revo Opublikowano 18 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2007 Najprościej będzie jak wkleje tu wiadomość jaką wysłałem do Acera poprzez formularz zgłoszeniowy: Witam! Dnia 12 września wrócił do mnie komputer z serwisu. Komentarz do naprawy brzmi następująco: "Wymieniono wadliwą płytę główną, wymieniono wadliwą klawiaturę, wymiana zasilacza." W dniu otrzymania komputera z serwisu zainstalowałem na nim grę Age of Empires III i miałem problemy z jej działaniem - chwilę po jej uruchomieniu obraz stawał się czarny, a komputer przestawał reagować. Stwierdzilem, że to musi być problem z grą, ponieważ podczas pracy z systemem się to nie zdarzyło. Od tamtego czasu komputera nie używałem, bo nie był mi potrzebny. Dzisiaj uruchomiłem komputer, popracowałem 15 minut na baterii, po czym podpiąłem zasilacz. Po chwili ekran stał się czarny i komputer przestał odpowiadać. Po restarcie system nie zdążył załadować się do końca i sytuacja się powtórzyła. Po drugim restarcie, podczas uruchamiania słychać 3 piknięcia - jedno długie i dwa krótkie. Według informacji jakie znalazłem w sieci oznacza to Video Adapter Error (http://www.bioscentral.com/beepcodes/awardbeep.htm). Ewidentnie komputer wrócił z serwisu z ukrytą wadą. Problem polega na tym, że gwarancja (przedłużona do dwóch lat programem Acer Advantage) zakończyła się z dniem 2 września, a dzisiaj mamy już 18go. Komputer do serwisu został wysłany jeszcze w momencie gdy gwarancja obowiązywała. Co mam teraz zrobić? Wysłałem do serwisu komputer, który częściowo nie działał, a teraz nie działa już wcale, mimo, że wymieniono w nim część komponentów. Proszę o jak najszybszą odpowiedź w tej sprawie. Co o tym myślicie? Miał ktoś może podobny przypadek? Co powinienem teraz zrobić? Laptop to Acer Aspire 5014 WLMi, do serwisu został wysłany z powodu uszkodzonego zasilacza, gniazda zasilacza i wadliwej klawiatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiJo Opublikowano 18 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2007 jak oddajesz coś na gwarancje, to ona sie chyba automatycznie przedłuża o 90 dni, więc powinieneś ją jeszcze mieć ;) Przynajmniej u większości producentów tak jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TT05 Opublikowano 18 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2007 O ile dobrze mi wiadomo gwarancja przedluza sie o czas pobytu w serwisie. Dodatkowo z tego co mi wiadomo gwarancja na wymienione podzespoly idzie od nowa, czyli minimum rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
revo Opublikowano 18 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2007 (edytowane) Niestety o niczym takim nie ma mowy w Warunkach gwarancji. A nawet gorzej bo jest napisane "Roszczenia gwarancyjne będą honorowane tylko wtedy, gdy zostaną zgłoszone w okresie podanym w Gwarancji." Edytowane 18 Września 2007 przez revo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TT05 Opublikowano 18 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2007 Walcz bo czasu mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guma104 Opublikowano 19 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2007 możesz reklamować naprawę - zgłoś do to acera powinni przyjąć sprzet co do serwisu acera to już jest legenda wysłałem do nich acera bo nie działał prawidłowo program dosowy zanim to zrobiłem kombinowałem z systemem wysłem do naprawy dostałem info ze instalacja systemu pomogła ale program nadal niestety ma tendencje do zawieszania komputera pozd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...