Skocz do zawartości
flasht

Crucial Ballistix

Rekomendowane odpowiedzi

O prosze... sam pan przemek_s sie odezwal... Nie wiem kto to pixelik, ale wcale sie nie dziwie ze sprzedal zamiast odsylac do stanow na jakis prywatny adres do gosia ktory nie przestrzega prawa. Wtedy pewnie juz nigdy by ani pieniedzy ani pamieci nie zobaczyl.

Edytowane przez flasht

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli nie przysle mi nowych odrazu to chyba negatywa dostanie ode mnie ... bo moglby przynajmniej sprawdzic ze pamieci w ogole dzialaja, przed wyslaniem.

 

PS. Od 2 dni gostek nie raczyl odpisac na mojego maila i nie odbiera telefonu... na dodatek mial doslac w zeszlym tygodniu drugie za ktore zaplacilem juz 2,5 tygodnia temu i nic nie przyszlo. Czuje sie oszukany.

Tak, faktycznie, komplet, który Pan otrzymał mógł nie zostać sprawdzony, z zasady wszystkie pamieci sprawdzam, nigdy nie trafiłem na uszkodzone nowe Ballistixy, przyznaję - mogłem ten komplet pominąć przy testowaniu, ale od tego jest przecież gwarancja (więcej na ten temat poniżej).

 

Maila o problemach z pamięcią napisał Pan do mnie 17-go września (czyli po 10 dniach od wysłania pamięci priorytetem), odpowiedziałem 18-go. Mój numer telefonu 422966760, jeśli nie odebrałem, bo np. rozmawiałem z kimś innym, należało nagrać się na sekretarkę - zawsze oddzwaniam.

 

Pieniązki wpłacił Pan 5-go września, post jest z 18-go - 13 dni to nie 2,5 tygodnia, chyba że ja coś źle liczę?

 

Drugi komplet został wysłany 19-go września, w mailu z numerem nadania pierwszego kompletu poinformowałem Pana, że drugi komplet będzie dosłany z opóźnieniem, podałem termin tygodnia, trwało to 3 dni dłużej, za co najmocniej Pana przeprosiłem.

 

Ale to mi wystarczy do zgloszenia sprawy na policje. Bo tu juz nie chodzi tylko o ta kosc, ale o 2 pozostale ktorych mi nie przyslal i w zaden sposob nie da sie z nim skontaktowac.

Tak jak napisałem w poprzednim poście pamięci zostały wysłane, kontakt - na maile odpowiadam na bieżąco, telefony odbieram lub oddzwaniam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, faktycznie, komplet, który Pan otrzymał mógł nie zostać sprawdzony, z zasady wszystkie pamieci sprawdzam, nigdy nie trafiłem na uszkodzone nowe Ballistixy, przyznaję - mogłem ten komplet pominąć przy testowaniu, ale od tego jest przecież gwarancja (więcej na ten temat poniżej).

Klamstwo. Drugi komplet tez NIE byl testowany.

 

Maila o problemach z pamięcią napisał Pan do mnie 17-go września (czyli po 10 dniach od wysłania pamięci priorytetem), odpowiedziałem 18-go. Mój numer telefonu 422966760, jeśli nie odebrałem, bo np. rozmawiałem z kimś innym, należało nagrać się na sekretarkę - zawsze oddzwaniam.

Dzwonilem kilka razy w ciagu kilku dni. Z reszta po komentarzach widac, ze jak tylko sa jakies problemy to zaczyna Pan olewac ludzi. I tak tez bylo w moim przypadku.

 

Cytuje:

 

WIELKA SCIEMA,KOLEJNY KRETACZ!!!!!Nie odbiera telefonu,odzwonil raz z zastrzezonego i na "odbior osobisty" reagowal nerwowo,namawial do tego ze wysle poczta..Mial oddzwonic za 2 godz ale nic z tego. Nastepnego dnia nie odbieral telefonow.

Duży negatyw.1 na 4 pamięci walnięta. Kasa w całości nie do odzyskania. Jakieś ściemy, próba manipulacji. NIE KUPUJCIE NIC CO MOŻE NIE DZIAŁAĆ!

Jak widac negatywy duzo lepiej sie sprawdzaja niz pozytywy. Mysle ze przemek_s mialby ich duzo wiecej, gdyby nie powszechna panika ludzi, ze dostana negatywa odwetowego. Ja takich negatywow (odwetowych) nie uznaje patrzac na profil i uwazam ze nikt nie powinien uznawac.

 

Pieniązki wpłacił Pan 5-go września, post jest z 18-go - 13 dni to nie 2,5 tygodnia, chyba że ja coś źle liczę?

