Skocz do zawartości
nrl

Race Driver Grid

Rekomendowane odpowiedzi

Fajna grafa - i tyle . Full arcade , FF to wogole dziala jakby byl na sile doklejony ( moze bedzie lepiej w full wersji) , model uszkodzen przesadzony - kto widział tak pogiete i delikatne auta? szczegolnie te wyscigowe z klatką bezpieczeństwa.. LOL i tyle . Oglónie nic ciekawego

Widziałeś kiedyś wypadek samochodowy? Jak nie to http://pl.youtube.com/watch?v=-tnVfeZec3g z tym, że w GRID zaraz po starcie masz większą prędkość, nie wspominając, że większość wypadków odbywa się przy prędkościach grubo ponad 100km/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie demo też się nie odpala, jest w menedżerze zadań przez chwile i znika (XP 32bit0 :blink:

Wejdź w folder gry i odpal z "exeka" -nie ze skrótu.Dziwne to ale autentyczne -u mnie tak zrobiłem po trzech niewypałach ze skrótem i teraz odpala i z pulpitu i z folderu.Nie wiem o co jej chodziło.

Fajna gra -nie oczekiwałem super symulatora i ...nie zawiodłem się.Po prostu fun.Odkurzyłem pada i...pokochałem go "nazad" :wink: .Jakos nie lubiłem Colina przed Dirtem(no oprócz 1ki i 2ki).Denerwowały mnie "żelbetowe" krzaki :rolleyes: .Kwestia gustu...Model zniszczeń nieco mi jednak w GRID wadzi -chwilami się jedzie pięknie z przodem Pekińczyka -BWM krótsze o metr wygrywa wyścig.Ale oczywiście jest to do przełknięcia.Największe chyba wrażenie robi dynamika gry.IMO zdecydowanie lepsze niż Pro Street.Ale trzeba też poczekać na fulla....

@Bartoleon - z krokami wstecz trudno się z Tobą nie zgodzić.Coraz więcej gier to dotyka -wypośrodkowanie dla...pieniędzy.Ile osób gra w X-symulatory?A ile woli zakamuflowane arcade?No właśnie -i dlatego jak sądzę duże produkcje będą coraz bardziej uśredniane poziomem trudności czy zaawansowania w symulacji -aby więcej osób kupiło grę.Również coraz większe będzie zwykłe efekciarsto...Co do wyścigów jako lekki zaledwie zwolennik niezbyty się tym przejmuję -coś jak GRID mi wystarcza.Ale jak ze skradanek robią strzelanki to już mi mina nieco rzednie... :sad: .A z RPG siekaniny...Więc dla mnie Twój zawód GRIDem jest zrozumiały....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałeś kiedyś wypadek samochodowy? Jak nie to http://pl.youtube.com/watch?v=-tnVfeZec3g z tym, że w GRID zaraz po starcie masz większą prędkość, nie wspominając, że większość wypadków odbywa się przy prędkościach grubo ponad 100km/h.

Jak nie widział to niech luknie tu wypadek na Le Mans lub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kolejny rekord ale kombo słabe ;].

 

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Teoretycznie da sie kombo pociągnąć przez prostą startową ale ja sie boje bo zamiast np 1.5mln pkt jak uderze bede miał zero. Ofc nie używam ręcznego to tak na boku :P. Jakby sie dało startową przejechać na kombie to przy farcie da sie cały wyścig na jednym a wtedy to z 10-15 mln pkt pewnie jest do zrobienia :).

 

Poniżej filmik z jednego lapa (rekordowe kombo)

http://www.sendspace.com/file/dq6vus

 

Zaraz każdy bedzie rekordami sypał :P

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kucyk

Fizyki zniszczeń w GT5 nie ma wcale. To co prezentuje GRID to nowa jakość. Ale zniszczenia to nie wszystko. Na początku efekciarskie ale na dłuższą metę chyba chcesz jeździć a nie rozbijać się? :)

 

To co w tej grze denerwuje to przyspieszenie. Dojeżdżam do zakrętu, lekko hamuję, wciskam gaz a on jakby z rakiety został wystrzelony. :) Tak to chyba tylko F1 przyspiesza. :) I nie piszcie, że ta gra jest realna bo nie jest. Jak widać to doskonały arcade, którego ludzie pokochali. ;)

 

I macie coś ode mnie. ;)

http://pl.youtube.com/watch?v=-uGGvJjR5jw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eee, drift z TractionControl ? :| To troche nie pasuje do siebie :P

