Skocz do zawartości
nrl

Call Of Duty 5

Rekomendowane odpowiedzi

A to ciekawe, pozwolisz ze bede mial inne zdanie, chociazby porownujac strzelanie w COD:UO do COD2. Powiedz mi jeszcze ze latwiej sie strzela w UO....? Poza tym nie za bardzo rozumiem Ciebie odnosnie pojazdow. Skoro grales z najlepszymi ze sceny (przynajmniej tak napisales powyzej), to raczej nie jest ci obca liga Clanbase, ktora pod tym wzgledem byla/jest najbardziej profesjonalna liga w Europie dot. COD'a i rowniez nie powinny byc Ci obce reguly/i lista map na ktorej na zadnym z najbardziej prestizowych CUP'ow w CB (Spring Cup, Fall Cup) - (dot. SD) nie bylo ani jednej mapy z czołgami, za to bylo (bo to jest integralna czescia COD'a:UO), bieganie + smoke'i, ktore dodawaly dynamiki w czasie grania i pozwalaly jakos taktycznie wyjsc na oslonietym terenie jakbys pod ostrzalem snajpera. Czy to niby bylo gorsze niz brak tego w COD1? Polemizowalbym

Szczerze powiedziawszy to w UO zagralem moze parenascie pcw, i ze dwa mecze cb, i tyle tylko mnie utrzymala przy sobie ta gra, po paru meczach gdzie wszystko sie walilo (mapy z czolgami i innymi bzdetami) wrocilem do 1. Nie wiem moze w pozniejszym czasie, ale jak zaczynalem w UO jakis tydzien po premierze tej gry, to zasady nie roznily sie prawie niczym niz na pubie... moze z[ciach!]y PAM byl nie wiem ;), nie blubie tej czesci CoD'a i tyle, nie wazne, sa gusta i gusciki, i o gustach sie nie dyskutuje :).

Zgadzam sie COD4 jest bardzo fajna i jestem ciekaw czy 5 bedzie rowniez dobra, ale wpadka Activision odnosnie UO (jak napisales) jest chyba nie na miejscu za to na pewno wpadka nazwalbym COD2, prosta, niczym sie nie wyrozniajaca, no chyba tylko spierd***** dopracowania silnika graficznego gdzie w graniu na DX9.0 to mozna bylo sobie pomarzyc bo fps'y lecialy na leb na szyje w dol.

Zobaczymy co przyniesie COD5.

Zalezy jeszcze kto mial jaka karte ;). Ja na GF4 mx 440 64mb, w 2 gralem, i mialem zaledwie 50 fpsow (dx7), gralo sie tragicznie, ale .cfg mialem dobry takze wytrzymalem na tym sprzecie rok czasu w CoD2 ;). Potem przyszedl GF 8800 GTS 640 MB (sig) i od razu bylo o niebo lepiej i gralem wtedy juz na dx9 i nawet te 125 fps'y stabilne mialem.

Zauwaz, ze silnik CoD1 / CoD:UO / CoD2 / CoD4 (CoD4 - wlasnie nie jestem pewny czy ma silnik od Quake3, ale chyba cos tam Power wspominal pare stron back, ze Quake 3, a czy czasem nie Doom 3 :P?) to caly czas nadal silnik z z Quake'a 3 ;) Mam ogromny RESPECT dla nich za to, ze tak stary silnik, a tak pieknie moga go updeatowac. Co do CoD5 to wlasnie nie wiem jaki silnik, ale czy nadal Quake3? :blink:.

Edytowane przez st1ch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy to w UO zagralem moze parenascie pcw, i ze dwa mecze cb, i tyle tylko mnie utrzymala przy sobie ta gra, po paru meczach gdzie wszystko sie walilo (mapy z czolgami i innymi bzdetami) wrocilem do 1. Nie wiem moze w pozniejszym czasie, ale jak zaczynalem w UO jakis tydzien po premierze tej gry, to zasady nie roznily sie prawie niczym niz na pubie... moze z[ciach!]y PAM byl nie wiem ;), nie blubie tej czesci CoD'a i tyle, nie wazne, sa gusta i gusciki, i o gustach sie nie dyskutuje :).

