andrew777 Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 (edytowane) Niewidzialne ściany, trafienia, które nie są zaliczane, np. na Isla Inocentes jest miejsce gdzie nie widać snajpera z niewiadomych przyczyn i wiele innych. Edytowane 7 Lutego 2011 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 (edytowane) Można do tego dorzucić "lagi" - chowamy się, czy likwidujemy przeciwnika i nagle okazuje się, że w tym czasie byliśmy już martwi - ja tam z reguły walczę na mały dystans, więc tego nie da się nie odczuć, niedziałające niekiedy c4, konieczność respawnu (bywa), albo wczytania nowej mapy po zakończeniu rundy tylko po to, żeby zaraz wyjść z gry, rzucamy sobie c4 czy pikawkę, ale obiekt mamy jeszcze w rękach, problemy z rozjeżdżaniem przeciwników etc. Jeszcze coś by się pewnie znalazło. :lol2: Edytowane 7 Lutego 2011 przez _OskaR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 Game Informer: Battlefield 3 - New Thread of Details #1 Okay, so going through the article: -Aiming for CY Q4 2011 release -Concept for BF3 has been in the works for years, waiting on proper tech to seamlessly come together -Frosbite 2.0 is the culmination of this tech, entirely re-written -Lighting sounds neat, one "probe" contains more lighting information than an entire BFBC2 level. -Level destruction is going to be "believable" but basically everything is destructible. -Character animations powered by ANT, what EA Sports uses. -AI characters and multiplayer characters have different animation sets -No more "gliding" animations that look off, animation realism is a focus -Captured their own war audios (bullets, tanks, helicopters, etc) at different distances to ensure realism -Better audio cues for certain actions, more easily able to listen for threats -Plan on better, more immediate post release content -More unlocks than BFBC2 -Dice trying to find a good balance between customization of your character and not having "pink rabbit hat(s)" -4 classes -Will talk about squads "later" -Looking into a theater mode but can't talk about it -Will have co-op -There will be a kill-cam but it can be turned off -BF3's team is almost twice as big as the team for BFBC2 -They want the pacing of the single player mode to be balanced, with highs and lows. Makes the comparison to a song vs a guitar solo. -Part of the single player mode takes place in Sulaymaniyah - Iraqi Kurdistan. -"Fuck" will be used often, so M rated for sure - There will be an earthquake in a level. The destruction sounds very impressive. 7 story building collapses, looks very well done -Significant narrative that goes with the SP mode -More than one setting, you're not in the middle east for the whole game -PC version is lead version -Why 64 players for PC only? No complains from the console crowd. -No mod tools at release. Maybe none down the line either. Frosbite 2.0 is complex and mods tools would have to be dumbed down, so does Dice really want to put their time to that or would it be better spent elsewhere? -Original story, not based on Bad Company at all. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 Battlefield 3: Masa szczegółów i świeże screeny! - gram.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 Zapowiada się soczyście. :] "Wzorem Call of Duty w Battlefield 3 pojawi się tzw. Killcam, ale ta opcja będzie mogła zostać wyłączona" :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 No tak, DLC gotowe w momencie premiery... co za czasy. ;) Tak czy inaczej ja zamawiam w ciemno przed premierą (chyba, że będą jakieś niepokojące wieści). Ciekawe jak duże będą te możliwości personalizacji w multi. Co to jest 'theater mode'? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 Nie moge sie doczekac powiem szczerze, Bad Company 2 jest fantastyczny B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathray Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 To ja chyba zaczynam zbierać na nową kartę graficzną. Z moim gts250 to zbyt spektakularnie ta gra nie będzie wyglądać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 No ja juz nawet mam kase... Na zadnym BF sie nie zawiodlem i mam nadzieje ze tak pozostanie... No ok.. moze 2142 nie byl fajny, ale to chyba tylko przez to w jakich czasach toczy sie rozgrywka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miło2z Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 PC version is lead versionI love it!!! :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 w powyzszym newsie dali chyba mniej screenów więc poprawiam troszke o systemie animacji ANT uzytym w nowej wersji silnika Frostbite 2.0 http://images.gamersverse.com/misc/1297141893719.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 Mogliby sobie darowac tego singla ;) Ale dobrze, ze skupili sie na wersji pc, bo rownanie wszystkiego do badziewnego poziomu konsol zaczynalo byc meczace.. w koncu ktos zauwazyl, ze "next geny" maja ponad 5 lat... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 Akurat może uda mi sie zmienić grafe do nowego BFa!!! Screeny pewnie z singla są. Choć zabawa w takim mieście w multi mogłaby być niezła. Podoba mnie sie to, oj podoba ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 W końcu ktoś robi grę w dobrą stronę. Wiadomo że dużo łatwiej obciąć grę (PC->konsole), niż wyraźnie ulepszyć (konsole->PC). Oczywiście zrobienie wypaśnej gry też trudniejsze i bardziej kosztowne, ale w przypadku takiej produkcji na pewno się opłaci, w końcu to gra w której stawia się przede wszystkim na multi, czyli kilkaset godzin grania, a w takim wypadku warto zapłacić za grę, nawet w cenie premierowej. Jak na razie zapowiada się coraz lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sPiDeK Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 (edytowane) Ja już złożyłem zamówienie na preorder. Biorę w ciemno tą grę, jedyny tytuł jaki mogę kupić bez sprawdzenia wcześniej. Na pewno dice i po tym co czytam będzie warta tych 130zł. Edytowane 8 Lutego 2011 przez sPiDeK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 Zakladam ze koszty jakie poniosa na produkcje BF3 zwroca im sie spokojnie kilkukrotnie . Taka gra to inwestycja pewniak 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 (edytowane) Wolałbym żeby bardziej porównywali do BF2 niż BFBC2. Ale screeny...no kurde miodzio, jak film. Tyle że nie samą grafiką ta gra żyje... Edytowane 8 Lutego 2011 przez rafa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 Dla mnie to gameplay mógłby być dokładnie taki jak w BC2. Grafika i fizyka za to ma powalać, i dopracowanie powinno być na konsolowym poziomie BC2, bo tam bugów jest malutko, a problemy z serwerami występowaly głównie przy okazji premier dodatków. Do tego ogromne mapy z dużą ilością punktów i masą pojazdów. System rankingowy jest praktycznie idealny, tylko jak ma być więcej unlocków to oby je jeszcze bardziej rozciągnęli, bo dośc szybko sie wszystko odblokowuje w BC2, potem zostają same awardy. W przypadku grafiki niestety martwi mnie ten MLAA. Niby gry wyglądają coraz bardziej realistycznie, a robią to kosztem jednego z najważniejszych czynników realizmu, który istnieje od wieków. Jak kiedyś zrobią autentycznie fotorealistyczną grę bez antyaliasingu, to będzie niezły lol. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2011 A ja tam znowu wolę BF2 na nowym silniku i z tego co czytałem to dostanę w postaci dlc lub z wersją limitowaną :) pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vladi Opublikowano 9 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2011 Cudo ! Mam nadzieję, że do tego czasu zdążę wymienić kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 9 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2011 Co do systemu rankingowego to jednak osobiście wolałbym żeby dłużej sie odblokowywało stopnie niż w BFBC2, ale za to nie tak długo jak w BF2 w którym po 900h byłem blisko majora dopiero. (inna sprawa to umiejętności ;) ). Inne blaszki i naszywki są OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 9 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2011 A ja tam znowu wolę BF2 na nowym silniku i z tego co czytałem to dostanę w postaci dlc lub z wersją limitowaną :) pzd To źle przeczytałeś 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 9 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2011 Chyba jednak dobrze, a jeśli źle to użył byś jakichś konkretów zamiast pustych zaczepnych komentarzy. W przedsprzedaży dostępna jest wyłącznie Edycja Limitowana. Jej zawartość zostanie oficjalnie ujawniona na GDC 2011. Jednakże do sieci wyciekła reklama, z której dowiadujemy się, że wspomniane wydanie zawierać będzie "Powrót do Karkand", czyli dodatek składający się z czterech map z Battlefield 2. Będą one udoskonalone pod wieloma względami (grafika, system zniszczeń i fizyka). Gracze, którzy zakupią EL otrzymają także unikatowy zestaw broni i pojazdów z "dwójki" oraz dostęp do nowych osiągnięć/trofeów. Miesiąc premierze gry EA ma wydać te dodatki w formie płatnego DLC. Battlefield 3,co wiemy... pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 9 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2011 (edytowane) Ja tutaj informacji o BF2 na nowym silniku nie widzę. Jedynie o Map Packu tak jaki był do BC2 (Cold War, Oasis, Harvest Day i Heavy Metal). Edytowane 9 Lutego 2011 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacp3r Opublikowano 9 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2011 (edytowane) Już się boje, jak będzie wyglądał lot samolotem w nowej fizyce. Porównując pilotaż helki z BF2 a BC2 to ciemno to widzę.... Czy wrócą jeszcze czasy podniebnych akrobacji ? kręcenia beczek AH-10? Pojedynków na TV'ki? :( (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi) ED: Miałem duże nadzieje z BF3... Jeżeli chcą dać AŻ 4 mapy z BF2 i to jeszcze w płatnym DLC, to ja już podziękuję. Chyba szykuje się wielki powrót do BF2. Jestem ciekaw, jakie będą wymagania dla map dla 64 osób :P, na pewno większe od BC2. Zobaczy się podczas bety. Edytowane 9 Lutego 2011 przez kacp3r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 9 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2011 (edytowane) Wczesniej na jakims zagranicznym portalu czytalem, ze dodatkowe mapy z 2ki beda od poczatku dostepne w edycji limitowanej, a dopiero po miesiacu dla wszystkich. A dlc bym tak pochopnie tez nie mowil nie ;) jezeli beda dlugo wspierali gierke i bedzie sie fajnie gralo to chetnie zaplace :] co do latania heli to imho bc2 ma ten element lepiej zrobiony, smiglowce waza swoje Edytowane 9 Lutego 2011 przez kkNd! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 9 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2011 Miałem duże nadzieje z BF3... Jeżeli chcą dać AŻ 4 mapy z BF2 i to jeszcze w płatnym DLC, to ja już podziękuję. Chyba szykuje się wielki powrót do BF2. Jestem ciekaw, jakie będą wymagania dla map dla 64 osób :P, na pewno większe od BC2. Zobaczy się podczas bety. Lol? Dziękujesz grze bo będą cztery mapy z BF2 a nie wszystkie? Sorry ale to chyba ma być nowa gra, a nie remake BF2. Chcesz to graj dalej w BF2 i tyle. Nie jestem w stanie tego pojąć. Jak do CoD są płatne map packi zawierające stare mapy to jest źle. Jak w BF3 będą tylko cztery stare mapy to jeszcze gorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 9 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2011 Ja tutaj informacji o BF2 na nowym silniku nie widzę. Jedynie o Map Packu tak jaki był do BC2 (Cold War, Oasis, Harvest Day i Heavy Metal). Strike at Karkand to praktycznie 80% BF2 + 3 inne mapy = (prawie) całe BF2 na nowym silniku ;) Kto nie chce nie musi, ale ja i wielu z chęcią pogramy. Ciekawe jak rozwiążą gameplay. Respawn na każdym członku drużyny czy będzie dowódca jak w BF2. Przydałoby się jeszcze możliwość blokowania pojazdów. Nie ma nic gorszego w BC2 gdy 9 ludzi chce pograć infantry a 1 i tak nawala z czołgu :( pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustone Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2011 dopracowanie powinno być na konsolowym poziomie BC2, bo tam bugów jest malutko, a problemy z serwerami występowaly głównie przy okazji premier dodatków. Na konsolowym????? BFBC2 to najbardziej zbugowana konsolowa gra na świecie a problemy nie sa naprawiane bo poprawki jeszcze bardziej kaszanią rozgrywkę. W jakiej grze wygrywając widzisz napis "your team lose"? Od prawie trzech tygodni nie mogę wejść do multi, support EA to śmiech na sali -sami idioci. Problemy z nożem, blokującymim elementami otoczenia (np deska leży na płasko -ale musisz podskoczyć zdradzając swoją pozycję), pływanie łodzią pod planszą w wietnamie, lagi i problemy z detekcją kolizji itd, itd. Przegrałem ponad 400 godzin i gra jest piękna ale błędów DICE nie wybaczę bo ewidentnie lecą w balona i maja gdzieś wsparcie... Jak wersja na PC będzie miała dobre wsparcie to się zastanowię nad kartą do pieca bo na dobry support na konsoli to raczej nie ma co liczyć. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2011 Na konsolowym????? BFBC2 to najbardziej zbugowana konsolowa gra na świecie a problemy nie sa naprawiane bo poprawki jeszcze bardziej kaszanią rozgrywkę. W jakiej grze wygrywając widzisz napis "your team lose"? Od prawie trzech tygodni nie mogę wejść do multi, support EA to śmiech na sali -sami idioci. Problemy z nożem, blokującymim elementami otoczenia (np deska leży na płasko -ale musisz podskoczyć zdradzając swoją pozycję), pływanie łodzią pod planszą w wietnamie, lagi i problemy z detekcją kolizji itd, itd. Przegrałem ponad 400 godzin i gra jest piękna ale błędów DICE nie wybaczę bo ewidentnie lecą w balona i maja gdzieś wsparcie... Jak wersja na PC będzie miała dobre wsparcie to się zastanowię nad kartą do pieca bo na dobry support na konsoli to raczej nie ma co liczyć. To chyba w nie wiele gier grałeś. Tak, napis po meczu rzeczywiście jest niezwykle istotny. Nie wiem czemu sie to zepsuło i jaki jest problem, bo wiele miesięcy od premiery zawsze pokazywało ok. Jednak to zbędny szczegół. Problemy z nożem - tzn. jakie? Że już nie ma auto-aima i nasza postać nie skręca i nie przybliża do wroga żeby go zabić? Nie nazwał bym tego problemem. W styczniu owszem był chyba najgorszy problem z serwerami od czasu premiery. Był moment że nie było żadnych unlocków (nie wszyscy gracze tak mieli), albo wywalało z gry lub nie dało się połączyć. W tym tygodniu nie miałem żadnych problemów, a wróciłem po paru tygodniach przerwy (jak właśnie były te jaja). Nie mówie że gra jest idealna, nie raz są różne głupoty, czasem nie zaliczy trafienia, ale dla mnie to są pojedyncze przypadki. Ewidentne lagi typu przesuwanie postaci czy skakanie wrogów są bardzo rzadzkie. Wystarczy wtedy zmienić serwer. Niedawno przekroczyłem 200 godzin, i zdecydowana większośc z nich była przyjemnością. Bardziej od bugów to mnie irytuje duża ilość 50-tek w meczu, bo w tedy nie da się zrobić zupełnie nic. Patrząc na to ile ludzie sie rozpisywali na temat pecetowej wersji, to konsolowa (przynajmniej klockowa) jest o wiele wiele lepsza. Niektórzy na PC mieli non stop jakieś problemy, być może też wina kompów, ale to tylko pokazuje że gra może być wrażliwa na różne rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...