Wojtek14 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam Od jakiegos czasu dysk przy włączaniu zaczyna harczeć i to bardzo głośno - wtedy system nie chce wstać, komp zachowuje się tak jakby nie było dysku. Innym razem wszystko startuje pięknie i chodzi bez problemu. Po sprawdzeniu dysku programami diagnostycznymi raporty są piękne i różowe, tzn. wszystko wg programów jest ok. Czy możliwe jest (to moja hipoteza), że silniczek, albo coś typowo mechanicznego się psuje ? I czy to podlega pod gwarancję WD ? I jak ew. uzasadnić wysyłkę do serwisu ? A no i jest jeszcze jedna sprawa - przykładowo stwierdzam uszkodzenie dysku, jest na gwarancji, ale już tylko u producenta, nie w sklepie - gdzie go wysyłam i co do niego dołączam ? I ostatnia sprawa - ja do tego dysku mam tylko kartę gwarancyjną, tzn. sklep wydaje taki rachunek i kartę gwarancyjną w jednym - czy to wystarczy ? Jest tam data zakupu, pieczątka sklepu itp. Edytowane 24 Sierpnia 2007 przez Wojtek14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 (edytowane) Moim zdaniem takie zachowanie dysku jak najbardziej jest podstawą do reklamacji - uzasadnienie ? - dysk nie pracuje prawidłowo ... Napisz jeszcze ile razy na 10 włączeń dysk nie działa. Edytowane 24 Sierpnia 2007 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość <account_deleted> Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Dobrze by było najpierw sprawdzić napięcia i stan wtyczki zasilającej dysk. Programy diagnostyczne - jakie? jak wygląda SMART? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek14 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 W ogóle cała sprawa jest komiczna. SMART wykazał, że dysk jest sprawny. Podkusiło mnie, żeby podłączyć kompa bezpośrednio do sieci bez listwy i problem zniknął jak ręką odjął... tego jeszcze nie było, a ja szukałem usterek w kompie xD. Po południu znów podłączę go pod listwę i zobaczę co się będzie działo, ew. później spróbuję na innej. Sorry, że tak długo to trwało, ale sprawdzałem cały komp cal po calu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...