Skocz do zawartości
860lacov

Co Zamiast Cyfry+?

Rekomendowane odpowiedzi

Już od dłuższego czasu mamy w domu cyfrę+

Wszystko było ok, ale od jakiegoś czasu obraz się sypie (źle nam zamontowali antenę), a oprócz tego główne kanały jakie się u nas ogląda to 1,2,3,Polsat,TVN,TVN Turbo i może coś jeszcze.

Abonament wynosi prawie 80zł i nie jest to full opcja.

W każdym razie postanowiliśmy zrezygnować z cyfry i tu mam do was pytanie i prośbę.

Czy warto założyć sobie np. Polsat Cyfrowy? Pytałem dziś o ofertę i okazało się, że wszystkie kanały jakie mają dostępne kosztują trochę ponad 50zł.

Inna opcja to kupić tuner i antenę i dać sobie spokój z abonamentem. I tu prośba. Chciałbym żebyście mi pomogli coś złożyć, tzn. jakiś tuner, talerz i to co trzeba. Ja niestety w tym temacie jestem całkowicie zielony i mam zerowe pojęcie o granicach cenowych.

TV to zwykły odbiornik 26 cali więc raczej sprzęt do niego chyba nie musi być najdroższy, ale nie wiem.

Proszę o pomoc.

p.s.

Nie jestem pewny czy to ten dział, ale jeśli pytanie umieściłem w złym miejscu to przepraszam i proszę o przeniesienie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@evocati

Dzięki za odpowiedź.

1. Na allegro jeden ze sprzedawców napisał, że sprzedaje dekoder polsatu od razu z rocznym abonamentem, a po upływie roku można będzie oglądać niekodowane kanały za darmo.

Czy w polsacie cyfrowym po upływie umowy można zrezygnować z abonamentu i oglądać kanały takie jak tvp1,2 tvn itd ?

2. Czy jeśli zdecyduję się na cyfrowy polsat to czy warto brać cały pakiet za 59zł?

Chodzi mi o to czy wg was te kanały filmowe są warte dopłacania. TV będą oglądać głównie rodzice, ale i ja czasem pewnie coś sobie zobaczę.

W sumie za cyfrę i tak płacimy prawie 80zł więc tak czy inaczej byłaby to oszczędność.

3. Czy montaż takiego zestawu jest trudny? Za zamontowanie krzyczą sobie 180 zł, a nie wiem czy sam dam radę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi