kucyk Opublikowano 19 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2007 To jest kompatybilne w stecz? wejdzie taki 8800gt na moja plyte:>? (na 99% obstawiam ze tak bo chyba nie ma jeszcze plyt zw co? :D no przy takiej cenie nie brac tego w sli to grzech B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 19 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2007 Czy po rzucie okiem dobrze zrozumialem: mamy karte wydajniejsza od GTS za mniej niz dziewiec stowek :?: Chyba ze gdzies padaja mi galki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 19 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2007 (edytowane) Podjąłem djecyzje:P sprzedaje. Pytanie tylko (zgubiłem się) OCB z tym PCIE 2.0? To jest kompatybilne w stecz? wejdzie taki 8800gt na moja plyte:>? (na 99% obstawiam ze tak bo chyba nie ma jeszcze plyt z pcie2.0?) pzdr ps. ktos chce kupic karte z siga;P? Tak, jest kompatybilne wstecz Czy po rzucie okiem dobrze zrozumialem: mamy karte wydajniejsza od GTS za mniej niz dziewiec stowek :?: Chyba ze gdzies padaja mi galki... Wygląda na to, że TAK :-P , ale nowy GTS powinien być nieznacznie szybszy Edytowane 19 Października 2007 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 19 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2007 dobrze rozumiesz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 19 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2007 Ewentualnie nawet jeżeli będzie to słabsze od starego 88GTS 640MB (w co wątpię), to napewno nie na tyle, żeby warta była dopłata ~400zł do starego GTS'a... Choć stary GTS może stanieć do poziomu GTS 320MB, w miejsce jego ceny -> nowy GTS. Oraz jak GT okaże się wydajniejszy/podobnie wydajny co stary GTS i faktycznie cena ustabilizuje się na poziomie ~850zł za 512MB -> oj będzie ciekawa sytuacja na rynku części używanych :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naxt Opublikowano 19 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2007 (edytowane) rewolucja cen na rynku DDR2 sie dokonała,może czas juz na karty graficzne :D.8800GT bedzie dobrym nastepca 8600GT który wymieka w wyższych rozdzielczosciach,a panorama wymaga wydajnej karty do wysokiej rozdzielczosci wiec NVIDIA chyba znowy sie uda wypuscic na rynek hit Edytowane 19 Października 2007 przez naxt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 19 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2007 szkoda że na p35 nie działa gf88 w sli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 19 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2007 Odkąd wyszła na jaw informacja o 16TMU, zamiast 24 to obstawiam na 70%, że GT będzie wolniejszy od GTS. W zasadzie jedynym argumentem przemawiającym, za tym, że bedzie wydajniejsza są shadery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurniczek Opublikowano 19 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2007 Odkąd wyszła na jaw informacja o 16TMU, zamiast 24 to obstawiam na 70%, że GT będzie wolniejszy od GTS.Skoro wyniki z kilku serwisow wskazuja na to, ze gt bedzie jednak szybszy od gts to wydaje mi sie i mam taka nadzieje, ze sie jednak mylisz [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 19 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2007 Odkąd wyszła na jaw informacja o 16TMU, zamiast 24 to obstawiam na 70%, że GT będzie wolniejszy od GTS. W zasadzie jedynym argumentem przemawiającym, za tym, że bedzie wydajniejsza są shadery. kurde testy w 3mdmarku, w grach... wolniejszy? Hmmm tego sie obawiam:| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 19 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2007 3dmarkach napewno nie , ale 8800gt kręci się dobrze także nadrobi tą nieco mniejszą ilość Tmu. W grach jest coraz więcej shaderów także tmu i ropy mają mniej do roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 20 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2007 No karta jest skontruowana przyszłosciowo, na rok 2008 i 2009, aby pomimo swojej względnie marnej wydajności, miała to co najważniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
