Jump to content
cavarr

Geforce 8800GT 256/512MB

Recommended Posts

Moze mi ktos odpowiedziec na jedno pytanie. Jak jest z wyjsciem TV-out s-video? Obecnie mam Ati i tu nie ma zadnych problemow z ogladaniem filmow. Chodzi mi o to ze na Ati zaznaczam opcje "to samo na wszystkich" i mam 2 pulpity. Kiedy wlacze sobie film zwyczajnie gasze monitor i ciesze sie obrazem z telewizora. Slyszalem ze seria 8xxx ma problemy z pelnoekranowym wyswietlaniem video na drugim monitorze. Bylbym wdzieczny jak ktos by to opisal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co widze, to wyjście jest takie same jak w serii 7, a z nią nie ma problemów (zwykły kinskopowy TV).

Pytanie o jaki TV Ci chodzi?

chodzi mi o zwykly kineskopowy TV no coz zobaczymy jak bedzie

btw. pewnie widzieliscie art na frazie o 88gt i "starym" silencerze. Raptownie ceny silencerow ktore byly wyprzedawane za grosze skoczyly do gory :D a np. na tej aukcji jest ladne powiazanie z data artykulu i zakupami ludzi :)

http://allegro.pl/item272978101_nv_silence..._gwar_f_v_.html

 

za takie pieniadze grzech nie brac tego chlodznia ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

CYTAT(przemo3642 @ 29 lis 2007, 13:45)

Ja mam takie pytanie. Bo widze, że wtyczka od orginlnego wiatraka jest 2-pinowa. I wtyczka od ARCTIC COOLING NVIDIA SILENCER 5 rev.3 też. Ten ostatni nie ma żadnego regulatora obrotów, ale chyba nie będzie problemu, żeby go jakimś softem kontrolować, tak jak oryginalny wiatrak? Czy jak to wogóle działa?

Cytuje swój post, bynajmniej nie dlatego, że jestem jakimś Narcyzem czy coś, ale dlatego, że po lekturze Fraza zgłupiałem. Niech ktoś mnie oświeci, bo ja mam chyba dziś słabszy dzień...

 

1) Referencyny wiatrak jest podłączony za pomocą 2 czy 3-pinowej wtyczki, bo już się pogubiłem?

2) Na Frazie nie jest to powiedziane wprost, wychodzi jednak, że nie można sterować obrotami tego ustrojstwa za pomocą softu (czyli jednak 3 piny?)

3) A nawet jeśli na karcie jest wtyczka 3pin to chyba ten dodatkowy pin jest po to, by "zczytywać" prędkość wiatraka, co to ma do sterowania (chyba że jest kontrolaw stylu PWM).

 

Nie bić, nie bluzgać

Kurka wodna, nic nikt nie wie, czy pytania tak głupie, że nie warto odpisywać? Help me, please :cry: Edited by przemo3642

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Eclipse

 

Wsio działa jak powinno.

 

Ustawiasz Dualview, przerzucasz okno z filmem poza prawą krawędź ekranu monitora i oglądasz.

Dla ułatwienia można ustawić w player`ze: "zapamiętaj pozycję okna" lub "odtwarzaj na pełnym ekranie" (może sie to różnie nazywać w zależ ności od programiku którym odtwarzasz pliki wideo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do tych co zamawiali w bitshop Asusy - kart 30 listopada nie bylo maja byc 6 grudnia a wiec generalnie mozna pomarzyc o nich , sytuacja w innych sklepach podobna , o ile ktos liczy na kupno w cenie 850-900 zl , nie wierze nawet w to ze bitshop dostanie karty 6 grudnia a jak cos to pewnie z 5 np. Generalnie ci co nastawili sie na kupno grafy w cenie powiedzmy sugerowanej , nie maja co mysle ze w grudniu im to sie uda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktos z tu obecnych zalapal sie na promocje w bydgoskim MediaMarkcie? Inno3D byly za 890zl :). Udalo mi sie zdobyc ostatnia sztuke - nie mam aktualnie czasu na doglebne testy, wiec jestem ciekaw relacji innych posiadaczy ;). Jedno, co wiem - memki sa 1ns, by Qimonda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze mi ktos odpowiedziec na jedno pytanie. Jak jest z wyjsciem TV-out s-video? Obecnie mam Ati i tu nie ma zadnych problemow z ogladaniem filmow. Chodzi mi o to ze na Ati zaznaczam opcje "to samo na wszystkich" i mam 2 pulpity. Kiedy wlacze sobie film zwyczajnie gasze monitor i ciesze sie obrazem z telewizora. Slyszalem ze seria 8xxx ma problemy z pelnoekranowym wyswietlaniem video na drugim monitorze. Bylbym wdzieczny jak ktos by to opisal.

Problem owszem ma ale z powiekszeniem ekranu na Tv nie usuwa czarnych paskow (ramki) ma tak cala seria gforce 8 - nvidia sie przyznala wystarczy ich zagraniczne forum poczytac - mnie to strasznie wnerwialo w gts-ie i chyba bylby to mocny poza cena powod by kupic jednak 3870 a nie gt - tylko ze gram tak samo duzo jak ogladam filmy ;\

Edited by Miczq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czym to było mierzone?

78 - (8+16) = 54 /= 53

53 * sqrt(2) = 75 /= 77.5

No nijak się to kupy nie trzyma nawet jeżeli podstawowe otwory wokół rdzenia nie są w rastrze kwadratowym w co i tak nie wierzę

 

Jak pisałam wcześniej, posiadanie linijki nie wystarczy i nie każdy się umie nią posługiwać. :f

 

 

To wersja 1.0, będzietdopieszczane. Gdybym to ja robiła, to wszystko byłoby dobrze za pierwszym razem, zajmowałam się niegdyż podobnymi rzeczami na codzień.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam mały problem z kartą Gainward Gf 8800GT. Być może ten problem był już poruszany, jednak ja nie znalazłem odpowiedzi, więc prosiłbym o jakiś kierunek.

