Gość majkel84 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 No spoko, jakoś uruchomiłem. Po prostu przyzwyczajony do kulturalnego działania GPUgrida trace nerwy :-D W każdym razie czy to normalne że jak liczy mi na samym GPU 3 wątki to co pare sekund wszystko dostaje na chwileczkę freeza. Myszką nawet nie można ruszyć :-/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 U mnie na dwóch watkach jest to samo. Eksperymentami w app można to troche zminimalizować ale wtedy troche wolniej może liczyć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 No właśnie w sumie zostanie komp tylko do liczenia A w milce to jest tak, że albo CPU liczy albo GPU ? Bo wrzuciłem optymalke 4.1 i grafa jakby przestała liczyć :-/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPaweł Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 No właśnie w sumie zostanie komp tylko do liczenia A w milce to jest tak, że albo CPU liczy albo GPU ? Bo wrzuciłem optymalke 4.1 i grafa jakby przestała liczyć :-/ No dokładnie, MW albo CPU albo GPU! Ps. Ehę Ehę się pochwalę: 4 000 000 w GPUGRID :) stukneło! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Nie wiem czy to normalne dlatego zapytam. Liczę milkę na kompie z Q8200. Milka liczy się całkiem spoko, aczkolwiek raz na jakiś czas przestaje na chwile. Dodałem do managera oprócz milki rosettę i ciągle wali błędami. Przeszedłem więc na AQUA i Collatz. Milka liczy się zaraz po uruchomieniu managera - 3 próbki i przestaje. W statusie jest "zawieszony" i sie kolejne zadania nie uruchamiają. Jak to jest. Coś trzeba wywalić? Może aqua wykorzystuje jakoś RAdeona? Aczkolwiek po obciążeniu tego nie widać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPaweł Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2009 A czy jak liczysz samą MW na Radziu to wszystko lata? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Też są jakies tam przerwy. Nie za długie co prawda. Ale chodzi o to żeby moc obliczeniowa CePA też sie nie marnwała. Teraz zostawiłem samego collatza + Milka i jak Milka obliczy 3 próbki to staje. A ja wyłącze i włącze managera to znowu rusza :-/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2009 stawiam że liczysz MW na radku i coś jeszcze na cpu - efekt o którym piszesz wynika z tego ze boinc odpala 3 zadania milki i jedno dodatkowe (4ry rdzenie) - milka kończy liczyć szybko ale to dodatkowe jeszcze sie liczy - dopiero jak skończy sie liczyć boinc znowu odpali 4ry zadania. rozwiazaniem jest uzycie np. vmware - sam tak robie - w windowsie mam odpaloną milke, a na vmware zainstalowany linux i pod nim odpalony boinc który wykorzystuje 5 rdzeni na aqua - wszystko chodzi bez zwolnień Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Tak, ale idąc tym tokiem rozumowania powinno lecieć coś na 4CPU i 3 x milka @vpu lub ostatecznie 3x milka i 1xcpu A jest tak, że albo albo. I trzeba mu tłumaczyć ręcznie. Jak przestaje liczyć na VPU, a liczy dalej 4xCPU to wystarczy zrestartować managera i zaczyna liczyć dalej na radku. Takze jest to możliwe A milka sama w sobie nie pobiera z Cepa prawie nic... 1% obciążenia... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Ale tak własnie jest że albo rybki albo akwarium ;) Gdzieś obiło mi się na jakimś zagranicznym forum że jest jakaś zmodowana wersja BOINC ktora pozwala liczyć dwa na raz. Mnie osobiście tak jak jest odpowiada bo jak gram w coś nie wymagającego to licze Aqua tylko na CPU i nawet tego nie czuje a kiedy przeglądam www lub kiedy nie pracuje przy kompie licze MW na GPU. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OxyOne Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2009 BSODa dostałem po tym jak uruchamiał sie wygaszacz boinca... to pozostałosci po experymentach z 6.10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPaweł Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2009 BSODa dostałem po tym jak uruchamiał sie wygaszacz boinca... to pozostałosci po experymentach z 6.10Siema OxyOne! Co z waszym Teamem, znikneliscie z sieci.... Parę dni już macie awarię forum.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Siema OxyOne! Co z waszym Teamem, znikneliscie z sieci.... Parę dni już macie awarię forum.... postanowili, że przechodzą do nas :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Co do BSODów to zauwazyłem że ponowne uruchomienie przed włączeniem MW załatwia sprawe całkowicie. Ale problem głównie jest po tym jak GPU pracowało przed włączeniem BOINC. Czyli jak odpale gre a po skończeniu BOINC z MW to wtedy zrzut pamięci bardzo często się zdarza. Wystarczy wtedy reboot i można kompa spokojnie zostawić na liczeniu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OxyOne Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2009 No Panowie którzy maja NV jest juz milka dla was. a tu rezultat 8mn30 na GTX295@640/1400 15mn na GTX260 CUDA, CUDA ogła-sza-ją... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPaweł Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2009 (edytowane) No wreszcie udało mi się odpalić milkę na nvidii.... troche mnie to restartów kosztowało... Zalecam Boinc 6.10.1 + 190.62WHQL + zaznaczenie w opcji projektu tylko GPU - bez CPU i na hoście gdzie liczymy odłaczenie od projektu i dołączenie ponownie. U mnie odpaliło to na Windows7 64 bit. Na XP 32bit na razie nie próbowałem. Rezultat wydajnościowy: Na tym co na dole: AQUA@HOME - 64bit na 4 rdzeniach CPU MILKYWAY@Home - 32 bit - pierwsza udostępniona aplikacja - czyli bez optymalizacji wymagająca jeszcze dopracowania... czas liczenia próbki MW - (625Mhz GPU 1348 Shader) = 11 minut 25 sekund czyli = 685s. 74.24 punktów czyli 1 kredyt w 9.23s. Tak więc na chwile obecną bardziej opłaca się przliczać GPUGRIDA...... jeden kredyt w około 5-6 sekund Dodam tylko że aplikacja MW działa tylko na kartach serii GTX260 ++ Edytowane 27 Sierpnia 2009 przez TomaszPaweł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2009 A jak toto sie załącza? Bo puściłem milke na moim main pc i jakoś tylko proca męczy ... Wogóle to chciałem na dwóch GPU - GTX 285 i 8800GTS, ale jakoś GPUgrid liczy tylko na jednej, nie da sie go zmusić żeby liczył na dwóch, to pomyślałem o krówce... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2009 (edytowane) A zaznaczyłeś w opcjach projektu jak napisał TomaszPaweł? Co to za kopalnie tam uruchomiłeś bo RAC Ci skoczył astronomicznie :) Raczej nie mam szans dotrzymywac tempa... Edytowane 27 Sierpnia 2009 przez rafa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPaweł Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 (edytowane) Najnowsze wieści z frontu MW CUDA: Nowa wersja aplikacji? Raczej mimo tego samego numerka tak - bo już rozwiązany został problem różnicy czasu liczenia próbki gdy na CPU jest liczony jakiś inny projekt. Teraz przeliczenie próbki zajmuje 6 minut co daje nam 1 kredyt w 4.85s...... Czyli wydajnościowo mamy to samo co w GPUGRID :) a nawet trochę lepiej bo w GPUGRID czasem lecą niemiłosiernie długie jednostki .... za mała lizcbę punktów. Ps. zszedłem z jednego gtx260 i kusi mnie by dorwać 4890..... ale zmuszam się by poczekac na 5870..... do premiery 2 tygodnie do dostępności z miesiąc..... Edytowane 28 Sierpnia 2009 przez TomaszPaweł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sesef Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Jak ktoś ma ATI i stery 9.2+ i może poświęcać chwilę czasu to zapraszam tutaj: http://www.boincatpoland.org/smf/primegrid...-na-ati-radeon/ Byłbym wdzięczny za pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 (edytowane) A zaznaczyłeś w opcjach projektu jak napisał TomaszPaweł? Co to za kopalnie tam uruchomiłeś bo RAC Ci skoczył astronomicznie :) Raczej nie mam szans dotrzymywac tempa... Astronomicznie... hmmm, no bo zacząłem liczyć astronomy_019_ATI_x64f wcześniej tylko kilka cepów + Nvidia, a teraz doszła ATI 4870 i jest chyba ponad 100% wzrost BTW: ja to jak zwykle jestem ślepy. Gdzie jest to zaznaczenie w opcji projektu tylko GPU - bez CPUW tej opcji na stronie profilu Edit preferences nie widzę :-/ Edytowane 28 Sierpnia 2009 przez majkel84 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPaweł Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Ooooo, jest... dzięki! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPaweł Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Widzę, że efekty też są.... 77000 :) Co konretnie kupiłes? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Widzę, że efekty też są.... 77000 :) Co konretnie kupiłes? Wygrałem :-D 4870 vaporX 1GB BTW: serwery milky leżą czy po prostu mi sie nie łączy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Chyba leżą bo ja tez nie dostaje próbek. Aqua to samo. Dziś nie będzie za wiele pkt. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sesef Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2009 (edytowane) Pojawiła się wersja 0.2 AP26 na GPU http://www.boincatpoland.org/smf/primegrid...78245/#msg78245 z góry dziękuje za pomoc przy testach. Edytowane 30 Sierpnia 2009 przez sesef Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Nie mam tam uwas konta, więc wrzucę tu: 10 366384 785436737771879 10 366384 16137071418665303 10 366384 13946622976437587 10 366384 8734502163109357 11 366384 6998839830228583 10 366384 785468127438811 11 366384 5581880890832023 25 366384 6171054912832631 10 366384 9684491327954279 10 366384 3267586960583089 10 366384 1459178643530617 10 366384 9735298495263823 10 366384 1727805601738891 10 366384 1574579779396307 10 366384 2138118918508471 11 366384 10613929284401483 10 366384 14083229671187167 11 366384 16518632605478693 11 366384 3007107694524497 10 366384 1255892682660361 11 366384 7036595108074969 10 366384 8188609810134857 10 366384 2411963918614357 11 366384 6569259450263561 10 366384 13700995611657901 14 366384 15879407069784169 11 366384 6250872237076277 10 366384 7687488261269507 10 366384 660669773389609 10 366384 11977568522771779 10 366384 1540799946122147 12 366384 14782924219657043 10 366384 13812949836154363 11 366384 2003229604981763 10 366384 14531182366753699 13 366384 15731878523384263 13 366384 2167218735183577 GPU @ ~~60% Spore użycie cepa. Ni by to nie przeszkadza, ale imho koligacja poprawia sytuację (tu ustawiona na core 0): Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sesef Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Użycie procesora da się łatwo wyeliminować, ale będzie trochę wydłużać czas liczenia dlatego na razie tego nie stosuje, żeby nie przekłamywało wyników. Interesuje mnie jeszcze końcowy czas. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2009 (edytowane) No popatrz, zapomniałem zapisać :-D Ale pamiętam, że było 438 sekund ( chociaż głowy nie dam ). Także obliczę ci jeszcze raz :-D Edytowane 1 Września 2009 przez majkel84 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...