Skocz do zawartości
ZONK000 OC

Ulubiony.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego? Ja dostałem towar dwa dni temu. Mieli problem napisali dlaczego. Jak we wrześniu ktos bedzie zamawial i beda problemy (czytaj. cyrki) to wtedy o"f"szem.

Heh... 6 stycznia zamówiłem u nich cooler, pieniądze wpłaciłem 7-go, a 8-go zostały zaksięgowane.

Do dnia dzisiejszego zero zmian, cały czas "zamównienie przyjęte", na maile nie odpisują, masakra...

 

No ale to moja wina - kliknąłem pierwszy z góry link na ceneo.pl, a nawet nie spojrzałem na opinię o tym sklepie :mur:

 

 

Tak więc odradzam, nie warto dla tych kilku (czasem -nastu) złotych sobie nerwów szarpać.

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh... 6 stycznia zamówiłem u nich cooler, pieniądze wpłaciłem 7-go, a 8-go zostały zaksięgowane.

Do dnia dzisiejszego zero zmian, cały czas "zamównienie przyjęte", na maile nie odpisują, masakra...

 

No ale to moja wina - kliknąłem pierwszy z góry link na ceneo.pl, a nawet nie spojrzałem na opinię o tym sklepie :mur:

Tak więc odradzam, nie warto dla tych kilku (czasem -nastu) złotych sobie nerwów szarpać.

 

Witam

W moim przypadku było identycznie (nawet to samo kupowałem + słuchawki ep630), status nie zmieniał się przez 3 TYGODNIE. Na maile nie odpowiadali, bo pewnie ich nikt nie czyta. Pomógł dopiero ostatni, wysłany, nie poprzez ich wewnętrzną pocztę, ale zewnętrzne konto (gazeta.pl) i groźba, że piszę z normalnej poczty, żeby mieć dowód korespondencji. Następnego dnia dostałem maila, status się magicznie zmienił, a 2 dni później towar był już wysłany. Wszystko trwało miesiąc.

 

Myślę, że najskuteczniejszy będzie telefon (jest na stronie przedmiotu) i ostry opierdziel (to zawsze pomaga).

 

Ten sklep to jakieś skrajne nieporozumienie, chociaż ceny mają dobre.

Edytowane przez rudy 102

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ulubiony.pl – OMIJAĆ TEN SKLEP WIELKIM ŁUKIEM!!!

