Skocz do zawartości
Gość dragonlore

Eternal Sonata

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dragonlore

Nadchodzi nowy RPG z Chopinem w tle ;)

 

Published by: Namco Bandai

Developed by: tri-Crescendo

Genre: RPG

Number of Players: 1-3

Release Date:x360

US: September 17, 2007

Japan: June 14, 2007

Europe: October 26, 2007

MSRP: $59.99

date wydania na ps3 nieznam

ESRB Content Descriptors: Fantasy Violence, Mild Language, Use of Alcohol

 

Ten nowy RPG bedzie mial choc cukierkowata to tez i jedna z ladniejszych grafik wsrod nowych RPG,bochaterowie choc ckliwi z wygladu i slodko wygladajacy wcale nie beda tylko przeznaczeni dla mlodszych graczy ,bo jak juz wiemy Japonskie twory malo maja czesto wspolnego w polaczeniu z wygladem i wiekiem.

I choc kolo takich tuzow jak np.Mass Efect beda jednak dobra alternatywa dla wszystkich komu brakuje na rynku next-genow gier RPG.

 

ponizej link do swietnego filmiku z boskimi wstawkami ale tylko z bardzo szybkim laczem

dla szybkich laczy-test z gametrailers

ocena 8.6

 

a tutaj dla wolniejszych lacz

 

filmiki

 

ps.aby docenic grafe i gre nalezy ogladnac pierwszy podany link-tam naprawde widac jakie piekne sa niektore tekstury i jak gra ladnie wyglada :wink:

 

jezeli ktos przetestuje niech sie podzieli wrazeniami :)

Edytowane przez dragonlore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadchodzi nowy RPG z Chopenem w tle

Chopinem, jesli juz ;)

 

EDIT: Obejrzalem recke z gametrailers i wyglada super :)

 

BTW. rozwalil mnie ten komentarz na gram.pl: "Biorąc pod uwagę, że drugim najbardziej znanym polskim muzycznym towarem eksportowym jest w Japonii Vader kontynuacja może być niezła." :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

Chopinem, jesli juz ;)

 

EDIT: Obejrzalem recke z gametrailers i wyglada super :)

 

BTW. rozwalil mnie ten komentarz na gram.pl: "Biorąc pod uwagę, że drugim najbardziej znanym polskim muzycznym towarem eksportowym jest w Japonii Vader kontynuacja może być niezła." :lol2:

juz poprawilem :wink:

 

filmiki na bazie silnika gry wygladaja jakosciowo lepiej od niejednej wypasnej Mangi :)

 

ps.gdybym wczesniej obejrzal material nie w HD to pewnie bym sie zrazil do tej gry,a tak to jedna z pozycji w ktora mozna pograc pomiedzy tymi "nawiekszymi" hiciorami ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

Ktokolwiek grał już w to?

Ma średnią ocen 80%, więc chyba nie jest źle ;)

demko do sciagniecia na live'ie juz od dawna-ja jednak po sprobowaniu demka dalem sobie spokoj z ta gra,jednak jak dla mnie zbyt infantylna,wole jednak mroczniejsze tematy ;)

 

ale jak komus przypasuje to dlaczego nie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gralem, choc Lost Odyssey wyprzedzil ja w kolejce do przejscia ;)

 

Fabula - to, co widzialem do tej pory, jest calkiem sympatyczne i zacheca do spedzenia czasu nad gra.

Swietny system walki i bardzo dobra muzyka (a wstawki z utworami Chopina sa po prostu genialne).

Grafika bardzo ladna, ale (jak nietrudno zauwazyc) bardzo infantylna, przpominajaca gre dla dzieci - slodko, kolorowo ;) Technicznie bez zarzutu. Jesli kogos wyglad tej gry nie odrzuci, to mozna bardzo milo spedzic czas.

 

Demko mozna obadac, ale nie mowi ono kompletnie nic o fabule. Polecam tez wideorecke na gametrailers (koniecznie w HD).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

"Zanabyłem" właśnie ten tytuł i mam pytanko (i w zasadzi nie tyczy się ono tylko tego tytułu). Z góry sorki jeśli wyda wam się ono śmieszne ale... Czy w tej grze jest jakaś opcja "Quit game"? Nic takiego nie znalazłem, mogę wyjść przez Guid Button'a i wymusić wyjście do Dasha ale jakoś mi się to takie "nieeleganckie" wydaje :P. To moja pierwsza "pełna wersja" na XO (wiem, długo to trwało ale karmiłem się demkami :lol2:, w tym demkiem ES) a w demkach czy grach Arcade odpowiednia opcja "Exit" istnieje. A może jest jeszcze jakiś inny sposób na zakończenie gry? I czy wszystkie tytuły tak mają?

 

Z góry dzięki. Pozdro.

 

PS: Gierka wypas ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lol, nie ma takiej opcji. Jak zaczynałem z konsolami to też mnie to dziwiło :) Trzeba się przyzwyczaić.