A zamowienie dostalem 22. Czy to jest normalne?

 

--

 

Prosze juz przestac sie usprawiedliwiac, bo i tak kazdy wie jak jest, a zasmieca Pan tylko forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mi juz od 3 dni nie odpisuje, pisalem kilka maili, dzwonilem... widocznie jak sa problemy, to zaczyna olewac ludzi... co z reszta widac po jego negatywnych komentarzach.

Jak wyżej, odpowiedź na maila o problemach z wysłałem po 26g02m - znów Pan flasht rozmija się z prawdą.

 

W przypadku problemów zawsze staram się pomóc i wyjaśnić sprawę tak, aby kupujący byl zadowolony, niestey do tego potrzebna jest współpraca obu stron.

 

Dlatego czasem lepiej kupić, sprawdzone pamięci :) od zaufanych ludzi:).

 

Bazi

O - konkurencja - pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej, odpowiedź na maila o problemach z wysłałem po 26g02m - znów Pan flasht rozmija się z prawdą.

W miedzy czasie logujac sie na allegro kilka razy... niech juz Pan przestanie klamac. Jak napisalem do Pana maila z propozycja kupna - odpowiedzial Pan po godzinie? Zbieg okolicznosci? (prosze nie odpowiadac, pytanie retoryczne)

 

Co do tych 10 dni... 17 napisalem bo 17 odebralem pamieci. Zgodnie z prawem liczy sie czas od odebrania a nie od wyslania. Jak juz pisalem w mailu mam pisemny dowod na to, ze odebralem je 17, wiec nie ma tu mowy o przeklamaniu.

 

W przypadku problemów zawsze staram się pomóc i wyjaśnić sprawę tak, aby kupujący byl zadowolony, niestey do tego potrzebna jest współpraca obu stron.

Obu stron... tak... prosze poczytac moje pierwsze maile i sie nad tym zastanowic.

Edytowane przez flasht

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaze mi wyslac kosci do stanow... :/ i to na jego adres... chyba mu odbilo... w ten sposob spowrotem bede je mial za conajmniej miesiac... moze rzeczywiscie sam je zareklamuje? Potrzebuje jakis paragon czy cos? Czy tak poprostu? Czy wyslanie poczta polska nie bedzie wiazalo sie z ogromnym ryzykiem?

 

Widze ze popelnilem ogromny blad, iz nie wzialem pamieci od Cruel'a ... nie dosc ze przeplacilem to jeszcze problemy.

Tak, do stanów, nie, nie odbiło, a na powaznie:

poprosiłem Pana o wysyłkę do USA bo tak jest najszybciej, napisalem, że dotrze po ~7 dniach, wspomniałem, że pamięć musi zostać odesłana do Cruciala (ten koszt ponoszę ja i wbrew pozorom jest on większy niż wysyłki z PL do USA) i przez nich wymieniona co potrwa ~1-2 dni plus przesyłka, poinformowałem Pana, że nowa pamięć zostanie wysłana z Polski oraz że cała realizacja reklamacji zajmie od 10 do 14 dni - koleny raz mija się Pan z prawdą w swoim poście.

 

Nie bardzo rozumiem, po co bylo placic 800zl, skoro mozna za 600 - no ale nic ;]

 

flasht, truj goscia ile wlezie o natychmiastowy zwrot w ciagu 10 dni, bo masz do tego pelne prawo. Postrasz policja, cokolwiek, przeciez to kpina... Jak Ci sie nie uda, to nie wiem - na sile taka folie antystatyczna od Cruciala moglbym Ci dostarczyc, ale watpie zeby byla potrzeba, tak jak bazi pisze powinno byc ok. Smieszne, ze jedyne Cruciale na allegro i taki syf.

Trucie ma dokładnie przeciwny skutek, straszenie - bardzo podobnie, a reszty nie będę komentować - zainteresowani mogą sprawdzić moje komentarze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, do stanów, nie, nie odbiło, a na powaznie:

poprosiłem Pana o wysyłkę do USA bo tak jest najszybciej, napisalem, że dotrze po ~7 dniach, wspomniałem, że pamięć musi zostać odesłana do Cruciala (ten koszt ponoszę ja i wbrew pozorom jest on większy niż wysyłki z PL do USA) i przez nich wymieniona co potrwa ~1-2 dni plus przesyłka, poinformowałem Pana, że nowa pamięć zostanie wysłana z Polski oraz że cała realizacja reklamacji zajmie od 10 do 14 dni - koleny raz mija się Pan z prawdą w swoim poście.

To bardzo interesujace wyliczenia... 7 dni do Stanow.... 2 dni u Cruciala 0 + 1 dni ze Stanow do Polski i z Polski do mnie... no... 10 dni jak nic wychodzi.