no pozniej sie to troche zmienilo w ligach przynajmniej w SD mozna bylo brac mapy z czolgami ale zadne lepsze klany nie chcialy grac takimi klanami meczy no a pozniej to wlasnie obrzydzenie do tych map sprawil ze gralo sie glownie we wszystko procz map z czolgami. Jedyna mapa ktora jeszcze byla dozwolona to mp_berlin i na niej w 3vs3 i 2vs2 polski klan SOH mial 1-sze miejsce w ladderach przez bardzo dlugo bo nikt nie potrafil z nimi wygrac (ani holenderski H2O, H2K ani finiski Kyllahulut). Na berlinie SOH'y robily srednio 17-3, 18-2 a to juz zniecheca kontynuowanie walki az przyszedl czas na nas i wygralismy z nimi w drabince 3vs3 21:19 :) .Ja mam nadal sentyment do UO i do emocjonujacych meczy o najwyzsza stawke, w ktorych mialem przyjemnosc grac.

 

Zalezy jeszcze kto mial jaka karte ;). Ja na GF4 mx 440 64mb, w 2 gralem, i mialem zaledwie 50 fpsow (dx7), gralo sie tragicznie, ale .cfg mialem dobry takze wytrzymalem na tym sprzecie rok czasu w CoD2 ;). Potem przyszedl GF 8800 GTS 640 MB (sig) i od razu bylo o niebo lepiej i gralem wtedy juz na dx9 i nawet te 125 fps'y stabilne mialem.

Zauwaz, ze silnik CoD1 / CoD:UO / CoD2 / CoD4 (CoD4 - wlasnie nie jestem pewny czy ma silnik od Quake3, ale chyba cos tam Power wspominal pare stron back, ze Quake 3, a czy czasem nie Doom 3 :P?) to caly czas nadal silnik z z Quake'a 3 ;) Mam ogromny RESPECT dla nich za to, ze tak stary silnik, a tak pieknie moga go updeatowac. Co do CoD5 to wlasnie nie wiem jaki silnik, ale czy nadal Quake3? :blink:.

cod5 bedzie chyba na silniku od q4

Edytowane przez disaster3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

to co ogladaliscie w linku pochodzi z 2 linkowanych Xbox'ow w trybie co-op,widzialem ten filmik na innej stronie gdzie mozna bylo zobaczyc 2 ekrany jednoczesnie,ogolnie material gowniany,jedno co sie moze podobac, to spory teren dzialan(z czolgami) wrescie troche bardziej "otwarty" niz w 1-3

 

a suma sumarum-gra bedzie kalka poprzednich wersji(WW II)-juz wolalbym chyba CoD'a w kosmosie :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra pewnie będzie dobra jak to COD, na pewno zagram, tylko trochę ta IIWŚ już się przejada, mogli by pomyśleć nad czymś nowym albo utrzymać fabułę w czasach teraźniejszych tak jak w COD4 tylko z jakąś inną ciekawą fabułą np poszukiwania bin ladena itp :razz:

Edytowane przez maruh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak, jak zachowywali się Japończycy na wojnie :P

Zresztą, o AI myślę że nie trzeba się specjalnie martwić - siła tej produkcji niech tkwi w MP :)

Ale nie z pojazdami :<

 

Co do gameplay'a -> LMAO. AI z [gluteus maximus].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy tworcy kiedys beda mieli jaja i wydadza gre w ktorej biegaloby sie japonczykiem exterminujac aliantow ladujacych na plazy.

Dokładnie o tym samym pomyślałem. Na wojnie (nawet obronnej) nie ma dobrych ani złych. Ja bym chciał stanąć po drugiej stronie a nie tylko USra, UK itd. Fajnie jakby zrobili oddzielną kampanię widzianą okiem żołnierza usa i oddzielną dla japonii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o tym samym pomyślałem. Na wojnie (nawet obronnej) nie ma dobrych ani złych. Ja bym chciał stanąć po drugiej stronie a nie tylko USra, UK itd. Fajnie jakby zrobili oddzielną kampanię widzianą okiem żołnierza usa i oddzielną dla japonii.

Dobrzy i zli to sa z naszego punktu widzenia , ale to nie zmienia faktu , ze byloby ciekawie dostac jak ktos wspomnial dwie kampanie po jednej na kazda strone. Przeciez to byla glowna zaleta takiego np. Panzer Generala (choc w dwoch pierwszych misjach bylo smutno grac )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze grales juz i w SP jak i MP

Kocham wypowiedzi specjalistow ktorzy cala gra sa w stanie ocenic po kilku minutach gameplaja w niskiej rozdzialce i kilku fotach

Znam osoby, które po jednym screenie potrafią napisać recenzje na 4 strony A4 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam w większości gier multi wiekszość czasu na pubach spędzałem u niby tej złej rasy:

- queak wars - strogg: tutaj głównie za spawn pointy

- ET - kapitalne okrzyki - shet gut, jahhaaha, cum on me (znaczy cover me), heeel mi, ale wolałem w rękach miec tommiego.

