Skocz do zawartości
Flid

Reklamacja (8600 Vs 7900gt)

Rekomendowane odpowiedzi

To jest pikuś .Ja miałem lepiej . Swojego pierwszego GTxa kupiłem chyba 2 stycznia za 2400 - od początku był walnięty [ sypał się z włączonym AA i tylko wtedy ].Upewnienie się że to wina Grafy trwało około 10 dni , wiadomo nowe bebech , stery itd.I zaczęło się oddałem kartę do serwisu w SKLEPIE osobiscie powiedziałem co i jak .......... no i chłopaki złozyli pająka odpalili marka po 4 godzinach telefon że grafa jest ok .No to ja im czy wiedzą co to AA skoro im o tym mówiłem .... no to zostawili na noc , rano patrzą z mobo poszedł dym , pająk martwy , złożyli nowego odpalili test i po 20 minutach wysyp grafy , fakt dostałem telefon Panowie stwierdzili że faktycznie padnięta.no to ja zadowolony że potwierdzili usterkę i 2 tyg max i mam nowego .No ale zyjemy w PL i na kazdym kroku trzeba osobiście wszystkiego dopilnować , sklepy mają nas w [gluteus maximus] a w serwisach pracują FACHOWCY typu wymienić , wcisnąć włączyć i chodzi.Karta została wysłana do dystrybutora dnia następnego i po 14 dniach wróciła do serwisu w sklepie że jest sprawna. - następny zaj... sewis dystrybutora :mur: ale bym się nie dowiedział gdybym sam nie zadzwonił do nich - te mośki nie opisali usterki że następuje zgon z AA . No to ja poprosiłem telefon do dystrybutora skoro oni nie potrafią tego w odpowiedni sposób załatwić - karta za 2400.Oczywiście odpowiedzieli mi że nie trzeba oni będą trzymali rękę na pulsie .... myśle sobie dobra może mieli zły dzień .

I co następuje mija 4 tydzień i karta zostaje wysłana do producenta na Taiwan :lol2: mimo iż dostawca stwierdził definitywnie że karta jest walnięta ,No to ja w tym momencie stwierdziłem w serwisie że skoro stać mnie na grafę za 2400 to tez na telefon na Taiwan a ang nie stanowi problemu i tam się dowiem jak powinno wyglądać przedstawicielstwo ich firmy w PL i jaka jest faktyczna obsługa i profesjonalizm dystrybutora ... panowie w serwisie prosili abym nie dzwonił bo nie chcą mieć problemów z dostawcą i że będą ich bardzo naciskać żebym się nie przejmował ... myśle sobie no spoko w końcu to tylko 2400 co ni tam....ale zadzwoniłem nie podając kraju .

Z działem obsługi klienta , boże koszmar zanim mnie przekierowali na rozmowę ale po przedstawieniu faktów Pani się bardzo zdziwiła że coś takiego ma miejsce , bo normalnie jezeli serwis dystrybutora stwierdza wadę [ jak taki posiadają ] to powinni dać odrazu nową beż żadnych problemów] po 5 tyg karta trafiła na Taiwan - nie leżała nawet chwili odrazu wysłali nową do dystrybutora - Finał kupiłem grafę za 2400 odebrałem po 6 tyg kartę która była po 1150 .... 250 w plecy tylko dlatego że dystrybucja w PL ma w [gluteus maximus] wszystko i jak w grę wchodzi kwota większa niż 200 pln to każdy boi się podjąć decyzji.

I mam nauczkę kupowałem tylko dlatego w pl aby w razie gwary było prościej i szybciej i co bzdura.

Tak kupił by mi kuzym w Stanach - wtedy cena była 1800pln przeliczając - czyli juz 600 oszczędzałem, tam dostał by nową od ręki bez dyskusji w ciągu 2 dni nie wychodząć z domu. myślę że w 4 tyg bym miał nową i mimo to jeszcze 400 w kieszeni a nie 250 w plecy......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema

 

 

Mam problem podobnej natury.

 

Bylem posiadaczem karty XFX7900 Extreme (550/1.63), karta po roku padla, pamieci. Pojawialy sie trojkaty, rozciagniecia, kolorowe pojedyncze pixele itd. Po jakims czasie padla totalnie, szachownica na ekranie. Za pierwszym razem panowie twierdzili, ze nic jej nie jest i usterka nie wysepuje. Koszty transportu oczywiscie pokrylem ja. Teraz padla drugi raz, i znowu transport na mnie. Ale tym razem zatwierdzili gwarancje... czekalem 2 tygodnie, bo zdecydowali odeslac ja do hurtowni. Dzisiaj dostalem odpowiedz:

 

"...wlasnie dostalismy paczke od dystrybutora i Panska karta zostala wymieniona na.. ...Asus 8600GT 256MB DDR3/128bit..."

 

na to ja:

 

"...ok zobaczymy jak sie to bedzie sprawowac.."

 

 

Od razu pomyslalem, no tak. Mialem jednego z najszybszych 7900GT za ktorego zaplacilem 1340pln, a oni mi tu daja jakies 8600 i to jescze GT.

 

 

Jutro albo po jutrze karta ma przyjsc. Doszedlem do wniosku, ze zapuszcze pare gier, 3dmarka i porownam wyniki, jezeli nie bedzie duzo gozej to zostawie.

 

Teraz pytanie do was, co byscie wy zrobili w tej sytuacji? Cos mi sie wydaje, ze ta 8600 bedzie jednak sporo wolniejsza.... czuje tez, ze hurtownia wysala troche lepsza karte a mi sie wciska najtanszy szajs porownywalny wydajnosciowo (teoretycznie).

 

No nic, bede wdzieczny za komentarze..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaje, że jeśli nie mają już takiej samej na stanie to tutaj raczej powinni dać coś w cenie jaką zapłaciłeś za 7900. 8600 w buty niech wsadzą jak hill pisze. A jak nie to kaska i dokładnie tyle co na rachunku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Flid

Mam tą samą kartę (z niebieskim PCB), z tego co wyczytałem ten model jest dosyć awaryjny i sporo ludzi ma takie same problemy z artami, więc trochę się martwię. Jaki kolor PCB miała Twoja karta zielony czy niebieski, podobno w nowszej rewizji z niebieskim laminatem problem ten został wyeliminowany, nie wiem jednak czy to prawda i stąd moje pytanie... :?

Edytowane przez .:Fallen Angel:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...