 

Mysle ze nie ma Pan tutaj czego szukac. Z tego forum raczej nikt juz u Pana nic nie kupi... biorac pod uwage ze zaufane osoby z forum maja pamieci taniej i ze u Pana sa problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dokladnie to 700 PLN, ale gdybym wiedzial, ze sprzedajesz takie pamieci, bez wahania bym wzial od Ciebie. Tutaj nigdy jeszcze na nikim sie nie zawiodlem, na allegro juz nieraz.

Truje, ale on w ogole olewa takie maile... nic nie odpowiada. Wlasnie napisal jakby nigdy nic, ze wyslal drugi zestaw **za ktory zaplacilem 3 tygodnie temu!!!**. Chyba naprawde zglosze sprawe na policje. Mam wystarczajaco duzo znajomych, zeby sprawa nie zostala umozona... a prawnikow tez znam wielu. W ten sposob pAN przemek nie tylko bedzie musial mi zwrocic pieniadze, ale i oplacic pelne koszty postepowania (ja juz sie postaram, zeby to bylo mniej wiecej drugie tyle).

 

Drugi raz mnie cos takiego (podobnego) spotyka na Allegro. Jedna sprawe juz wygralem, wiec to tylko kwestia czasu.

Znów Pan flasht kłamie - drugi komplet zostal wysłany po dokładnie 14 dniach a nie 3 tygodniach.

 

Policja, znajomi, prawnicy, pieniądze - to wg. flasht argumenty ułatwiające współpracę, bez komentarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znów Pan flasht kłamie - drugi komplet zostal wysłany po dokładnie 14 dniach a nie 3 tygodniach.

 

Policja, znajomi, prawnicy, pieniądze - to wg. flasht argumenty ułatwiające współpracę, bez komentarza.

Mysle ze ja tez pozostawie to bez komentarza. Niech kazdy sam oceni kto tu klamie.

Powiem tylko ze mialem nadzieje ze Pan jednak zmadrzeje i zwroci mi pieniadze zgodnie z prawem... ale widze, ze lubi Pan robic problemy i miec problemy.

Edytowane przez flasht

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O prosze... sam pan przemek_s sie odezwal... Nie wiem kto to pixelik, ale wcale sie nie dziwie ze sprzedal zamiast odsylac do stanow na jakis prywatny adres do gosia ktory nie przestrzega prawa. Wtedy pewnie juz nigdy by ani pieniedzy ani pamieci nie zobaczyl.

W końcu sam mi Pan podał linka do tego wątku...

 

Pixelik sprzedał uszkodzone pamięci jako sprawne, a Pan flasht się nie dziwi - szkoda, że sam od niego nie kupił, wtedy z pewnością by się zdziwił, a tak na poważnie: zaskakujący sposób myślenia w obu przypadkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz powiedzialem, nie komentuje wiecej bo to do niczego nie prowadzi.

 

Tylko taka rzecz... ciekawy sposob odpisywania ma Pan przemek_s... wyglada na to, ze strasznie jest nerwowy, bo zamiast spokojnie odpisywac na wszystko po kolei, to odpisuje na pierwsze co zobaczy... a pozniej wraca do wypowiedzi z przed 2 dni... interesujace.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klamstwo. Drugi komplet tez NIE byl testowany.

Dzwonilem kilka razy w ciagu kilku dni. Z reszta po komentarzach widac, ze jak tylko sa jakies problemy to zaczyna Pan olewac ludzi. I tak tez bylo w moim przypadku.

 

Cytuje:

Jak widac negatywy duzo lepiej sie sprawdzaja niz pozytywy. Mysle ze przemek_s mialby ich duzo wiecej, gdyby nie powszechna panika ludzi, ze dostana negatywa odwetowego. Ja takich negatywow (odwetowych) nie uznaje patrzac na profil i uwazam ze nikt nie powinien uznawac.

A zamowienie dostalem 22. Czy to jest normalne?

 

--

 

Prosze juz przestac sie usprawiedliwiac, bo i tak kazdy wie jak jest, a zasmieca Pan tylko forum.

Proszę czytać ze zrozumieniem, 'z zasady" to nie wszystkie, wysłałem do Pana drugi komplet tak szybko jak to było możliwe, sprawdzenie go opóźniło by wysyłkę o 2 dni, z pewnością nie był by to powód do zadowolenia z Pana strony, a -tak jak wspomniałem wcześniej- nigdy nie trafiłem na uszkodzone nowe Ballistixy.

 

Jeśli Pan faktycznie dzwonił, a ja nie odebrałem, to należało zostawić wiadomość na sekretarce.

