Sens Opublikowano 30 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2007 Witam. O to progi i nadkola w mojej łezce: Jestem kompletnym laikiem jezeli chodzi o blacharke xD. Jak to najtanszym kosztem zakonserwowac? Co trzeba kupic? Jaka jest kolejnosc dzialan? Moze jakies linki do produktow (jakies szpachle podklady????) Dziekuje za Pomoc ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 30 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2007 albo mi sie wydaje albo tam juz jest sporo szpachli ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slow Opublikowano 30 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2007 Rowniez jestem laikiem lecz nie wyglada to dobrze.. farba odchodzi o pod spodem pewnie prochno. Jak zaczniesz cos z tym robic wyjdzie, ze jest jeszcze gorzej. Mozna albo zrobic to porzadnie, w normalnym zakladzie z tym ze bez znajmosci wyniesie pewnie wiecej niz wartosc tego samochodu.. lub probowac samemu troche odczyscic i zakonserwowac jakims 'barankiem' - nie bedzie estetycznie ale na jakis czas zatrzyma to co nieuniknione ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo_x Opublikowano 30 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2007 ło jezu... pojedz na szrot i kup sobie te nadkola... podejrzewam ze wyjdzie Cie to taniej niz robienie tego co masz.. a do tego szybciej i skuteczniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slow Opublikowano 30 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2007 ło jezu... pojedz na szrot i kup sobie te nadkola... podejrzewam ze wyjdzie Cie to taniej niz robienie tego co masz.. a do tego szybciej i skuteczniej. Na szrocie nadkola beda raczej w podobnym lub nawet gorszym stanie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 30 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2007 to jest kaddett ;) ogolnie wymiana progow repertuarki nadkoli...bez lakierowania to wyjdzie nawet duzo, bez znajomosci Ci sie nie oplaci raczej ale podjedz do blacharza zapytaj:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 Zeszlifować do gołej blachy. Potraktować kilka razy odrdzewiaczem i zostawić na noc, zaszpachlować ubytki. Od środka potem ze 2 razy pomalować bitgumem a od zewnątrz podkład (minia) no i lakierek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 tam nie bedzie golej blachy...lon przeleci na wylot, znam z autopsji ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 Na rdze jest dobre (podobno) piaskowanie. Mam na mysli skuteczne i dokladne usuniecie rdzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 JAk jest jużna wylot to się wstawia reperaturę z całego błotnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 tylko reperaturki :) też miałem kadetta no ale mój nigdy nie był w takim stanie, jak miał lekkie pęcherzyki to dostał reperaturki. Ja na twoim miejscu wydał bym kasę na reperatury - za nadkola około 40 zł, progi po 70 sztuka z tego co pamiętam. Przed wspawaniem najlepiej zedrzeć z nich ten czarny podkład bo to badziew najgorszy i szybko rdza przez niego bierze. Blacharz za wstawienie progów i zrobienie błotników powinien krzyknąć około 300 zł choć zależy na kogo trafisz. Czyli z materiałami wychodzi 520 zł. Ponieważ auto jest białe ja sam bym je pomalował, jak nie masz dwóch lewych rąk spokojnie dasz radę - poproś w sklepie z lakierami żeby Ci nabili w spraya, kup tez podkład. wyszpachluj wstawki potem podkładzik na koniec lakier. Nie trzeba się zbytnio przejmować zaciorami bo po wyschnięciu lakierek wyprowadzisz papierkiem 2000. No ale razem z robocizną materiałami i lakierem wychodzi juz około 600 zł - czyli znając życie połowa wartości tego kadecika ;) Co gorsza jak tak wyglądają progi i nadkola to ja wolę nie myśleć jak wygląda podłoga ;), często w kadetach jest tak że z od spodu wygląda lux a jak wyciągniesz wykładzinę to się okazuje że masz flinstonów ;), nbo i mocowania wahaczy - newralgiczny punkt kadetta , jak rdza tam juz się dostała to masz duże szanse że buda Ci się rozejdzie i półosie wyskoczą z skrzyni biegów, dlatego jeżeli chcesz jeszcze pojeździć autem a nie masz kasy to olej kosmetyke a zrób porządnie podłogę ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WormBoy Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 Na rdze jest dobre (podobno) piaskowanie. Mam na mysli skuteczne i dokladne usuniecie rdzy.Jest nawet bardzo dobre ale z tej blachy nic nie zostanie po takim zabiegu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sens Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 (edytowane) Dziekuje za pomoc. Odziwo podłoga jest ok, problem dotyczy tylko tylnej czesci progow i tych nadkoli. Zobacze ceny tych czesci na allegro i zlomach- oczywiscie w dobrym stanie i podpytam sie w zakladach. Musze przyznac ze na zywo nie wyglada to tragicznie, ale boje sie jak to bedzie w zime jak dostanie sie sol. Jeden ze znajomych mowil mi zebym sprobował w dziury nalozyc tawotu, ktory podobno jest odporny na dzialanie wody itp.. Ale boje sie, ze po posmarowaniu tawotem ewentualna szpachla moze sie nie przyjac. Auta mi troche szkoda, bo naprawde sie nim przyjemnie jezdzi a maksymalnie planuje przeznaczyc 600zł. Edit: A czy pomoglo by cos gdyby zjechac to papierem sciernym, dokladnie odtluscic i oczyscic, a potem nalozyc kilka warstw farby hamerajt? ktora niby jest taka dobra na rdze? ;] Edytowane 1 Października 2007 przez Sens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 Hammerite ci nie pomoże, bo w warunkach samochodowych długo nie poleży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 Edit: A czy pomoglo by cos gdyby zjechac to papierem sciernym, dokladnie odtluscic i oczyscic, a potem nalozyc kilka warstw farby hamerajt? ktora niby jest taka dobra na rdze? ;] ale na co chcesz położyć tego Hammerite przecież tam blachy nie ma, wszystko zżarte, puknij w to mocniej palcem to będziesz widział... po prostu Ci wpadnie do środka :) jedynie wyciąć to badziewstwo i wspawać reperaturki... rdza w oplach z tych roczników to norma, wszystkie ople chyba do 99 gniją, później zaczeli stosować ocynk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...