Skocz do zawartości
Flid

Reklamacja (8600 Vs 7900gt)

Rekomendowane odpowiedzi

Ile razy mozna ten sam temat walkowac, przeciez podobnych watkow na tym forum byly dziesiatki.

 

Sprawa wyglada nastepujaco - musza oddac identyczny produkt (jak sie uprzesz) - tzn. co do parametrow, marki, producenta,chlodzenia itp.

 

Jezeli go nie dadza a Ty nie zgodzisz sie na cos innego, to musza oddac cala kwote za jaka nabyles karte, a licznie "po cenach allegrowych" to jakas zalosna logika, zero oparcia w przepisach.

 

Jezeli ktokolwiek twierdzi, ze mozna dostac slabsza karte, nie mozna domagac sie zwrotu pelnej kwoty to po prostu sam prowadzi sklep (lub jego wujek) i szerzy ciemnote wsrod potencjalnych klientow. We "cos mu sie wydaje" i postanowil sie tym podzielic z oteczeniam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile razy mozna ten sam temat walkowac, przeciez podobnych watkow na tym forum byly dziesiatki.

 

Sprawa wyglada nastepujaco - musza oddac identyczny produkt (jak sie uprzesz) - tzn. co do parametrow, marki, producenta,chlodzenia itp.

 

Jezeli go nie dadza a Ty nie zgodzisz sie na cos innego, to musza oddac cala kwote za jaka nabyles karte, a licznie "po cenach allegrowych" to jakas zalosna logika, zero oparcia w przepisach.

 

Jezeli ktokolwiek twierdzi, ze mozna dostac slabsza karte, nie mozna domagac sie zwrotu pelnej kwoty to po prostu sam prowadzi sklep (lub jego wujek) i szerzy ciemnote wsrod potencjalnych klientow. We "cos mu sie wydaje" i postanowil sie tym podzielic z oteczeniam

Nie prowadze sklepu, a opieram sie na zyciowym doswiadczeniu. Sklepy leca w kule bo komu sie chce biegac straszyc prawami, placic za prawnika zakladac sprawy czekac rok a przez rok byc bez grafy/cpu itd. WIedza ze 90% userow zgodzi sie na ich warunki. BO CO IM ZROBISZ? jak nie oddadza calej kasy nastraszysz tata? bratem? okna wybijesz? Skorzystasz z drogi sadowej, z prawnego punktu widzenia PRAWO STOI po twojej stronie i poczekasz sobie dlugoo... Ale w tych czasach wiele osob je lamie/nagina aby zyskac i tyle. Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialem sprawdzic jak ta karta, ktora mi przyslali sie sprawuje i co sie okazalo? ze jest uszkodzona. Juz na samym starcie kompa na ekranie pojawiaja sie jakies paski, troche kaszki, jakies kwadraciki kolorowe migaja etc.

 

Sklep wyszedl z takimi opcjami:

1. Jezeli sie nie zgodze na wymiane oni wysla moja stara karte do holandii do serwisu asusa i odesla mi naprawiona.

2. Oferuja mi za moja stara karte 550 zl i jezeli chce jakas inna to moge doplacic do 8800 gts naprzyklad.

 

Osobiscie jeszcze jutro dowiem sie od rzecznika praw konsumenta czy mam prawo zadac korekty faktury etc.

Musze sie jeszcze denerwowac tym, ze wymieniona karta jest uszkodzona i jeszcze dopieprza sie do mnie o to:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz prawo dostac 1300zl!!! pozostaje sie tylko sadzic;] albo czekac kilka miechow na naprawe z Holandii albo przyjac ich propozycje;]

 

Swoja droga moze masz cos z kompem? sprawdz na innych kompach ta grafe (a swoja byla 7900gt sprawdzales?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz prawo dostac 1300zl!!! pozostaje sie tylko sadzic;] albo czekac kilka miechow na naprawe z Holandii albo przyjac ich propozycje;]

 

Swoja droga moze masz cos z kompem? sprawdz na innych kompach ta grafe (a swoja byla 7900gt sprawdzales?)