 

Odpowiedzi na negatywne komentarze można przeczytać na Allegro, nie będę ich tu cytował.

 

22-go? nie, bo ja wysłałem priorytetem 19-go więc powinien Pan dostać 20-go.

 

Przykro mi, ale powypisywał Pan kłamstwa dotyczące mnie, więc trudno nie przytoczyć faktów.

 

W miedzy czasie logujac sie na allegro kilka razy... niech juz Pan przestanie klamac. Jak napisalem do Pana maila z propozycja kupna - odpowiedzial Pan po godzinie? Zbieg okolicznosci? (prosze nie odpowiadac, pytanie retoryczne)

 

Co do tych 10 dni... 17 napisalem bo 17 odebralem pamieci. Zgodnie z prawem liczy sie czas od odebrania a nie od wyslania. Jak juz pisalem w mailu mam pisemny dowod na to, ze odebralem je 17, wiec nie ma tu mowy o przeklamaniu.

Obu stron... tak... prosze poczytac moje pierwsze maile i sie nad tym zastanowic.

Znów wypisuje Pan bzdury, logowanie się na Allegro nadal nie zmienia faktu, że 26 godzin to nie 3 dni.

 

Reszty w tej chwili nie komentuję.

 

To bardzo interesujace wyliczenia... 7 dni do Stanow.... 2 dni u Cruciala 0 + 1 dni ze Stanow do Polski i z Polski do mnie... no... 10 dni jak nic wychodzi.

 

Mysle ze nie ma Pan tutaj czego szukac. Z tego forum raczej nikt juz u Pana nic nie kupi... biorac pod uwage ze zaufane osoby z forum maja pamieci taniej i ze u Pana sa problemy.

Znów brak czytania ze zrozumieniem, a gdzie ja napisałem, że pamięć będzie wysłana z USA do PL? Nigdzie, bo nie ma takiej konieczności, identyczne pamięci mam na stanie.

 

Buu, myli się Pan, ja tu niczego nie szukam, tylko przytaczam fakty i to w gruncie rzeczy na Pan własne życzenie (bo jak już wspomniałem sam mi Pan podał link do tego wątku).

 

Mysle ze ja tez pozostawie to bez komentarza. Niech kazdy sam oceni kto tu klamie.

Powiem tylko ze mialem nadzieje ze Pan jednak zmadrzeje i zwroci mi pieniadze zgodnie z prawem... ale widze, ze lubi Pan robic problemy i miec problemy.

Przykro mi, ale Pana podejście (mam na myśli grożenie, straszenie etc.) do pozytywnego zakończenia tej transakcji nie spotyka się u mnie ze zrozumieniem, a wręcz przeciwnie, tym samym pozostawiło tylko jedną opcję - realizacji reklamacji w ww. sposób, która pewnością zostanie przeprowadzona jeśli tylko odeśle Pan pamięci.

 

Ja juz powiedzialem, nie komentuje wiecej bo to do niczego nie prowadzi.

 

Tylko taka rzecz... ciekawy sposob odpisywania ma Pan przemek_s... wyglada na to, ze strasznie jest nerwowy, bo zamiast spokojnie odpisywac na wszystko po kolei, to odpisuje na pierwsze co zobaczy... a pozniej wraca do wypowiedzi z przed 2 dni... interesujace.

Przykro mi, ale znów jest Pan w błędzie, czytaj: pisze bzdury, tym razem można to łatwo sprawdzić, odpisałem na wybrane posty w kolejności w jakiej zostały zamieszczone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pixelik z Allegro? ten sam który zamiast przysłać mi pamieci do reklamacji sprzedał uszkodzone na aukcji nr 240429868?

i to ja je kupilem..

login: szevc11

 

uzytkownik pixelik stwierdzil ze dzialaly i jesli przestaly dzialac, to powinienem je reklamowac wlasnie u przemka s

 

przemku s - napisalem do Ciebie w tej sprawie, ale pixelik od tego czasu nie odpowiada mi na maile!! chyba chce mnie oszukac!!

 

swiat jest maly i wszyscy zainteresowani spotkali sie na jednym forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Flasht:

nie przesadzaj, masz jakieś kosmiczne pretensje nie wiadomo o co. Wcale nie jesteś bardzo pokrzywdzony i nie dość, że czepiasz się szczegółów to jeszcze naciągasz fakty.

Popieram ;)

 

 

Co do pixelika : chcialem kupic ten ram, ale zaspiewal cene z kosmosu i jesio widac, ze za uszkodzony ram.

