Skocz do zawartości
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym jeszcze jedną rzecz w BF chciał, nawet ważniejszą niż ogólna grafika - zmienne warunki pogodowe. Jak fajne były by mecze w ostrej ulewie, podczas burzy, czy w snieżycy? Albo we mgle, z widocznością kilkumetrową?

Do tego żeby w trakcie jednego meczu także warunki sie zmieniały.

 

Wg mnie było by to dużo fajniejsze niż zmienne pory dnia, o których ktoś wspominał wcześniej, co oczywiście też by było mile widziane.

 

Jakkolwiek zarąbiaszczo brzmi to w pierwszej chwili, wydaje mi się że zmienne warunki pogodowe nie powinny mieć miejsca w grach multiplayer.

 

Tam gdzie pojawia się współzawodnictwo, każdy czynnik losowo utrudniający zabawę powoduje frustrację zamiast satysfakcji. Wystarczy przypomnieć sobie niesławną Atacamę z BC2. Jaskrawość tej mapy doprowadzała wiarę do szewskiej pasji (zwłaszcza w ruskim heli). Momentami zwyczajnie nie było nic widać.

 

Nie bez powodu dotychczasowe udane gry fpp miały przejrzystą grafikę w trybie mp, a jeśli już pojawiał się jakiś deszcz/śnieg to były to efekty bardzo subtelne.

 

Co innego single, tam takie bajery są jak najmilej widziane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... a te efekty pogodowe musiały by raczej być liczone po stronie serwera jeśli miały by być czynnikiem losowym wpływającym na rozgrywkę, a to już większe koszty budowy serwerowni. Jako efekty czysto graficznie ok, ale pytanie na ilu mniej maszynach wtedy gra będzie grywalna w multli.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...i pewnie każdy by wyłączał mgłę/śnieg/burze piaskowa, żeby tylko zobaczyć wroga :)

 

/gdybanie mode on/

Panowie, a co powiedzielibyście na rozwiązanie bodajże z Project I.G.I. gdzie amunicja była na magazynki. Można było nosić chyba 3 czy 5 i jeśli zużylismy choćby jedną pestkę i robimy reload to "tracimy" cały magazynek. Wydaje się to bardziej realne chociaż nie wiadomo jakby się sprawdziło w multi.

/gdybanie mode off/

 

Pytanie: gdzie będzie można kupić grę na płytce, żeby można było od razu zagrać po premierze? Mam za słabe łącze, żeby ściagać kilka gb.

edit: literówki

Edytowane przez KuBaB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym magazynkiem wchodzimy zbytnio w gry typu Arma. BF to seria nie będąca jednak symulatorem i to mogłoby popsuć trochę zabawę.

 

To jest akurat fajny patent. Wiadomo, że nie warto robić z tego symulatora, ale taki bajer uatrakcyjnia rozgrywkę. Trzeba się zastanowić nad każdym reloadem. Inna sprawa, że gracze musieli ba "padać" dużo szybciej niż w BC2. Inaczej i tak taki żołnierz musiałby przeładowywać po killu/dwóch.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a co powiedzielibyście na rozwiązanie bodajże z Project I.G.I. gdzie amunicja była na magazynki. Można było nosić chyba 3 czy 5 i jeśli zużylismy choćby jedną pestkę i robimy reload to "tracimy" cały magazynek. Wydaje się to bardziej realne chociaż nie wiadomo jakby się sprawdziło w multi.

Z tym magazynkiem wchodzimy zbytnio w gry typu Arma. BF to seria nie będąca jednak symulatorem i to mogłoby popsuć trochę zabawę.

BF2 właśnie tak ma z magazynkami, nie widzę powodu by w BF3 było inaczej. BF3 to nie jest następca BC2 !

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Papa pełna destrukcja otoczenia w MP:

Battlefield 3 – Destruction is getting nerfed

 

Dla mnie to rozczarowanie. Najpierw robią wielki hype wokół Frostbite i Destruction 2.0, a teraz przyznają że nie będzie on do końca tak zaawansowany jak się wszystkim mogło wydawać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

WTF?

 

"...you’re not going to be bringing buildings down in Battlefield 3 like you did in Bad Company 2..."

 

"D2.0 is not gone. Not at all."

 

To co w końcu? 2.0 to właśnie rozwalanie całkowicie budynków, 1.0 to rozwalanie samych ścian. Jeśli nie będzie można zawalać przynajmniej niektórych choćby tych mniejszych budynków to fail maksymalny.

 

 

Już widać że nie chcą wycisnąć z dostępnej technologii ile sie da, tylko zrobić gre która bedzie chodzić na każdym kompie. I to jest jedna z wad PC względem konsol. Na konsolach każdy ma ten sam hardware, więc wyciskają ze sprzętu ile sie tylko da. Na PC w BF3 względem BC2 wszystkiego powinno być 10x więcej, a nie ograniczać ficzery. Co za czasy.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie. Zapewne będzie opcja typu mniejsze domki do rozwalenia 2.0 a moze i 2.5 ;) Natomiast olbrzymy jedynie fasadowo. Jak ktos gdzieś napisał - "jaki sprzęt uciągnie roztrzaskujący się w gruzy drapacz chmur albo wieżę eiffela?"

Po za tym - bierzmy pod uwagę, że frostbite 2.0 został zrobiony na kolejne lata i ma przynosić dochody - aby przynosić dochody to musi za każdym razem czymś graczy zaskakiwać i zachęcać do kupna. Jeżeli wszystkie ficzery tego engine'u udostępnią w battlefield 3 to czym nas zaskoczą za rok - dwa? BYĆ MOŻE silnik jest w stanie rozgromić w pył cały nowy york albo paryz - whatever - może i dzisiejszy sprzęt to uciągnie, ale nie zmiania to faktu, że prawdopodobnie nie będzie to odblokowane/dostępne w pierwszej tak naprawdę produkcji na tym silniku. Za rok - dwa, DICE powie - wprowadziliiiiśmy ficzer zamieniania caleeego miasta w gruz, nasi programisci siedzieeli nad tym ostatnie dwa lata (od wydania bf3) - a tak naprawdę to po prostu będzie chłyt matetingowy aby sprzedać kolejny produkt bo silnik możliwe, że potrafi to już na dzień dzisiejszy. Gdybanie, ale czy taki scenariusz nie jest możliwy? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

post-163483-0-60315400-1310932234_thumb.jpgpost-163483-0-24543400-1310932244_thumb.jpgpost-163483-0-29391200-1310932252_thumb.jpgpost-163483-0-83620700-1310932324_thumb.jpgpost-163483-0-97887200-1310932334_thumb.jpgpost-163483-0-06247200-1310932383_thumb.jpg

 

At first, The game says I need nvidia driver 275.35, while the last one is 275.33.

So maybe there will be more graphic options when it is enabled...

 

The only options i could change where resolution, which I took 1680x1024.

Graphic Detail: High

Some things that are noticed by the player and want to share with you:

- Maps looks good.

- Graphic settings is bugged, probably since the recommended driver version is not yet released.

- Very low recoil, tough there is bulletspread.

- Bullets bounce off metal.

- Surround sound is REALLY good, the sound of the rockets that flew by my head made me smile, explosions are really nice, a good deep drum.

- You can see your own legs when you look down, tough your weapon will stick thru your own leg... =x

- You do not walk fully silent when crouching.

- Infinite sprint.

- Tank can swim and jump (funny bug rofl)

AMD PhenomII 965 @ 4.5Gghz

4x2048MB DDR3-2133Mhz

2x 80GB Intel X-25 SSD on an Areca RAID controller.

1x GTX460, little bit clocked

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Screeny fajne, ale jak widać dużo jeszcze do dopracowania, szczególnie w tle. Na pewno nie zrobiły na mnie te obrazki wrażenia takiego jak filmiki z SP, no ale na razie sie nie ma co sugerować. Dym (z samolotu?) wypas.

 

Przeglądarka serwerów na stronie www?

 

Pause menu jak w BC1, czyli konsolowe. W BC2 na PC jest na prawde super pauze menu, wszystko na jednym ekranie i pod ręką. Beznadziejna mapka w tym menu.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A konkretniej: kanciaste modele, słabe oświetlenie, woda z plasteliny, drzewa sprzed 5 lat, ograniczone tekstury i modele tła i jeszcze te krzaczki i kępy trawy 2D prawie jak obracające się "do nas" obiekty w Wolfensteinie 3D. :lol2:

No, ale wiadomka - alpha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli te screeny byly robione w trybie ustawien grafiki na High To porazka roku :/

 

Tak, z pewnością tak będzie wyglądała finalna wersja gry na ustawieniach HIGH. Wymagając 4 rdzeni, najnowszej grafiki i 4 giga ramu. Przecież to alpha Mariu ^^

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

50 leaked Battlefield 3 alpha screenshots - Battlefield 3

 

Chyba framegraby z filmików, ale coś tam widać. Ponoć ktoś nagrał cały mecz Rush w 1080p i ma sie gdzieś pojawić.

 

Ogólnie jak na razie jest dużo gorzej niż na filmikach z singla, kwestia tylko jakie to są faktycznie detale i na jakim etapie jest multi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie wierzę by to miało tak wyglądać w finalnej wersji. Brak AA i do tego słabe tekstury aż szpecą. Ja bym podchodził do tych screenów z dystansem.

 

Apo5 a co mają wymagania do jakości obrazu. Każdy może sobie napisać, że potrzeba 4 rdzeni i GTX 580. Poczekamy do finalnej wersji. Zagramy i się przekonamy. Osobiście jestem raczej dobrej myśli, że te screeny to tylko wczesna wersja w niższych detalach. Poprzednie filmiki przecież wyglądały dużo lepiej. Ale nie raz się już zawiodłem trochę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=0MgQMoPwGwM&feature=mfu_in_order&list=UL http-~~-//www.youtube.com/watch?v=SDcbaR1THPQ&feature=mfu_in_order&list=UL

 

Więcej tu http://www.youtube.com/user/UsamaFTW i tu http://www.youtube.com/user/mattverd24

 

Powiem tyle - jest dobrze. Odczucie pola walki rewelacyjne, zapowiada sie ogólnie sporo trudniejsza gra, kamera pracuje non stop przy każdym ruchu postaci.

 

Animacja zabijania nożem jest genialna, ale przede wszystkim gdy nas ktoś zabija.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...