obiboqs Opublikowano 8 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2007 Witam serdecznie. Mógłby mi ktoś po krótce wytłumaczyć, jak wygląda w OpenSUSE konfiguracja sieci bezprzewodowej i dostępu do Internetu przez PPPoE? W Windows'ie w sumie sprawa zamyka się w wyborze sieci bezprzewodowej oraz utworzeniu połączenia szerokopasmowego wymagającego nazwy użytkownika i hasła - natomiast w Linuksie nie wiem, na jakiej zasadzie ma się to odbywać. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach - to tak na wstępie. Yast wykrył sterownik karty sieciowej WiFI. W ustawieniach karty sieciowej wszystko ustawione domyślnie na tryb automatyczny. Ale co dalej? Włączam KNetworkManager - no i cóż, próbuję połączyć się z siecią bezprzewodową i nic - o połączeniu z Internetem już nie wspominając. Karta sieciowa 802.11g, model w sigu. Czy ktoś będzie tak łaskawy i poświęci mi kilka chwil, tłumacząc wszystko krok po kroku jak małemu dziecku? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mərəγō Saēnō Opublikowano 8 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2007 aż tak się nie nudzę - masz konfigurację działającą z windows użyj jej w susie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrak_ Opublikowano 8 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2007 z tego co pamiętam sieć można skonfigurować przez yast polecam lekturę wiki openSUSE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...