 

:angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Flasht:

nie przesadzaj, masz jakieś kosmiczne pretensje nie wiadomo o co. Wcale nie jesteś bardzo pokrzywdzony i nie dość, że czepiasz się szczegółów to jeszcze naciągasz fakty.

Sie rozpisalem a tu Opera sie wykrzaczyla... w skrocie:

 

Mam pretensje ze przemek_s klamie, oszukuje i kreci.

 

Klamie:

- ze sprawdza pamieci przed wysylka (w opisie aukcji tak napisal)

- ze odbiera telefony

- ze wysle druga kosc na poczatku nastepnego tygodnia od kupna - wyslal w srodku 2-giego tygodnia

- apropo dat i faktow

 

Oszukuje:

- nie chce oddac pieniedzy, chociaz mam pelne prawo do zadania ich zwrotu

 

Kreci:

- nie odbiera maili kiedy jest jakis problem - jak ktos loguje sie na allegro kilka razy dziennie, a maile odbiera raz na 2 dni to jest w tym cos dziwnego

 

 

Wybralem przemka_s glownie dlatego, iz jest supersprzedawca - myslalem, ze skoro sprzedaje te pamieci tak dlugo to przynajmniej nie oszukuje swoich klientow. Zalezalo mi na czasie - chcialem miec pewnosc, ze pamieci beda szybko i sprawne. Nie bylo ani tego ani tego. Pilnie potrzebowalem komputer do pracy. Okazalo sie ze sprzedawca nie raczyl sprawdzic czy pamieci sa dobre, te drugie (dobre) wyslal 2 tyg pozniej. A jak mu oznajmilem (PRZED WYSLANIEM DRUGICH PAMIECI), ze chce spowrotem pieniadze (ze wzgledu na przedluzajacy sie czas ralizacji zmuszony bylem kupic inne pamieci w sklepie) - oznajmil tylko, ze dostalem rabat i zebym byl zadowolony z tego ze mi go dal.

 

Nie wierze, ze w mojej sytuacji Ty bys sie nie wkurzyl.

 

Co do podkreslania przez przemka_s faktu, iz to ja dalem mu linka do tego watku. Dlaczego?

1. Bo mialem dosc jego podejsca w stylu "dalem rabat, to sie zamknij" <- rabat z ktorym i tak zaplacilem 200 PLN wiecej.

2. Bo mialem nadzieje ze da mu to do myslenia i jednak zgodnie z prawem zwroci mi pieniadze. Nie zwroci.

 

W zwiazku z powyzszym nie mam juz nic do powiedzenia na ten temat, poza tym, iz jest to poprostu oszust.

 

PS. Ten watek nie powstal po to, zeby wyciagac na forum jakies brudy przemka_s, ale z drugiej strony to co napisal tutaj to jedyne informacje jakie tak naprawde od niego dostalem. Mailowo sprowadzalo sie to do tego, iz dostalem rabat i "zebym sie nie plul", ze to nie jego wina ze cruciali nie mial jak mi je sprzedawal. Raz napisal o gwarancji w odpowiedzi na to, ze chce zwrot pieniedzy. Napisalem, ze nie mam czasu z prosba o natychmiastowa wymiane lub zwrot pieniedzy. Nie ustosunkowal sie do tego - wiec rozumiem, ze sie nie zgodzil. A i jeszcze probowal mi wcisnac, ze to ja popsulem pamieci i ze teraz oszukuje, ze byly popsute od nowosci... Generalnie na tym forum napisal wiecej watkow niz maili ze mna wymienil... (dlaczego? to chyba kazdy moze sam sobie dopowiedziec). Gdyby przemek_s raczyl mnie poinformowac w momencie pytania czy sprzeda mi 2 komplety, iz trzeba bedzie na drugi tyle czekac - od razu kupil bym pamieci w sklepie. Ale oczywiscie jakos mu umknelo to, ze NIE POSIADA TOWARU KTORY SPRZEDAJE. Tyle. EOT.

 

@szevc: najszybiej bedzie zareklamoac w UK. Ja narazie mialem nadzieje ze przemek_s jednak odda mi pieniadze... ale jak widac, nie odda wiec reklamuje na wlasna reke. Rozmawialem z pracownikiem Crucial na ich chacie i powiedzial ze od momentu otrzymania przez nich pamieci sprawa bedzie trwala 1-2 dni a nastepnie dostawa w 24h. Tak wiec wszystko zalezy od wyboru transportu do nich. Tobie tez przemek nie odpisuje na maile, dlatego zdecydowales sie zwrocic do niego tutaj? ;)

Edytowane przez flasht

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

flasht, z przemkiem wlasciwie nic mnie nie wiaze, poza tym, ze pixelik sprzedal mi nie dzialajace pamiatki kupione wlasnie u przemka

 

i to wlasnie pixelik mi nie odpisuje na maile, a chcialem mu po prostu oddac pamieci i niech mi zwroci kase - przynajmniej tak by postapil kazdy dobry wspolczesny sprzedawca

 

 

 

ludzie, klient nasz pan - szanujmy naszych klientow, a bedziemy szanowani jako sprzedawcy!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sie rozpisalem a tu Opera sie wykrzaczyla... w skrocie:

 

Mam pretensje ze przemek_s klamie, oszukuje i kreci.

