeważnie się można do dodzwonić około 17, a pracują odziwe od 10 do 18. Kilka razy dzwoniłem do Pan X (Nick bonczek85), ale za każdym razem obiecywał, że będzie towar następnego dnia i jutro mi go wyśle. W końcu odrzucili moje zamówienie po kilku ponagleniach telefonicznych. Potem była bania z przelewem. Na zwrot pieniążków się nie mogłem doczekać. Żadnego telefonu, całkowity brak kontaktu. Nie miałem kasy i musiałem kupić pamięci w pobliskim sklepie drożej i to na raty, bo przy takie małej ilość pamięci jaką miałem w komputerze nie dało się pracować. W końcu wszedłem na stronę kontakt i wysłałem do każdego konsultanta e-mail’a. Musiałem ich postraszyć prokuraturą i mieć dobrą motywację w tym e-mailu żeby do nich dotarło. Nie uwierzycie, ale po wysłaniu e-maila, po dwóch minutkach dostałem odpowiedź Pani Beatki, która zajmuję się finansami, że przelew dopiero dojdzie w poniedziałek, bo zgodnie z ich regulaminem oni wykonują przelew do 5 dni od odrzucenia(pewnie trzymaj kasę na koncie i zarabiają na odsetkach, śmieszne ;P). W końcu po tygodniu odziwo wpłynęła kasa. I tak minęło miesiąc i straciłem tylko czas, pieniądze na rozmowy z nimi przez komórkę i nerwy. W dodatku mam system Windows Vista i cały czas w tym okresie komputer mi wolno chodził, bo miałem tylko 1GB RAMU pożyczone od brata, a zamówiłem u nich 4GB pamięci RAM. Mówię wam, uważajcie na ten sklep, omijać szerokim łukiem i dodajcie go do czarnej listy , ja już to zrobiłem. 100% negatywu dla tego sklepu ulubiony.pl / MBBC Sp z o.o., kasę jednak zwrócili czyli nie są oszustami, ale jak ktoś chcę tracić czas, nerwy i bawić się w kotka i myszkę to gorąco polecam ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merlin_pl Opublikowano 20 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2008 Witam W moim przypadku było identycznie (nawet to samo kupowałem + słuchawki ep630), status nie zmieniał się przez 3 TYGODNIE. Na maile nie odpowiadali, bo pewnie ich nikt nie czyta. Pomógł dopiero ostatni, wysłany, nie poprzez ich wewnętrzną pocztę, ale zewnętrzne konto (gazeta.pl) i groźba, że piszę z normalnej poczty, żeby mieć dowód korespondencji. Następnego dnia dostałem maila, status się magicznie zmienił, a 2 dni później towar był już wysłany. Wszystko trwało miesiąc. Myślę, że najskuteczniejszy będzie telefon (jest na stronie przedmiotu) i ostry opierdziel (to zawsze pomaga). Ten sklep to jakieś skrajne nieporozumienie, chociaż ceny mają dobre. mozesz podać ich zewnętrznego emaila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 20 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2008 Niedawno zamowilem u nich nokie 1208 - najtaniej na necie. Przyszla po dwoch dnaich. Takze ja nie narzekam, ale zbyt malo rzeczy tam kupilem zeby moc go chwalic ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pixster Opublikowano 11 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2008 A odbierał może ktoś tam osobiście? Bo nosze się z zamiarem kupienia tam zasilacza. Zeby niebyło że będe na towar do odbioru musiał czekać miesiąć <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobi187 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2008 A odbierał może ktoś tam osobiście? Bo nosze się z zamiarem kupienia tam zasilacza. Zeby niebyło że będe na towar do odbioru musiał czekać miesiąć <_< Nie ale i tak bym niczegon nie odebrał bo zamawiany produkt pomimo DOSTEPNOŚCi tak naprawde nie jest dostepny innymi słowy nie maja co twierdzą żę maja :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Ciekawe że więszkosć głośów w dyskusji zabierają osoby o statusie początkujący, coś mi sięwydaje że ktoś sobie tutaj coś uskutecznia mimochodzem. Fajnie by było jakby admini sprawdzili czy czasami numery IP tych nicków nie pokrywają się z jakimiś sklepami komputerowymi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2008 BENITO - idź już lepiej spać, bo chyba zmęczony jesteś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek123 Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 Witam wszystkich oszukanych i rodzynki, które dostały swoje zamówienia z ulubiony.pl Zapraszam na specjalną stronę gdzie są zebrane informacje o naszym ulubionym sklepie. www.CalaPrawdaOUlubiony.pl pozdrawiam PS @ BENITO - nie jestem z konkursencji, ale za to jestem wk****nym klientem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...