Skocz do zawartości
sdymek8

Wybór Karty Muzycznej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Właśnie przymierzam się do kupna karty muzycznej i mam małe wątpliwości ponieważ nie bardzo się na tym znam a nie chcę kupić czegoś nieodpowiedniego.

Na oku mam:

 

1) -Creative Sound Blaster Audigy 2 NX OEM (za 160zł)

2) -Creative Sound Blaster Audigy SE 7.1 EAX OEM (za 75zł)

3) -Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS OEM (za 150zł)

4) -Creative Sound Blaster Audigy 4 PCI 24-bit OEM (za 165zł)

5) -Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio BOX (za 200zł)

 

Wiem, że dużo kart wymieniłem lecz nie jestem zdecydowany jeszcze na 100% co bym chciał kupić więc pomyślałem, że poradzę się kogoś kto ma więcej pojęcia o AUDIO w komputerze icon_wink2.gif Karta miała by być wykorzystywana do muzyki, gier i filmów. Głośniki jakie posiadam to Logitech Z-2300 THX a konfig kompa jest w podpisie. Szczerze mówiąc najbardziej myślałem o karcie nr1 i nr5 ale tak jak napisałem ... Nie znam się i proszę o rady B-)

Z góry dziękuję za rozwiniętą dyskusję :)

 

P.S.-Przepraszam za duplikat lecz użytkownik "TeLe"- (aka "Prawie Jak Mod") zrobił to co nie jest jego zadaniem na forum ale może poczuł się do tego i zwrócił mi uwagę, że dział "Co kupić?" nie był odpowiedni do mojego postu ... Gorąco Cię pozdrawiam TeLe, co byśmy bez Ciebie zrobili B-)

 

Edytowalem tytul tematu

Domik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, tylko nie 5, toż to prawie to samo co, nr 2, tylko 3x drożej.

 

Do Twoich celów najlepsza jest nr 4: Audigy 4 OEM. Jeżeli chcesz X-Fi, to co najmniej X-Fi Gamer, bo to jest prawdziwa karta z DSP a nie marketingowe oszustwo jak XtremeAudio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co możecie mi powiedzieć o opłacalności opcji nr1 ?

Szkoda bo myślałem, że ten X-Fi Xtreme Audio to coś przyzwoitego.

Szczerze mówiąc to do wczoraj najbardziej odpowiednią opcją było dla mnie Audigy 2 NX :)