 

Klamie:

- ze sprawdza pamieci przed wysylka (w opisie aukcji tak napisal)

- ze odbiera telefony

- ze wysle druga kosc na poczatku nastepnego tygodnia od kupna - wyslal w srodku 2-giego tygodnia

- apropo dat i faktow

 

Oszukuje:

- nie chce oddac pieniedzy, chociaz mam pelne prawo do zadania ich zwrotu

 

Kreci:

- nie odbiera maili kiedy jest jakis problem - jak ktos loguje sie na allegro kilka razy dziennie, a maile odbiera raz na 2 dni to jest w tym cos dziwnego

Wybralem przemka_s glownie dlatego, iz jest supersprzedawca - myslalem, ze skoro sprzedaje te pamieci tak dlugo to przynajmniej nie oszukuje swoich klientow. Zalezalo mi na czasie - chcialem miec pewnosc, ze pamieci beda szybko i sprawne. Nie bylo ani tego ani tego. Pilnie potrzebowalem komputer do pracy. Okazalo sie ze sprzedawca nie raczyl sprawdzic czy pamieci sa dobre, te drugie (dobre) wyslal 2 tyg pozniej. A jak mu oznajmilem (PRZED WYSLANIEM DRUGICH PAMIECI), ze chce spowrotem pieniadze (ze wzgledu na przedluzajacy sie czas ralizacji zmuszony bylem kupic inne pamieci w sklepie) - oznajmil tylko, ze dostalem rabat i zebym byl zadowolony z tego ze mi go dal.

 

Nie wierze, ze w mojej sytuacji Ty bys sie nie wkurzyl.

 

Co do podkreslania przez przemka_s faktu, iz to ja dalem mu linka do tego watku. Dlaczego?

1. Bo mialem dosc jego podejsca w stylu "dalem rabat, to sie zamknij" <- rabat z ktorym i tak zaplacilem 200 PLN wiecej.

2. Bo mialem nadzieje ze da mu to do myslenia i jednak zgodnie z prawem zwroci mi pieniadze. Nie zwroci.

 

W zwiazku z powyzszym nie mam juz nic do powiedzenia na ten temat, poza tym, iz jest to poprostu oszust.

 

PS. Ten watek nie powstal po to, zeby wyciagac na forum jakies brudy przemka_s, ale z drugiej strony to co napisal tutaj to jedyne informacje jakie tak naprawde od niego dostalem. Mailowo sprowadzalo sie to do tego, iz dostalem rabat i "zebym sie nie plul", ze to nie jego wina ze cruciali nie mial jak mi je sprzedawal. Raz napisal o gwarancji w odpowiedzi na to, ze chce zwrot pieniedzy. Napisalem, ze nie mam czasu z prosba o natychmiastowa wymiane lub zwrot pieniedzy. Nie ustosunkowal sie do tego - wiec rozumiem, ze sie nie zgodzil. A i jeszcze probowal mi wcisnac, ze to ja popsulem pamieci i ze teraz oszukuje, ze byly popsute od nowosci... Generalnie na tym forum napisal wiecej watkow niz maili ze mna wymienil... (dlaczego? to chyba kazdy moze sam sobie dopowiedziec). Gdyby przemek_s raczyl mnie poinformowac w momencie pytania czy sprzeda mi 2 komplety, iz trzeba bedzie na drugi tyle czekac - od razu kupil bym pamieci w sklepie. Ale oczywiscie jakos mu umknelo to, ze NIE POSIADA TOWARU KTORY SPRZEDAJE. Tyle. EOT.

