Fynf Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 Być może Terrorist Takedown kojarzy Wam się z niskobudżetowym FPSem. Nic dziwnego, tak było do tej pory. Jednak robiony właśnie TT2 to całkiem coś nowego. Przede wszystkim zmienia się engine zarówno ten od grafiki jak i fizyki. City-Interactive w końcu robi coś porządnego! Zobaczcie: http://www.gametrance.pl/gt/index.php?sub=...28&id_r=428 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leonidas Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 Jakoś nie chc mi się wierzyć, że ta gra będzie przynajmniej dobra. Sam engine graficzny to nie wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 eeee eeee eee eee?? i gdzie tu rewelacja ? po samych aż 2 screenach widać że to kolejny crap w części drugiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fynf Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 a ja się z Wami nie zgodzę. C-I potrafi robić całkiem porządne gierki, patrz Mortyr 3. Mi się bardzo podobał. Nie twierdzę, że jest lepszy od Crysisa czy coś ale jest fajny. Liczę na to, że w przypadku TT2 city także pokaże się z tej lepszej strony. Próbkę gameplaya widzieli redaktorzy z CD Action i im też przypadł do gustu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 Zauważyliście jaki to silnik? Przyznam, że szczególnie drugi screen zdradził swe pochodzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 Zauważyliście jaki to silnik? Przyznam, że szczególnie drugi screen zdradził swe pochodzenie.Fear? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 Zerknąłeś na zdjęcie czy wystarczyła podpowiedź? Ten silnik albo jest tani albo dorobili się na tych niskobudżetowych produkcjach. No może im ktoś podarował. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 Zdjęcie mnie upewniło;] Ciekawe jak wykorzystają ten silnik...bo to że nasi programiści potrafią tworzyć niezłe gierki już wiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
q8ic Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 Akurat fear i otwarte przestrzenie to nie za bardzo współgrało ze sobą [; Chociaż silniczek przyjemny, ładnie sie skaluje do sprzętu - poczekamy zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 23 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2007 No tak, co wy chcecie od fear'a. A na otwarte przestrzenie jestem...otwarty :D Już mi się znudziły te kasyna i podwodne miasta...mam chyba virtualną klaustrofobie ;) Czas odetchnąć świeżym powietrzem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2007 Jurek, no to bier drugiego 8800 na SLI i jedziesz crysisa, tam są otwarte przestrzenie aż miło [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 7 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2007 hmm... no to na bank kupie te gierke. 20 zł to malutko. za te cene gra przypuszczalnie bedzie jak zwykle dosc krotka, ale oby na dobrym poziomie. zaloze sie ze ekipa CI poszalała ze szczescia jak szefostwo podjelo decyzje o zakupie tego wlasnie silnika. wymagania - w sam raz na dzien dziesiejszy ( o ile nie przegną z mapkami ), potencjalny wygląd nadal świetny, fizyka super... AI sprawdzone :). wypada zyczyc im sukcesów, a nam fajnych rodzimych gierek :))) moze solidnego Mortyra 4 tez kiedys zrobią. no kurde kurde :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 7 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2007 (edytowane) eee crap zapewne, piękne zapowiedzi a wyjdzie coś zupełnie niegrywalnego... tak to jest z większościa takich gierek... choć będe optymistyczny może zrobią jakieś ciekawe walki z terrorystami dla SP nie wygladajace jak CS :P no i mające jakieś fajne cele... Edytowane 7 Listopada 2007 przez Nerevar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 2 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2007 Ja tam nie jestem zwolennikiem gier CI, ale za to mój brat za to przepada za ich grami (między innymi Combat Wings czy Mortyr III). Jestem pewien że braciszek wyda 20 zł na gierkę, choć przyznam, że zapowiada się ona dość ciekawie. Ale czy na pewno taka będzie? Zobaczymy we wtorek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 5 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2007 (edytowane) Czy ktoś miał już "przyjemność" zasmakować tego tytułu? Jak to wygląda, bo z tego co czytam z szybkich komentarzy na forach to widzę, że będzię całkiem oki. Co do dostępności to u mnie jest lipa, kilka kiosków i EMPiK zaliczony, a gry ani widu, ani słychu. Edytowane 5 Grudnia 2007 przez Boxster Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 5 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2007 Widziałem nawet reklame w telewizji o_O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 5 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2007 (edytowane) hmm... to jest jakby klon FEAR'a na pierwszy rzut oka. co cieszy, bo FEAR to byla bardzo zacna gierka. a jak z gameplayem to nie wiem, pyknalem pare minut i zgasilem bo teraz czasu nie mam za bardzo zeby obadac dokladnie... ps. multiplayer poki co jest niedostepny - mają go udostepnic w darmowym dodatku jaki ma sie ukazac... Edytowane 5 Grudnia 2007 przez slimeck Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 5 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2007 Grales w demo? Swoja droga mialem pare razy "przyjemnosc" z grami C1 i nigdy nie byla to wysoka jakosc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 5 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2007 nie. kupilem sobie gre w kiosku. to znaczy takim prawdziwym, za 19 zeta. heh... :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 5 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2007 Jak wygląda gameplay, dajcie parę screenów, warto to łyknąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 5 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2007 screenów dawac nie ma co - to co na stonie oficjalnej to tak to wlasnie wyglada i w grze. dla mnie gameplay taki sam jak w FEAR prawie. pomijajac ze efekty trafień i wybuchów sa identyczne takze można powiedziec ze jest to pod pewnymi wzgledami powrót na stare śmiecie. przeciwnicy przemieszczają się i sa na pewno konkretniejszym wyzwaniem niz wrośnięte w ziemie kołki, ewentulanie kołki przemieszczające się z punktu A do B i z powrotem. mysle ze w ogoel animacja postaci jest zerżnięta żywcem z Fear ale głowy nie dam. taki "gorszy" fear to jest ( bo wiadomo, Fear miał wypasiony KLIMAT, a tutuaj troszke co innego ale... znow powiem, ze moim zdaniem jest dobrze ). glowny bohater i jego koledzy z oddziału bluzgają siarczyści i czasami za siarczyści, brzmi to jakby troszke sztucznie, ale to moja opinia po prostu. reasumując uwazam to danie za podgrzewane kotlety co prawda ( vide FEAR ), ale kotlety jak najbardziej dobre - zaś w takim wypadku bardzo duzo zalezy jeszcze od konstrukcji leveli, a tych poki co widzialem zaledwie jeden i pół, takze nie ma co sie zachwycac na zapas. podkreślam ZACHWYCAĆ bo za 20 złotych taa gra od City Interactive to faktycznie przełom jakosciowy. wady zauwazone to obecnosc pewnych okreslonych miejsc w ktorych grafika bezsensownie klatkuje ( nie wiadomo czemu, bo nic nie widac, mzeo źle zoptymalizowana mapka ) oraz animacja rąk z bronią mogla by byc lepsza, i nie wiem co jeszcze... grafika mogl aby byc mniej zółto-brązowa, bardziej urozmaicona.. przy precyzyjnym celowaniu fajne rozmazanie jak w Crysis ( , ale nie motion blur, tylko ten drugi blur, i oczywiscie nie taki jakosciowo, ale po prostu jest i wyglada spoko ). na samym poczatku jest taki ciemny magazyn i w nim z 10-ciu kolesi, a ja bylem na tyle lamą ze mnostwo razy tam zginąłem zanim przeszedlem dalej, jednak nie wkurzalo mnie to bo gra się fajnie... wiec chyba warto sprawdzic te gre, bo, bez slowa przesady, takiego FPS'a od C.I. jeszcze nie było :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 9 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2007 czy komus tez gra wywala sie na poziomie "szef wszystkich szefów"? bo w okolicach pierwszego pomieszczenia ( tam gdzie kamerką można podejrzeć co się dzieje za drzwiami ) w ktorym rozwalamy przpeciwników obraz mi po prostu zamarza musze resetowac kompa... :/ do poprzedniego posta dodał bym ze gra jest jednak bardzo spoko, ale goscie od poziomów mogli ją spokojnie zrobic tak zeby wyglądała na droższą producję. za duzo jest momentów takich ze po prostu idziemy naprzód i rozwalamy wrógów chowających się za beczkami ( nudnawy patent ), a za malo stresujących pomieszczen gdzie trzeba sie sporo nabiegac wsrod przejsc obejśc i przeszkód zeby zliwidowac przeciników ktorzy probują nas otoczyc, zajsc od tyłu lub oflankowac - takei cos to dopiero frajda - gdyby takich miejsc bylo wiecej, to tylko z korzyścią dla gry - za duzo zwyczajnych "kortytarzy" a za malo pomieszczeń złożonych pod wzgledem ilości "ścieżek", róznych obejść i przeszków terenowych za ktore można się chować. animacje broni w niektorych mometach mogły być lepiej zrobione, bardziej odbajerowane, bo sa takie sobie zwyczajne, sprawiają wrazenienie niedokonczonych ( np. przeładowanie kałasznikowa wyląda drętwo, i na dodoatek jakby bohater sie zastanawiał chwilę czy to aby na pewno dobrą stroną magazynek wkłada... ). brakuje mi takze wiszących lamp ktore mozna poruszyc i swiatlo "lata" efektownie ze wyzstkich kierunkach ( w Fear bylo taich rzeczy sporo i wygladalo to na maksa fajnie )... i co by tu jeszcze... ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yearman Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2007 Dzisiaj rano widzialem reklame w TV i wygladalo to naprawde fajnie...za 20 zeta pewnie sie skusze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2007 naprwdę podoba wam się ta reklama w TV? :o przeecież ta fizyka na tej reklamówce to jest masakra, albo ja po prostu za dużo siedze już na Source Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*MAR* Opublikowano 21 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2007 czy komus tez gra wywala sie na poziomie "szef wszystkich szefów"? bo w okolicach pierwszego pomieszczenia ( tam gdzie kamerką można podejrzeć co się dzieje za drzwiami ) w ktorym rozwalamy przpeciwników obraz mi po prostu zamarza musze resetowac kompa... :/ Mam ten sam problem. Jak go rozwiązać??? Please help. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 21 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2007 niestety wylaczenie ATT ( patrz wątek o FEAR PERSEUS MANDATE - ten sam silnik ) na MOIM nie dalo nic poza znacznym wzrostem ilości klatek animacji... TT2 jak się wieszał, tak nadal sie wiesza w tym samym miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*MAR* Opublikowano 23 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2007 niestety wylaczenie ATT ( patrz wątek o FEAR PERSEUS MANDATE - ten sam silnik ) na MOIM nie dalo nic poza znacznym wzrostem ilości klatek animacji... TT2 jak się wieszał, tak nadal sie wiesza w tym samym miejscu. Jedyną radą jest przejść jeszcze raz pierwsze 4 misje. Drugi raz tego problemu nie miałem. Myśle że to jedyny sposób, dopuki nie wyjdzie jakaś łatka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 23 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2007 no to good. gra jest na tyle grywalna ze mozna bez bólu pyknąć jeszcze raz te same levele, dobrze przynajmniej ze to pomaga, z w razie czego pewnie warto zrobic save na wczesniejszym etapie na wszelki wypadek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piwor Opublikowano 23 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2007 tania, średnia gierka bez rewelacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...