Jak dostalem PS2 to tez sie dlugo zastanawialem czemu trzeba calosc albo resetowac albo totalnie wylaczac , zeby wyjsc z gry :)

 

BTW demo wersji PS3 wyszlo na amerykanskim PSS storze bede mial chwilke w weekend to zobaczymy czy to fajne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dostalem PS2 to tez sie dlugo zastanawialem czemu trzeba calosc albo resetowac albo totalnie wylaczac , zeby wyjsc z gry :)

No ja akurat po PSX wiedziałem czego się spodziewać po PS2 ale XO mnie nieco zaskoczył w tej materii ;).

BTW demo wersji PS3 wyszlo na amerykanskim PSS storze bede mial chwilke w weekend to zobaczymy czy to fajne.

Obadaj, bo warto ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

I czy wszystkie tytuły tak mają?

(...)

Pamiętając stare nagrania porównawcze X360 i PS3 to... nie. Przynajmniej ze starszych tytułów powinieneś mieć w menu gry opcję 'exit'. W przeciwieństwie do tytułów na PS3.

Utkwiło mi to w pamięci, gdyż niektórzy recenzenci uznali brak 'exit'u' w grach na PS3 za: niewygodne, nieintuicyjne, dziwne, itp, itd... Albo trafiłem na tak felerne recki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm przeciez wszystko na ps3 ma swoj exit przez wyjscie do xmb i "quit game" ?

 

A co do Sonatki to calkiem przyjemne demko. Jakos tak przyjemnie komponuje sie ta grafika z muzyka, tylko jednak gameplay wolalbym uczciwe tury , a nie ta turowo realtimowa mieszanke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skończyłem ten tytuł drugi raz, wyciągnąłem z niego wszystko co się dało ("Calak" included ;)). Podzielę się z wami na szybko wrażeniami.

 

Plusy:

- Oprawa A/V

- Ciekawa fabuła

- System walki

- Ciekawy design lokacji

 

Minusy:

- Mogłaby być dłuższa

- Mało siedequestów

 

A teraz konkretniej. Oprawa wideo to istny majstersztyk, Cell Shading daje radę, postacie wyglądają jakby były wycięte z jakiegoś Anime. Wprawdzie styl jest nieco infantylny to przynajmniej fabuła już taka infantylna nie jest (na szczęście). Fajne jest wykorzystanie nawiązań do "świata" muzyki. Postacie noszą imiona kojarzące się z utworami bądź instrumentami, to samo tyczy się lokacji. Oprawa dźwiękowa to też kawał solidnej roboty. Podczas potyczek z "szeregowymi" przeciwnikami towarzyszy nam zawsze ta sama melodia a mimo to nie drażni nawet po kilkudziesięciu godzinach grania.

System walki jest jakby "pół-real-time" :P. Niby są tury ale to my ruszamy postacią i to my okładamy wrogów bezpośrednio. Fajne jest to, że podczas tury przeciwnika nie stoimy jak kołki tylko możemy blokować (bądź kontrować) ataki przeciwników wciskając klawisz w odpowiednim momencie. Blokowanie jest szczególnie potrzebne podczas drugiego przejścia gry, gdzie wrogowie mogą krótkim combosem zabić naszą postać jeśli nie będziemy blokować. Do tego dochodzi zabawa z mechaniką światłą i cienia. Stoisz w słoneczku to odpalasz ataki specjalne z gatunku "Light" i odwrotnie; stoisz w cieniu to ataki "Shadow". Przeciwnicy też mogą reagować na zmianę oświetlenia, część z nich ma zupełnie inną formę i ataki w świetle a inne w cieniu.

Jeśli chodzi o braki to w grze brakuje sidequestów. Chyba wszystkie są związane z Achivementami a niektóre można zakończyć dopiero podczas drugiego przechodzenia gry. Główna linia fabularna jest bardzo prostolinijna, właściwie nie ma tam odskoczni. To też rzutuje na czas gry, pierwsze podejście to jakieś 35h całego wątku fabularnego (jest też opcjonalny dungeon którego przejście zajęło mi - bagatela - ponad 10 godzin... i to tylko jedna lokacja! Czyli razem 45h) czyli nieco mało jak na jRPG ale ogólnie i tak nieźle na tle innych gier. Z drugiej strony gra jest skondensowana, nie ma niepotrzebnego rozluźnienia a akcja jest płynna i co najważniejsze; gracza ciekawi co się zdarzy za chwilę.

Jeszcze mała uwaga, wg mnie obecność Chopina w tej grze jest fajna ale gdyby w jego miejsce wstawić zupełnie wyimaginowaną postać to gra właściwie wcale by się nie zmieniła (ok, odpadłyby przerywniki z pięknymi kompozycjami Chopina granymi przez Stanislava Bunina oraz lekkim zarysem historycznym związanym z twórczością Chopina w tle). Innymi słowy ta gra broni się sama, z Chopinem czy bez niego. To porostu kawał niezłego jRPG'a. Jak dla mnie mocne 8 z małym plusem na 10.

 

BTW: Mogę teraz sprzedać swój egzemplarz. Zainteresowani niech kontaktują się przez Prywatne Wiadomości.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...