 

@szevc: najszybiej bedzie zareklamoac w UK. Ja narazie mialem nadzieje ze przemek_s jednak odda mi pieniadze... ale jak widac, nie odda wiec reklamuje na wlasna reke. Rozmawialem z pracownikiem Crucial na ich chacie i powiedzial ze od momentu otrzymania przez nich pamieci sprawa bedzie trwala 1-2 dni a nastepnie dostawa w 24h. Tak wiec wszystko zalezy od wyboru transportu do nich. Tobie tez przemek nie odpisuje na maile, dlatego zdecydowales sie zwrocic do niego tutaj? ;)

Widzę, że Pan flasht jest zdziwiony, że jego kreatywność dotycząca przedstawienia sprawy (nagminne rozmijanie się z prawdą) spotkała się z dezaprobatą innych użytkowników forum. Niestety, zaczynając tą dyskusję Pan flasht powinien był przewidzieć, że znajdą się osoby, które wnikliwie przeczytają wszystko od początku do końca i będą innego zdania niż Pan (flasht), ale wracając do tematu...

 

"kłamie, oszukuje i kręci" - następnym razem proszę o trochę wyobraźni, trudno mi uwierzyć, że nie potrafi Pan (flasht) wymyśleć czegoś nowego żeby mnie publicznie obrazić.

 

Jak zwykle wersja Pana flasht i rzeczywistość to dwa różne światy, mianowicie na aukcji nie było napisane, że pamięci sprawdzam przed wysyłką (aukcja numer 230958588). Taka informacja znajduje się na stronie o mnie. Tak jak wcześniej wspominałem, nigdy nie trafiłem na fabrycznie nowe uszkodzone pamięci Ballistix, tak więc mogło się zdarzyć (i tak też się stało), że z ww. wzgledu oraz z uwagi na fakt, że testowanie opóźniło by wysyłkę, pamięci nie były sprawdzone przed nadaniem. Pamięci były zaplombowane i jeśli były uszkodzone (czego niestety nie wiem i nigdby nie będę wiedział) to dlaczego Pan flasht nie ma pretensji do Crucial'a?

 

Telefony odbieram, numer podałem wcześniej...

 

Znów Pan flasht się z prawdą, napisałem że doślę w następnym tygodniu, to, że na początku to już własna wersja Pana flasht.

 

Ja trzymam się faktów. Pan (flasht) ma własną, nie jedną, ale za to jedyną, słuszną wersję, co -jak ogólnie wiadomo- nie sprawdza się na dłuższą metę.

 

W kwestii prawa do zwrotu pieniążków - w tej chwili nie będę tego tematu poruszać, obawiam się jednak, że Pan flasht po raz kolejny jest w błędzie, ale do tego jeszcze wrócę.

 

Maile odbieram na bieżąco i tak też staram się na nie odpisywać - na bieżąco. Niestety, poziom kultury Pana flasht zaprezentowany w mailach adresowanych do mnie jest taki sam jak Jego wypowiedzi tutaj zamieszczonych, z pewnością nie stanowiło to dla mnie motywacji do natychmiastowej odpowiedzi, nadal jednak twierdzę, że 26 godzin to nie 2 dni.

 

Znów muszę wyprowadzić Pana flasht z błędu, wiem - to straszne i przerażające, ale niestety jestem człowiekiem uczciwym i podobnego zdania jest ponad 300 użytkowników serwisu Allegro, którzy mieli okazję przekonać się o tym osobiście.

 

Przykro mi, ale to nie moja wina, że po 2 tygodniach od zakupu dowiedział się Pan (flasht) o lepszej ofercie, prawdopodobie w ciągu kolejnych dwóch tygodni te pamięci będą jeszcze tańsze, wtedy również znalazłby Pan (flasht) kogoś, do kogo można było by mieć pretensje.

 

Kwestia prawa do zwrotu pieniążków - tak jak wspomniałem powyżej - do tego jeszcze wrócę.

 

Moje wypowiedzi tutaj to tylko przytoczenie faktów i informacji, które Pan flasht otrzymał wcześniej drogą mailową. Widzę, że na temat mojego podejścia do sprawy Pan (flasht) posiada również własną, rozbieżną z rzeczywistością wersję. Od samego początku tzn. w odpowiedzi na pierwszego maila o problemach, proponowałem szybkie i skuteczne przeprowadzenie reklamacji. O rabacie, który otrzymał Pan flasht napisałem tylko raz w kontekście późniejszej wysyłki drugiego kompletu.

 

Po raz kolejny muszę wyprowadzić Pana flasht z błędu - pamięci, które sprzedaję, zawsze posiadam, przyznaję, niekiedy, chociaż bardzo rzadko, zdarza się, że są jeszcze w transporcie.

 

Reklamacja na własną rękę - ma Pan (flasht) do tego pełne prawo, nikogo nie zmuszam do korzystania z mojej pomocy.

 

Znów Pan flasht jest w błędzie - z szevc'em jestem w stałym kontakcie, mimo, iż pamięci nie zakupił ode mnie bezpośrednio, nie widzę żadnego problemu z realizacją ich reklamacji przeze mnie (dla przypomnienia: pamięci zakupił ode mnie Pixelik, uszkodził, a następnie sprzedał na Allegro jako sprawne).