Komp na starej karcie dzialal dobrze (poza tymi artefaktami i martwymi pikselami) i od czasu jak wyslalem karte do reklamacji to komputer ani razu nie byl wlaczany etc, a sprawdzic na innym kompie czy z inna karta nie mam jak niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opcja 1. jest jak najbardziej zgodna z przepisami, opcja 2 jak najabrdziej zmyslona. W przypadku napraw gwarancyjnych sklep sam wybiera opcje dalszego postepowania w ramach obowiazujacych przepisow prawa handlowego czyli moze skorzystac z jednej z opcji

1. Wysylka do producenta karty graficznej do naprawy (lub wymiany przez niego)

2. Wymiana na model identycznych lub o takich samych lub lepszych parametrach.

3. Oddanie kasy za jaka sie nabylo (bardzo rzadko sklep korzysta z takiej opcji).

 

Dochodzi jeszcze czas jaki maja na naprawe w ramach gwarancji, z tego co pamietam to bylo 14 dni ale ze wyslyja za granice moze byc inaczej.

 

Ceny allegro oraz wciskanie 7900GS w miejsce 7900GT to po prostu liczenie na klienta ze lyknie i przeboli.

 

Czesto wystarczy postraszyc sadem konsumeckim, zeby odniesc skutek.

 

Jesli wysla nawet do ASUS'a to watpie zeby naprawiali, raczej wymieniaja. A ze 7900 jest juz end of life, mysle ze zaoferuja nowsze rozwiazanie, chybe ze maja zapasy 7900GT.

 

Jak ktos mowil wczesniej , w Polsce trzeba byc twardym w takich sprawach, czesto w koncu sklep ulega. Pamietam babka co uczyla nas prawa handlowego sama mowila "ich to trzeba krótko za twarz i nie puszczac" :D

 

Sam jestem w trakcie wymiany mojej 7900, ale wiem ze znalezli w magazynie taka sama i jutro bede miec. Podejrzewam ze tez uzywana albo zwrot. Licze ze bedzie dzialac. Sprawa jednka w UK, latwiej dochodzic swoich racji. Dodam jeszcze ze moja karta miala identyczne objawy, jakby martwe pixele i arty!

 

Jak wytrzmasz bez karty to sie nie daj splawic

Edytowane przez the_quick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"generalnie tak, ale jest problem z rozliczeniem tej Pana karty 7900GT. Gdyz liczymy ja po cenie "allegrowej", gdyz nie ma juz ich w produkcji . Takze musielibysmy wyciagnac srednia cene i wtedy Pan moze doplacic do jakiejs karty."

Buhahahhaa.

Miałem podobną sytuacje (gf-4ti), z tym że kolesie upierali się że zwrócą mi kwotę w wysokości ostatniej cennikowej ceny(cena karty z cennika tuż przed zakończeniem jej sprzedaży). Wiadomo, w ciągu 1.5 roku wartość karty "troszkę spadła"(z 500 na 200zł) i tyle mi też proponowali.Wystarczyło wspomnieć o rzeczniku praw i od razu zmienili gadkę...

Finał był taki że proponowany w zamian radek 9550 zamienił się wpierw na 6600 sparkla oem, a na końcu(tutaj już sami zdecydowali) gigabyta box.

 

Zrób reklamę i napisz co to za sklep ;]

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzialem, ze skontaktuje sie z rzecznikiem, przyjeli to na luzie, takze zobacze co mi jutro Pan/Pani z urzedu powie i jaka bedzie reakcja sklepu.

 

Antyreklamy nie bede narazie robil, zobaczymy jak mnie potraktuja jutro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :>

 

Ja ze swoich doświadczeń wiem że trzeba być twardy i bezwzględny - inaczej jeśli chodzi o pieniądze to zginiesz. Taki kraj, więc żądaj by Ci przysłali TAKĄ SAMĄ KARTĘ, bądź lepszą. Czemu masz na tym tracic? Oni Ci beda baje wciskac ze to z winy usera poszla itp, byl Ty bys na tym stracil a oni jak najtaniej to zalatwili. Wciskaj im kity nawet, że Twoja plyta glowna nie obsluzy 8600GT czy cos takiego...oni i tak sie nie znaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :>

 

Ja ze swoich doświadczeń wiem że trzeba być twardy i bezwzględny - inaczej jeśli chodzi o pieniądze to zginiesz. Taki kraj, więc żądaj by Ci przysłali TAKĄ SAMĄ KARTĘ, bądź lepszą. Czemu masz na tym tracic? Oni Ci beda baje wciskac ze to z winy usera poszla itp, byl Ty bys na tym stracil a oni jak najtaniej to zalatwili. Wciskaj im kity nawet, że Twoja plyta glowna nie obsluzy 8600GT czy cos takiego...oni i tak sie nie znaja

Wlasnie to samo robi sklep probojac wcisnac gorsza karte;] Wychodzi z zalozenia ze user sie nie zna. Czekam na dalszy rozwój sytuacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no a patrzcie jak ten sklep to "fajnie" zalatwia przyslal 8600gt z "wypasionym" chlodzeniem (wyglad) i teraz jak ktos sie nie zna pomysli ale super sklep dali mi karte lepsza anizeli stara bo nowsza technologicznie + fajne chlodzenie ekstra :) - jak dla mnie bomba :( licze ze dostaniesz 8800gts ---> w najgorszym wypadku.