Bez analogowego gazu sie nie da bez tc w drifcie czegoś takiego nastukać (szczególnie na tym wolnym fragmencie na końcu kółka wiec albo bedzie spin albo bede sie starał utrzymać wózek prosto i starce mnożnik combo ;]). Każdy może włączyć assysty wiec pobijcie moje 3.4 nieważne jak (all off/ all on nie ma dla mnie znaczenia :P).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MATKO BOSKA w zyciu nie widzialem tak realistycznie wygladajacej grafiki :blink: No po prostu szczeke mam na ziemi do tej pory, detale na medium a wyglada to jak jakas transmisja z wyscigu, zwlaszcza replay'e. Oswietlenie, refleksy na samochodach i ten motion blur ktory wprawia wszystko w ruch i nadaje uczucia predkosci. Majstersztyk po prostu... Sterowanie jest z deka dziwne jak w colinie, nie podoba mi sie sposob skrecania na klawie. Powinna byc mozliosc korekty krzywej narastania sygnalu w przypadku cyfrowych kontrolerow (vide klawa). Wcisniecie strzalki w bok na ulamek sekundy powoduje ze samochod momentalnie staje bokiem do toru jazdy. Poza tym model jazdy jest przyjemny ale nadal idealny model jazdy sim-arcade ma GranTurismo2 imo. Niedoscigniony ideal jak dotad. I ta jedna trasa gdzie mamy mustanga bardzo mi przypomina trase Seattle z wspomnianego juz gt2, boska trasa.

 

ps. sprawdzcie czy ustawienie w opcjach "steering linearity" na maxa zmniejsza troche efekt tego natychmiastowego skrecenia kol na maxa. bo wydaje mi sie ze pomaga albo widze to co chce widziec :D

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam wyłączyć "postprocess" gra wygląda o wiele lepiej:

 

"C:\Users\***username***\Documents\Codemasters\GRID Demo\hardwaresettings" edycja w notatniku pliku "hardware_settings_config" trzeba zmienić <postprocess enabled=True na False

(<postprocess enabled=False) :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam wyłączyć "postprocess" gra wygląda o wiele lepiej:

 

"C:\Users\***username***\Documents\Codemasters\GRID Demo\hardwaresettings" edycja w notatniku pliku "hardware_settings_config" trzeba zmienić <postprocess enabled=True na False

(<postprocess enabled=False) :wink:

Ktoś już to podawał ale thx za ścieżke. Przyda sie bo "świecenie" daje nieźle po oczach ;).

 

7mln pękło :P. Czułem ze sie da przez prostą startową pociągnąć kombo i tak też zrobiłem. Cały wysicig na 2 combach ;] (rekordowe to było x35 albo coś takiego). Dało sie na jednym ale bałem sie ze stuknę w barierkę i zamiast 7mln bedzie 0 pkt :P. Da sie dużo więcej bo z nerwów zaliczyłem z 30% chorągiewek.

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

Kto da dziś więcej bedzie ub3r pr0 ;].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie zje**** jak zwykle ostatnio sterowanie na klawie to gra całkiem miła.

Oko cieszy ale męczy mnie strasznie ta gra właśnie poprzez to dziwne sterowanie.

W arcade chcę grać na klawie a nie wyciągać znów całej kierownicy i mocować do biurka aby się porozbijać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@CarsonPoland mógłbyś napisać jak to zrobiłeś bo u mnie spojler nie działa?

Stronę czy dwie temu pisałem jak zmienić to i jak zamienić samochody między trasami tzn. jeździć BMW po San Francisco, a Mustangiem po Jamarze. Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz zmienic nazwy folderow i nazwy plikow w tych folderach odpowiadajacych danej furze. Wybierasz jeden samocho ktorym chcesz jechac i zamieniasz forda gtr na niego. Ale sa jakies problemy z teksturami i wnetrzem. Foldery w ktorych trzeba zamienic nazwy to GRID\CARS, GRID\AUDIO\CARS (dwa pliki), GRID\INTERIORS. Chcemy jezdzic camaro zamiast gtr'a to zamieniamy nazwy folderow z GTR na CAM i odwrotnie. Pozniej wszystkie pliki w tych folderach ktore w nazwie zawieraja CAM albo GTR tak aby pasowaly do modelu fury w ktorej folderze sie znajduja. Na koniec to samo robimy z plikami w folderze GRID\AUDIO\CARS, dwa pliki.

 

ps. widzialem ze ktos pisal o zmianie trasy ale nie zauwazylem nic o wozach :D

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na DFP sterowanie jest nie do przyjęcia:-) Zmieniłem na mały zakres, kombinowałem w opcjach gry, ale i tak bardzo dziwnie się ff zachowuje.

Hamowanie w sekundę z 200 itp. to już mogli sobie darować. Grafika faktycznie powala, żeby taką dali do rF czy GTL to tylko palce lizać. Panu powyżej co strzelił 7 mln na drifcie - szacun! Chyba, że na klawie jest tak inne sterowanie, bo na kierce to żenująco mi to wychodziło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@CarsonPoland mógłbyś napisać jak to zrobiłeś bo u mnie spojler nie działa?