Edytowane przez przemek_s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Suche fakty:

 

- Potrzebowalem tych pamieci szybko, dlatego wybralem supersprzedawce, zawiodlem sie.

 

- Pamieci zamowione 5 wrzesnia dostalem w komplecie dopiero 21-22 wrzesnia

 

- Przed przelaniem pieniedzy nawet Pan nie wspomnial o tym, ze nie posiada Pan (przy sobie?) drugiego kompletu

 

- Mimo tego iz Pan pisze, ze Pamieci sprawdza przed wyslaniem, tak nie jest.

 

- Odrazu po odebraniu uszkodzonej kosci (17 wrzesnia) i upewnieniu sie na forum, iz rzeczywiscie jest ona uszkodzona napisalem maila z prosba o natychmiastowa wymiane

 

- W ciagu 2 dni (rowniez jeszcze przed napisaniem watku na forum) probowalem sie z Panem skontatkowac telefoniczne (kom/stacjonarny) oraz mailowo - bezskutecznie.

 

- Po napisaniu maila i zobaczeniu, iz loguje sie Pan na allegro, ale na maila nie odpisuje, napisalem do Pana sms'a (zgodnie z procedura proby umowienia sie z Panem osobiscie, ktora Pan opisuje w swoich aukcjach) z prosba o odebranie poczty elektronicznej.

 

- Mimo wyzej wymienionego SMS'a nie odpisal Pan na maila w ciagu jeszcze ok 20 godzin (rowniez logujac sie w tym czasie na allegro)

 

- Moja prosba o natychmiastowa natychmiastowa wymiane / zwrot pieniedzy nigdy nie zostala rozpatrzona... jedyne co dostawalem w odopowiedzi, to to zebym wyslal pamiec na gwarancje do USA.

 

- Kwestionowal Pan to, iz pamiec byla fabrycznie niesprawna poprzez wytykanie faktu, iz pamiec wyslana 7 odebralem dopiero 17, a raczej zaprzeczanie mu.

 

 

---

 

Tutaj mala dygresja, interpretacja (wlasna) faktow:

 

Pan specjalnie nie odpisywal na maile sadzac, ze jak minie 10 dni od wyslania paczki, nie bede mial podstaw do zwrotu pieniedzy.

 

Ponad 1 dzien po napisaniu przeze mnie maila, iz pamiec jest niesprawna (mieszczacego sie w czasie w 10 dniach od nawet wyslania pamieci) napisal Pan cytuje:

 

"dzisiaj jest 18, pamięci zostały do Pana wysłane 7 czyli 11 dni temu,"

 

Moze to nadinterpretacja, ale napewno jest to niepokojace.

 

---

 

Fakty ciag dalszy:

 

- Nie bylo nic niekulturalnego w moich mailach do Pana (czemu Pan z niewiadomych przyczyn zaprzecza), a wrecz przeciwnie.

 

- Oskarza mnie Pan o to, ze chce zwrocic pamieci poniewaz znalazlem tansza oferte - co jest totalna bzdura biorac pod uwage, iz nawet w tym watku pisalem o zwrocie pieniedzy zanim sie dowiedzialem, ze ktos inny jeszcze je sprzedaje

 

- W momencie zasygnalizowania w mailu, ze jestem potencjalnym klientem, odpisal Pan na maila bardzo szybko.

 

- Czesciej Pan odpisuje na forum, broniac swojej osoby, niz odpisywal Pan przez maile na moje prosby o wymiane/zwrot pieniedzy.

 

- Zgodnie z prawem przysluguje mi zwrot pieniedzy w ciagu 10 dni od *odebrania* towaru, jesli zostal on zakupiony poprzez "Kup Teraz" - a zostal.

 

---

 

W razie potrzeby moge udostepnic cala korespondencje wymieniona z Panem przemkiem_s oraz zdjecie z komorki pokazujace kiedy i ile prazy probowalem sie do Pana przemka_s dodzwonic.

 

 

Podsumowujac:

 

Panie Przemku. Ostatni raz, tym razem publicznie, zwracam sie do Pana z uprzejma prosba o zwrot pieniedzy za kosci zakupione 5 wrzesnia 2007 roku, wyslane 7 wrzesnia 2007 roku, odebrane 17 wrzesnia 2007 roku. Co do kosci odebranych 21(22) wrzesnia 2007 roku pozostawiam Panu wolna reke.

 

Przepraszam za ew literowki, ale zdecydowalem, iz nie bede edytowal postu powyzej, zeby nie doszlo do przeklaman.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...