Edytowane przez bryken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile razy mozna ten sam temat walkowac, przeciez podobnych watkow na tym forum byly dziesiatki.

 

Sprawa wyglada nastepujaco - musza oddac identyczny produkt (jak sie uprzesz) - tzn. co do parametrow, marki, producenta,chlodzenia itp.

 

Jezeli go nie dadza a Ty nie zgodzisz sie na cos innego, to musza oddac cala kwote za jaka nabyles karte, a licznie "po cenach allegrowych" to jakas zalosna logika, zero oparcia w przepisach.

 

Jezeli ktokolwiek twierdzi, ze mozna dostac slabsza karte, nie mozna domagac sie zwrotu pelnej kwoty to po prostu sam prowadzi sklep (lub jego wujek) i szerzy ciemnote wsrod potencjalnych klientow. We "cos mu sie wydaje" i postanowil sie tym podzielic z oteczeniam

 

Popieram w 100% tylko idiota myśli inaczej 2742792[/snapback]

Chcialem sprawdzic jak ta karta, ktora mi przyslali sie sprawuje i co sie okazalo? ze jest uszkodzona. Juz na samym starcie kompa na ekranie pojawiaja sie jakies paski, troche kaszki, jakies kwadraciki kolorowe migaja etc.

 

Sklep wyszedl z takimi opcjami:

1. Jezeli sie nie zgodze na wymiane oni wysla moja stara karte do holandii do serwisu asusa i odesla mi naprawiona.

2. Oferuja mi za moja stara karte 550 zl i jezeli chce jakas inna to moge doplacic do 8800 gts naprzyklad.

 

Osobiscie jeszcze jutro dowiem sie od rzecznika praw konsumenta czy mam prawo zadac korekty faktury etc.

Musze sie jeszcze denerwowac tym, ze wymieniona karta jest uszkodzona i jeszcze dopieprza sie do mnie o to:/

 

Podziękuj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Antyreklamy nie bede narazie robil, zobaczymy jak mnie potraktuja jutro.

1.Podajesz nazwę sklepu.

2. W korespondencji jaką prowadzicie podajesz linka do tego tematu (chyba że kontaktujecie się przez telefon).

3. W razie słabej rekacji jest kilka "dużych" for internetowych, gdzie po zrobieniu takiej reklamy stracą kilku klientów...

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi sklep niedawno napisal ze nie maja 7900GT1512 od Gainwarda i mam sobie wybrac alternatywe. Napisalem im ze chce 8800GTS 320MB i juz.

 

Zreszta patrzcie na to: http://www.hexus.net/content/item.php?item=9169&page=5

 

Nawet 7900GS jesl lepszy od mocno wykreconego 8600GTS. A co dopiero mowic o 7900GT.

 

Jesli nie maja jakiejs 7900GT lub GTX to powinni ci dac 8800. Radze nie popuszczac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja siostra miała podobną sytuację ze sprzętem AGD w Media Marktcie. Jest marketingowcem i dobrze zna się na prawach konsumenta. Tak im wygarnęła gdy nie chcieli wymienić na nowszy model, rzuciła kilka przepisów... następnie rozmowa z kierownikiem i dalej wszystko poszło gładko.

 

Tak to jest, po prostu sklepy chcą żerować na niewiedzy konsumentów i dopiero kiedy zwróci się im dość mocno uwagę zaczynają reagować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po rozmowie z rzecznikiem sprawa wyglada nastepujaco: w przypadku gdy danego towaru juz sie nie produkuje mam prawo zadac karty o takich samych parametrach ( nie gorszych) lub zwrotu gotowki ktora za ta karte zaplacilem.

Teraz trzeba czekac na otwarcie sklepu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie prowadze sklepu, a opieram sie na zyciowym doswiadczeniu. Sklepy leca w kule bo komu sie chce biegac straszyc prawami, placic za prawnika zakladac sprawy czekac rok a przez rok byc bez grafy/cpu itd. WIedza ze 90% userow zgodzi sie na ich warunki. BO CO IM ZROBISZ? jak nie oddadza calej kasy nastraszysz tata? bratem? okna wybijesz? Skorzystasz z drogi sadowej, z prawnego punktu widzenia PRAWO STOI po twojej stronie i poczekasz sobie dlugoo... Ale w tych czasach wiele osob je lamie/nagina aby zyskac i tyle.

Chyba piszesz o swoim życiowym doświadczeniu. Ja nigdy nie odpuszczam i zawsze wygrywam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja wyglada tak, ze jezeli nie zgodze sie na wymiane to sklep odesle moja karte (7900 gt top) do serwisu asusa i oni ja najprawdopodobniej naprawia [i prawdopodobnie znowu po jakims czasie karta sie popsje] (ponoc to znana cecha asusa, ze nie lubi wymieniac sprzetu na nowy, lepszy). Sklep ma do tego prawo.

 

Minusem tego bedzie to ze sprawa sie znowu pociagnie kolejny miesiac a ja potrzebuje komputera do nauki, poniewaz studiuje informatyke.

Powiedziano mi rowniez, ze zostanie sprawdzone czy czasami to nie ja (?!!?) rozwalilem ta karte, ktora mi przyslali.

 

Juz od rana jestem 'lekko wkurzony' i do tego jeszcze jutro egzamin mam wrrr.

Edytowane przez Flid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

??

Podales dwa linki , pod oboma testuja podobne gry, i z tego by wychodzilo 7900GS>8600GTS>7900GT

 

Testy ChrisG wyraznie pokazuja.

EDIT: ChrisG pokazuje test 7900GS do 8600GT i w wiekszosci 7900GS jest wyzej , podalem link który to udowadnia tez, jeszcze jeden na dokladke:

http://www.legitreviews.com/article/486/7/ tu akurat czesto jest na zmiane i tez zalezy od jakiej gry. W moim odczuciu 7900>8600, plus 8600 ma tylko 128bitowe pamieci, gdzie 7900maja 256bitow.

Zreszta mam wrazenie ze co test to inne wyniki. Widac duzo zalezy od gier i pewnie inny sprzet uzyty.

 

 

Wracajac do tematu. Mam wraznenie ze sklep probuje Cie zastraszyc, bo jak miales zepsuc karte po prostu ja montujac. A skoro przyslali ci uzywke, to oni powinni sparwdzic ja przed wyslanie i dostarczyc ja z raportem ze dziala.

Edytowane przez the_quick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja wyglada tak, ze jezeli nie zgodze sie na wymiane to sklep odesle moja karte (7900 gt top) do serwisu asusa i oni ja najprawdopodobniej naprawia [i prawdopodobnie znowu po jakims czasie karta sie popsje] (ponoc to znana cecha asusa, ze nie lubi wymieniac sprzetu na nowy, lepszy). Sklep ma do tego prawo.

 

Minusem tego bedzie to ze sprawa sie znowu pociagnie kolejny miesiac a ja potrzebuje komputera do nauki, poniewaz studiuje informatyke.

Powiedziano mi rowniez, ze zostanie sprawdzone czy czasami to nie ja (?!!?) rozwalilem ta karte, ktora mi przyslali.

 

Juz od rana jestem 'lekko wkurzony' i do tego jeszcze jutro egzamin mam wrrr.

sklep powinien to zrobic juz dawno, jezeli tego nie zrobili to czytaj nizej, karte ktora ci przyslali rownie dobrze mogles podlaczyc pod 220v, to nie jest karta ktora kupiles i dales za nia 1300, *** cie to obchodzi, ze nie dziala, ze dzialala, ze nie dzialala, albo ze bedzie dzialac, ale mnie ***** takie cwaniaczki :angry: :angry: :angry: :angry:

sprawa jest prosta - 1300pln, albo taka sama grafa, jezeli sklep nie moze tego wyegzekwowac od hurtowni to albo na twoja grafe nie ma gwrancji, albo ta karta w ogole pochodzi nie wiadomo skad

i podaj koniecznie nazwe tego sklepu

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie o ile nie minęło 2 lata od zakupu to powołujesz się na niezgodność z umową, żądasz 8800gts, a jak nie , to zwrot kasy, jakby co przegrają w każdym sądzie .

Gorzej jak minęło ponad 2 lata, wtedy zostaje tylko gwarancja, i niestety wtedy możesz poczekać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...