gumis144 Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 (edytowane) Witam, 1 rok LO, nauczyciel od infy = żal . Nic nie tłumaczy mamy pisać do dyrekcji o zmiane jego, ale puki co mam napisać takie coś :). Napisz program do obliczania temperatury "T" wody powstałem ze zmieszania V1 litrów wody o temperaturze "t1" i V2 litrów wody o temperaturze "t2". Jak by ktoś nie miał co do roboty, to może mi pomoże;p najlepiej dzis, jutro rano , z góry dziękuje :/. Próbowałem sam ale nic mi nie wychodzi.... program, który używam w skzole to Dev c++ Edytowane 2 Października 2007 przez gumis144 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrOOliK89 Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 Napisz program do obliczania temperatury "T" wody powstałem ze zmieszania V1 litrów wody o temperaturze "t1" i V2 litrów wody o temperaturze "t2".Zagmatwane jak dla mnie. A swoją drogą to nikt za Ciebie nie odrobi pracy domowej. Jeśli piszesz że coś próbowałeś to to umieść, bo tak napisać może każdy. Od siebie mogę polecić, żebyś napisał na kartce jak byś to zrobił na sucho a dopiero kodzić. Swoją drogą fajnie jest zwalać na nauczyciela, teraz wiem co powiem rodzicom po wywiadówce. To wszystko NAUCZYCIELI=ŻAL!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis144 Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 (edytowane) zwalać jest co bo on nic nie wytłumaczy tylko pisze sobie na tablicy, albo rozmawia z dziewczynami... jak się pytasz dlaczego coś ma być tu to on odpowiada, że tak ma być :), a trudno jest chyba zrobić to po 3 lekcjach informatyki... a robić sam próbowałem z książki, którą mam jest tam trochę podobny programik ale nic mi nei wychodzi:(( Edytowane 2 Października 2007 przez gumis144 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kwachu Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 (edytowane) Hah mam podobna sytuacje z moim gostkiem od porgramowania. Koles sobie belkota cos pod noskiem ( zamiast I wymawia Y :D). Robil algorytm na obliczanie funkcji kwadratowej i cos zjebal nie chcialo wyjsc rysowalo jakies glupoty a on sier tlumaczy ze wszystko jest zrobione jak trzeba moze cos tam przestawic ale na spr mimo tego ze ci cos dobrze wyjdzie a zapisales to nieco inaczej niz on na lekcji t dopka daje grrr. Edytowane 2 Października 2007 przez Kwachu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekwisniewskipadl Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 Moja babka tylko gada jakby ksiazke cytowala, ale w glowie ma pusto.. wystarczy spytac to nic nie wie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystery Opublikowano 3 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2007 KrOOliK89 ma rację. zadanie widzę z fizyki jest. najpierw rozwiąż je na kartce - otrzymasz pewien algorytm. mając algorytm zakodować już nie jest tak ciężko. pamiętaj programu zwykle nie pisze się od tak, trzeba go przemyśleć. sprobuj to zrobić, wklej kod swojej pracy. pomożemy wtedy :) pozdrawiam m Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis144 Opublikowano 3 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2007 (edytowane) #include <cstdlib>#include <iostream>using namespace std;void write(string s){ char c; string x = ""; int l = s.length(); for(int i = 0; i < l; i++) { switch(s[i]) { case 'ą' : c = 165; break; case 'ć' : c = 134; break; case 'ę' : c = 169; break; case 'ł' : c = 136; break; case 'ń' : c = 228; break; case 'ó' : c = 162; break; case 'ś' : c = 152; break; case 'ż' : c = 190; break; case 'ź' : c = 171; break; case 'Ą' : c = 164; break; case 'Ć' : c = 143; break; case 'Ę' : c = 168; break; case 'Ł' : c = 157; break; case 'Ń' : c = 227; break; case 'Ó' : c = 224; break; case 'Ś' : c = 151; break; case 'Ż' : c = 189; break; case 'Ź' : c = 141; break; default : c = s[i]; break; } x += c; } cout<< x;}int main(int argc, char *argv[]){ cout << "\n \tObliczanie temperatury wody dla wzoru:"; cout << "\n \tT = (t1*v1)+(t2*v2)/(v1+v2)\n\n"; int t[1],v[1]; for( int i = 0; i < 2; i++) { write("Podaj wartoś dla V"); cout<< i+1 << ":"; cin >> v[0]; write("Podaj wartoś dla T"); cout<< i+1 << ":"; cin >> t[0]; } int T = (t[0]*v[0])+(t[1]*v[1]) / (v[0]*v[0]); cout << "\n Wynik: " << T << "\n\n"; cin >> T; return 0;} ale tu wychodzą dziwne liczby... chyba wzór jest zły. ps. program napisany przez kolegę. dobra razem z kolegą z klasy wyszło nam, coś połączylismy siły:d , troche skorzystałem z notatek i jest ok #include <stdio.h>int main () { printf("Marcin Gradzki I H\n"); int t, t1, t2, v1, v2; printf("Podaj ilosc wody v1 : "); scanf("%d",&t1); printf("Podaj temperature wody t1 : "); scanf("%d",&v1); printf("Podaj ilosc wody v2 : "); scanf("%d",&t2); printf("Podaj temperature wody t2 : "); scanf("%d",&v2); t=((t1*v1)+(t2*v2))/(v1+v2); printf("\n\n\nTemperatura wody t wynosi : %d",t); getchar (); getchar (); return 0; } Edytowane 3 Października 2007 przez gumis144 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrOOliK89 Opublikowano 3 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2007 (edytowane) Widzisz nam nie podałeś tego wzoru ;P i jak mieliśmy pomagać, tak swoją drogą zdecyduj się czy używasz cin/cout czy printf/ scanf. A czemu na końcu jest 2x getchar (); ? Dla mnie lepiej tą role spełnia system("pause"):P ale jak kto woli :) Edytowane 3 Października 2007 przez KrOOliK89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2007 ale czego wy oczekujecie... informatycy znający sie na rzeczy nie pracują w szkołach, tylko tam gdzie mogą zarobic 4x wiecej (i więcej) :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ragnor Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2007 Racja PelzaK patrząc na dzisiejsze płace nauczycieli oraz na sam charakter tej pracy, czyli uczenie różnych rzeczy dzisiejszej miłej młodzieży :lol:, to aż się dziwię, że w ogóle ma kto jeszcze uczyć w szkołach. Ja ze swoje strony nawet jak bym miał dostać 2 razy więcej kasy za pracę w szkole i tam wolałbym spokojnie tworzyć soft w firmie. Jako anegdotę podam, że mimo tego wszystkiego kilku moich znajomych (z informatyki) wyrabiało sobie uprawnienia pedagogiczne, toteż mieli praktyki w szkołach średnich z tego co opowiadali większość z nich poległa próbując wytłumaczyć uczniom co to są wskaźniki w C.... a tłumaczyli to sposobem łopatologicznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 pytanie tylko, po co im wskaźniki tłumaczyć :D. najlepiej to narysować. Ja bym w sumie nawet chciał nauczać, coby wiedza nie poszła w las :wink:, ale jakoś tak jakiś wolontariat - żeby uczyć tych co chcą a nie tych co muszą :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cozaq Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 TO te zadanko wkoncu mialobyc w C++ czy ANSI C? :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis144 Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 obojetnie, ja wolałem w c++, ale potem zrobilismy w C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 akurat w C++ było by mniej pisania... :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ragnor Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 pytanie tylko, po co im wskaźniki tłumaczyć :D. najlepiej to narysować. .... Tam było mnóstwo rysunków a nie tylko przekaz werbalny, ale jakoś to wszystko na nic się zdało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 jeden z moich nauczycieli mówił, że osoba może powiedzieć, że coś WIE... jeśli potrafi to wytłumaczyć dowolnej osobie spotkanej na ulicy... :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...