Skocz do zawartości
Kaeres

Renault Megane 1.9d

Rekomendowane odpowiedzi

czego się czepiacie, każdy ma znać jakim dokładnie modelem jeździł? :P macie rocznik więc kto się zna ten se zobaczy którą lagunką jeździł...

wybacz ale laga I a laga II wygląda całkiem inaczej, co innego jeżeli chodziło by o mały face-lift ale to przełom generacyjny w przypadku tego modelu a tak jak ktos napisał 6 lat temu to były I i II heh, poprostu zadziwiają mnie krytcy którzy nawet nie wiedzą z czym styczność mieli, najlepiej krytykować to co sie nie podoba a chwalić swoje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wybacz ale laga I a laga II wygląda całkiem inaczej, co innego jeżeli chodziło by o mały face-lift ale to przełom generacyjny w przypadku tego modelu a tak jak ktos napisał 6 lat temu to były I i II heh, poprostu zadziwiają mnie krytcy którzy nawet nie wiedzą z czym styczność mieli, najlepiej krytykować to co sie nie podoba a chwalić swoje...

bez sensu piszesz, jak się nie zna na lagunach to skąd ma wiedzieć? ojciec jeździł 10 lat civic'iem i nie wiedział nawet że to 6 generacja, bo nie była mu potrzebna taka informacja....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez sensu piszesz, jak się nie zna na lagunach to skąd ma wiedzieć? ojciec jeździł 10 lat civic'iem i nie wiedział nawet że to 6 generacja, bo nie była mu potrzebna taka informacja....

bo civicow to bylo pietnascie tych generacji a niektore to takie podobne do siebie ze faktycznie trudno bylo sie polapac

no ale mowic ze laguna I i II to jeden grzyb to tak samo mozna powiedziec w stosunku astry I i II, audi 80 i A4 czy toyoty starlet i yaris ze to tez jedno i to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To raczej pierwsza generacja niż druga, zadowoleni? Tak czy inaczej francuzy mnie nie interesują, nie dość że to kiepsko wykonane, to żeby do czegoś konkretnego się dostać pod maską trzeba mieć 8 stawów w rękach i 10 w palcach.

 

Niestety w niemcach też zaczyna to się robić :(

Edytowane przez BENITO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

laguna II z początkowego okresu produkcji została okrzyknięta królową serwisów :) francuzi trochę "przekombinowali" przy tym modelu

osobiście miałem przyjemność jeździć laguną z 2004 roku (poprawioną). Obecnie jest ona w posiadaniu mojej siostry i z tego co wiem, to nic jej nie dolega.

Na temat meganki 1 generacji mogę tylko tyle powiedzieć, że ładna jest ;) Niedawno nawet sam chciałem taką kupić jako drugi samochód (jeden już przestał wystarczać). Niestety musiałem kupić Mastera, który teraz robi równiż za mój dupowóz i drugiej meganki chyba już nie kupię a szkoda, bo autko naprawdę mi się podoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety w niemcach też zaczyna to się robić

Drogi BENITO to raczej chodzi o postęp technologiczny, samochody są coraz bardziej zaawansowane wiec miejsca pod maską też coraz mniej, zresztą nie wyobrażam sobie bym miał sam wymieniać alternator czy cokolwiek innego przy silniku np. przy nowym passacie, samochody nie będą całe wieki stały na poziomie zaawansowania technologicznego Golfa MKII, gdzie innowacją była wycieraczka tylnej szyby a alternator szło wymienić młotkiem.

Samochody są teraz robione na kilkaset tyś km, po czym sie je zmienia i robione jest to celowo bo koncerny motoryzacyjne chcą niestety zarabiać a czasy samochodów pokroju merca w123 się już dawno skończyły i nie powrócą, wiec masz wybór albo kupić przykładowego golfa mkII czy beczkę i tłuc się nimi 15 lat przez milion km naprawiając go młotkiem, albo kupić samochód nowy i pogodzić się z tym, że nie jest niezniszczalny i że raz na jakiś okres czasu będzie trzeba do niego dołożyć pewną sumę pieniędzy bo najnormalniej ulega on procesowi zużycia, ale za to można się nim przemieszczać godnie i w komfortowych warunkach a niektórzy to doceniają, trzeba się pogodzić też z tym, że nie będzie służył lat naście i w końcu będzie trzeba kupić następny... i nie ważne czy to będzie Niemiec, Francuz czy inny Włoch, w każdym z nich będzie coś doskwierało i coraz częściej jest tak, że Pan Felek sobie nie poradzi a szkód narobi więcej i trzeba jechać na wyspecjalizowany serwis.

Tak to wszystko działa i koniec, może kiedyś rodacy zrozumieją ten proces, myślę, że to nastąpi jak zaczną zarabiać normalne godziwe pieniądze, Niemcy zrozumieli to już dosyć dawno temu dlatego też 90% niemieckich szrotów jeździ po naszych drogach...

Edytowane przez slavOK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym młotkiem to przesadziłeś(do wymiany alternatora potrzeba tych samych narzędzi co w 10 lat młodszym passacie), a nawet pan felek (celowo z małej) potrafi spierniczyć samochód tak prosty konstrukcyjnie.

 

Co do postępu, to jestem tego świadom, ale i tak moim następnym wozidłem będzie audi 80 i mam nadzieję, że w wersji coupe.

 

W przypadku aut niemieckich w przypadku nowej generacji aut mamy Ewolucję.

W przypadku aut francuskich mamy Rewolucję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku aut niemieckich w przypadku nowej generacji aut mamy Ewolucję.

W przypadku aut francuskich mamy Rewolucję.

hehe fajne stwierdzenie B-)

 

a ogolnie to niemcy i francuzi maja odmienne koncepcje wizerunku swoich aut... i zawsze sie znajdzie ktos kto kupi takie albo takie.... niektorzy luba zapach pomaranczy a niektorzy benzyny :wink: tak samo z samochodami

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...