DeathTomahawk Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2011 (edytowane) Lagi rzadko są winą gry. To raczej łącza (i nie chodzi mi tylko o przepustowość!). Gra ma dużo "pierdułkowatych" bugów, ale jest niezwykle przyjemna i można jej to wybaczyć. Uważam, że jedynym POWAŻNYM problemem jest balans broni i czasem nadmiar snajperów(ale z tym walczą na serwerach coraz skuteczniej ;)). Ciekawe jak będą się kształtować wymagania BF3. Pewnie szykuje się wymiana komputera.... Powinni też jakoś bardziej zachęcić do lvl. Bo aktualnie około 20lvl masz odblokowane wszystko i w zasadzie po kiego te lvl bić wyżej. Owszem platyny broniami są jakąś motywacją, ale tak naprawdę nic nie zmieniają. No i powinni dać jakąś gwiazdkę powyżej platyny. Osobiście mam 10k killi AN-94 i szkoda, że nie ma za to nagrody ;) BTW. Nie bardzo wiem jaki jest problem z ludźmi na 50lvl. Często są słabsi od ludzi na ~30. Pozdrawiam Edytowane 10 Lutego 2011 przez DeathTomahawk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathray Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2011 @dustone Niektóre z błędów występują też na PC. Szczególnie drażnią mnie niewidzialne 'barierki' w otoczeniu. @Harry Lloyd auto-aim ciągle ma miejsce, w dodatku wczoraj typowi udało się zabić mnie przez zamknięte drzwi (miał zamiar je rozwalić, a ja stałem za blisko). Jednak to jest nic, ja od paru dni mam tak, że wchodzę na serwer z np. pingiem <40 i mam cały czas teleportacje i koszmarne lagi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustone Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2011 Lagi są winą gry/serwera jeśli cała ekipa je ma w tym samym momencie a tak ma się bardzo często (gram na hardcore przez to).Czesto ładuję cały magazynek kampiącemu gościowi ( siedzi w miejscu) i nic ale on wstaje i jednym strzałem mnie zabija. System hitboxów mieli przenieść z MOHA bo podobno był lepszy czyli sami wiedzą że nie jest dobrze. Opóźnienie jest czasem takie że wbijając nóż gościowi przy oknie zaczyna sie animacja wbijania ,gość wybiega z budynku i dostaje kosę przez ścianę (jakieś 2 m dalej) :lol2: . Kto grał to wie że starcia nożowników są częstym i dosyć śmiesznym widokiem. A takie <span style='color: red;'>[ciach!]</span>ły jak poprawny napis kto wygrał to powinni poprawć w dwie minuty ale przecież to "stara" gra za którą już zapłaciliśmy więc można się zabrać za następną część i doić z niej i DLC kasę a graczy zostawić ze swoim bublem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2011 @dustone Niektóre z błędów występują też na PC. Szczególnie drażnią mnie niewidzialne 'barierki' w otoczeniu. @Harry Lloyd auto-aim ciągle ma miejsce, w dodatku wczoraj typowi udało się zabić mnie przez zamknięte drzwi (miał zamiar je rozwalić, a ja stałem za blisko). Jednak to jest nic, ja od paru dni mam tak, że wchodzę na serwer z np. pingiem <40 i mam cały czas teleportacje i koszmarne lagi. to ze zostales zabity przez drzwi odrazu oznacza auto aim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathray Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2011 to ze zostales zabity przez drzwi odrazu oznacza auto aim? Akurat podałem to jako przykład kolejnego buga z knifem. Auto-aim nadal jest, zdarza się, że zabijam typa nie mając zamiaru (nie widząc go). Uruchamia się skrypt i kamera się obraca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2011 ah mowa tu o nozu, nie czytalem wszeniej posta Harryego i myslalem ze dziwi Cie smierc z broni przez drzwi :) zrobilem male zamieszanie sorka :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2011 W sumie zamówiłbym sobie preordera (czy w sklepie gram.pl można po zamówieniu zmieniać adres wysyłki? bo planuję się przeprowadzić..), ale dostałem od EA kod na 45PLN do wykorzystania w EAstore i zastanawiam się czy tam będzie można zamówić preordera lub już po premierze.. O ile wyjdzie jeszcze w tym roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2011 Po co te preordery składacie? Nic o grze nie wiadomo, a pomijając to, to zawsze można polować na lepszą cenę i ew. dodatki jakie różne sklepy lubią dawać. Wg mnie zamawianie na chwilę obecną to idiotyzm. Nawet kluczy do bety nie dodają, a zapewne będą (tak wiem że były już z MoH). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 14 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2011 Dlatego jeszcze się wstrzymuję, bo faktycznie może trafić się jakaś ciekawa okazja. W sumie prezent od EA sprawia, ze bardziej skłaniałbym się do zakupu na EAstore tuż po premierze, o ile wyjdzie w tym roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 14 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2011 Na allegro pewnie będą klucze tak jak w przypadku "bad company 2" za 1/3 ceny sklepowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Powinni też jakoś bardziej zachęcić do lvl. Bo aktualnie około 20lvl masz odblokowane wszystko i w zasadzie po kiego te lvl bić wyżej. Owszem platyny broniami są jakąś motywacją, ale tak naprawdę nic nie zmieniają. No i powinni dać jakąś gwiazdkę powyżej platyny. Osobiście mam 10k killi AN-94 i szkoda, że nie ma za to nagrody ;) BTW. Nie bardzo wiem jaki jest problem z ludźmi na 50lvl. Często są słabsi od ludzi na ~30. Pozdrawiam A ja mam nadzieje że takich bzdurych pierdół w ogóle nie będzie i będzie jak na serie BF przystoi - czyli autentyczne stopnie i odznaki. Jak gra zejdzie do poziomu COD i innych tego typu to sobie kompletnie ją odpuszcze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass7 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 A ja mam nadzieje że takich bzdurych pierdół w ogóle nie będzie i będzie jak na serie BF przystoi - czyli autentyczne stopnie i odznaki. Jak gra zejdzie do poziomu COD i innych tego typu to sobie kompletnie ją odpuszcze... Mam taka samą nadzieję. Niech zrobią cały ten system punktacji/rang/odblokowania taki jak był w BF2 i będzie super bo grając momentami w BC2(na początku) miałem wrażenie że to klon CODa bo te levele tak szybko leciały :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2011 Battlefield 3 | Zapowiedź strona 1 | PC Gry-Online Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2011 64 graczy na PC no i BF znów zaczyna mnie interesować. Ciekawe czy na PC będą większe mapy tak jak to było w BF2 zależnie od ilości graczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 Pierwszy trailer: http://www.youtube.com/watch?v=wi2tae2PmmU Bardziej realistycznie to wszystko wygląda, ale bez modernizacji sprzętu (przynajmniej mojego) się nie obędzie ;) 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 Wygląda o wiele lepiej niż BC2. W końcu powróci prone, 64 graczy i samoloty... może być naprawdę ciekawie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 Bardzo fajne oświetlenie. I Strykera widać. Jest się czym jarać, ale niestety nie wszystko da się pokazać na filmikach i pewne wątpliwości pozostaną u mnie aż do premiery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 z tego co wyczytałem w necie za oświetlenie w Frostbite 2.0 odpowiada moduł Enlight (wynaleziony juz kawałek czasu temu ale dopiero teraz starcza mocy by użyć to w miare komfortowo w grach) miałem zmieniać płytę i proca na jakiegoś 4 rdzeniowca od amd ale chyba sie wstrzymam do premiery bulldożerka i zobacze benchmarki z tej gry (czy lepiej bedzie chodzić na amd czy na intelu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 Wiadomo, że 2011 ale coś bliżej wiadomo, bo nie mogę znaleźć?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 Jesień 2011. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 Odnośnie oświetlenia Enlighten: http-~~-//www.youtube.com/watch?v=foXVF7q035Y www.youtube.com/watch?v=foXVF7q035Y Z tego co czytałem, co zresztą widać po pierwszej scenie : ) to kombinowali z tym już przy okazji Mirror's Edge - swoją drogą, może po wydaniu Battlefield 3 przysiądą do ME 2 :smile: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 (edytowane) Wszystko fajnie, ale to co pokazali dotychczas wygląda na kompanię dla pojedynczego gracza. Będzie świetnie jak da się w to grac wspólnie ( pewnie 4 graczy) po sieci. O "multi" tak naprawdę nie wiemy nic konkretnego. Edytowane 23 Lutego 2011 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 (edytowane) Odnośnie oświetlenia Enlighten: www.youtube.com/watch?v=foXVF7q035Y Z tego co czytałem, co zresztą widać po pierwszej scenie : ) to kombinowali z tym już przy okazji Mirror's Edge - swoją drogą, może po wydaniu Battlefield 3 przysiądą do ME 2 :smile: dawałem ten filmik który podałeś już wczesniej w