- bf2 - MEC - COŚ PIĘKNEGO jeżeli chodzi o okrzyki a gra średnia dla mnie

- Cod4 - bez ALKOLMELAA to ja grać nie potrafie :lol: czyli Oppozycja. A ja są mecze speznaz/sas to lotto (muzyczka sas jak sie wygra mecz jest bardzo fajna).

 

Co do CoD5 może na treilerze grają na easy bo postacie często sie debilnie wychlają zza ochrony przechodzą kawałem nie strzeląc i znów sie cofają... Takie dziwne zachowania widziałem. Mam nadzieje ze to niski poziom trudności bo bedzie biednie. Czekam na gameplay multi i jak to bedzie z tymi pojazdami.

 

Btw ten sam trialer co na początku tylko grany jako coop:

http://www.youtube.com/watch?v=7avi4_jCEoU

 

I to imo nie jest zły pomysł ofc jak bedzie też na Piecyku :).

 

EDIT

Odgłosy broni niezłe i co najważniejsze dla mnie jest klasyczne "PSZTYNK" Garanda :P (nie na tym trailerze tylko na tym co podał rmvbhd post#71. Dla mnie i tak ten "psztynk" najlepiej brzmiał w MoH:AA ;].

 

Tutaj kompilacja 4fun: :P

http://www.youtube.com/watch?v=W9d01zAmnMY

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kraj który najeżdża na sąsiedni wywołując tym wojnę jest dla mnie tym złym. No ale są różne punkty widzenia.

No to trzeba się dokształcić. USA zrobiło wszystko żeby Japończycy zaatakowali i nic żeby skutecznie odeprzeć atak. Sytuacja podobna do 911. Nawet się używa zwrotu The New Pearl Harbour względem 911.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba się dokształcić. USA zrobiło wszystko żeby Japończycy zaatakowali i nic żeby skutecznie odeprzeć atak. Sytuacja podobna do 911. Nawet się używa zwrotu The New Pearl Harbour względem 911.

 

Daruj sobie . :)

 

Nie chodziło mi o Japończyków tylko o Niemców . To była odpowiedź na poprzedni post, który był mocno ogólnikowy. Tak jakby to każda strona w czasie jakiejś wojny nie była tą dobrą czy zła. Tak ja odebrałem tego posta yuucOm Wyraziłem tylko swoją opinie i podałem przykład. Jak chcesz sobie o tym podyskutować to zapraszam na Oślą . EOT

 

Co do COD5 i poziomu trudności to liczę głównie na to, że w czasie gry nie będą się tak rzucać w oczy skrypty. W COD4 to było widać aż nadto. Jak ty się nie ruszyłeś z miejsca to przeciwnicy pojawiali się bez końca. A twoi kompani stali w miejscu zamiast samemu starać się zająć dany teren i oczyścić z wroga. Ale na to bym jednak nie liczył.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 4 byla to i tu bedzie....

Ale nie oszukujmy sie ;] COD4 byl zajebisty pod wzgledem optymalizacji, grafiki i samego typu rozgrywki. Dawno zaden SP mnie tak nie wciagnal, mimo skryptow i bledow gralo mi sie super. Nie tylko mi jak sadze.

Wiec tak naprawde chlopaki maja gotowy silnik, podrasuja troche grafike, cala rozgrywke przerzuca w nowe realia i mamy gotowy hit. Brutalne ale prawdziwe ;]

Mam nadzieje tylko ze bedzie bardziej otwarty teren, i ze w dzungli bedzie mozna troszke pokombinowac- marzenia ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ważne by nie było tych nieszczęsnych skryptów. W COD4 to momentami wręcz wkurzało. Stoję w jakimś dalszym miejscu i rozwalam chordę wrogów, a ci się pojawiaja i tak bez końca. Dopiero jak podejdziesz bliżej wraz ze swoją grupą, to wtedy ich wybijasz do końca. Tak jakby nie mogli zrobić określonej grupy wroga w danym miejscu. IMO bezsensu. Mam nadzieje, że w 5 to jakoś usprawnią i będzie więcej realizmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...