לוק Opublikowano 20 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2007 szkoda tylko ze nie bedzie obsługi triple SLI, zarezerwowanej dla high-endu, dwie karty 8800 GT rozgniotą ULTRA co przy cenie nawet ponad 800 zł jest o wiele lepszym pomysłem, gdyby mozna jeszcze jedna taka podpiac to juz mogł by byc niezly sprzecior za nie duze pieniadze, poki co nie ma jeszcze w sprzedazy odpowiednich plyt głownych ale za moment juz beda, dlatego uwazam ze jest to wredny ruch ze strony nvidii, umozliwiajac takowe wsparcie tylko kartom z najwyższej połki, cenowej oczywiscie bo miedzy niebem a ziemia to prawde mówiac wiecej w tym wszystkim marketingu jak prawdziwej wydajnosci, czy myslicie ze takie GT nie sprosta oczekiwanim rynkowym? biorąc pod uwage nawet GTX to jest to duzo bardziej oplacalny zakup, a ze tam teoretycznie ma tysiac czy 2 mniej punktów w benchmarku to o niczym nie swiadczy, nie wiem nawet czy róznica bedzie w grach widoczna, nie wiem czy beda to wielkosci rzedu kilku fps ale wiem napewno ze nie kilkunastu, w normalnych rozdzielczosciach rzecz jasna:D zobaczymy co przyniesie 9800 bo jesli chodzi o serie 8, to wybór dla mnie jest jeden--------> tylko GT, tak jak mówie szkoda ze nie ma wsparcia dla triple sli, bo zdeklasowalo by to najdrozsze produkty Nvidii ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Symbian Opublikowano 20 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2007 Kurde juz sie nie moge doczekac tej karcioszki :D Juz nie wyrabiam na moim marnym 7600GS :D Jakby ktos chcial go zakupic ode mnie to pare dni po premierze 8800GT pewnie bedzie zmiana :D Hmm, wystarczy ze wydajnosciowo GT bedzie lepsza od GTS i bioreee :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morgi Opublikowano 20 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2007 (edytowane) Odkąd wyszła na jaw informacja o 16TMU, zamiast 24 to obstawiam na 70%, że GT będzie wolniejszy od GTS. W zasadzie jedynym argumentem przemawiającym, za tym, że bedzie wydajniejsza są shadery. Upraszczając, nie liczy się ilość a jakość. GTS posiada 20 "sztuk", ale ledwo sobie radzi w konkurencji z R600, które ma 16, w dodatku nieco gorzej wyposażone. Procesory SP są najważniejsze, dzięki temu można swobodnie podciągnąć wydajność do poziomu najmocniejszego G80. :D Edytowane 20 Października 2007 przez morgi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 20 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2007 (edytowane) Jakość? W przypadku TMU? :f Wole mieć 24 "wolne" (lol) TMU niż 16 szybkich. :P Bo ich wydajność jest uzależniona od taktowania i w uproszczeniu na podstawie liczby cykli i ILOŚCI TMU wyliczana jest wydajnośc wypełniania (texelowania). Pozatym GTS ma 24, a nie 20 TMU. Znaczenie dużej liczby jednostek ROP maleje wraz z coraz czesciej stosowanym multi texturingiem, ale TMU muszą być liczebne, bo niby kto wykona texturowanie jeszcze przed rasteryzacją jak nie one? Ale faktycznie nawet jakby ich było 512 (tych TMU) to nie przyśpieszy nic, jeśli SP będzie zbyt mała ilość (obecnie gry ^_^ wykorzystują nieco ponad 64 ;]). Btw, zastanawiam się czy NV i ATi nie mieli pomysłu na stworzenie w GPU oddzielnych bloków, zajmujących się zaawansowanym oświetleniem (global illumination z fotonami oraz kaustyką i wyliczaniem IOR). Sprawdziłoby się coś takiego? Niedawno myślałam, że GPU będzie musiało się tym zajac, ale widzę, że twórcy gier coraz sprawniej emulują te efekty uzywając innych technik na osiągnięcie miękkich cieni, czy zaciemnień w rogach pomieszczeń. Edytowane 20 Października 2007 przez Pussik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 20 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2007 (edytowane) przepraszam za OT Pussik ---> :huh: a czy magistrala (tylko 256 bit) nie będzie za cienka do grania w wyższych rozdziałkach z AA ? Edytowane 20 Października 2007 przez Racuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sector19 Opublikowano 20 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2007 a czy magistrala (tylko 256 bit) nie będzie za cienka do grania w wyższych rozdziałkach z AA ? Jasne ze nie... Ustawcie sobie w swoich gts'ach pamiec tak zeby miala taka sama przepustowosc jak GT to zobaczycie... JAk mialem 8800GTS to troche bawilem sie w sprawdzanie ile daje krecenie pamieci, a ile krecenie rdzenia :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 20 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2007 (edytowane) DX10 wprowadza obsługę 4096x4096, nie wątpie ze graficy zaczną z tego niebawem korzystać. Może nie do typowych textur, które się kafelkuje, ale do takich stosowanych do unwrapa postaci, budynków czy pojazdów. Gdzie na jednym jpg`u musi być materiał dla wielu powierzchni. To niebiesko różowe to normal mapa (tkai dużo lepszy bump mapping), od jakis 2 lat używane w grach. Dzięki wykorzystaniu trzech współrzednych RGB można ustalić położenie pixela w przestrzeni x, y, z. Robi się model high poly, powiedmzy 1mln, wypala normal mape programem 3D, a następnie modleuje się prawie identycnzy model, ale powiedmzy 10k poly i nakłada na niego wypaloną texture. Efekt? 