tym temacie ale to nic, zauwazylem na youtubie ze moduł liczący "enlighten" był prezentowany na GDC juz w 2008 roku ale jakoś się nie przyjął w grach mimo zapowiedzi, być moze przyczyną było zbyt duze obciążenie gry przy zaimplementowaniu tego kodu. Znalazłem jeszcze jeden filmik z tym enginem Geomerics Real-time 'enlighten' Technology Co do Mirrors Edge to tam jest to efekt statyczny wyliczony na stałe (mozna to nazwać texturą), sporo silników gier posiada swoje lub kupione na licencji moduły renderujące światło na stałe , w Mirrors Edge moduł który wyliczył światło nazywa się BEAST Autodesk - Autodesk Beast - Customer Showcase podobny jesli chodzi o możliwosci moduł generujący statyczne oświetlenie znajduje się już w silniku UE3 i nazywa się Lightmass, ponizej macie porównanie starszej wersji unreal engine (bez lightmass) z nowszą (gdzie użyto lightmass) http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare001.jpg http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare002.jpg http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare003.jpg Z tego co wiem to engine CRYTEKA (autorów Crysisa) też ma możliwość wyliczania takiego światła dynamicznie (czy zobaczymy to w pecetowej wersji Crysisa 2 to czas pokaże), poniżej filmik z jego możliwosci: http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Pq39Xb7OdH8 Edytowane 23 Lutego 2011 przez yuucOm 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 Wszystko fajnie i pieknie tylko ten efekt w wielu momentach jest znacznie przesadzony, np w filmiku Global illumination in CryEngine 3 Tech Trailer. Nie wiem, byc moze tylko zeby wyrazniej pokazac o co chodzi. Zeby uzyskac takie przeniesienie koloru z powierzni odbijajacej swiatlo trzeba by zaswiecic ladnym halogenem z nie duzej odleglosci, albo wystawic material na dzialanie promieni slonecznych a odbicie koloru uzyskac na zaciemnionej powierzni. Tutaj troszeczke panowie przegieli :) co nie zmienia faktu ze fajnie to wyglada. Juz mirors edge na maksymalnych detalach wygladal rewelacyjnie moim zdaniem. Mimo ze cieniowanie bylo na stale wyliczone i wkomponowane w tekstury (przez co nie przypadkiem graficy wrzucili tyle szarego koloru w obraz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 W jakiejś tam gazecie jest interview odnośnie MP. Najważniejsze jest to, że wracają samoloty, prone, są 4 klasy, 64 graczy na PC. Mam nadzieję, że będzie to lepsze od BC2 i skłoni mnie do zmiany platformy w końcu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 (edytowane) A mnie bardzo cieszy fakt że w czasach (gdy 90% gier pecetowych to porty z konsol) nowy Battlefield jest grą pecetową (do tego nielicznego grona mozna jeszcze zaliczyć Wiedźmina 2) Ale mi ten króciutki teaser smaka narobił ...mmmmm.... http://www.abload.de/img/5c3a3cf9lmnn.gif http://www.abload.de/img/65b01c6domya.gif http://www.abload.de/img/44a5a373kmtb.gif za duże gify na embed wiec zostawiam linki. Edytowane 26 Lutego 2011 przez yuucOm 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2011 (edytowane) A mnie bardzo cieszy fakt że w czasach (gdy 90% gier pecetowych to porty z konsol) nowy Battlefield jest grą pecetową (do tego nielicznego grona mozna jeszcze zaliczyć Wiedźmina 2)Ale mi ten króciutki teaser smaka narobił ...mmmmm.... Piszcie co chcecie ale gapilem sie 5min w te gify z teasera i jak dla mnie to grafika bf3 niszczy crysisa2 :rolleyes: (czyzby efekt tego ze gra jest robiona stricte pod PC?) scena w ktorej biegna waska uliczka... :blink: Edytowane 23 Lutego 2011 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2011 Piszcie co chcecie ale gapilem sie 5min w te gify z teasera i jak dla mnie to grafika bf3 niszczy crysisa2 :rolleyes: (czyzby efekt tego ze gra jest robiona stricte pod PC?) scena w ktorej biegna waska uliczka... :blink: Gra na PC dostanie jakiś tam anty aliasing którego nie dostaną konsole, dodatkowo efekty DX11. Crysis 2 w nie których momentach wygląda gorzej od 1... np. woda wygląda zdecydowanie gorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2011 (edytowane) @Carson dokładnie, a głównie tak dzieje się dzięki doskonałemu oświetleniu, które jest najważniejsze w grafice 3d. Tekstury też wyglądają wyśmienicie. Edytowane 24 Lutego 2011 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...