 

Wcześniej miałem GF 8600GTS i w 3dMarkach osiągałęm ok 17200 w 03 oraz 4400 w 06. Później kupiłem Gainwarda GF 8800GT 512 MB odinstalowalem stare i zainstalowalem najnowsze sterowniki. Jednak osiągi grafiki nic sie nie zmieniły. W 3dMarkach wyniki mam ledwo tylko lepsze a przeciez ta karta powinna wyciagac przynajmniej 10000 w 3dMarku 06 a nie 4400. W nowych grach typu Crysis na wysokich ustawieniach mam pokaz slajdów. Może to wina BIOSa albo dla tej karty trzeba cos poustawiać? Prosiłbym o jakieś wskazówki. Mój sprzęt to płyta główna Gigabyte M61VME-S2, procesor AMD Athlon X2 5600+ 2.8, DDR2 Dual Kingston 2x 1Gb, Windows XP SP2.

Poszę o pomoc!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyglada na to, ze masz jakis syf w systemie, na poczatek, radze dobry antyvir i spyware z najnowszymi bazami, a potem instalka swiezego systemu. Jesli to nie pomoze to pozniej nalezy szukac winy sprzetowej, ale najpierw programowka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam. pytanko mam nastepujacej tresci: jak z accelero x1? zdaje sie ze Niemiec zamontowal, wiec do niego glownie to pytanie. byly jakies problemy? temp pomierzone juz moze? :wink: czy nie lepszy jest jednak nv silencer z uwagi na fakt, ze pokrywa cala karte i nie ma potrzeby montowania dodatkowych radiatorow? pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na temat S1 bylo juz dosyc duzo, przejrzyj jakies ostatnie 20 stron. Tak na szybko temperatury w stresie sa do 45 stopni. Jezeli chodzi o roznice w dodatkowych radiatorach pomiedzy S1 i NV to mowa tylko o chlodzeniu pamieci, bo na sekcje zasilania i tak bedziesz potrzebowal dodatkowych w obydwu przypadkach(+wiatrak dla S1). Natomiast jezeli spojrzymy na cene napewno NV jest godny polecenia, tym bardziej jezeli nie bedziesz robil Vmodow(poza Bios modem ktorego polecam), temperatury nie beda wysokie i NV da w zupelnosci rade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na temat S1 bylo juz dosyc duzo, przejrzyj jakies ostatnie 20 stron.

o S1 wiem, czytam ten topik systematycznie, na tuneupc.net rowniez bardzo ciekawy test jest. moje pytanie jednak dotyczylo x1 :wink: tego samego, ktory jest w x1950pro powercolora.. :) w zasadzie co do chlodzenia sekcji zasilania to juz doczytalem, "tak siak czy owak" trzeba bedzie radiatorki dokupic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyglada na to, ze masz jakis syf w systemie, na poczatek, radze dobry antyvir i spyware z najnowszymi bazami, a potem instalka swiezego systemu. Jesli to nie pomoze to pozniej nalezy szukac winy sprzetowej, ale najpierw programowka.

A może właśnie powinien wyłączyć Antywira? U kolegi jak to zrobiłam wynik w 3d makru skoczył o 80%.

 

Przeinstaluj system, najprościej i najszybciej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może właśnie powinien wyłączyć Antywira? U kolegi jak to zrobiłam wynik w 3d makru skoczył o 80%.

 

Przeinstaluj system, najprościej i najszybciej.

 

U mnie strasznie zaniżał wynik smarka zainstalowany Comodo firewall - niby fajny ale zabójczy dla wydajności sprzętu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może właśnie powinien wyłączyć Antywira? U kolegi jak to zrobiłam wynik w 3d makru skoczył o 80%.

 

Przeinstaluj system, najprościej i najszybciej.

antyvir chyba w celu znalezienia brudow mogacych powodowac takie obnizenie wydajnosci.. chyba niewiele osob kreci wyniki na wlaczonym antywirze, firewallu i innych..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Wczoraj dokupiłem sobie 2x1GB OCZ platinum rev.2, Palit 8800gt referencyjny, HPvista64

Musiałem zniżyć taktowanie pamięci, wyżej niż na 900 nie idą (procek smigal wczesniej na 1.4v@3800, takie same pamieci tylko jeden komplet dual).

 

 

Oto wyniki (@700/1750/971, @3600):

 

Crysis -> 1280x720, 0aa, reszta full, cienie na med

od 25 do 30 klatek - da sie grac, wyglada pieknie

 

Witcher -> 1680x1050 wszystko full, cienie na med, aa2x

od 35 klatek do 120

 

COD -> 1920x1200 wszystko full, fps nie spada ponizej 40

 

BF2 -> 1920x1200 wszystko full, fps nie spada ponizej 50 (srednio 99)

 

3dm2k6 proxycon -> fps najnizszy to 30

 

Temperatura przy wiatraku na auto (RT) nie przekracza 72 stopni

 

 

 

Pytania

 

Czy pod vista64 da sie wylaczyc sprawdzanie czy sterownik jest podpisany cyfrowo? Bo niestety karta nie daje rady w standardowym ustawieniu wiatraka 29%.

Musze za kazdym razem wciskac f8 i wylaczac.

Moze wyszly juz poprawione stery do 8800gt->v64?

Moze sa jakies inne narzedzia pozwalajace podkrecic karte by przy starcie systemu juz byly takie takty i fan?

 

Pozdr

BBXX

post-153144-1196516165_thumb.jpg

Edited by bbxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...