Ten spoiler dotyczy jego siga ;)

 

Poniżej kilka fajnych fotek z mustangiem

2993711[/snapback]

Na DFP sterowanie jest nie do przyjęcia:-) Zmieniłem na mały zakres, kombinowałem w opcjach gry, ale i tak bardzo dziwnie się ff zachowuje.

Hamowanie w sekundę z 200 itp. to już mogli sobie darować. Grafika faktycznie powala, żeby taką dali do rF czy GTL to tylko palce lizać. Panu powyżej co strzelił 7 mln na drifcie - szacun! Chyba, że na klawie jest tak inne sterowanie, bo na kierce to żenująco mi to wychodziło.

Dzieki :P.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Czy tylko dla mnie grafika jest rozczarowaniem w porównaniu do tego co widać w trailerach?

 

Po pierwsze to to ogólne rozmycie obrazu (nie motion blur) to straszna lipa, wygląda jak DiRT.

 

Po drugie modele aut są bardzo przeciętne (nie wiele lepsze niż w Race Driver 3, tyle że felgi są ładne), mam nadzieję że to tylko na potrzeby dema. Już NFS Most Wanted, a może i U2 miały lepsze modele.

 

Ogólnie to zdecydowanie wolę grafikę z ProStreet (tylko w demka grałem), cała reszta natomiast to już na korzyść GRIDa, choć do drifta trzeba się będzie trochę przyzwyczaić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam wyłączyć "postprocess" gra wygląda o wiele lepiej:

 

"C:\Users\***username***\Documents\Codemasters\GRID Demo\hardwaresettings" edycja w notatniku pliku "hardware_settings_config" trzeba zmienić <postprocess enabled=True na False

(<postprocess enabled=False) :wink:

Szkoda tylko, że przy okazji motion blur się wyłącza ale gra wygląda zdecydowanie... inaczej. :razz:

Dla osób, które tak na rozmycie narzekają i hdr rzecz jest to obowiązkowa.

:wink:

Zmieniając <reflections faces="6" size="512" na np: <reflections faces="6" size="1024" zwiększamy rozdzielczość odbić na karoserii. Nie są już takie "schodkowate".

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Track Mod, race BMW, Nissan and Mustang on all 3 tracks.

 

LINK do pliku

 

Dołączona grafika

 

EDIT:

 

Mała instrukcja:

 

1. Zaznaczamy samochód i trasę na jakiej chcemy tym samochodem jeździć.

2. Klikamy "Change Track" i czekamy na potwierdzenie zmiany

3. Klikamy "Launch Game" i jeśli wybraliśmy np. BMW w USA to nie wybieramy wyścigu Mustangiem (bo jest defaultowo w USA) tylko BMW.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem w demko, jestem wgnieciony w fotel zwłaszcza po jezdzie mustangiem po ulicach LA. Wszyscy ktorzy po pyknieciu 15min odinstalowali niech zaluja :D

Grafika na LOW zabija ProStreeta i pokazuje ze wylaczenie detali nie musi oznaczac scinania detali tak ze odechciewa sie patrzec. Ja jednak gralem na ustawieniach High troche z wlaczonym i wylaczonym Motion Blurem i Wind i musze powiedziec ze swietnie wykorzystano efekty oswietlenia, reflections, post processing, HDR i mase innych. Chcialbym zeby TDU2 tez tak sie prezentowalo pod wzgledem oswietlenia i detali :) przypomina mi to Mirror's Edge gdyz nie wyglada to sztucznie i nienaturalnie IMO.

Trasa w miescie jest bardzo obfita w detale spogladajac na otoczenie. Roznorodne budynki, barierki.

 

A Replaye to juz pozamiataly mnie konkretnie, swietna muza i ujecia masakrujace wszystko co widzialem w Burnout lub czymkolwiek innym, slowem MASAKRA!!!. Czulem sie jak w kinie w trakcie ogladania scen poscigu, zwlaszcza gdy lataja Mustangi :D

O zniszczeniach nie wspominajac, tworcy innych wyscigow powinni zapasc sie ze wstydu.

 

Modelu jazdy nie krytykuje bo to demko jest, zreszta nie bede krecil nosem gdy na PC jest przeciez Forza czy Gran Turismo <sarkazm>. Poza tym czy kazdy jezdzil mustangiem wersja sportowa czy BMW zeby tak strasznie byc odrzuconym modelem w GRID ?? zabawa moim zdaniem znajdzie sie dla kazdego, dla mnie napewno ;)

 

Oceniam to demko na 8+/10.

 

ide poscigac sie na multi lub poeksperymentowac z ustawieniami.

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...