10k model wyglądający prawie tak szczegółowo jak ten z 1mln. Twórcy Unreala 3, z rok temu pokazywali to bardzo klarownie na przykładzie jednej z postaci. Generalnie to i tak narazie nie mamy nic stworzonego od podstaw dla DX10. :) A z doświadczenia pracy przy grach wiem, jak wiekszość (wszyscy poza kilkoma o których się wszędzie pisze) jest dośc konserwatywna i pragnie trafić do jak najszerszego grona odbiorców, a nie entuzjastów mających minimum 2 GPU w kompie, za 1500zł każde. Edytowane 20 Października 2007 przez Pussik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 20 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2007 no tak w viście na DX10 dodadzą wieksze tekstury, lepszy dym i cienie a wydajność spada na pysk oni to nazywają postępem technologicznym :evil: p.s. w zmodowanym Oblivionie mam (niektore) teksturki 4096x4096 na DX9, jakos to biega ale bez 4GB ramu nie podchodzić ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pr1est Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2007 Gigabyte GeForce 8800GT, 512MB GDDR3 (256 bit), HDTV&DualDVI, PCI-E, BOX No cena niezła. Kupuje! :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbec Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2007 No cena nizla, a karta gigabajta wiec kosztuje odpowiednio wiecej, wejda pality czy galaxy i cena bedzie <800zl :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moloch Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2007 http://news.expreview.com/2007-10-22/1193022059d6199.html To ja kupuje MSI :P mam nadzieje, że wydadzą również GTS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pwael Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2007 Znalazl ktos gdzies testy tych kart? Oprocz tego dziwnego testu w ut3 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2007 moloch 您所在的位置:首页 >> 业界动态 >> 硬件动态 fakt cena zabija <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makar06 Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2007 Jak informuje serwis Fudzilla, potwierdził się czarny scenariusz dotyczący G92. Wygląda na to, że najnowsze dziecko Nvidii nie będzie wspierać nowych bibliotek Microsoft DirectX 10.1, ani co z tym idzie Pixel Shader 4.1. Nie wiemy jeszcze jak zaszkodzi to samemu procesorowi graficznemu. Jednak patrząc z marketingowego punktu widzenia, cenowy konkurent z obozu ATI – RV670 obsługiwać ma dane biblioteki w najnowszych wersjach. Co w szczegółach technicznych z tego wyniknie? Przekonamy się już w najbliższych tygodniach, premiera GeForca 8800GT zapowiedziana jest na 29 października, a chip RV670 najprawdopodobniej w odmianach Radeon HD 38xx ujrzy światło dzienne (przynajmniej oficjalnie) 15 listopada-in4 ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2007 no i co z tego skoro ten cały 10.1 nic nie daje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2007 I bardzo dobrze! Brak 10.1 niema znaczenia a może wpłynie na ceny przez tą marketingową "słabość" :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keniger Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) I bardzo dobrze! Brak 10.1 niema znaczenia a może wpłynie na ceny przez tą marketingową "słabość" Równie dobrze o kant d.... można rozbić sobie DX10 w kartach serii 8 a marketingowcy wciskają głupkom jakieś 01 po przecinku kiedy nikt na oczy nie widział gry w całości pisanej w DX10. A przekonają się wszyscy na co wydali pieniądze jak będą oglądali crysisa w DX10 i mówię tu o oglądaniu bo pograć to se będzie można... w menu. Edytowane 22 Października 2007 przez Keniger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2007 Równie dobrze o kant d.... można rozbić sobie DX10 w kartach serii 8 a marketingowcy wciskają głupkom jakieś 01 po przecinku kiedy nikt na oczy nie widział gry w całości pisanej w DX10. A przekonają się wszyscy na co wydali pieniądze jak będą oglądali crysisa w DX10 i mówię tu o oglądaniu bo pograć to se będzie można... w menu. Dobrze prawisz :!: :wink: Też się przymierzam do zakupu 8800GT ale nie dla DX10 :razz: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...