X800 Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2007 Witam, Właśnie podjąłem decyzję o zrezygnowaniu z usługi dostępu do internetu, świadczonego przez lokalnego dostawcę. Umowa na czas nieokreślony, więc nie ma przeszkód. Ale do rzeczy... W związku z tym muszę napisać pismo. Na pewno nie jeden z Was był już w takiej sytuacji, więc fajnie by było jakby ktoś z Was się nim ze mną podzielił (oczywiście wzorem). Ewentualnie jeżeli nikt nie ma czegoś takiego, to proszę o wskazówki jak sporządzić takie pismo (nie mam doświadczenia w takich sprawach ;)) Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghazi Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2007 Na górze po prawej miejscowość, data, po lewej Twoje dane, po prawej dane osoby, do której jest pismo skierowane. Na środku "Rezygnacja", potem coś w stylu: "Z dniem dzisiejszym skladam rezygnacje / prosze o natychmiastowe rozwiazanie umowy z powodu / bez powodu", niżej podpis. Do gimnazjum nie chodziłeś :> ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CBZ Opublikowano 25 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2007 (edytowane) @Ghazi, wyjales mi to z 'klawiatury' ;) To chyba najprostsze podanie :) Napisz, ze nie chcesz juz korzystac z uslug firmy z jakichs powodow technicznych, lub prywatnych. Jak sa upierdliwi, to moga sie do czegos przyczepic, choc w zasadzie nie maja prawa. Nie wiem jak wyglada Twoja umowa i zasady odstapienia od niej. Edytowane 25 Września 2007 przez CBZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...