Witam, wiele kupuje na allegro, ale ostatnio skusiła mnie oferta sklepu internetowego ulubiony.pl, bez zastanowienia dodałem towar do koszyka i zrealizowałem natychmiast przelew – ULU/52/15008 w dniu 5 stycznia 2008 r. I tu był mój błąd. Bardzo się rozleniwiłem kupując na allegro.pl, cały czas udane aukcję i przed zakupem nie przeczytałem sobie opinii o tym sklepie. Po tygodniu wysłałem e-mail z pytaniem czy przesyłka do mnie dotarła. Następnego dnia nie otrzymałem wiadomości. I tak dwa dni próbowałem wysyłać e-maile, ale nic z tego. W ich witrynie pisze nawet czy sprzedawca przeczytał wiadomość, a tu żadnego znaku życia. Na witrynie żadnego numeru telefonu, dopiero po długich poszukiwaniach znalazłem na googlach numery i o to one, to Pani Alicji :226924381 i do miłego Pana 226927186 ;D Oczywiście zadzwoniłem do tego Pana a tu się okazuje po dwóch tygodniach czekania towaru nie ma w magazynie., wtedy sobie pomyślałem qur.. kupiłem towar ,a u nich go jeszcze nie ma. Trudno się jest tam dodzwonić, wydaję się, że jest cały czas zajęte, ale rozczaiłem, że po prostu mają słuchawkę podniesioną i taki efekt to daje. A pani Alicja jak by było tego mało, ponosi słuchawkę i się rozłącza bez żadnego odezwu to dopiero jest kultura tego sklepu. Przeważnie się można do dodzwonić około 17, a pracują odziwe od 10 do 18. Kilka razy dzwoniłem do Pan X (Nick bonczek85), ale za każdym razem obiecywał, że będzie towar następnego dnia i jutro mi go wyśle. W końcu odrzucili moje zamówienie po kilku ponagleniach telefonicznych. Potem była bania z przelewem. Na zwrot pieniążków się nie mogłem doczekać. Żadnego telefonu, całkowity brak kontaktu. Nie miałem kasy i musiałem kupić pamięci w pobliskim sklepie drożej i to na raty, bo przy takie małej ilość pamięci jaką miałem w komputerze nie dało się pracować. W końcu wszedłem na stronę kontakt i wysłałem do każdego konsultanta e-mail’a. Musiałem ich postraszyć prokuraturą i mieć dobrą motywację w tym e-mailu żeby do nich dotarło. Nie uwierzycie, ale po wysłaniu e-maila, po dwóch minutkach dostałem odpowiedź Pani Beatki, która zajmuję się finansami, że przelew dopiero dojdzie w poniedziałek, bo zgodnie z ich regulaminem oni wykonują przelew do 5 dni od odrzucenia(pewnie trzymaj kasę na koncie i zarabiają na odsetkach, śmieszne ;P). W końcu po tygodniu odziwo wpłynęła kasa. I tak minęło miesiąc i straciłem tylko czas, pieniądze na rozmowy z nimi przez komórkę i nerwy. W dodatku mam system Windows Vista i cały czas w tym okresie komputer mi wolno chodził, bo miałem tylko 1GB RAMU pożyczone od brata, a zamówiłem u nich 4GB pamięci RAM. Mówię wam, uważajcie na ten sklep, omijać szerokim łukiem i dodajcie go do czarnej listy , ja już to zrobiłem. 100% negatywu dla tego sklepu ulubiony.pl / MBBC Sp z o.o., kasę jednak zwrócili czyli nie są oszustami, ale jak ktoś chcę tracić czas, nerwy i bawić się w kotka i myszkę to gorąco polecam ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

W moim przypadku było identycznie (nawet to samo kupowałem + słuchawki ep630), status nie zmieniał się przez 3 TYGODNIE. Na maile nie odpowiadali, bo pewnie ich nikt nie czyta. Pomógł dopiero ostatni, wysłany, nie poprzez ich wewnętrzną pocztę, ale zewnętrzne konto (gazeta.pl) i groźba, że piszę z normalnej poczty, żeby mieć dowód korespondencji. Następnego dnia dostałem maila, status się magicznie zmienił, a 2 dni później towar był już wysłany. Wszystko trwało miesiąc.

 

Myślę, że najskuteczniejszy będzie telefon (jest na stronie przedmiotu) i ostry opierdziel (to zawsze pomaga).

 

Ten sklep to jakieś skrajne nieporozumienie, chociaż ceny mają dobre.

 

mozesz podać ich zewnętrznego emaila

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A odbierał może ktoś tam osobiście?

Bo nosze się z zamiarem kupienia tam zasilacza. Zeby niebyło że będe na towar do odbioru musiał czekać miesiąć <_<

Nie ale i tak bym niczegon nie odebrał bo zamawiany produkt pomimo DOSTEPNOŚCi tak naprawde nie jest dostepny innymi słowy nie maja co twierdzą żę maja :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe że więszkosć głośów w dyskusji zabierają osoby o statusie początkujący, coś mi sięwydaje że ktoś sobie tutaj coś uskutecznia mimochodzem. Fajnie by było jakby admini sprawdzili czy czasami numery IP tych nicków nie pokrywają się z jakimiś sklepami komputerowymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich oszukanych i rodzynki, które dostały swoje zamówienia z ulubiony.pl

 

Zapraszam na specjalną stronę gdzie są zebrane informacje o naszym ulubionym sklepie.

 

www.CalaPrawdaOUlubiony.pl

 

pozdrawiam

 

PS @ BENITO - nie jestem z konkursencji, ale za to jestem wk****nym klientem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...